Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Depasire index viteza anvelopa = risc?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Depasire index viteza anvelopa = risc?

    Cum probabil majoritatea cunoasteti, anvelopele vin cu un indice de viteza si incarcare. Acum, intrebarea mea pentru cei in tema: a rula cu o viteza mai mare de 210km/h, echivalentul indexului H, inseamna un risc real?
    Producatorii de anvelope definesc limitele indexului respectiv pentru "viteza sustinuta, conform indicelui de incarcare". As presupune ca o repriza de cateva zeci de secunde peste respectiva limita nu echivaleaza cu asumarea unui risc major.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

  • #2
    Salutare,

    La jantele de vară am 235/35 ZR 19" iar pe spate 255/30 ZR 19".

    Ei zic, că indicele ZR > 240 km/h.
    După vreo 15 minute, maxim, de reprize 200-255 km/h (la 255 intră limitarea, după bord) am oprit.

    După câteva ore am plecat și am sesizat un "țopăit" de spate.
    Am oprit la o reprezentanță pe autostradă și surpriză: aveam 2 gâlci la anvelopa din stânga-spate. Una de 5 cm și una de aproape 20 cm.

    La service mi-au zis că gâlcile au apărut din cauza vitezei, deși anvelopele erau ZR.
    Anvelopele mai aveau floare peste 4mm dar ereau cele care au venit din fabrică pe mașină.
    Regulament general Club Mercedes.

    Comment


    • #3
      Da, interesanta observatia/experienta. Galmele apar, de obicei, urmare a unei lovituri ce duce la ruperea sarmelor din peretele anvelopei.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Originally posted by cutaresku View Post
        Da, interesanta observatia/experienta. Galmele apar, de obicei, urmare a unei lovituri ce duce la ruperea sarmelor din peretele anvelopei.
        Greșit total aceasta informație!!! Galele apar la lovituri cand dai in gropi sau dai in borduri si se taie camera de etansare , atunci aerul intra între camera de etansare si flancul anvelopei se poroduce separarea si de acolo provine galma.
        Referitor la întrebarea daca cu indicele de viteza, fiecare producător testează aceste anvelope înainte de a l-e produce, daca producătorii spun ca H este maxim 210 km trebuie respectat, producătorii garantează acest indice H pana la 210 km/H, daca depășești , depășești pe răspunderea ta!!!!
        Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

        Comment


        • #5
          Da, aport de informatie zero... Stiu si eu ce spune producatorul.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Am vazut ..... Apropoo.....lucrez in domeniul anvelopelor de 6 ani, am vazut centre ce cercetare, centre de testare si fabrici de anvelope, in momentul actual lucrez la unul din cei mai mari producatori de anvelope din lume.
            Chiar stiu ce vorbesc....nu am informatia de la coltul strazii!
            Last edited by SEBASTIAN 77; 08-06-2014, 18:09 PM.
            Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

            Comment


            • #7
              Depasirea vitezei maxime admise pentru o anvelopa comporta evident o serie de riscuri. Teoretic anvelopa se distruge in timp foarte scurt daca se ruleaza in mod repetat si constant cu viteza peste limita anvelopei. Practic depinde de temperatura, cale de rulare, modul de exploatare al masinii la vitezele respective... Sa nu uitam ca in anii 60 cand practic nu existau anvelope masinile tari tot sute de cai prezentau si mergeau foarte tare pe Pirelli cinturato.

              Una peste alta am mers de'a lungul timpului foarte tare cu anvelope ce trebuiau sa fie la gunoi de 10 ani si nu am avut nici o problema (pene, dejantari, explozii)... Mai tine si de noroc la un moment dat...
              1991 R129 300SL-24
              1991 w124 300CE-24
              1993 w202 C280
              1978 w116 450SEL 6.9
              1987 w201 190E 2.0
              1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

              Comment


              • #8
                Da, inteleg. Intrebarea pornea de la o curiozitate, nu circul cu viteze de genul asta (nici n-as avea unde si nici n-am vreo uzina sub capota). Perceptia mea este identica, in contextul in care producatorul garanteaza o limita, n-ar trebui asumate riscuri inutile. Cred ca o modalitatea safe de a testa acuratetea limitei date de producator ar fi pe dyno )
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Mie mi s-a întamplat la nemți, pe autostradă, porțiune fără limită de viteză.
                  Anvelopa era Continental 255/30ZR19 SP.
                  Asfaltul destul de ok.
                  Am oprit în câteva parcări până la reprezentanța respectivă dar nu am observat gâlmele.
                  Nu mi-a dat prin cap să mă uit și pe interior )
                  Regulament general Club Mercedes.

                  Comment


                  • #10
                    O mică rectificare pentru ultima mea postare!!
                    Anvelopa era Continental 255/30ZR19 5P (5P nu SP).

                    Vineri seară s-a dus și anvelopa dreapta-spate!
                    De data asta nu și-a luat căleală!!!

                    Tocmai Marți ajunge anvelopa nouă!
                    Attached Files
                    Regulament general Club Mercedes.

                    Comment


                    • #11
                      La 200km/h orice denivelare a asfaltului este receptata de catre anvelopa ca si o groapa de cativa centimetri atacata cu 40km/h, ceva de genul ar fi efectul daca s-ar folosi camere fps ridicat pt a vedea cum lucreaza cauciucul pe suprafata de contact.Forta centrifuga, temperatura la care ajunge cauciucul prin frecarea cu asfaltul etc etc poate provoca niste galme de toata frumusetea sau chiar dezintegrarea anvelopei daca producatorul nu respacta regula producerii si/sau ciobanul autoturismului nu tine cont de anumiti factori si conditii de drum: temperatura exterioara, presiunea in anvelope in functie de greutatea adaugata masinii etc etc.
                      Si mai este si efectul de dilatare a suspensiei din cauza fortei ce apasa asupra masinii la asemenea viteze ce fac ca rotile sa ruleze sub alte unghiuri decat cele cu care ati iesit de pe stand.
                      Sa probat o masina x cu viteze intre 170-210 pe acul indicator, pe un drum national unde limitele sunt 120 deoarece se dorea atacarea curbelor stranse cu aceste viteze(pe autostrazi in general curbele sunt mai line) timp de vre-o 40 de minute.Rezultatul a fost unul uluitor.Anvelopele au pierdut din grosime datorita frecarilor laterale pe curbe, au aparut mici deformari laterale iar anvelopele incepeau sa devina ovalizate.Suspensia calibrata inaintea testului se descentrase cu 0,01 pana la 0,4 grade in anumite puncte.
                      Cius.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF