Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema servo A class w169

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Pffff scoteam si eu de o seara cu iubita la disco, dar am donat-o facultatii la cursul de "actionari hidraulice si pneumatice".
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #62
      Originally posted by flavyus1987 View Post
      A classul de cand o iesit pe poarta mercedes a avut o hiba, la ambele serii: 168 si 169: si anume servodirectia.
      Aceasta are 2 cauze, una este cauzata de alternator care afecteaza pompa de servodirectie in mai multe feluri si a doua crapa direct pompa de servo.
      Daca e din cauza alternatorului, pompa ori ramane pornita si dupa oprirea motorului ori nu mai porneste deloc si esti nevoit sa i dai curent de la o alta siguranta, dar sa fie pe contact.Iar daca vezi pe net o schema cu un releu de 30A sfatul meu e sa folosesti unul echivalent cu siguranta care o ai pentru servo.
      Eu am schimbat pompa cu una noua si am scapat de problema, ca nu imi mai pornea deloc.
      Verifica daca iti vine curent pe firele care intra in pompa.
      o sa te rog sa-mi dai mai multe detalii pentru aceasta solutie descrisa de tine mai sus. Astazi pompa mea de servo nu a mai vrut sa porneasca si as vrea sa stiu daca mai este ceva de facut

      Comment


      • #63
        Seara buna!
        A murit pur si simplu? Ceva semne de oboseala? Cablaje verificate, sigurante, alternator?
        Cateva idei ai aici: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.49.htm
        Bafta multa!
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #64
          Originally posted by LauLaur View Post
          Seara buna!
          A murit pur si simplu? Ceva semne de oboseala? Cablaje verificate, sigurante, alternator?
          Cateva idei ai aici: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.49.htm
          Bafta multa!
          Inca nu am reusit nimic. Nu a dat nici un semn, singurul zgomot era cel produs de turatia motorului care scadea cateva ture atunci cand incepea sa lucreze servo la pornire (dar asta am crezut ca este normal). Si ar mai fi cateva scartaieli in mers dar am crezut ca este cureaua de la accesorii. Nu am suspectat nimic pentru ca nu a facut zgomot pe loc sau cand am luat viraj. Poate astea au fost semne de oboseala si nu am stiut eu sa le interpretez. Se pote proba pompa pe direct? (adica sa-i trag un plus de la baterie si sa vad daca porneste sau ceva de genu asta)

          Comment


          • #65
            Am verificat firele si ajunge curent in cutiuta aceea neagra la firele de + si firul albastru de comanda (sub vas). Masa o ia de pe caroserie unde este firul negru prins cu un surub. Daca motorul este pornit pe firul de + si pe cel albastru ajung 14v. Daca este motorul oprit pe firul albastru nu este curent iar pe cel de + ajung ~ 12 v. Dar totusi indiferent daca misc de volan sau orice altceva motorul nu vibreaza ca si cand ar lucra pompa si "beleaua" nu vrea sa functioneze. Sper sa ma insel dar cred ca va trebui inlocuita toata pompa . Se poate rapara electronica de la pompa sau trebuie sa caut alta ?

            Comment


            • #66
              Salut!
              Dupa masuratori, tensiunile pe cabluri sunt ok. Cablul albastru , mai subtire, este cablul de comanda iar cel gros de putere.
              Eu zic ca merita sa incerci la un electronist priceput, avand in vedere cat costa una noua.
              Si de nu s-o putea... asta e, ai incercat macar.
              Bafta multa!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #67
                Originally posted by LauLaur View Post
                Salut!
                Dupa masuratori, tensiunile pe cabluri sunt ok. Cablul albastru , mai subtire, este cablul de comanda iar cel gros de putere.
                Eu zic ca merita sa incerci la un electronist priceput, avand in vedere cat costa una noua.
                Si de nu s-o putea... asta e, ai incercat macar.
                Bafta multa!
                Inca nu am reusit nimic . Sti cumva in zona noastra (in Dambovita) un astfel de electrician ?

                Comment


                • #68
                  Am urmatoarea problema, cu pompa de servodirectie de la W168: Scoate un fel de uruit ascutit ciudat... Cum fac tevile din instalatie cand vibreaza ceva, sau cand o pompa intra in caviltatie.

                  Primul lucru care vreau sa il fac, este sa schimb lichidul, poate nu mai are proprietatile care trebuie, sau poate nu este lichidul corect.

                  Intrebarea mea, cum se schimba? Trebuie sa iau 2L, sa pun intai 0.8 cat intra normal, merg o vreme, il dau afara si pun iar inca 0.8? Sau daca il dau afara pe asta vechi si pun nou este suficient?

                  Si cum golesc? Pe unde pot goli fara sa dau de alte probleme?

                  Comment


                  • #69
                    Problema am rezolvat-o. Sa va descriu si cum, incaz ca mai are cineva nevoie:
                    1. Se ridica masina de pe pamant (preferabil drept, eu n-am avut, am ridicat-o pe doua "capre".
                    2. Se scoate lichidul din rezervor, cu un furtun, pipeta (mare, nu dinaia de 5g).
                    3. Se desface furtunul de retur al pompei. Este furtunul care vine in "spatele" pompei, vine cumva dinspre motor.
                    4. Se ia de volan stanga-dreapta USOR de 2-3 ori, sa curga tot lichidul afara.
                    5. Cand nu mai curge nimic, se pune returul la loc.
                    6. Se umple vasul cu lichid. Nu pana in varf de tot, dar nici pana la semn. 10-15mm peste semn.
                    7. Se ia de volan stanga-dreapta USOR de 2-3 ori aerisind astfel sistemul.
                    8. Daca este cazul se completeaza cu lichid.
                    9. Se porneste motorul, se reface aerisirea (aia cu stanga-dreapta usor).
                    10. Se completeaza cu lichid daca este cazul, de data asta pana la nivel. Daca este peste, se scoate din el cu pipeta de mai sus.

                    Lichidul original folosit la umplere (70lei/litru) :
                    2013-01-29 16.13.58.jpg 2013-01-29 16.14.07.jpg

                    NU este procedura de service, este oarecum ghicita logic de mine si un prieten mecanic, pe principiul "cat de greu poate sa fie".

                    Concluzia: zgomotul ciudat aparent a disparut, directia merge bine, fara "pauze", deci fara aer pe traseu.
                    Last edited by stefanivlad; 01-29-2013, 18:13 PM.

                    Comment


                    • #70
                      Pompe de servo repar eu ! cea ce tine de partea electrica 200 ron cu garantie
                      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                      Comment


                      • #71
                        La mine pompa nu se mai oprea,i-am montat un releu de 60 de amperi si de o luna merge brici

                        Comment


                        • #72
                          Va salut,detin un mercedes a class 2002 1.6 benzina,azi nu a vrut sa mai functioneze servo,am dus o in service si mi a gasit acele cabluri din cutiuta neagra corodate,mecanicul mi le a taiat si le a inadit dar degeaba servo tot nu merge,el a spus ca este stricata pompa sigur,a procedat corect sau mai tare a stricat o??ce pot sa mai verific vreau sa fiu sigur ca este pompa defecta sa nu ma trezesc ca o schimb degeaba,se poate reconditiona pe undeva stiti ceva firme ?
                          Last edited by blling; 04-08-2013, 17:50 PM.

                          Comment


                          • #73
                            Salut!
                            Ai aruncat si tu o privire, asa oarecum, pe ce s-a scris in thread-ul asta? E descris mai sus ce poti sa verifici, in postarea cu nr.65
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #74
                              LaurLaur am citit tot thread-ul eram curios si daca a procedat corect mecanicul sau mai tare a stricat o daca a inadit firele.

                              Comment


                              • #75
                                Atata timp cat firele au fost cositorite si izolate, curatat totul foarte bine nu cred sa fie problema. Tensiunile au fost verificate?
                                Numele este LAULAUR
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF