Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Accidente cu Mercedes in Romania

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu zic asa. Orice MERCEDES de clasa superioara: SEL, SL, SLS, SLR, CL, CLR, are prioritate absoluta. Muritorii cu golf sau a class sa stea la rand, sa respecte ingineria implicata in masina de clasa. Nu sa se bage cu badocul lor jalnic sa strice frumusete de SL. Consideratie de genul asta nu prea mai este in lume. Unde-i Tepes...
    BENZ G, altceva ce ?

    Comment


    • #17
      De apreciat rezistenta ''plasticariei'' Renault in comparatie cu ''tancul'' de CL.
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Originally posted by 300zxtt View Post
        De apreciat rezistenta ''plasticariei'' Renault in comparatie cu ''tancul'' de CL.
        De fapt astea noi chiar si Mercedes sunt facute cu scopul de a se deforma cat mai mult pt. a absorbi din energia impactului, de aia arata masinile la accidente mici de parca ar fi intrat cu ea in zid la 140 km/h. Se vede si aici ca CL`u este destul de sifonat.

        Comment


        • #19
          Originally posted by doktor4carz
          Morala... ghici cine e fraierul... Si terminatzi-va cu cretinismele. Daca am trabant si am prioritate, am. Punct. Si trec. Punct. Si ma pish din trabant pe ala care trebuie sa ma lase sa trec, ca asha zice legea. Ca altfel patzesc ca fraierul care sint, si dau malaiu' sa le repar la altzii gloabele...
          Ai dreptate, dar din pacate nu se prea respecta regulile si in cele mai nefericite cazuri mor oameni nevinovatzi.
          Cel cu MB poate sa zica ca a avut noroc, deoarece daca era un Gl sau tuareg sau mai rau un hummer cred ca i parea rau ca nu a cedat trecerea. Oricum baiatu sta ceva vreme pe dreapta (daca nu are pile) , la cel cu golf ii da asigurarea si el si-o face pe casco (daca are asa ceva).

          " Pentru ca Romania va creste prin bun simt si responasbilitate"
          MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

          Comment


          • #20
            Si sa mai zica cineva ca Mercedesu' nu-i tare.Azi C-u' de la semnatura a avut "norocul de a fii facut sandwish" intre un Vectra din spate si un A4 in fata.Ala din fata o scapat ieftin ca avea carlig iesit tare in spate,dar Vectra care m-a lovit si proiectat in A4 era praf masina: radiator, faruri,capota...a micsorat baiatul masina cu vreo 30cm.Am vrut sa fac poze da eram prea nervos.Da o sa-l caut pe baiat sa fac vreo 2 poze.
            Zicea ala din fata "doamne multumesc ca a fost Mercedes".

            Mie mi s-a indoit ceva masina(barile si grila radiator) dar la impactul care a fost... e super tare masina.O sa fac si 2 poze dar mai tarziu...

            Comment


            • #21
              Originally posted by adibotormedias View Post
              Si sa mai zica cineva ca Mercedesu' nu-i tare..........


              .....Zicea ala din fata "doamne multumesc ca a fost Mercedes".
              Pai ori e tare ori e moale ca m-ai bagat in ceata!Ala cu audi se bucura ca,daca in locul merc-ului tau ar fi fost o masina mai solida,l-ar fi "sifonat" si pe el,nu?
              MÃREAȚA COBRA

              Comment


              • #22
                Poate nu am scris chiar tot corect...pe ala cu Audi l-am impins inca vre-un metru in fata.Carligul lui a ajuns in bara de ramforsare a mea si bara a rezistat sa il imping in fata(tinand cont si de faptul ca el era pe frana).Intre bara de ramforsare si bara/spoiler fata mai e si inca un material gen poliuretan dar mai tare.
                Daca bara ramforsare Mercedes era mai slaba, masina mea se incolacea pe carlig si ajungeam in A4.Si automat imi distrugeam si eu radiator,faruri,etc, dar ii distrugeam cate ceva si la cel cu Audi.

                Si deci ala se bucura ca a scapat neatins.

                Comment


                • #23








                  In spate e lovita masina doar jos(bara), stopul e spart dinainte.Si bara fata e trasa afara de mine ca am incercat sa o scot.O sa-l caut maine si pe cel cu Vectra sa-i fac o poza ca sa intelegeti cam cum a fost accidentul.

                  Scuze de dublu-post dar atunci nu gaseam aparatul foto.

                  Comment


                  • #24
                    Vezi de ce trebuie pastrata distanta. Adi, azi cand te-am vazut am vrut sa te sun sa vad ce ai patit dar am avut atata treaba si de umblat si mi-am uitat, scuze. Acum am aflat. Pacat......

                    Bafta la reparatie.
                    Last edited by ciucean_sergiu; 06-25-2009, 23:55 PM.
                    MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

                    Comment


                    • #25
                      Ar fi indicat sa repari cu piese originale daca mai vrei linie....scuze de off topic
                      "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

                      Comment


                      • #26
                        Tot cobra ramane TANC.In urma cu vreo 8 ani a mea a luat o vaca in bot cu 120 la ora si se tine si acu pe rotile ei.Ce sa mai.Adevarate opere de arta.

                        Comment


                        • #27
                          Revitalizam topicul cu scena unui accident in care a fost implicat un CLK (w209)

                          img_1581.jpgimg_1582.jpgimg_1583.jpgimg_1584.jpgimg_1589.jpgimg_1590.jpgimg_1596.jpgimg_1597.jpgIMG_1598.jpgimg_1603.jpg

                          Si avem si video pe youtube:

                          Comment


                          • #28
                            Cate amenzi avea...nu ma mir ca a murit.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Mertzanu View Post
                              Revitalizam topicul cu scena unui accident in care a fost implicat un CLK (w209)

                              [ATTACH]31652[/ATTACH][ATTACH]31653[/ATTACH][ATTACH]31654[/ATTACH][ATTACH]31655[/ATTACH][ATTACH]31656[/ATTACH][ATTACH]31657[/ATTACH][ATTACH]31658[/ATTACH][ATTACH]31659[/ATTACH][ATTACH]31660[/ATTACH][ATTACH]31661[/ATTACH]

                              Si avem si video pe youtube:

                              http://www.youtube.com/watch?v=kqBBd...layer_embedded
                              Totusi pe acest individ viteza la ucis si pe inca alti doi (fata si baiat)pe care i-a avut in masina,il si cunosteam,ii placea mult s-o calce,s-a luat la intrecere cu un X5 si l-a furat nisipul de pe jos si s-a bagat in capul de pod de la Vestem,pacat ca mai avea putin pana sa intre in Sibiu.

                              Comment


                              • #30
                                Naspa ....

                                ..."Ceea ce trebuie subliniat este faptul că acest conducător auto face obiectul în ultimii doi ani a nu mai puţin de 10 sancţiuni contravenţionale dintre care 4 pentru consumul de alcool şi 4 pentru conducerea unui autovehicul cu viteză peste limita legală. De 4 ori a avut permisul de conducere suspendat în ultimii 2 ani de zile", a spus comisarul şef Lucian Tarnu, adjunctul şefului Inspectoratului Judeţean de Poliţie. Datorită avariilor autoturismului, nu s-a putut stabili dacă pasagerii şi conducatorul auto purtau centura de siguranţă în momentul producerii accidentului. Zona producerii accidentului rutier este considerată cu grad ridicat de risc accidentogen, în urma analizelor efectuate, această zonă fiind identificată ca "punct negru". Şoferul Mercedesului a mai fost implicat cu vinovăţie într-un accident mortal în anul 2004, evenimentul rutier având loc pe Şoseaua Alba Iulia. "

                                Oare cine i-o fi dat permisul inapoi? (retoric)
                                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF