Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce ati alege?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by paratraznet View Post
    Pe cand o sa avem SUV-uri in formula 1? Eu personal cred ca fiecare masina este destinata unui anumit scop. SUV-u nu are scop deci nu are utilitate. Personal prefer SL-urile pe sosea iar pe camp G-urile. Sant atatea milioane de proprietari care-mi pot confirma parerile. La cumparaturi poti sa iei un E break iar pentru parcat cel mai bun e Smartul sau A-urile. Sarantocii prefera SUV-urile asa ca sa aiba si calu, magaru si camila toate in unu. Poate le cresc si aripi la SUV-urili aste bata-le criza sa le bata!
    Asa o fii, sarantocii prefera SUV-uri iar cei bogati isi iau cate o masina pt cumparaturi alta pt offroad, distractie, drum lung sau asa mai departe.Aha, deci daca esti ''bogatan'' umpli parcarea cu masini concepute cate unui anumit scop (cumparaturi,pt iesit in oras, offroad sau pt sosea) iar daca esti ''sarantoc'' te limitezi la un SUV. Interesanta mentalitate. Pai da, daca aveai una normala nu ajungeai argat la neamul lui Don Quijote .. Mai aprofundeaza subiectul asta, pana incepe sezonul la capsuni mai ai timp disponibil.

    Originally posted by paul1983 View Post
    Tu crezi ca tot ce zboara se mananca mai Mircea?Acuma ceva vreme erati mai gata sa va taiati si vi acum cu sustineri la greu,mie unul nu-mi vine sa cred ce vad,dar nu prea conteaza oricum,te-a fermecat sau ce ti-o facut ca ma gandesc ca nu sunteti pe invers nu?,ca prea mult il ti in brate de la o vreme si ca sa fiu on-topic ia-ti un ML 63 AMG daca tot vrei putere si vrei sa stai la inaltime ca e mult mai rapid decat un Cayenne,cat despre rabla aia de pe platforma nici nu stiu daca porneste la cum arata daramite sa mai si faca liniute.
    Acum ceva vreme, avea alta gandire, dar omul in timp mai avanseaza , si incepe sa realizeze anumite lucruri, nu ramane la acelasi stadiu, ca altfel am fi vanat inca cu arcul si am aprinde focuri cu cremene in pesteri sa ne incalzim.
    Ca sa-ti mai explic odata, vreau performanta. E greu de inteles pt tine? Ca sa maresti puterea unui motor aspirat ce e dus la maxim-ul posibil de catre niste ingineri ce practic stau toata ziua pe bancul de probe , e aproape imposibil pt mine sau multi altii de prin Romania. Si aici ma refer la ML63 AMG. Dar sa cresti puterea la un turbo e mai usor, si daca ai niste cunostinte de mecanica si piesele necesare e ca si facut. Din asta cauza ma refeream la Cayenne ca fiind alegerea optima. Ca tot ziceai ca daca vreau putere, hai sa vedem care e mai rapid intre Cayenne Turbo S si ML63 AMG


    ML 63 AMG 2008
    Performance
    Max speed 170.5 miles/h (275 km/h)
    0-100 km/h 5.1 seconds
    0-160 km/h 11.4 seconds
    0-200 km/h 17.8 seconds
    0-300 km/h -
    Quarter mile 13.33 seconds

    Cayenne Turbo S 2008
    Max speed 173.6 miles/h (280 km/h)
    0-100 km/h 4.7 seconds
    0-160 km/h 10.1 seconds
    0-200 km/h 17.0 seconds
    0-300 km/h -
    Quarter mile 12.6 seconds

    Aha, tie ti se pare mai rapid? Posibil. Eu sper sa scot performante mai bune de 12 sec sfertul si 4,5 sec 0-100km/h dupa toate modificarile pe care le fac. Practic, stiu ce poate si un ML63, pt ca exista unul in familie, iar fratele meu are GL 420cdi. Deci, cam am contact cu modele Mercedes, si cam de ultima generatie, nu trotinete de prin 2001.
    Cat despre rabla aia de pe platforma,chiar porneste si numai in motor sunt cheltuiti bani ce depasesc valoarea de 2 (DOUA) ori a masinii tale. Asta la motor, pt ca franele costa cam jumatate din valoarea masinii tale.
    Daca vii la vara la mare, te invit la o tura cu toate masinile mele si o sa te convingi cu ochii tai ce poate fiecare din ele. Asta pt ca nu-ti port pica. Te inteleg.


    Originally posted by mircea600sel View Post
    Este adevarat ca m-am certat mult cu el...dar este un baiat de nota 10+.Credeti-ma pe cuvant.Are o experienta in domeniul auto cum nu o au multi de aici.Daca el este modest va spun eu cateva dintre masinile cu care a mers Lamborghini,Porsche,C63AMG,CLS ,masini la care multi dintre noi viseaza.
    Ca sa nu mai fiu modest, mai adauga Rolls Royce Phantom, Maybach, Porsche 997 Turbo, Bentley,Porsche Panamera Turbo, Lambo si Ferrari . Masinile sub 100.000 nu le mai pun la socoteala.


    Originally posted by paul1983 View Post
    http://www.youtube.com/watch?v=IlNduyHHQ_E
    Asta asa ca sa vezi ca nu mananca chiar orice pe paine.
    Repet, te invit la vara. Pana atunci o sa fie gata si decapotabila si atunci sa te tii senzatii cu parul in vant.Si nici una nu e stock ca cea pusa de tine.




    Originally posted by ionut_90 View Post
    Eu asteptam si cateva poze cu masina stock...
    Daca ai rabdare, o sa le vezi cand e gata masina. O sa arate ca cea de jos.
    Attached Files
    Last edited by 300zxtt; 04-26-2010, 02:01 AM.

    Comment


    • #47
      Originally posted by 300zxtt View Post
      Asa o fii, sarantocii prefera SUV-uri iar cei bogati isi iau cate o masina pt cumparaturi alta pt offroad, distractie, drum lung sau asa mai departe.Aha, deci daca esti ''bogatan'' umpli parcarea cu masini concepute cate unui anumit scop (cumparaturi,pt iesit in oras, offroad sau pt sosea) iar daca esti ''sarantoc'' te limitezi la un SUV. Interesanta mentalitate. Pai da, daca aveai una normala nu ajungeai argat la neamul lui Don Quijote .. Mai aprofundeaza subiectul asta, pana incepe sezonul la capsuni mai ai timp disponibil.



      Acum ceva vreme, avea alta gandire, dar omul in timp mai avanseaza , si incepe sa realizeze anumite lucruri, nu ramane la acelasi stadiu, ca altfel am fi vanat inca cu arcul si am aprinde focuri cu cremene in pesteri sa ne incalzim.
      Ca sa-ti mai explic odata, vreau performanta. E greu de inteles pt tine? Ca sa maresti puterea unui motor aspirat ce e dus la maxim-ul posibil de catre niste ingineri ce practic stau toata ziua pe bancul de probe , e aproape imposibil pt mine sau multi altii de prin Romania. Si aici ma refer la ML63 AMG. Dar sa cresti puterea la un turbo e mai usor, si daca ai niste cunostinte de mecanica si piesele necesare e ca si facut. Din asta cauza ma refeream la Cayenne ca fiind alegerea optima. Ca tot ziceai ca daca vreau putere, hai sa vedem care e mai rapid intre Cayenne Turbo S si ML63 AMG


      ML 63 AMG 2008
      Performance
      Max speed 170.5 miles/h (275 km/h)
      0-100 km/h 5.1 seconds
      0-160 km/h 11.4 seconds
      0-200 km/h 17.8 seconds
      0-300 km/h -
      Quarter mile 13.33 seconds

      Cayenne Turbo S 2008
      Max speed 173.6 miles/h (280 km/h)
      0-100 km/h 4.7 seconds
      0-160 km/h 10.1 seconds
      0-200 km/h 17.0 seconds
      0-300 km/h -
      Quarter mile 12.6 seconds

      Aha, tie ti se pare mai rapid? Posibil. Eu sper sa scot performante mai bune de 12 sec sfertul si 4,5 sec 0-100km/h dupa toate modificarile pe care le fac. Practic, stiu ce poate si un ML63, pt ca exista unul in familie, iar fratele meu are GL 420cdi. Deci, cam am contact cu modele Mercedes, si cam de ultima generatie, nu trotinete de prin 2001.
      Cat despre rabla aia de pe platforma,chiar porneste si numai in motor sunt cheltuiti bani ce depasesc valoarea de 2 (DOUA) ori a masinii tale. Asta la motor, pt ca franele costa cam jumatate din valoarea masinii tale.
      Daca vii la vara la mare, te invit la o tura cu toate masinile mele si o sa te convingi cu ochii tai ce poate fiecare din ele. Asta pt ca nu-ti port pica. Te inteleg.




      Ca sa nu mai fiu modest, mai adauga Rolls Royce Phantom, Maybach, Porsche 997 Turbo, Bentley,Porsche Panamera Turbo, Lambo si Ferrari . Masinile sub 100.000 nu le mai pun la socoteala.




      Repet, te invit la vara. Pana atunci o sa fie gata si decapotabila si atunci sa te tii senzatii cu parul in vant.Si nici una nu e stock ca cea pusa de tine.






      Daca ai rabdare, o sa le vezi cand e gata masina. O sa arate ca cea de jos.

      Tu vorbesti am impresia doar sa nu taci sau sa nu ti-o iei asa singur la bot.Si eu te inteleg,ai nevoie de un control,ai tu o boala sa pui tot timpu o alta marca in fata asteia pe care nicicum nu o mai suferi din cate vad eu.Ia vezi aici ca nu vad eu bine care e mai bun,asta e doua oara care te contrazic si am dreptate.Vizionare placuta.Si tind sa cred ca daca o vand pe a mea chiar la ora actuala o sa-mi i-au vreo 5 rable de alea de care ai tu pe platforma,mi-ar fi facut placere sa vin dar chiar nu-mi doresc sa cad din toate copturile ce le detii tu.
      Last edited by paul1983; 04-26-2010, 22:21 PM.

      Comment


      • #48
        Originally posted by paul1983 View Post
        http://www.youtube.com/watch?v=9kBHpHBYFiU
        Tu vorbesti am impresia doar sa nu taci sau sa nu ti-o iei asa singur la bot.Si eu te inteleg,ai nevoie de un control,ai tu o boala sa pui tot timpu o alta marca in fata asteia pe care nicicum nu o mai suferi din cate vad eu.Ia vezi aici ca nu vad eu bine care e mai bun,asta e doua oara care te contrazic si am dreptate.Vizionare placuta.Si tind sa cred ca daca o vand pe a mea chiar la ora actuala o sa-mi i-au vreo 5 rable de alea de care ai tu pe platforma,mi-ar fi facut placere sa vin dar chiar nu-mi doresc sa cad din toate copturile ce le detii tu.

        Atentie la limbaj, discutia in contradictoriu poate decurge pe un ton civilizat. Ai warn.

        - Sunt interzise atacul la persoana, jignirea sub orice forma a
        membrilor forumului, folosirea de cuvinte obscene, amenintatoare, abuzive sau
        indecente, comportament nepotrivit sau ofensator. Un comportament
        civilizat impune combaterea ideilor exprimate anterior si nu a persoanelor
        care le-au postat.
        Last edited by Carmine; 04-26-2010, 22:24 PM.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #49
          Nah Nihal unde-s zecimile de la Porsche? ca vad ca e in spate. La fel stiam si eu, ca ML e mai rapid dar iar ai postat cifre favorabile concurentului tau, ca si in alte discutii de-ale noastre. Porschele turbo se poate tuna mai usor, ce-i drept si nu se pune problema ca un Gemballa de 600-700CP nu merge sau nu e rapid.
          Si cum a mers honuirea ? Hai c-am ras, poate e o confuzie de termeni la tine dar chiulasele nu se pot honui, e o prelucrare specifica cilindrilor.
          BENZ G, altceva ce ?

          Comment


          • #50
            Originally posted by STEFAN V8 View Post
            Nah Nihal unde-s zecimile de la Porsche? Ca vad ca e in spate. La fel stiam si eu, ca ML e mai rapid dar iar ai postat cifre favorabile concurentului tau, ca si in alte discutii de-ale noastre. Porschele turbo se poate tuna mai usor, ce-i drept si nu se pune problema ca un Gemballa de 600-700CP nu merge sau nu e rapid.
            Si cum a mers honuirea ? Hai c-am ras, poate e o confuzie de termeni la tine dar chiulasele nu se pot honui, e o prelucrare specifica cilindrilor.
            Iti dau eu niste date pana intra Nihal.Ia uite ce zic astia care au testat masinile pe piste...nu copiii aia care dau si ei o liniuta.Isi ia Ml-ul ''bataie'' cate 3-4 secunde{ceea ce zic eu ca e muult}

            The Answer
            Porsche Cayenne Turbo S is noticeably faster
            .

            sigpic

            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

            Comment


            • #51
              Originally posted by STEFAN V8 View Post
              Nah Nihal unde-s zecimile de la Porsche? ca vad ca e in spate. La fel stiam si eu, ca ML e mai rapid dar iar ai postat cifre favorabile concurentului tau, ca si in alte discutii de-ale noastre. Porschele turbo se poate tuna mai usor, ce-i drept si nu se pune problema ca un Gemballa de 600-700CP nu merge sau nu e rapid.
              Si cum a mers honuirea ? Hai c-am ras, poate e o confuzie de termeni la tine dar chiulasele nu se pot honui, e o prelucrare specifica cilindrilor.
              Strugurii sunt acrii. Cred ca acest topic nu isi mai are sens, din moment ce initiatorul si-a ales masina.
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #52
                Originally posted by STEFAN V8 View Post
                Nah Nihal unde-s zecimile de la Porsche? ca vad ca e in spate. La fel stiam si eu, ca ML e mai rapid dar iar ai postat cifre favorabile concurentului tau, ca si in alte discutii de-ale noastre...
                Cine cunoaste cat de cat unele modele de masini, isi da seama ca ce ai vazut in filmuletul de pe youtube e modelul vechi de Cayenne, adica modelul 955 ce a fost fabricat intre 2003-2007.Daca e sa facem o comparatie echitabila, acel model ar trebui comparat cu vechiul ML 55 AMG W163, si practic ,ar fii maturat cu el pe jos, fiind cu mult mai rapid si luxos. Fiind la a doua versiune de caroserie, modelul actual de ML ar fi corect e sa-l comparam cu Cayenne 957 ce practic sunt lansate aproximativ in aceasi ani, iar comparatia cu timpii i-am expus mai sus.....ii poti verifica ca nu le-am scos din burta sau sa postez cifre favorabile mie.Postase colegul Mircea mai sus datele.




                Originally posted by STEFAN V8 View Post
                Si cum a mers honuirea ? Hai c-am ras, poate e o confuzie de termeni la tine dar chiulasele nu se pot honui, e o prelucrare specifica cilindrilor.

                Fiind inginer auto, chiar aveam pretentii la tine , fata de alti colegi de pe forum care nu stiu cu ce se mananca un motor tunat. Nu e confuzie, chiulasele se pot honui, pt ca daca te gandesti mai bine, in afara de o suprafata plana, o chiulasa mai are si o gramada de suprafate cilindrice.
                Iar in DEX, daca cauti cuvantul honuire , rezulta asta: A netezi suprafata interioară cilindrică a unei piese cu ajutorul unei masini speciale .....

                Te las pe tine sa deduci ce am honuit la chiulasele alea....

                O zi buna sa ai.


                Originally posted by carmine View Post
                Strugurii sunt acrii. Cred ca acest topic nu isi mai are sens, din moment ce initiatorul si-a ales masina.
                Se poate inchide. Am ales modelul si sunt fericitul propietar al unui Cayenne Turbo S si a unui Cayenne S, aspirat. Multumesc
                Last edited by 300zxtt; 07-15-2010, 12:38 PM.

                Comment


                • #53
                  Se inchide la cerere.Felicitari colegului Nihal ptr achizitile facute.

                  sigpic

                  "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF