Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes-Benz pt. juniori

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by CJ-12-LWP View Post
    Faruri am gasit la bazar reflectoare ce se monteaza pe jeepuri

    Presupun ca la asa ceva te-ai gandit...http://www.okazii.ro/catalog/auto-mo...sale-a58080743
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #32
      Uite niste lampi care s-ar potrivi. Sunt de WV broscuta, cele vechi si se montau sus pe aripa.
      Attached Files
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #33
        Asa arata stopurile cu semnalizare pe MB 540 K din muzeu...asa ca o idee! Habar nu am ce fel de sopuri s-ar potrivi.
        Attached Files
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #34
          Originally posted by steradulescu View Post
          Hai ca poate se mai gandeste colegul si baga in productia de serie,ar fi o treaba.
          Suntem 3 oameni deja ! Si eu ma inscriu pe lista de asteptare

          Felicitarile mele !

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #35
            Dragi colegi va multumesc si ma bucur ca apreciati masinuta nu ca si vecinii mei care tot imi spun ca arunc bani pe fereastra de si nu stiu ce treaba au ei cu bani mei. Marian e super tare stopul ce ai gasit dar din pacate e mult prea mare la scara masinii deoarece are 13 cm inaltime. Masinuta este la o scara aproximativ 1/2 deci mai nimic nu se potriveste de la o masina reala. Aceasta masina nu este copiata 100% deoarece am vrut sa aiba cateva trasaturi personalizate. Este si va ramane unicat in sensul ca nu mai fac aceasi model de 2 ori. Daca mai fac inca una as dori sa fie alt model probabil un pescarus dar cu un motor mai performant(poate un motor de Tico). Motoarele de scuter, motocoasa chiar daca sunt ele in 4 timpi sunt cam galagioase. Va povestesc pe scurt cum am ajuns sa fac masinuta. De la 15 ani am inceput sa ma ocup cu repararea masinilor in special tinichigerie auto. Pe vremea Daciilor si cand au inceput sa avem masini straine si piese greu de gasit si scumpe am inceput sa confectionez din tabla anumite elemente la caroserie ce erau lovite si nu se puteau repara.(panou de usi ,praguri,bucati de spoilere.etc.) Mai tirziu am lucrat in Madrid tot ca tinichigiu unde seful de service a avut un vis ca sa fabricam odata o masina cu un design propriu unicat cea ce nu s-a intamplat niciodata. Incet am preluat si eu acest vis pe care am vrut sa o pun in aplicare la intoarcerea mea in Ro. Eu nu am acest simt de creare a unui design propriu asa ca am renuntat la ideie. Mi-a venit alta ideie anume sa tai toata caroseria de pe un W124 sa ramana doar sasiul frane ,directie, motor si sa confectionez pe ea o caroserie de 540 K. Am renuntat la ideie din cauza ca pana i-mi omologeaza RAR-ul o sa imi creasca par alb. Costuri mari si mi-ar fi ocupat un spatiu foarte mare in curte.Asa am ajuns sa fac o masina la alta scara mai mica pe care a acceptat-o si nevasta cu conditia sa nu fie mai mare decat 2 m ca mai mult spatiu nu imi da din casa si sa aleaga ea modelul.Accept si critici, nu ma supar eu de multe ori am boala pictorilor anume nu stiu cand trebuie sa ma opresc.Daca sesizati ceva in neregula acuma trebuie modificat nu dupa vopsit.De ex.bratele stergatoarelor sunt cam grosute ,mai caut poate gasesc altele. Nu inteleg la aripa din dr. spate ce poate sa fie acel ceva in forma de potcoava cromata deasupra. Va multumesc inca o data .Cu stima Andrei.

            Comment


            • #36
              In urma cu aproape 35 ani, eram la scoala prin clasa a 4-a si a venit la noi un domn care ne invita sa facem o vizita la CASA PIONIERIROR SI SOIMILOR PATRIEI, unde erau multe ateliere de creatie, electronica, transmisiuni, cluburi de dans, spotruri de masa, aero, navo, auto-modele. Am fost fascinat de automodele, unde am activat aproximativ 5 ani, si confectionand vreo 15 masinute care le montam telecomanda. La vremea respectiva se faceau concursuri la niveluri locale si in perioadele de vara se organiza un concurs national la Novodari (tabara) vreo 3 ani am castigat locurile 3-4 la nivel national. De aici vine si placerea masinilor in miniatura. Pe atunci le confectionam singur din traforaj. Acum sunt tinichigiu de meserie, dar aceasta practica o mai fac decat ocazional. M-am apucat de vreo 14 ani de sofat trolebuze brin Bucuresti.
              In legatura cu lampile de semnal, se pot confectiona la o scara mai mica, doar esti tinichigiu. Pot remarca ca bara din fata a iesit excelent, trebuie sa recunosc ca te-a cam muncit.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #37
                Omule esti prea tare.
                Felicitari si spor la treaba. Nu stiu cum iti gasesti timp pentru asa o pasiune dar ma bucur de ceea ce faci. Felicitari si pentru doamna din dotare care te intelege!
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #38
                  Legat de faruri uita-te la astea mi se par ca ar merge la proiectul tau

                  Comment


                  • #39
                    Sau astea si ai si semnalizatoarele, vezi ca ai dimensiuni intr-o poza:

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                      Nu inteleg la aripa din dr. spate ce poate sa fie acel ceva in forma de potcoava cromata deasupra

                      Salutare! Acel ceva este suportul pentru picioare cand pasagerii din spate se urca in masina. Cum 540K este un roadster, proiectantii au inventat o "scarita" (daca o pot numi asa) ca pasagerii din spate sa se catere in masina.




                      Stima
                      Attached Files
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #41
                        Merita rasfoit

                        Comment


                        • #42
                          Am observat ca nimeni nu s-a gandit cum va functiona mecanismul de directie. Azi a mai primit masinuta o caseta de directie adaptata de la un Daewoo Damas si o axa volan care este compus de o axa si 4 buc. de cruce cardan ca sa ocolesc motorul. Este finalizat cam 90% rotile vireaza usor. Pe parcursul saptamani viitoare va mai primi si un volan cu 4 spite si 2 cercuri, desigur nu vom uita nici adanciturile pt. degete.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #43
                            Daca tot veni vorba de mecanica....Cum vei realiza sistemul de franare? Trebuie sa franeze pe rotile din fata si o frana de stationate pe spate. De retinut ca fata trebuie sa franeze pe ambele roti. Daca este pe o singura roata, in momentul franatii va trage directia in patrea care este pus sistemul de franare. Daca vei face sistemul de franare numai pe spate, nu va fi eficient.
                            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                            Onorez comenzi si in Bucuresti
                            Tel. 0736375626 Marian

                            Comment


                            • #44
                              De ieri masina are in dotare si un volan care la randul lui va fi vopsit in auriu,iar manerul in alb. Va avea pe fiecare spita cate o dunga rosie.Mai trebuie sa ii fac bordul ca sa o trimit la tapiter sa o inbrace in piele.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                Daca nu gresesc, aparatoarea din mijlocul volanului ii aparatoarea de la baterie care se pune la vana?

                                Ingenios...spor la treaba!
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF