Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Navigaţie pe W126 !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    O varianata de compromis ar fi un DVD+navi model care se rabateaza din locasul actual al casetofonului (sper ca se intelege la ce ma refer). Aveam eu "boala" sa-mi pun asa ceva...dar cica sunt cam scumpe!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #32
      Originally posted by dan500se View Post
      O varianata de compromis ar fi un DVD+navi model care se rabateaza din locasul actual al casetofonului (sper ca se intelege la ce ma refer). Aveam eu "boala" sa-mi pun asa ceva...dar cica sunt cam scumpe!
      Dane, asta e cea mai simplă variantă. Există "all-in-one" atât în format single-DIN cu ecran retractabil, cât şi în format 2DIN (navi + TV), una performantă (ex: un Kenwood) începe undeva de la 1000 de iepuraşi, la ambele variante. Una noname, e undeva între 1200-2000 de lei. Plus măţăraie, plus manoperă ...
      Dar mie mi s-a pus pata cu varianta 2DIN, ca să fie ecuaţia cu multe necunoscute...
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #33
        OK...Vad ca cunosti posibilitatile...Acum depinde la ce te bagi! Oricum, o sa ai de lucru!
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #34
          Mare grija la astea cu ecran rabatabil. Am avut si eu unu si a functionat ok...pana a dat gerul. Au banda aia prin care trec firele sau mai stiu eu ce si nu e ieftina din cate am auzit. Mai degraba iei unu cu totul din prima, sunt si variantele alea cu built in dar cu ecran mic si de acolo poti trage 2 ecrane in tetiere...ca in mers oricum nu te uiti la tv ca distrage atentia + e obositor ...si de vrei un film ceva te bagi in spate. Brici

          Eu la mine am deja cu ecran mare dar e pus...ca din topor cum spuneai..nu mai am scrumiera..nimic pe acolo. Acuma am gasit scrumiera si vreau sa pun inapoi sa fie cat de cat cum era..sau eventual sa fac o rama cum trebuie. Daca gasesc varianta mai repede ca tine te anunt.

          Comment


          • #35
            Uitaţi aici un exemplu demn de urmat
            Attached Files
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #36
              Originally posted by Levi View Post
              Uitaţi aici un exemplu demn de urmat
              Parerea mea este ca asta ar fi cea mai buna varianta. Banuiesc ca acela e doar un monitor plat, ca altfel nu vad cum ar incapea un 2DIN in pozitia aia.
              W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
              W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
              W 124 `93 E250 D ex 300 D


              - Bond - James Bond.
              - `Dullah - Abdullah.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Levi View Post
                Uitaţi aici un exemplu demn de urmat
                Vin cu nişte comentarii, ieri am postat în grabă.
                Da, acela este doar monitorul. Când am spus "exemplu demn de urmat", m-am referit la calitatea lucrării. În ceea ce priveşte ergonomia, sunt nevoit să spun că, e sub orice critică. După ce am postat, m-am băgat în maşină să studiez poziţia, şi am ajuns la concluzia că, trebuie să-ţi cobori privirea jos de tot, dar oricum, te obstrucţionează maneta schimbătorului. Eu am cutie manuală, dacă e în poziţiile 1, 3, 5, acoperă juma' de ecran, bănuiesc că nici la cutia automată nu-i mai strălucit.
                O întrebare la colegii mai pricepuţi : există unitate 1DIN fără ecran retractabil, care să aibă şi GPS (deci all-in-one), semnalul putând fi trimis la un monitor ?, gen cel din poză.
                Last edited by Levi; 11-03-2010, 08:17 AM.
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #38
                  De aceiaşi părere sunt şi eu. Toate informaţiile care le primeşti de la aparatura de bord a unei maşini trebuie să fie în câmpul vizual sau la limita lui. Altminteri sunt greu de urmărit şi chiar periculos. Eu acolo nu l-aş pune în niciun caz. Ţi-am sugerat pe PM o realizare corectă şi cu o bună estetică, aceea de a-l urca între parasolare. Acel aparat, sau grup de aparate, pentru că in afara funcţiei lui de bază (GPS) mai conţinea un detector de radar şi monitor tv, se integra perfect în acea zonă, era uşor de privit iar când nu era folosit, se alinia cu tavanul maşinii. Un alt aspect de asemenea important era acela că nu-şi trăda prezenţa, nimic nu trebuia demontat şi dus în casă pentru a preîntâmpina tentativele de furt.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                    ... între parasolare.
                    Sau IN PARASOLARE!


                    Uite aici:

                    Attached Files
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #40
                      Sunt multe aspecte de luat în considerare. Ca să poziţionezi monitorul în câmpul vizual, acesta ar trebui montat undeva pe bord, sau lipit pe parbriz (cum sunt GPS-urile acelea cu ventuze). În acest caz intervine incomoditatea generată de montarea şi demontarea de fiecare dată al lui (legarea mufelor, etc.). Nici vorbă de disimularea lui undeva.
                      În ceea ce priveşte monitoarele overhead, am studiat problema după primirea PM-ului de la Nelu. Apar 2 probleme: trebuie găsit monitorul potrivit ca diagonală (se ştie că asta e în funcţie de distanţa de la care priveşti : distanţa = diagonala x 4), şi discomfortul cauzat de poziţia prea înaltă. Am văzut nişte overhead-uri simpatice (ex: un Audioton cu 2 monitoare, dar e o unitate mare de tot). Studiind poziţia de montaj a acestora la W126, rezultă "astuparea" plafonierei (ar trebui montat peste ea) sau tăierea mijlocului consolei de plafon, ceea ce este exclus din start !
                      Colegii dan500se şi Nelu Pătraşcu au perfectă dreptate în ceea ce priveşte "ascunderea" monitorului, dar nu găsesc soluţia disimulării acestuia undeva la nivelul bordului. Ar exista varianta unei console fixe, înfipte undeva între coaja bordului şi gura de aerisire din mijloc. Poziţia este ideală, dar rămâne varianta demontării monitorului, ci ocazia fiecărei parcări - eu am garaj, dar posibilitatea "scoaterii" lui tot trebuie să rămână !
                      Mulţumesc oricum pt. idei şi poze !
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #41
                        Un display overhead de 9" care afişează în format 16:9 satisface pe deplin chiar şi pentru funcţia tv. Nu ştiu dac-ai văzut, dar cele mai multe au încorporată-n carcasă şi plafoniera şi chiar lămpile de citit. De asemenea, cu excepţia mufei prin care-i dai 12 volţi nu mai există alte conexiuni (au bluetooth şi infrared) şi totul e în timp real. Este -după părerea mea- cea mai facilă metodă de a implementa un sistem de navigaţie, fără să tai bordul, consola sau să sacrifici scrumiera ori grilele de ventilaţie.

                        Comment


                        • #42
                          Un Sony bej de 9" şi simpaticul Audioton cu 2 monitoare
                          Attached Files
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #43
                            Astea nu-s DVD player auto?

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                              Astea nu-s DVD player auto?
                              Ba da, astea-s unităţi complexe, prima am postat-o pt. culoare (bej - interiorul maşinii), iar a 2-a, că e mai specială
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #45
                                On dash board display

                                Trecem la o altă variantă: câteva monitoare ce se montează pe bord : primul este chiar un monitor (Gryphon Mobile MV-MBZ-E) pt. E-klasse 2006-2008.
                                Attached Files
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF