If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Old vs. New
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
Pot fi blamat de unii pentru ceea ce voi scrie dar pentru mine masinile s-au terminat de construit cam prin 1996 dupa aia parerea mea au inceput consumabilele .Fie ca esti intr-o masina din '90 fie ca esti intr-una din 2010 la un impact frontal la 150 km/H nu stiu cite sanse ai sa scapi .Din ce am vazut crash testurile se fac pana in 100 km /H iar mb-urile pana in perioada mentionata de mine prezinta destula siguranta .Multa /putina mecanica pe care o stiu ma face sa refuz cu desavarsire ca o ,,ascutitoare" plina de plastic si tabla de 0.4 e mai solida decit o MASINA de generatie veche .Nu contest ca se calculeaza tot felul de forte ale deformarii in favoarea sigurantei ocupantilor dar totusi e de unica folosinta dupa ce ai lovit-o mai serios o trimiti la Remat fara a mai incerca sa o repari .In plus sunt adeptul masinii pe care o conduci tu si nu se conduce singura prin tot felul de sisteme electronice .Unde mai e placerea condusului cind vrei sa faci un burnout sau un drift si intra d-nul ESP in paiine si cu el impreuna SRS ,ASR,ASD si cite alte sisteme or mai fi ...Decit sa renunt la placerea de a controla masina in favoarea sistemelor electronice mai bine merg cu transportul in comun ,e la fel de sigur ca si o masina plina de sisteme electronice si e si mai ieftin
Pot fi blamat de unii pentru ceea ce voi scrie dar pentru mine masinile s-au terminat de construit cam prin 1996 dupa aia parerea mea au inceput consumabilele .Fie ca esti intr-o masina din '90 fie ca esti intr-una din 2010 la un impact frontal la 150 km/H nu stiu cite sanse ai sa scapi .Din ce am vazut crash testurile se fac pana in 100 km /H iar mb-urile pana in perioada mentionata de mine prezinta destula siguranta .Multa /putina mecanica pe care o stiu ma face sa refuz cu desavarsire ca o ,,ascutitoare" plina de plastic si tabla de 0.4 e mai solida decit o MASINA de generatie veche .Nu contest ca se calculeaza tot felul de forte ale deformarii in favoarea sigurantei ocupantilor dar totusi e de unica folosinta dupa ce ai lovit-o mai serios o trimiti la Remat fara a mai incerca sa o repari .In plus sunt adeptul masinii pe care o conduci tu si nu se conduce singura prin tot felul de sisteme electronice .Unde mai e placerea condusului cind vrei sa faci un burnout sau un drift si intra d-nul ESP in paiine si cu el impreuna SRS ,ASR,ASD si cite alte sisteme or mai fi ...Decit sa renunt la placerea de a controla masina in favoarea sistemelor electronice mai bine merg cu transportul in comun ,e la fel de sigur ca si o masina plina de sisteme electronice si e si mai ieftin
Tot din cerinta noastra,a oamenilor, s-au facut atatea sisteme electronice.Eu unul nu mi-as mai cumpara o masina care nu are cel putin climatronic,ESP,geamuri electrice.Ii multumesc acelui inginer care a descoperit ESP-ul.Eu zic ca este unul dintre sistemele care conteaza foarte mult.Am dezactivat ESP-ul{pe jumatate} si am vrut pe un drum ud sa accelerez mai tare in niste curbe.Nu am mai facut chestia asta niciodata si chiar a luat-o razna de tot masina.
Mi s-a parut si mie de necrezut cum un ''tanc'' de masina de prin 1980 se deformeaza mai tare decat un ''plastic'' de prin 2010.Dar asa este si chiar avea niste exemple de crash-test-uri colegul 300zxtt.
De cind ma stiu mai mult de ABS nu am avut niciodata pe masina ,totusi asta iarna la Focsani pe DN pe polei cu cauciucuri de iarna pe spate si de vara pe fata uzate am reusit sa tin w124 pe sosea fata de celelalte masini din fata care erau imprastiate ca popicele ,si asta fara sa am nici un sistem mentionat mai sus pe masina .Poti avea si mama sistemelor LEGILE FIZICII NU SE SCHIMBA NICIODATA ,conteaza omul de la volan si experienta lui ( nu e cazul meu desigur )
p.s. I-mi aduc aminte de tinerete cind ghidonam o dacie in Bucuresti care avea inaltatoare pe spate si era ridicata de fund ,la Obor pe Colentina la refugiu de tramvai a parcat un cielo in fundul meu ;eu am avut bara sparta iar cielo a avut faruri bara ,radiator distruse si capota pe parbriz ...
Pot fi blamat de unii pentru ceea ce voi scrie dar pentru mine masinile s-au terminat de construit cam prin 1996 dupa aia parerea mea au inceput consumabilele .Fie ca esti intr-o masina din '90 fie ca esti intr-una din 2010 la un impact frontal la 150 km/H nu stiu cite sanse ai sa scapi .Din ce am vazut crash testurile se fac pana in 100 km /H iar mb-urile pana in perioada mentionata de mine prezinta destula siguranta .Multa /putina mecanica pe care o stiu ma face sa refuz cu desavarsire ca o ,,ascutitoare" plina de plastic si tabla de 0.4 e mai solida decit o MASINA de generatie veche .Nu contest ca se calculeaza tot felul de forte ale deformarii in favoarea sigurantei ocupantilor dar totusi e de unica folosinta dupa ce ai lovit-o mai serios o trimiti la Remat fara a mai incerca sa o repari .In plus sunt adeptul masinii pe care o conduci tu si nu se conduce singura prin tot felul de sisteme electronice .Unde mai e placerea condusului cind vrei sa faci un burnout sau un drift si intra d-nul ESP in paiine si cu el impreuna SRS ,ASR,ASD si cite alte sisteme or mai fi ...Decit sa renunt la placerea de a controla masina in favoarea sistemelor electronice mai bine merg cu transportul in comun ,e la fel de sigur ca si o masina plina de sisteme electronice si e si mai ieftin
Da, sunt consumabile, dar ofera un confort si o siguranta mult mai buna decat orice fieratanie mai veche de 2000. Daca as fii sa aleg intre un w126 ce era capul de serie de atunci si un W204 la un impact intre cele doua masini, as alege fara sa clipesc W204. Chiar daca e mult mia mica la dimensiuni fata de W126, ofera mult mai multa siguranta fata de tancul de W126.
O ascutitoare plina de plastic, chiar daca are tabla de 0,4 sau chiar aripile din plastic, ofera mult mai multa siguranta fata de un conglomerat de fier antic. Iar airbag-ul si centurile pretensionate de ultima generatie isi fac pe deplin treaba, pt ca deasta sunt concepute.
Discutia asta a mai avut loc, e un fel de laitmotiv al acestui forum. Personal consider w 126 o masina depasita de vremuri, chiar si w 140-ul. 123 , 115 etc nici nu mai intra in discutie.
Da, sunt consumabile, dar ofera un confort si o siguranta mult mai buna decat orice fieratanie mai veche de 2000. Daca as fii sa aleg intre un w126 ce era capul de serie de atunci si un W204 la un impact intre cele doua masini, as alege fara sa clipesc W204. Chiar daca e mult mia mica la dimensiuni fata de W126, ofera mult mai multa siguranta fata de tancul de W126.
O ascutitoare plina de plastic, chiar daca are tabla de 0,4 sau chiar aripile din plastic, ofera mult mai multa siguranta fata de un conglomerat de fier antic. Iar airbag-ul si centurile pretensionate de ultima generatie isi fac pe deplin treaba, pt ca deasta sunt concepute.
Sunt de aceiasi parere cu tine. Acum cativa ani am vazut un accident frontal intre o Dacie 1410 si un Ford Mondeo (parca). Ford-ul Mondeo era sifonat destul de urat fata de Dacie, insa soferul Ford-ului a scapat fara nici o rana (statea de vorba cu politistii) iar soferul Daciei era mort.
Sunt de aceiasi parere cu tine. Acum cativa ani am vazut un accident frontal intre o Dacie 1410 si un Ford Mondeo (parca). Ford-ul Mondeo era sifonat destul de urat fata de Dacie, insa soferul Ford-ului a scapat fara nici o rana (statea de vorba cu politistii) iar soferul Daciei era mort.
Si Tinu a murit intr-o masina fara avarii majore...
Pai din cate stiu eu Tinu a murit pentru ca a facut infarct sau ceva de genul, nu din cauza ranilor provocate de accident.
Era un exemplu pentru ca daca e sa mori mori oricum si intr-un cazan si in cea mai sigura masina ,si poti muri si dintr-o cauza stupida :vezi accidentul mediatizat cu soferul de camion decapitat de foaia de pal zburata din remorca autoturismului ,sau cel care a luat bucata de gheata in parbriz de pe camionul din fata lui etc
Era un exemplu pentru ca daca e sa mori mori oricum si intr-un cazan si in cea mai sigura masina ,si poti muri si dintr-o cauza stupida :vezi accidentul mediatizat cu soferul de camion decapitat de foaia de pal zburata din remorca autoturismului ,sau cel care a luat bucata de gheata in parbriz de pe camionul din fata lui etc
Aveti dreptate. Poti sa mori si cand mergi cu 50 km/h (intra un camion de 40-50 de tone in tine si sigur nu mai scapi intreg).
Eu sunt de parere ca toate sunt de "sus". Cand iti este scris sa mori, nu te mai salveaza nici mama Mercedes-ului, dar oricum este bine sa ai o masina cat mai sigura.
Eu cand vreau sa cumpar o masina, ma uit in primul rand la siguranta si confort. Chiar daca nu o sa imi fie de folos niciodata airbagurile este bine sa am cat mai multe pentru ca niciodata nu sti ce se intampla.
Astia din U.S. and A. cauta probleme la toate masinile , mai putin la cele americane.
Si eu cred acelasi lucru. Prima data au inceput cu Toyota, apoi a urmat Daimler iar acum si Lexus.
Ceva nu miroase a bine in treaba asta. Culmea, de cand a venit criza, toate marcile europene au probleme.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment