Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Navigaţie pe W126 !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Nelu Patrascu View Post
    Mutarea comenzilor pentru partea de ventilaţie-climatizare "două etaje mai jos" s-ar putea să fie cea mai dificilă operaţie din proiectul tău. Acolo sunt nişte conducte din plastic (plus coturi şi teuri) de anumită lungime, care comandă voleţii aerotermei şi tot ansamblul este fixat pe aeroterma maşinii.
    Originally posted by dan500se View Post
    I-am explicat si eu colegului ca acolo iti maninci zilele chiar daca ai doar de demontat acele tuburi pentru o alta operatie (chiar eu am reusit sa rup un tub din acela cand am schimbat bordul si acum nu mai pot dirija aerul la picioare).
    In alta ordine de idei, in poza prezentata mai sus se vede ca masina a avut in dotare clima automata, respectiv comenzile erau electrice si se putea face "manevra" in conditii destul de bune, fara prea multe modificari.
    La clima manuala (cea cu rozete) va fi cu mult, mult mai greu.
    Uitaţi, o poză postată în altă parte de colegul Feri. În cea din stânga-jos, se vede o "mutare" a comenzilor ventilaţiei, în sus, contrazicând exact cele de mai sus ! Deci, se poate !!!
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #47
      Originally posted by Levi View Post
      ... se poate !!!
      Te pui cu AMG-ul?

      Orice e posibil...doar ca nu e sigur ca se merita!

      You will see!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #48
        Nu le contrazice deloc! Am spus doar că e dificil în regim amatoricesc, nu imposibil. Chiar dacă această rearanjare a comenzilor pe consola centrală îi are drept autori pe cei de la AMG, mie nu-mi place ce-a ieşit. Trebuie să fii extrem de bine familiarizat cu consola, ca să-ţi poţi permite să actionezi acele comenzi în mersul maşinii. Sunt prea multe butoane.

        Comment


        • #49
          Dacă mai ţineţi minte , am pornit acest topic în vederea adunării de date şi sugestii vis-a-vis de montarea unui monitor (navigaţie) în consola centrală. Poza de mai sus demonstrează DOAR posibilitatea mutării butoanelor rotative ale ventilaţiei. Nicidecum nu am luat în seamă restul gadgeturilor de pe consola din poză ! Nelu are dreptate : ca să foloseşti "claviatura turnului HI-FI" fără să-ţi iei ochii de pe drum ... hmm

          Cele bune !
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #50
            Am ajuns la şfârşitul poveştii: Lord va primi o navigaţie 1DIN, Sony MEX-100NV by Becker. Nu mă lasă sufletul să tai ceva prin bord, şi după aceea să-mi pară rău, aşa că ... De îndată ce ajunge la mine, "scula" va fi prezentată, dar nu e cine-ştie-ce high-tech, dimpotrivă ...; dar e şi Sony (marca mea preferată), şi Becker (furnizorul de casă al MB, în materie).
            Cele bune !
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #51
              Aceasta este "cutia deşteaptă". Urmează montajul.
              Attached Files
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #52
                Stiu, Levi, ca ai acum alte probleme si ca ti-ai luat o navigatie dar am gasit o poza cu un sistem flip-up care arata destul de bine si nici nu avea nevoie de modificari (desi era posibil datorita Klimaatomatikului....)
                Attached Files
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #53
                  Originally posted by dan500se View Post
                  Stiu, Levi, ca ai acum alte probleme si ca ti-ai luat o navigatie dar am gasit o poza cu un sistem flip-up care arata destul de bine si nici nu avea nevoie de modificari (desi era posibil datorita Klimaatomatikului....)
                  Da, era luată în calcul şi varianta asta, dar am renunţat la ea ca idee, deoarece monitorul are conexiunile acelea prin bandă multifir (nu ştiu exact cum i se spune), şi acea bandă nu rezistă la temperaturi joase, în timp crapă şi e foarte greu de schimbat. Asta, una la mână, iar a 2-a este că, măciuca schimbătorului de viteze acoperă în parte ecranul, dacă se montează unitatea în acea poziţie.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Levi View Post
                    Aceasta este "cutia deşteaptă". Urmează montajul.
                    E montată. Face gălăgie mare, e OK.
                    Attached Files
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Levi View Post
                      E montată. Face gălăgie mare, e OK.
                      Baga sa cante lautarul.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by mer_se280 View Post
                        Baga sa cante lautarul.
                        Lăutari avea destui şi cealaltă unitate, asta tre' să aibă "călăuză" bună, dar mai am nevoie de CD-urile cu Europa de Est şi România. Apropos: cine ştie de unde pot procura acele CD-uri, e primul pe lista de beri !
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Levi View Post
                          am nevoie de CD-urile cu Europa de Est şi România. Apropos: cine ştie de unde pot procura acele CD-uri, e primul pe lista de beri !
                          Lasa ca ma interesez ca am un prieten care se ocupa cu navigatii si vorbesc cu el...poate stie el ceva.

                          O sa revin cu detalii dupa data de 12-15 ca este in concediu.
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #58
                            Levi si la unitatea care ai achizitionato tu cum introduci adresele? Te rog nu-mi spune ca te pui sa cauti dupa fiecare litera din strada cu rotita.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by crstn_savu View Post
                              Levi si la unitatea care ai achizitionato tu cum introduci adresele? Te rog nu-mi spune ca te pui sa cauti dupa fiecare litera din strada cu rotita.
                              Aproximativ, cam aşa cum ai zis Doar că, se folosesc acele butoane de sub display (alea sunt butoane multifuncţionale, funcţie de selecţia aplicată - radio, player sau navigaţie - fiecare buton corespunde unei setări, de ex. la radio apeşi "tuner" succesiv şi la fiecare apăsare îţi dă alte funcţii pt. butoane: căutare posturi, reglaj sunet, memorare posturi, etc) Ei, la "navi", ca să introduci destinaţia, începi cu ţara, localitatea şi apoi strada. În momentul când apeşi pt "Germany" de ex, după litera "G" el îţi elimină celelalte destinaţii care NU încep cu acea literă, şi astfel îţi mai rămâne Grecia. Dacă baţi şi a 2-a literă "e", sare direct pe singura variantă rămasă, adică "Nemţia". Tot aşa, şi la localităţi sau străzi: după apăsarea primelor litere, el automat elimină "surplusul", afişându-ţi pe display doar deasupra acelor butoane care ar mai putea avea corespondent litere, pe care le mai conţin numele străzilor rămase ca posibile.
                              Ştiu, e un pic mai greoi şi rudimentar (fără touchscreen sau comandă vocală, etc.), dar e 1DIN clasic. Apropos, are Becker (şi Sony al meu e sub licenţă Becker) o grămadă de navigaţii d-astea 1DIN ultramoderne şi scumpe ca naiba (uită-te la un Becker Mexico 7948, cu design retro: mi-a picat falca, iar a 2-a oară mi-a picat când am văzut preţul !).
                              Salutare, cele bune !
                              P.S. Te bate gândul ?
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #60
                                Ei Levi de cand tot ma uit eu pe Ebayuri la un Becker Cascade Pro numai eu stiu. Acela are si comanda vocala, displayul este putin mai performant cu tehnologie OLED, designul mai elegant, dar si pretul de 800-1000 euro e pe masura... dar totusi nejustificat.

                                Ai incercat sa cauti pe torrenturi sau pe google.ru dupa harti pentru navigatia ta?. S-ar putea sa gasesti ceva.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF