Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Miros de ars,fum in interior

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Si a mers?

    Comment


    • #47
      Imi poate spune cineva daca e necesar sa ung injectoarele cu acea vaselina speciala inainte de a le pune la loc ???

      Comment


      • #48
        Unge numai garnitura, pentru a intra mai usor.
        Daca nu le ungi si se ciupeste garnitura ai muncit degeaba.Iar aceea garnitura e destul de scumpa.

        Se pot unge cu orice vaselina in cantitate mica, doar cat este necesar pentru a aluneca.

        Poi face si o curatare de injectoare la domiciliu daca tot le-ai scos.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #49
          Este indicat sa le ungi macar cu o vaselina care sa reziste la temperaturi inalte...altfel daca ai sa vrei sa le scoti alta data , ai sa tragi cu TELEMAC-ul de ele.Niste vaselina rezistenta la temperatura iti pot da eu daca nu ai.

          Comment


          • #50
            De care garnitura vorbesti,ca la mine sunt doar alea din cupru,m-am chinuit pana le-am scos datorita pozitiei nasoale cum sunt injectoarele la A Class.
            In WIS spune sa ungi injectorul,dar partea din varf sa o lasi neunsa,sunt orificiile pe unde spray-iaza motorina.
            Am curatat injectoarele,dar in varf nu stiu cum exact,in manual ala spune cica sa nu perii acolo,eu le-am lasat cu varful in redex si le-am sters usor cu o carpa.Nu par atat de curate in varf(nici murdare) dar ma tem sa nu fac vreo prostie.
            Surubul ala nu l-am putut scoate,am cumparat si spray Loctite -43 grade care cica desurubeaza tot,m-am chiunuit pana sa-l si rup datorita pozitiei nasoale si am dat gaura apoi filet si am rezolvat,a trebuit sa cumpar si un cap special(cot)pentru bormasina pentru ca nu incapea si nu am vrut sa dau jos si radiatorul.

            Comment


            • #51
              Inca o nedumerire am fratilor de pe forum,am tot citit pe net ca cica saibele alea de injectori ar trebui calite inainte ca altfel nu s-ar etansa ok??
              Pai sa le tin la foc,aragaz pana se inrosesc sau cum?? si am citit ceva despre niste inele din cauciuc,alea pe unde sunt ca dupa ce am extras injectoarele am gasit doar aceste garnituri din cupru si vreau sa fiu sigur ca e totul acolo pana sa le remontez ca e chin mare sa le scot din nou,trebuie sa demontezi atatea pana sa ajungi la injectoare.
              Attached Files

              Comment


              • #52
                Le tii in foc pana se inrosesc , apoi bagate in apa rece , repeti faza de 2-3 ori si asa le decalesti.

                Comment


                • #53
                  Merci mult,dar am aceasta nelamurire cu privire la garnitura.In WIS arata 2 garnituri in poza care am pus prima e foita iar a doua ei o numesc garnitura injector carburant diesel,eu nu am decat acea foita din metal,cupru.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #54
                    Aia cu nr 07260 e garnitura injector diesel iar cea cu nr 07249 e foita de injector/inel de etansare.

                    Comment


                    • #55
                      Rog poate cineva sa imi spuna de unde este acest inel-garnitura,mi l-au trimis aia de la mercedes si sincer nici nu mai stiu daca l-am comandat,dar daca tot il am il inlocuiesc.O fi de pe la rail,e mic din metal,asta e nr:A 000 997 70 44 64.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #56
                        Si eu am avut exact problemele tale. Am tinut masina 3 saptamani in garaj. Mi s-a rupt si mie un prezon, dar l-am scos cu patentul incet, incet.
                        Injectoarele le-am curatat cu diluant pentru ca erau pline de calamina.
                        Incearca sa cureti orificiile unde intra injectoarele foarte bine, cu o surubelnita, multe carpe curate si diluant. Eu faceam poze cu telefonul (pentru ca nu ai loc sa te uiti) si tot curatam pana se vedea in poza locul unde etansa saiba injectorului perfect curata. Daca nu le cureti bine, o sa ti dea cu fum iar. Cand montezi injectoarele si le pui saibele, pune-le cu putina vaselina si cate un fir de azbest pentru etansare maxima. Daca nu gasesti azbest, intreaba pe la service-uri. Iti dadeam eu, dar nu mai am.
                        Dupa ce scoti surubul rupt, curata bine de tot orificiile unde intra prezoanele. Orificiile astea sunt situate atat de prost si de adanc, incat toata mizeria intra acolo oricat te-ai chinui sa le eviti. Asta e cel mai important. Curata cu o sarma otelita subtire si niste fasii de carpa. Ai grija sa nu se rupa carpa inauntru filetului cum mi s-a intamplat mie. Se scoate foarte greu. Dupa ce cureti orificiile, baga tarod pe ele de aceeasi dimensiune ca sa cureti filetul (eu am sudat o piulita de tarod ca sa o pot misca). Eu, daca faceam asta din prima, nu mi se rupea prezonul, dar na... din gresli inveti mecanica.
                        Sper ca nu te-am plictisit si ca te-am ajutat cu ceva.

                        Comment


                        • #57
                          :buna tuturor !! o intrebare as avea referitor la extragerea injectoarelor , trebuie demontata partea frontala ( bara faruri radiatoare ) s au numai turbo trebuie demontat , si eu am o astfel de problema cu injector nr2 scapa compresie inca nu i foarte grav nu e asa murdara ca in pozele de mai sus, dar porneste din ce in ce mai greu si se aude mai tare si plus mirosul . am demontat galeria de admisie + carcasa filtru aer dar am ramas blocat nu mai stiu ce sa demontez ca sa ajung la suruburi .daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi va rog !! multumesc!!

                          Comment


                          • #58
                            Eu am dat jos turbo,gatul ala prin care pui ulei si radiatorul ca nu prea aveam loc,farurile nu ai traba cu ele.E inghesuiala mare acolo sunt suruburi pozitionate in cele mai ciudate pozitii,mai ales la turbo,pe unde e parghia sunt cu capul in jos,dar cu rabdare multa reusesti.Eu am schimbat si garnitura de la capacul cubultori si am avut nevoie si mai de mult spatiu,capacul nu vine pe orizontala perfect ci e inclinat si are o forma cu multe unghiuri.

                            Comment


                            • #59
                              mersi mult pentru raspunsul rapid, sper sa pot demonta turbo cele doua suruburi care sunt cu capul in jos tot de sus ai reusit sa le scoti s au de sub masina ?

                              Comment


                              • #60
                                Am incercat pe sub masina dar nu prea am putut,nu am avut cum sa urc masina sus,dar te incurca si conducta de ulei,am reusit sa il destepenesc cu cheia si extensie dupa care am facut o improvizatie din sarma otelita indoita putin la un cap pe care am bagat-o in capul de cheie si asa am desfacut.Daca imi aduc bine aminte sunt diferite acele 2 suruburi,au cap hexagon dar cu gaura in el(tip baba) nu mai stiu cum se cheama,stii cum sunt acele suruburi care le dai in perete si au capul ala in cruce asa au astea dar in hexagon si cu filet normal.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF