Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire Drag

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire Drag

    Cum se poate scoate cea mai buna pornire (cursa drag) cu o automata (eventual fara a chinui cutia) ?? Pls

  • #2
    Eu am un w123 de cateva zile, 280e, hidramat si pot sa spun ca atunci cand vreau sa plec mai in forja, apas dintro data pedala la podea. Dak apas pana la jumate si dupa aia dau pana la capat simt schimbarea de treapta care are loc la kick-down mai tare....
    http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

    Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

    Comment


    • #3
      mai e si o varianta..pt un mic burn-out..dar uzeaza cutia si se supara doctorul pe mine.. apesi frana doar putin cu calcaiul, si acceleratia cu varful.. cum masina nu are diferential auto-blocand cum se zice pe romaneste , Limited Slip Diff in engleza, se va roti o roata si cealalta nu
      repet..UZEZI CUTIA SI FRANELE MAI RPD ASA, sa nu accelerezi prea tare, cand vrei sa pleci eliberezi frana si bagi picioru in ea )
      asta doar daca esti fan liniute..sau poti sa te dai din mers ..gen 30-40 la ora
      si de acolo nu mai pierzi la plecare
      asa fac multi cu FWD puternice ..

      Comment


      • #4
        Hm..imi pare intr-adevar cam criminala pentru mine metoda asta de pornire. Nu inteleg de ce s-ar roti o singura roata. In conditiile in care frina prinde pe ambele roti la fel, ambele au aceeasi aderenta si evident diferentialul transmite acelasi cuplu la ambele ar trebui sa se roateasca totusi amindoua. Oricum strici si frinele si cutia si diferentialul si planetarele in felul acesta. Daca vrei burnout mai degraba inchizi circuitul de frinare pe spate si ramii cu frine doar pe rotile din fata. Daca mai ai si un diferential cu autoblocare o sa fie belea. Tii apasata si frina si acceleratia simultan...faci un burnout de toata frumusetea si cind dai drumu la frina o sa plece masina cu acea tendinta de a fugi spatele in lateral.

        Comment


        • #5
          Originally posted by sorin_ncs View Post
          Hm..imi pare intr-adevar cam criminala pentru mine metoda asta de pornire. Nu inteleg de ce s-ar roti o singura roata. In conditiile in care frina prinde pe ambele roti la fel, ambele au aceeasi aderenta si evident diferentialul transmite acelasi cuplu la ambele ar trebui sa se roateasca totusi amindoua. Oricum strici si frinele si cutia si diferentialul si planetarele in felul acesta. Daca vrei burnout mai degraba inchizi circuitul de frinare pe spate si ramii cu frine doar pe rotile din fata. Daca mai ai si un diferential cu autoblocare o sa fie belea. Tii apasata si frina si acceleratia simultan...faci un burnout de toata frumusetea si cind dai drumu la frina o sa plece masina cu acea tendinta de a fugi spatele in lateral.
          Foarte simplu - de ce se roteste o singura roata: mercedes-urile mai vechi, care nu au V8 ,dar sunt automate au diferential OPEN(vorbesc in principal de modele non-AMG w126/w124 -la ele ma gandeam)
          Deci roata care se va roti mai usor va primi toata puterea - vezi situatia cu o roata in noroi-se va roti in continuare,si mai tare chiar, dar nu o scoti de acolo..
          Nu merita sa inchizi un circuit de frana doar ca sa faci figuri d-astea, cu un motor suficient de mare iti iese asta - sau un grup mai scurt.. Trebuie sa apesi frana foaarte putin si la o masina cu cutie manuala iti iese mai usor, ce-i drept ,ca o joci un pic din ambreiaj..pe cand la automata o calci direct.
          La o plecare mai tare ,daca e totul ok pe masina si e RWD( sa nu existe vreo comparatie cu altceva) , va pleca un pic in lateral daca ii dai direct la podea. Diferenta intre diferentialul open si LSD( blocant - pe romaneste ) este ca blocantul va pleca un pic intr-o parte la plecare si apoi se va duce drept inainte, pe cand cu diferentialul open masina se va misca stanga-dreapta la accelerari in fct de aderenta rotilor.
          Sper ca te-am lamurit.

          Comment


          • #6
            In fine...chiar stiu cum functioneaza un diferential crede-ma, nu sint mecanic de meserie dar m-a interesat problema. Este clar ca se invirte roata care intimpina rezistenta mai mica. Ce nu pricepeam eu e de ce ar intimpina una rezistenta mai mica decit cealalta, dar banuiesc ca nu poti avea egalitate 100% niciodata. Apropos tendinta de a trage un pic in lateral la o plecare in forta exista chiar si la masinile FWD dar acolo se intimpla din cu totul alte cauze...si anume inegalitatea planetarelor genereaza acel fenomen de torque steer, dar va fugi fata un pic in lateral nu spatele. Este valabil doar pt masinile cu motorul amplasat transversal dar oricum asa il au toate masinile FWD moderne.
            Last edited by sorin_ncs; 06-24-2008, 20:52 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by tenebris View Post
              Cum se poate scoate cea mai buna pornire (cursa drag) cu o automata (eventual fara a chinui cutia) ?? Pls
              ESP Off -- Cutia pe modul S -- treapta 1 pe modul secvential -- kickdown
              W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
              E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
              YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
              GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

              Asphalt F*ck*r

              Comment


              • #8
                Originally posted by SergiuMB View Post
                ESP Off -- Cutia pe modul S -- treapta 1 pe modul secvential -- kickdown
                Corect pana aici, dar daca procedez in felul urmator pierd foarte mult cu acel mic burnout la plecarea de pe loc, 1-2 secunde ti se invart rotile cam degeaba.
                Cum poti sa pleci cat mai tare posbil, dar rotile sa se invarta cat mai putin in gol?
                Masina cu pricina este un E270 cdi - 425nm, 177cp.

                PS: CU ESP-ul on/off, e tot aia, tot la fel se comporta masina, adica daca il dezactivez, iar rotile derapeaza el intervine exact ca si atunci cand este cuplat. Sau oare exista o mica diferenta pe care eu nu am observat-o?
                Last edited by flavius89; 06-30-2008, 20:35 PM.
                MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                Comment


                • #9
                  Originally posted by flavius89 View Post
                  Corect pana aici, dar daca procedez in felul urmator pierd foarte mult cu acel mic burnout la plecarea de pe loc, 1-2 secunde ti se invart rotile cam degeaba.
                  Cum poti sa pleci cat mai tare posbil, dar rotile sa se invarta cat mai putin in gol?
                  Masina cu pricina este un E270 cdi - 425nm, 177cp.

                  PS: CU ESP-ul on/off, e tot aia, tot la fel se comporta masina, adica daca il dezactivez, iar rotile derapeaza el intervine exact ca si atunci cand este cuplat. Sau oare exista o mica diferenta pe care eu nu am observat-o?
                  Cam asa e.... Eu cel mai bun demaraj pana acum l-am obtinut facand acel mic burnout...si lasand frana un pic inainte de start. Trebuie putina obisnuinta sa nu furi startul..ESP-ul iti mananca foarte mult timp la demaraj. Iti taie puterea, daca vrei performanta il dezactivezi...(De obicei la MB nu se dezactiveaza complet doar din buton, exceptie fac AMG-urile, ptr a afla cum il dezactivati complet veti gasi filmulete pe youtube )

                  Comment


                  • #10
                    Pune te rog un link de pe youtube sa vad si eu cum dezactivez de tot ESP-ul.Multumesc
                    W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
                    E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
                    YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
                    GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

                    Asphalt F*ck*r

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by SergiuMB View Post
                      Pune te rog un link de pe youtube sa vad si eu cum dezactivez de tot ESP-ul.Multumesc
                      Intrii pe youtube, si scrii cuvantul cheie: deactivate esp.
                      DAR, ceea ce este acolo, este valabil doar pt. ultima generatie de c-kllase.
                      Oarecum inutila informatia pt. noi. (apropo, iar acolo, nu se dezactiveaza doar esp-ul, ci toate sistemele de siguranta electronice - abs, bas, s.a.).
                      MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by flavius89 View Post
                        Intrii pe youtube, si scrii cuvantul cheie: deactivate esp.
                        DAR, ceea ce este acolo, este valabil doar pt. ultima generatie de c-kllase.
                        Oarecum inutila informatia pt. noi. (apropo, iar acolo, nu se dezactiveaza doar esp-ul, ci toate sistemele de siguranta electronice - abs, bas, s.a.).
                        Se gasesc si ptr alte modele. Eu vazusem ptr w203. Intr-adevar se anuleaza toate sistemele de siguranta electronice astfel. Va aparea pe bord ceva de genul " CAUTION - DYNO MODE ". Oricum...nu este nevoie sa-l dezactivezi complet ptr a obtine performante de 0-100, sfert de mila etc.
                        Stiu ca se poate dezactiva DOAR Esp-ul dar nu am idee cum se face... Daca vreti sa va aruncati stelutele pe drifturi sau chestii de genul luati-va un bmw mai vechi ) e pacat....

                        Comment


                        • #13
                          Ca sa fii sigur, scoti sigurantele de la esp, banuiesc ca ar trebuii sa se dezactiveze de tot. Dar dupa mine nu are rost...mi-ar fii mila sa folosesti astfel de masini la liniute,...chiar daca faci una la nush cate saptamani.
                          MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                          Comment


                          • #14
                            Oare asa se dezactiveaza de tot ESP-ul?

                            W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
                            E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
                            YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
                            GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

                            Asphalt F*ck*r

                            Comment


                            • #15
                              poate ii scoti sigurantele si vezi surpriza....numai porneste!!!!!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF