Analizez montarea unui intercooler mai performant, adica mai mare. Inca nu stiu cat spatiu am la dispozitie, insa dimensiunile celui stock sunt 562/115/52 mm. As merge pe un FMIC custom, cu o latime mai mare, spre 200mm (daca incape), astfel incat sa mentin tubulatura si prinderea stock. Prea mare n-as incerca, chiar daca ar incapea, pentru a nu amplifica si asa enervantul lag specific turbinei la MB.
Initial ma tenta un FMIC de 320cdi, insa constat ca e chiar mai mic decat cel de 220cdi, adica 530/115/65 mm (bine, e mai adanc putin). W203-ul, in schimb, vad ca-l are mai mare: 650/127/62 mm.
Motivul e simplu: mai tot timpul am temperatura aerului peste limitele specificate de STAR. Si, conform unora carora le-au trecut sute de MB prin maini/STAR, toate au aceasta mica hiba. Evident, aer mai rece = motor mai fericit.
Are cineva, dintre cei priceputi, vreo idee/sursa/producator/parere?
Mai jos, ceva custom pe un 320cdi (copyright tuikku din Finlanda).
Initial ma tenta un FMIC de 320cdi, insa constat ca e chiar mai mic decat cel de 220cdi, adica 530/115/65 mm (bine, e mai adanc putin). W203-ul, in schimb, vad ca-l are mai mare: 650/127/62 mm.
Motivul e simplu: mai tot timpul am temperatura aerului peste limitele specificate de STAR. Si, conform unora carora le-au trecut sute de MB prin maini/STAR, toate au aceasta mica hiba. Evident, aer mai rece = motor mai fericit.
Are cineva, dintre cei priceputi, vreo idee/sursa/producator/parere?
Mai jos, ceva custom pe un 320cdi (copyright tuikku din Finlanda).
Comment