Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire Drag

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    De unde mai is si legendele astea cu diferentialul blocat pleaca intr-o parte si... Copii! Un diferential blocat sau autoblocant sau cu frecare limitata LSD va produce derapaje muuuult mai mari decat un diff liber. Derapajul se intampla numai daca e inclinata soseaua sau e virata masina. Altfel patinezi in linie dreapta. Si cu un diff open se pot invarti amandoua rotile deodata. La masini cu tr fata nu are importanta cum e pus motorul sau lungimea planetarelor. Torquesteer inseamna ca forta de tractiune induce o virare a rotilor, dar e din cauza incarcarii dinamice a rotii din exteriorul virajului, ceea ce-i da o alta forma cauciucului, cu mai multa aderenta la exterior. Se intampla si pe denivelari de genul drum inclinat lateral - celebrele fasii ondulate lasate de camioanele care trec pe aceleasi urme.
    La mine la W116 plecarea ideala e cam asa.
    Motorul blana, cutia pe N cand s-a plafonat turatia, inch in D. Dar la cutiile noi nu cred ca mai tine faza. Creapa ceva in ele. Si atunci in D cu frana apasata, accelerezi pana patineaza si exact in momentul in care incepe sa invarta lasi frana dar nu si gazul.
    BENZ G, altceva ce ?

    Comment


    • #17
      Originally posted by STEFAN V8 View Post
      De unde mai is si legendele astea cu diferentialul blocat pleaca intr-o parte si... Copii! Un diferential blocat sau autoblocant sau cu frecare limitata LSD va produce derapaje muuuult mai mari decat un diff liber. Derapajul se intampla numai daca e inclinata soseaua sau e virata masina. Altfel patinezi in linie dreapta. Si cu un diff open se pot invarti amandoua rotile deodata. La masini cu tr fata nu are importanta cum e pus motorul sau lungimea planetarelor. Torquesteer inseamna ca forta de tractiune induce o virare a rotilor, dar e din cauza incarcarii dinamice a rotii din exteriorul virajului, ceea ce-i da o alta forma cauciucului, cu mai multa aderenta la exterior. Se intampla si pe denivelari de genul drum inclinat lateral - celebrele fasii ondulate lasate de camioanele care trec pe aceleasi urme.
      La mine la W116 plecarea ideala e cam asa.
      Motorul blana, cutia pe N cand s-a plafonat turatia, inch in D. Dar la cutiile noi nu cred ca mai tine faza. Creapa ceva in ele. Si atunci in D cu frana apasata, accelerezi pana patineaza si exact in momentul in care incepe sa invarta lasi frana dar nu si gazul.

      In cazul de fata am observat ca e vorba de masini mai noi si in concluzie , colegu` Stefan are dreptate referitor la plecarea de pe loc. Motorul trebuie sa aibe oleaca cuplu ca masina sa plece in forta, cu tot sufletul. Cum zic si americanii, press the brake, select Drive , build up some boost, release the brake and kickdown Bafta!
      1988 Mercedes-Benz 300E 4matic

      Comment


      • #18
        Plecare

        Din experienta cu o americana iti pot spune ca trebuie sa apesi concomitent frana si acceleratia si sa turezi motorul putin peste turatia de cuplu maxim inainte sa iei piciorul de pe frana. Nu apesi acceleratia la podea decat dupa ce masina a facut deja cativa metri. Fiind vorba de o cutie automata asta nu o sa cauzeze uzura prematura daca nu faci asta zilnic. Cutiile automate vechi au multe momente cand patineaza ambreiajul cateva secunde chiar si in treapta a 3-a si este c0nsiderat normal.

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF