Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Navigaţie pe W126 !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Te-ai gandit si la posibilitatea modificarii bordului la un tapiter pentru a introduce acolo unitatea cum este la ultimele modele? Eu zic ca este cea mai practica treaba pentru ca astfel il poti folosi si usor.



    OFFTOPIC. DMIHNEA e foarte faina scula, inainte sa-mi iau alpine-ul tot urmaream la licitatii pe ebay, daca daca prind unu pana in 150 euro, dar nu a fost sa fie. Scula e bestiala si designul simplu, dar curat il face sa mearga atat pe babele noastre cat si pe ultimele modele de masini. Sa-l folosesti sanatos si fara probleme iti doresc. Aaaa.. si legat de harta Romaniei, ai apucat sa o verifici putin? Cam cat de precisa este?

    Comment


    • #17
      Harta am verificat-o de citeva ori,deoarece o am si pe un Becker portabil,versiunile 3.0 si 4.0 sunt omenesti in tara,dar cam de baza,adica drumuri si orase principale...Dar asta ce vine are vers 5.0,se pare ca e mult mai completa.Daca costa cit costa,sansele sa-l prinzi la 150de euro sunt zero...

      Comment


      • #18
        Originally posted by crstn_savu View Post
        Te-ai gandit si la posibilitatea modificarii bordului la un tapiter pentru a introduce acolo unitatea cum este la ultimele modele? Eu zic ca este cea mai practica treaba pentru ca astfel il poti folosi si usor.
        1. Nu, n-as strica linia bordului. As pune dracovenia cat mai sus posibil, dar sub grilele de ventilatie.
        2. Da, asa e, acolo sus e cel mai ergonomic.
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #19
          Un mester bun nu ti-ar strica deloc linia bordului si ar iesi o treaba super buna. Asa vei avea mari probleme cu elementele din lemn care eu zic ca se fac mult mai greu, sunt mult mai putini meseriasi buni si costa si mult mai mult.

          Comment


          • #20
            Bord special

            Colegii bodi1 şi w124researcher mă vor ierta pt. că am "furat" 3 poze de la ei, de pe un alt topic. Aceste borduri sunt special făcute pt. taxi la W123. Întrebarea mea juma' glumă - juma' serioasă: W126 nu a avut astfel de borduri modificate ?, că şi W126-le s-a folosit în toate domeniile posibile şi imposibile, deci a fost şi taxi, sigur.
            Attached Files
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #21
              Ideea se conturează în continuare ! Adunând cât mai multe date şi idei, ajungem aproape de adevăr ...
              Mulţumesc pe această dale colegului dan500se pt. poză (sunt dator pt. după-masa pierdută cu căutarea ei ). Singura observaţie că, s-a sacrificat scrumiera.
              Mai studiem ...
              Attached Files
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #22
                Exact cum ti-am aratat eu atunci. Asta este cea mai buna solutie.

                Scrumniera ... da-o naibii.
                Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                Comment


                • #23
                  Fumeaza omu` :P
                  `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                  now - bicicleta !

                  0744 239 949

                  WEB
                  http://garajautodiag.blogspot.com

                  Comment


                  • #24
                    Mutarea comenzilor pentru partea de ventilaţie-climatizare "două etaje mai jos" s-ar putea să fie cea mai dificilă operaţie din proiectul tău. Acolo sunt nişte conducte din plastic (plus coturi şi teuri) de anumită lungime, care comandă voleţii aerotermei şi tot ansamblul este fixat pe aeroterma maşinii.

                    Un display s-ar integra mai bine în acea zonă, în ipoteza că reuşeşti să o eliberezi de comenzile actuale, dacă laturile lui ar fi mărginite de o ramă în finisaj zebrano. Orice element din plastic plasat acolo, trimite toată lucrarea într-un kitch ridicol.

                    PS Vezi că este furnir zebrano în magazinele care vând parchet laminat.
                    Spor la trebă, şi inspiraţie!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                      Mutarea comenzilor pentru partea de ventilaţie-climatizare "două etaje mai jos" s-ar putea să fie cea mai dificilă operaţie din proiectul tău. Acolo sunt nişte conducte din plastic (plus coturi şi teuri) de anumită lungime, care comandă voleţii aerotermei şi tot ansamblul este fixat pe aeroterma maşinii....
                      I-am explicat si eu colegului ca acolo iti maninci zilele chiar daca ai doar de demontat acele tuburi pentru o alta operatie (chiar eu am reusit sa rup un tub din acela cand am schimbat bordul si acum nu mai pot dirija aerul la picioare).

                      In alta ordine de idei, in poza prezentata mai sus se vede ca masina a avut in dotare clima automata, respectiv comenzile erau electrice si se putea face "manevra" in conditii destul de bune, fara prea multe modificari.

                      La clima manuala (cea cu rozete) va fi cu mult, mult mai greu.


                      Spor la treaba!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Levi View Post
                        Punct ochit, punct lovit, bingo. Cu precizarea că, dimensiunile unităţii cer, probabil, o ramă pe tot conturul ei, deci, cum bine ai subliniat, trebe' tâmplar. Cunosc un tip care are o făbricuţă de mobilă, lucrează numai la comandă (el mi-a făcut şi mie), şi numai din lemn masiv, e deschis la orice trăsnaie, poate îl abordez zilele astea, dar, din cauză că lucrează 95% impecabil, e full tot timpul şi stai la el la rând şi juma' de an ...
                        Buna, m-ar interesa tamplarul despre care ai vorbit.Eu caut de ceva vreme sa-mi montez ornamentele din bord si de pe usi la vito,dar ce se poate aduce la comanda nu este din lemn.Daca te intereseaza te pot ajuta la montaj,la partea electronica, pe al meu eu l-am montat dupa ce am studiat problema indelungat,am facut rost de schema ,antena gps si de mufa adaptoare.Restu e o chestie de masuratori cu multimeterul.
                        Attached Files
                        Last edited by vitotrans; 10-05-2010, 08:56 AM.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                          Mutarea comenzilor pentru partea de ventilaţie-climatizare "două etaje mai jos" s-ar putea să fie cea mai dificilă operaţie din proiectul tău. Acolo sunt nişte conducte din plastic (plus coturi şi teuri) de anumită lungime, care comandă voleţii aerotermei şi tot ansamblul este fixat pe aeroterma maşinii.

                          Un display s-ar integra mai bine în acea zonă, în ipoteza că reuşeşti să o eliberezi de comenzile actuale, dacă laturile lui ar fi mărginite de o ramă în finisaj zebrano. Orice element din plastic plasat acolo, trimite toată lucrarea într-un kitch ridicol.

                          PS Vezi că este furnir zebrano în magazinele care vând parchet laminat.
                          Spor la trebă, şi inspiraţie!
                          1. Nu vreau să fac vreo prostie, de aceea sunt încă în faza de culegere a datelor, cugetare, cumpătare, etc. (ca la ardeleni, no ... )
                          2. Rama de plastic negru din poză e departe de mine, dacă nu voi reuşi confecţionarea uneia din lemn cu finisaj Zebrano, în cel mai rău caz se va îmbrăca rama în piele de culoarea consolei.
                          3. Mersi de îndrumare, chiar n-am văzut nicăieri furnir Zebrano, asta ar simplifica cu mult munca !
                          Last edited by Levi; 10-05-2010, 10:04 AM.
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by vitotrans View Post
                            Buna, m-ar interesa tamplarul despre care ai vorbit.Eu caut de ceva vreme sa-mi montez ornamentele din bord si de pe usi la vito,dar ce se poate aduce la comanda nu este din lemn.Daca te intereseaza te pot ajuta la montaj,la partea electronica, pe al meu eu l-am montat dupa ce am studiat problema indelungat,am facut rost de schema ,antena gps si de mufa adaptoare.Restu e o chestie de masuratori cu multimeterul.
                            1. Nu e locul aici, dar cu durere în suflet (încă nu pot să trec peste acel moment) trebuie să spun că, acu' 3 săptămâni l-am condus pe ultimul drum. Avea doar 41 de ani ... Nu se ştie, cine va reuşi să ducă afacerea mai departe ...
                            2. Mersi de ajutorul propus, când ajung în faza de montaj (dacă ajung), voi apela. Atenţie - se va lucra doar cu mănuşi chirurgicale ... ha-ha !
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #29
                              Maşinile astea au un cusur important şi anume nota pur clasică în care au fost construite atât la exterior cât şi la interior. Orice element de caroserie (spoilere, eleroane) dezarmonizează totul. De asemenea, încercările din interior de a o aduce ca şi dotări, în secolul 21, poate avea efecte catastrofale, din acest motiv intenţia de a ţine pasul cu tehnologia, trebuie foarte atent ferită de stridenţe.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                                Maşinile astea au un cusur important şi anume nota pur clasică în care au fost construite atât la exterior cât şi la interior. Orice element de caroserie (spoilere, eleroane) dezarmonizează totul. De asemenea, încercările din interior de a o aduce ca şi dotări, în secolul 21, poate avea efecte catastrofale, din acest motiv intenţia de a ţine pasul cu tehnologia, trebuie foarte atent ferită de stridenţe.
                                REMARCĂ DE NOTA 10 !!! Ca de obicei.
                                Trebuie să rezulte ceva discret şi elegant. Şi atingerea acestui ţel necesită foarte multă atenţie la detalii, pt. că armonia stă în detalii. De aceea sunt bucuros, şi mulţumesc pe această cale pt. sfaturile şi părerile voastre !

                                P.S. Undeva mai sus scriam de o variantă gen Laguna, adică o acoperire a ecranului, dar nu mă risc cu "artiştii" de la noi ... Pt. realizarea acestei variante ar trebui .... nici nu ştiu ce, nici nu ştiu cine ...
                                Last edited by Levi; 10-05-2010, 12:27 PM.
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF