Originally posted by paratraznet
View Post
Originally posted by paul1983
View Post
Ca sa-ti mai explic odata, vreau performanta. E greu de inteles pt tine? Ca sa maresti puterea unui motor aspirat ce e dus la maxim-ul posibil de catre niste ingineri ce practic stau toata ziua pe bancul de probe , e aproape imposibil pt mine sau multi altii de prin Romania. Si aici ma refer la ML63 AMG. Dar sa cresti puterea la un turbo e mai usor, si daca ai niste cunostinte de mecanica si piesele necesare e ca si facut. Din asta cauza ma refeream la Cayenne ca fiind alegerea optima. Ca tot ziceai ca daca vreau putere, hai sa vedem care e mai rapid intre Cayenne Turbo S si ML63 AMG
ML 63 AMG 2008
Performance
Max speed 170.5 miles/h (275 km/h)
0-100 km/h 5.1 seconds
0-160 km/h 11.4 seconds
0-200 km/h 17.8 seconds
0-300 km/h -
Quarter mile 13.33 seconds
Cayenne Turbo S 2008
Max speed 173.6 miles/h (280 km/h)
0-100 km/h 4.7 seconds
0-160 km/h 10.1 seconds
0-200 km/h 17.0 seconds
0-300 km/h -
Quarter mile 12.6 seconds
Aha, tie ti se pare mai rapid? Posibil. Eu sper sa scot performante mai bune de 12 sec sfertul si 4,5 sec 0-100km/h dupa toate modificarile pe care le fac. Practic, stiu ce poate si un ML63, pt ca exista unul in familie, iar fratele meu are GL 420cdi. Deci, cam am contact cu modele Mercedes, si cam de ultima generatie, nu trotinete de prin 2001.
Cat despre rabla aia de pe platforma,chiar porneste si numai in motor sunt cheltuiti bani ce depasesc valoarea de 2 (DOUA) ori a masinii tale. Asta la motor, pt ca franele costa cam jumatate din valoarea masinii tale.
Daca vii la vara la mare, te invit la o tura cu toate masinile mele si o sa te convingi cu ochii tai ce poate fiecare din ele. Asta pt ca nu-ti port pica. Te inteleg.
Originally posted by mircea600sel
View Post
Originally posted by paul1983
View Post
Originally posted by ionut_90
View Post
Comment