Salut, deschid topicul acesta din nevoia de a afla mai exact, de la persoane care chiar au facut asta, pt ca pe internet gasesti tot felul de informatii, dar pana la urma e pe principiul zicalei 'teoria ca teoria dar practica ne omoara' cel mai bine este sa aflam de la cineva care chiar a facut asta.
Ce ma intereseaza pe mine in principal este daca se poate aduce o masina din afara si inmatricula dupa cum am inteles eu fara nici o taxa de inmatriculare si pe urma nu se plateste nici un impozit. Treaba am inteles ca e posibila pt ca prima data se merge la RAR pt a se stabili cuantumului taxei, si acolo in urma identificarii, se poate stabili daca modelul a iesit din productie de peste 30 de ani, fapt care am inteles ca e principalul pt a devenii masina oldtimer, si am inteles ca mai trebuie sa treaca si pe la retromobil pt a o categorisi in 3 grupe in fct de stare si originalitatea pieselor ceea ce ii da in final si valoarea acesteia, o valoare care poate varia destul de mult din ce am vazut eu, si anume intre 1000 si 20mii sau 50miiE chiar.
In plus ar fi foarte util de stiut si alte lucruri care implica detinerea unei astfel de masini si anume:
-la cat timp si unde se pot face verificarile tehnice
-daca difera si daca da in ce consta calcului pretului la RCA
-daca sunt ceva restrictii de circulatie cu vehiculul respectiv
-daca sunt permise modificari estetice minore, reconditionari majore si reparatii estetice din cauza la accident sau degradare, si regimul schimbului consumabilelor.
Si eventual daca mai are si altcineva alte nedumeriri poate sa intrebe in acest topic.
Ce ma intereseaza pe mine in principal este daca se poate aduce o masina din afara si inmatricula dupa cum am inteles eu fara nici o taxa de inmatriculare si pe urma nu se plateste nici un impozit. Treaba am inteles ca e posibila pt ca prima data se merge la RAR pt a se stabili cuantumului taxei, si acolo in urma identificarii, se poate stabili daca modelul a iesit din productie de peste 30 de ani, fapt care am inteles ca e principalul pt a devenii masina oldtimer, si am inteles ca mai trebuie sa treaca si pe la retromobil pt a o categorisi in 3 grupe in fct de stare si originalitatea pieselor ceea ce ii da in final si valoarea acesteia, o valoare care poate varia destul de mult din ce am vazut eu, si anume intre 1000 si 20mii sau 50miiE chiar.
In plus ar fi foarte util de stiut si alte lucruri care implica detinerea unei astfel de masini si anume:
-la cat timp si unde se pot face verificarile tehnice
-daca difera si daca da in ce consta calcului pretului la RCA
-daca sunt ceva restrictii de circulatie cu vehiculul respectiv
-daca sunt permise modificari estetice minore, reconditionari majore si reparatii estetice din cauza la accident sau degradare, si regimul schimbului consumabilelor.
Si eventual daca mai are si altcineva alte nedumeriri poate sa intrebe in acest topic.
Comment