Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cai putere

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cai putere

    salut. stie cineva sa imi spuna daca mai pot mari un pic puterea la un mb 190 2,5 td de 122 cai si la un mb 190 1,8 benzina 109 cai? daca da cu cati cai si unde se poate face manevra? eu sunt din bucuresti...

  • #2
    Originally posted by georgenk4 View Post
    salut. stie cineva sa imi spuna daca mai pot mari un pic puterea la un mb 190 2,5 td de 122 cai si la un mb 190 1,8 benzina 109 cai? daca da cu cati cai si unde se poate face manevra? eu sunt din bucuresti...
    mercedesul este in principiu o masina eleganta, nu de fuga, iar daca vrei sa-i pui cip sau alte porcarii dastea tre sa-i faci si ceva modificari pe la motor, ca altfel il zapacesti, iar un cip te costa de la 250 euroi in sus, plus modificarile de rigoare

    Comment


    • #3
      Nu te descuraja. Mercedesul nu e o masina eleganta de mers cu 40. E cea mai de calitate masina si asta inseamna ca poti oricand sa-i pui o turbina uriasa si va tine.
      BENZ G, altceva ce ?

      Comment


      • #4
        Originally posted by georgenk4 View Post
        salut. stie cineva sa imi spuna daca mai pot mari un pic puterea la un mb 190 2,5 td de 122 cai si la un mb 190 1,8 benzina 109 cai? daca da cu cati cai si unde se poate face manevra? eu sunt din bucuresti...
        La masini de dinainte de 2000, tuningul de motor nu se poate face prin rescriere de software prin mufa OBD ci doar prin chiptuning clasic cu desfacerea ECU-ului (nu recomand si oricum sunt putini care mai fac asa ceva). Castigul la benzinarul aspirat ar fi foarte mic de genul 7-10CP. Turbodiesel-ul ar avea mai mult potential, de +20 CP dar la vechimea masinii nu as vedea rostul, nu ai face decat sa ii grabesti sfarsitul ambreajului si sa reduci viata turbinei.

        Tuningul la turbo diesel a avut rezultate reale pe motoare cu injectie directa de motorina, commonrail, pompa rotativa, pompa injector si la astea prin resoftare prin mufa de comunicatie OBD si nu operand cu Letcon-ul pe circuitele integrate ale ECU-ului.

        Cat despre montaj de turbina pe 1.8, sfatul asta e fezabil in teorie, insa in practica lucrurile sunt mult prea complicate ca sa merite.

        Sfatul meu, lasa-le asa cum le-a facut neamtzul si ai grija de ele...

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF