Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce masina te-a impresionat?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ai mare dreptate

    Originally posted by mircea_cst View Post
    Subaru Legacy 3.0MT model 2007,...tractiune integrala ,symetrical AWD, motor 3000cmc B6 benzinar, vreo 245 de cai ,suspensie sport destul de rigida, incredibil de stabila!, fara emotii pe depasiri, pentru un sofer mai dinamic e vis....n-am condus-o eu , e a sefului meu masina, am stat doar in dreapta ..dar m-a impresionat!
    Eu sint de acord din toate punctele de vedere cu Subaru - Outback, 3.0 R, automat, setata pe modul sportiv ca sa consume mai putin.
    In 135.000 km a necesitat reparatii de 670 euro. Si acum regret ca am vindut-o. Mi-a fost frica de lipsa de mecanici bine pregatiti. Deh, prostia si domnia se plateste.

    Comment


    • #32
      Touareg V6 TDI cu supspensie pneumatica este o masina serioasa. Felul cum accelereaza este impresionant, iar tinuta de drum la fel - mai ales cu amortizoarele pe pozitia sport (se mai lasa masina cateva centimetri) si selectorul cutiei in pozitia S.
      Totusi: la atatea gadgeturi tot ma gandesc cand se va strica ceva pe ea.
      '94 E 250 diesel W124
      '88 300 SE W126
      '96 Suzuki Vitara 1.6
      '01 Land Rover Discovery II

      Comment


      • #33
        Intr-o ordine descrescatoare a preferintelor, dintre cele pe care le-am si condus:
        1. Morgan Roadster - o masina de curse adevarata, singura care se fabrica in continuare manual (cu cadru din lemn!) de vreun secol de cand se produce, model neschimbat in ultimii 60+ ani, doar pentru cunoscatori. Vai ce ravagii am facut in capitala cu ea, de ex. am tzucat un Porsche pe botic si l-am pierdut in zare.
        2. BMW M5 din 2002 - madness, am facut un Bucuresti-Viena in timp record, intr-o brutalitate de nedescris. Dar te simti foarte sigur in ea, la 180 kmh adormi. Aceleasi senzatii le-am simtit in E500-ul colegului "e500amg", deocamdata banat pentru incalcare regulament.
        3. Skoda Octavia (20V turbo) - am scris generic, dar am avut multe Octavii, de la 1.9 tdi la L&K 20V 4x4, cu asta din titlu am "facut" un CLK compresor de nu s-a vazut bine si eram plin-ochi (ca ionutz_ng cu Phaeton, dar cu greutati nene), plus 235 kmh constant tot parcursul A1. Super fiabila, placuta la condus. Odata eram cu modelul nou, motor 1.6, inchiriata de un investitor englez muist, si-a batut joc in ultimul hal de ea o zi intreaga (ex. teren arabil 60 kmh fara menajamente), nu troncanea nimic totusi.
        4. VW PassatCC - placut impresionat de modul in care o copie dupa un Mercedes super adevarat arata mai bine (sau mai pe romaneste: pizdos) decat acesta.
        5. Lexus LS si GS - cealalta marca pentru care am o pasiune egala cu cea fata de Mercedes.

        Ieri m-a impresionat un pic un partener de-al meu cu ceea ce zic ca e deocamdata cea mai tare Skoda din Romania, noul Superb cu motor 3.5 V6, cutie DSG, patru evacuari, lux total in interior, cuplu incredibil la cat de salupa e. Insa masina mi se pare o stupiditate, avand in vedere ca nu-mi pot tine capul drept in scaunul directorului - pentru care e facuta.

        In rest, am vazut dar n-am condus noul Dodge Charger - mi se pare senzational (peste Mustang), o amanta perfecta. As f... toata ziua - la figurat.

        Planuiesc sa le am aproape pe toate, intr-o zi cu soare.
        1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
        1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
        dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

        Comment


        • #34
          Offroad - Mercedes 280GE, 300D, sunet miros suspensie. Cand esti convins ca nu are cum sa urce tii gazul jos si cateodata urca . Si atunci ramai prost si te tot gandesti. Cum dracu ? Doar era clar ca nu are cum - plin de radacini pe panta aia? Si pietre si ud. Nah Benz dom-le


          Pinzgauer Steyr Daimler Puch - de la creatorii transmisiei de G, ceva dubita de armata cu motor de 2,5 orizontal, transmisie finala, blocante pe aer, diferentialele inaintea grupurilor, care, da, tre sa fie cate 2 pe fiecare punte. Masina asta nu exista sa nu pe poti baga, adica e inalta din transmisia finala si depaseste orice altceva si asta face de multe ori diferenta. Legenda ei e: "pe-aici numa Pinz-ul mai trecea"

          Chevrolet Corvette Z06 C5 5,7 litere 406cai cutia in spate manuala 6+1 incredibila masina. Daca apuca sa plafoneze o treapta se misca masina in lateral pe drum cu frecventa intreruperii alimentarii, dar senzatia e ca se rupe. Nu-i nimic dai a 4-a si trage si spre 200 cu aceeasi apucatura de bolid. Plafoneaza si aia si mulgi a 5-a si tot trage. E singura masina care pare sa fie in plaja de putere cu orice treapta si la peste 200km/h. Incredibil. La senzatia de putere contribuie din plin rigiditatea, pozitia joasa ca in cockpit cu capota uriasa in fata, sunetul absolut demential si frumos si tare.

          AMG urile alta data ca iar m-am udat cu amintirea Corvette-ului
          Last edited by STEFAN V8; 12-28-2009, 18:50 PM.
          BENZ G, altceva ce ?

          Comment


          • #35
            Pe mine un Chevrolet Avalanche 5.3 V8 (al lui SergiuMB)... Jucarie pentru oameni mari . Garsoniera pe roti.
            * 2011 RENAULT FLUENCE PASSION 1.5dCI 110 CP
            * 2007 YAMAHA FZ1-N 998 cmc 150 CP


            In trecut:
            2001 Mercedes-Benz w203 C180 ELEGANCE
            2002 Jaguar X-TYPE 2.5i 4x4
            1999 Peugeot 106 1.4i

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF