Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Old vs. New

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Old vs. New

    Sa inceapa circu'....

    In the 50 years since US insurers organized the Insurance Institute for Highway Safety, car crashworthiness has improved. Demonstrating this was a crash test...
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

  • #2
    Where are you better off in a head-on crash? A modern-day 5* Euro NCAP car, or an old banger that's built like a tank?


    Realitatea e ca masinile mai noi ofera o siguranta mai buna. Tehnologia mai noua isi spune cuvantul. Daca e sa aiba minusuri masinile noi fata de cele vechi in nici un caz acele minusuri nu sunt la capitolul siguranta.
    Last edited by Mertzanu; 01-05-2010, 00:06 AM.

    Comment


    • #3
      Vai de Corsa asta )))))))))
      A facut cunostiinta cu balenoiul w140

      Choque entre un Mercedes-Benz W140 (1993) contra un Opel Corsa del 1996.Para foreros de www.mbfaq.com de S350TD


      Ce bine se tine Smartul in coliziune cu S w220

      Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.


      Tot Smart 4.2 , dar acum face "cunostiinta" uc C klasse w204

      IIHS crash test of Mercedes C300 versus Smart ForTwo in a front, offset collision from 40 MPH


      Kobhranu w123 la crash test :
      Crash test mercedes w123.Visita:http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=409045&highlight=antiguso


      Si un Mitsubishi 4x4 de pe vremea cand era tanar Florin Piersic si una bucata Civic mai aproape de mileniul asta :

      Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.


      Si ceva funny )))))))))))))

      Mercedes G klasse la crush test

      Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.


      Last edited by w124researcher; 01-04-2010, 22:04 PM.
      Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

      Comment


      • #4
        Originally posted by Mertzanu View Post
        http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

        Realitatea e ca masinile mai noi ofera o siguranta mai buna. Tehnologia mai noua isi pune cuvantul. Daca e sa aiba minusuri masinile noi fata de cele vechi in nici un caz acele minusuri nu sunt la capitolul siguranta.
        Bun filmu', astia ziceau ca ar fi scos motoru' de la Volvo. Care mai aveti d-astea, dar vechi vs. nou, cum e ala de l-am pus eu si mai era cel celebru cu 126-le, poate are careva linku' cu filmul complet, pentru ca l-am gasit si eu, dar trunchiat.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Eu am vazut emisiunea de vreo 3 ori si nu cred ca au scos motorul.

          Masina era completa. Modelul ala de Volvo este rezistent la 20 de ani , rupt de rugina nu prea ai ce sa-i mai ceri.


          Uite-l complet pe canalizarea Fifth Gear de pe Youtube:
          Where are you better off in a head-on crash? A modern-day 5* Euro NCAP car, or an old banger that's built like a tank?


          Last edited by w124researcher; 01-04-2010, 23:09 PM.
          Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

          Comment


          • #6
            Originally posted by w124researcher View Post
            Eu am vazut emisiunea de vreo 3 ori si nu cred ca au scos motorul.

            Masina era completa. Modelul ala de Volvo este rezistent la 20 de ani , rupt de rugina nu prea ai ce sa-i mai ceri.


            Uite-l complet pe canalizarea Fifth Gear de pe Youtube:
            Where are you better off in a head-on crash? A modern-day 5* Euro NCAP car, or an old banger that's built like a tank?


            P-ala cu 126 rosu nu il ai? Filmu' in care mercedesu' spulbera toata rahaturile alea mici, gen fiat.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #7
              Originally posted by carmine View Post
              Bun filmu', astia ziceau ca ar fi scos motoru' de la Volvo.
              Originally posted by w124researcher View Post
              Eu am vazut emisiunea de vreo 3 ori si nu cred ca au scos motorul.

              Masina era completa. Modelul ala de Volvo este rezistent la 20 de ani , rupt de rugina nu prea ai ce sa-i mai ceri.

              Daca vor, e foarte usor sa demonstreze ca un w126 se face acordeon la impact frontal cu un Opel Astra, de exemplu. Cateva taieturi strategice aplicate cu flexu inainte de crash-test si gata...
              Nu stiu daca asa au facut, dar mi se pare exagerat cat de mult s-a deformat Volvo ala... la fel si Chevrolet-ul Malibu la impact cu masini mai mici si mai usoare. Avantajul masinilor noi ar trebui sa fie tocmai faptul ca se deformeaza si absorb forta impactului + ca au airbaguri... iar cele vechi facute din materiale mai dure ar trebui sa nu se deformeze asa mult (lucru care nu e neaparat bun)... voi ce ziceti?

              Comment


              • #8
                Originally posted by Mertzanu View Post
                ... voi ce ziceti?
                Uite un accident frontal intre 2 masini la 60mph (~100 km/h).

                Un BMW e34 si un Volvo 850.

                This was a world first - two family saloons controlled by remote control driven into each other with a closing speed of 120mph. Giving you the opportunity to...



                +
                Uite aici si video cu Mercedes w126 500 SEL si restul piticaniilor



                +
                Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                Comment


                • #9
                  Originally posted by carmine View Post
                  P-ala cu 126 rosu nu il ai? Filmu' in care mercedesu' spulbera toata rahaturile alea mici, gen fiat.

                  Uite-l si aici:


                  Last edited by dan500se; 01-05-2010, 09:54 AM.
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #10
                    Mie nu imi vine sa cred cum se dezitegreaza volvo ala(care e printre cele mai sigure din lume), atat la impact cu rahatul ala de renault dar si la impactul cu BMW-ul care e cam din aceeasi generatie.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      Teoretic hardughia aia din `59 trebuia sa faca zob plasticul asta de SHEVI... Dar cred ca era coapta rau de tot si probabil , dupa cum au precizat si altii inaintea mea, putin ajutata strategic! Se vede cum zboara din ea praful (probabil de rugina) , deci nu mai era in conditii prea bune oricum.

                      In schimb uitati aici un alt film cu o masina care se face zob :




                      ...
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #12
                        In principiu o masina de generatie noua este mai sigura decat una de generatie veche. Fapt dovedit si de greutate: o masina mica noua (Clio, Polo, ...) are vreo 1200Kg, cam cat un Passat din 1995.

                        In practica insa am constatat pe propria piele ca, intr-un accident frontal, iti poate fi mai bine intr-un 4x4 de 23 ani (sa-i zicem G classe) decat intr-un "...by Renault" modern (Dacia Logan). Toti participantii la accident au scapat cu viata, dar unii cu capetele sparte si dupa un somn de cateva minute (cei din Logan). In G impactul nu prea s-a simtit (ne-au strans putin centurile).
                        Diferente au fost si la daunele materiale: noi am plecat acasa vreo 200Km cu masina pe roti (vreo 10km cu Dacia la remorca), masina cealalta insa poate fi considerata dauna totala, totul pana la blocul motor fiind distrus (motorul lor a oprit masina noastra).

                        Ambele masini si-au protejat ocupantii, dar in moduri diferite: Dacia cu zone de deformare controlata si airbag, G-ul cu masa mare si fier mult.

                        Daca in loc de Logan ar fi fost un stalp sau copac, situatia ar fi fost mai albastra.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by w124researcher View Post
                          Uite un accident frontal intre 2 masini la 60mph (~100 km/h).

                          Un BMW e34 si un Volvo 850
                          Nu e Volvo 850 ci e 940.

                          Sustin ce a precizat mai sus VLADCONS. Masinile moderne ofera un plus de siguranta fata de modelele mai vechi.Airbag-uri, centuri pretersionate, zonele cu deformare controlata sunt rodul a multor ani de teste care-si spun cuvantul intr-un incident nedorit.

                          Ma bucur ca in sfarsit lumea a inceput sa inteleaga avantajul ''plasticariilor'' ce erau foarte mult blamate in topicurile precedente. Fierul brut nu-ti ofera un avantaj major intr-o coliziune, ci plasticul care ofera o disipare mai buna a energiei coliziunii.


                          Tot intr-un topic mai vechi , parca se trezise cineva care era foarte incantat ca masina lui era foarte putin afectata in urma unei coliziuni cu un model mai nou. Dar nu multi stiu ca in acest moment fabricantii cauta modalitati de a proiecta partea frontala , astfel incat sa asigure protectia pietonilor,in asa fel incat ei sa nu fie prea afectati in urma unui acroseu nedorit ...sa zicem pe zebra.

                          Si poate cel mai mare avantaj al noilor modele e protectia laterala, ce nu era atent studiata la vechile modele, cortina si airbag-ul lateral ce e foarte folositor si poate face diferenta intre moarte si supravietuire.

                          Ca tot suntem pe new vs old, vin si eu cu o completare pt cele enumerate mai sus......http://www.youtube.com/watch?v=uvoumToSP5c se vede in noul espace rididitatea sasiului si faptul ca modulul pt declansare a airbag-ului nici macar nu s-a activat, nefiind necesar.


                          Pt DAN500SE....vechitura aia nu ar avea nici o sansa inpotriva ''plasticului'' poate chiar daca era in starea in care a iesit din fabrica. Nu uita, plasticaria actuala e foarte solida , cusca ocupantilor fiind nedeformabila , pe cand extremitatile se deformeaza special pt a proteja proprii ocupanti si chiar si pe cei ai celuilant vehicul.

                          Apropo de securitate...Lexus are airbag-uri si pt ocupantii locurilor din spate.

                          Sper ca si Mercedes sa adopte aceasta inovatie .
                          Last edited by 300zxtt; 01-07-2010, 15:28 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Foarte bun filmuletul, edificator, cum spune si realizatorul Fifth Gear, diferenta intre cele doua modele e numai de 9 ani. As vrea sa vad asa ceva cu w 123, ca tot e considerat p-aici TANC, si cu 126 idem. 123 vs. un plastic. Cine gaseste asa ceva e rugat sa posteze. Iar rabla pusa de Dan e "Australian, its a 1978 Holden Commodore", dupa cum zic cei de pe youtube.
                            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                            Comment


                            • #15
                              Sau pe scurt Opel commodore care e o masina de teapa cobrei... Oricum bag mana in foc ca nu a intrat in zidu ala cu 60 la ora

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF