Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Noua mea cobra de ambasada(cobra prezidentiala)

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ionutz_ng View Post
    Pai,okiosul, e vandut de o luna,C-ul break....am primit acum o oferta buna sa-l dau dar ma mai gandesc.Eu am nevoie de o masina sa car marfa cu ea.Si phaetonul asta e bun,desi nu e break e destul de incapator.Ii scot bancheta din spate sa incapa cat mai multe cutii/saci de cartofi/lazi cu rosii,de asemenea pot sa pun si pe tavan vreo 3-4 saci ca am bare de alea de se monteaza,si cred ca incape mai mult decat in C-ul break.Si daca se dovedeste dp asta dv mai utila decat C-ul,raman doar cu vw-ul.Il pun la munca de ii ies okii aia incruntati ca la melc.
    Stim ca glumesti ))
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #17
      Ioane,sa o lovesti sanatos....si p-asta....ar trebui sa fie quattro,in rest optziuni la greu,culoare interior problematica.Ne mai auzim cam peste 1 luna de drumuri mioritice,daca nu o loveshti,cind pica ceva electronice....si locul de parcare e ca cucu-n gura,invidiosilor ce suntem...pilotul automat ar trebui sa fie pe maneta de semnalizator,adica in capatul dhinsei....sau daca nu-e in meniul volanului,sau scoate cartea de exploatare din bord si citeshte....Trebui sa recunosc ca Ion a pus-o de data asta,motor mare,ramine sa vedem rezultatul testului NCAP personalizat...sper sa nu mai edit,dar nu ma pot abtzine la vederea atitor becuri si butoane...
      Last edited by DMIHNEA; 10-08-2008, 16:57 PM.

      Comment


      • #18
        Frumos, frumos s`o stapanesti sanatos... dar tot Mercedesu` e la putere !!

        Comment


        • #19
          @mihnea
          Pe C-ul 200cdi ,l-am lovit cam cum as lovi un topor de trunchiul unui copac.Faptul ca skoda care a intrat in mine a fost declarata dauna totala nu inseamna ca si c-ul meu ar fi pe acolo pe undeva.Daca totusi nu ai vazut,iti mai atasez odata pozele cu spatele "lovit" al C-ului.
          Atasez inca 2 poze cu volanul si reiau rugamintea : poate cineva sa imi spuna unde e pilotul ala automat?Eu tind mai degraba ca nu are.M-am uitat si in manual si nu am gasit.
          Attached Files
          MÃREAȚA COBRA

          Comment


          • #20
            Nu te aprinde,vorbeshte invidia din noi,ca nu ne putem permite asa ceva...mi-e greu sa cred ca nu are pilot automat...in spiritul solidaritatzii dau jos turometrul si pun un ceas analogic,macar asta sa am si io ca la VW

            Comment


            • #21
              Originally posted by DMIHNEA View Post
              ...Trebui sa recunosc ca Ion a pus-o de data asta,motor mare,ramine sa vedem rezultatul testului NCAP personalizat...
              Am ras. Hai ma, nu mai cobiti, sa lasam omu' sa se bucure de bengoshenia asta !
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #22
                Probabil ca nu ai reusit sa porneasti pilotul automat deaorece acesta se activeaza cam de la 30 km/h...si sunt butoanele de pe partea stanga a volanului, cam ca si la touareg, din cate vad.

                Comment


                • #23
                  In poza in care se vede tot volanul, ai in partea stanga 4 butoane.
                  Ca sa pornesti P.A. apesi pe on/of, cand il pornesti o sa se aprinda in bord un rotund verde, ca un ceas.
                  Apoi ajungi la viteza dorita, spre ex 80 km/h si apesi RES sau SET, care vrei tu, dar sa ai pedala de acc tot apasata.

                  Si gata, merge.

                  Poti sa cresti viteza peste cea setata apasand RES sau o scazi cu SET si ramane setata mai sus sau mai jos decat cea veche.
                  Daca accelerezi din pedala nu se pierde vechea setare, dupa ce iei picioreul de pe acc scade si se opreste la viteza setata initial.

                  Daca franezi se pierde viteza memorata.

                  PS, trebuie sa ai o viteza peste 60 km/h.

                  Comment


                  • #24
                    Ioane,cat e taxa ma?
                    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                    Si o panarama de scuter

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by IonC View Post
                      In poza in care se vede tot volanul, ai in partea stanga 4 butoane.
                      Ca sa pornesti P.A. apesi pe on/of, cand il pornesti o sa se aprinda in bord un rotund verde, ca un ceas.
                      Apoi ajungi la viteza dorita, spre ex 80 km/h si apesi RES sau SET, care vrei tu, dar sa ai pedala de acc tot apasata.

                      Si gata, merge.
                      PS, trebuie sa ai o viteza peste 60 km/h.
                      Merci mult tizule Ion.Tot batranul clubkobhra.ro ma salveaza.Am intrebat si pe vwforum,cel f laudat si nu s-a sinchisit nimeni sa imi raspunda p'acolo.
                      Diesel,marius_200ce,ce parere aveti de asta?

                      Originally posted by DMIHNEA View Post
                      Ioane,ne mai auzim cam peste 1 luna de drumuri mioritice,daca nu o loveshti,cind pica ceva electronice....
                      Imagineaza-ti ca as fi cumparat-o acum o luna,iar astazi(adik dupa o luna de exploatare) nu are nici o problema.Crezi ca sunt sanse mari sa apara probleme la varsta de 4 ani si 5 luni desi nu are nimik la 4 ani si 4 luni?
                      Totusi,ieri pe valea oltului,mi-a iesit un caine in fata si nu l-am putut evita,l-am luat in plin,noroc ca era micut si aveam maxim 60 la ora.Cred ca l-am bagat dedesupt,masina nu are absolut nici un semn.Deci,cum ti-ai putut imagina ca nu am avut chiar nici un incident cu masina pana acum?!
                      Sa va povestesc un episod haios din Germania.Eu vazusem pe internet,un phaeton,din 2005,intr-o localitate numita Schopfloch.Am cautat pe google si l-am reperat undeva la sud de Nurnberg.Am luat avionul pana la Frankfurt de acolo am schimbat 2 trenuri si un bus si am ajuns in sfarsit intr-un satuc prin munti,cam pe unde a intarcat mutu iapa,Schopfloch.Odata coborat am intrebat un localnic unde e strada cu pricina(adik adresa autohausului luata dupa mobile.de).Surpriza a fost ca omul mi-a spus ca nu exista asemenea strada,si ca in Germania exista 3 localitati cu numele de Schopfloch,si cu siguranta autohausul meu este situat in una din celelalte doua.
                      Ma enervasem si pt ca desi am incercat din tara sa sun,toate numerele de telefon imi apareau ca "not in service".Probabil ca nu am stiut eu cum sa formez cu prefixul.Asa ca am zis sa sun de acolo,din Germania,fara sa mai formez prefixul de Germania,adik ca si cum as forma aici numere de Romania,cu 07... Si am inceput cu un anunt din Munchen.
                      Surpriza,mi-a raspuns un nene in romana "da,buna dimineata".Si zic..a scuzati,e greseala,vroiam sa vb in Germania si nu am format prefixul."Pai in Germania,ati sunat,sunt in Munchen!".Romanasul nostru deci,avea o firma de vanzari auto in Munchen.Nu ne-am inteles la pret,dar am apelat la el apoi sa-mi dea un sfat: tipul din Schopfloch,mi-a spus ulterior prin telefon ca masina nu are momentan brieful,care este la banca Vw,si ca mi-l trimite in cateva zile prin posta.M-a asigurat ca totul este in regula nu am de ce sa imi fac griji,si am fost tentat sa-l cred,pana cand mi-a spus romanasul nostru sa imi vad de treaba ca si el s-a fript nu odata cu asa ceva.Am ales in final masina pe care o am acum,care desi era din 2004,avea toate actele ok.
                      MÃREAȚA COBRA

                      Comment


                      • #26
                        N`ai zis de taxa.
                        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                        Si o panarama de scuter

                        Comment


                        • #27
                          Super masina ma ionutz, sa o stapanesti sanatos mai.. si fara incidente ca vad ca sa discutat pe tema asta.
                          Mercedes w211 E220CDI
                          Bmw e46 320 d 150 cp, 330Nm
                          Mercedes w124 2.5 d 90 cp

                          Comment


                          • #28
                            Ce mai conteaza taxa la boieri?Faceti socoteala,parca EURO 4,5000 cm,anul 2004,e maruntzis...

                            Comment


                            • #29
                              E o caciula de bani, contravaloarea a vreo 4 cobre decente. Un fleac !
                              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                              Comment


                              • #30
                                Geniala masina ... este mai pentru cunoscatori .... nu au toti manelistii .... iar motorizarea ... exceptionala ... sa te bucuri de ea ... pur si simplu superba !
                                1991 R129 300SL-24
                                1991 w124 300CE-24
                                1993 w202 C280
                                1978 w116 450SEL 6.9
                                1987 w201 190E 2.0
                                1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF