In data de 1 iunie 2013 m-am hotarat sa fac o masina la scara de 1/2 pentru un copil. Desigur ce altceva de cat un Mercedes. Am un album intreg cu masinile vazute la muzeul MB din Stuttgart asa ca nevasta a ales o poza care ia placut cel mai mult si pe care am sa o copiez la scara mica.Aceasta masia este un MB 540 K din 1934. Nu vreau sa o copiez neaparat 100% important sa aiba trasaturile si designul caracteristice al acestei model dar daca i-mi vine vreo ideie cum ar fi mai dragut pot sa deviez putin de la model.De ex. masca din fata este facut cu sprancene. Daca aveti idei ce ati modifica la acest model clasic [exclus tiganiile] va ascult cu placere. Eu m-am gandit asa sa aiba culoarea rosu aprins, vopsea clasica s-au metalizata, ornamentele aurii, scaune de piele crem gravat in spatar cu rosu Mercedes Benz,tapiteria si bordul imbracat in piele crem,parbriz si geamuri plexid transparent ,volan alb.Aceasta masinuta este dotata cu un motor de masina de tuns iarba,are 5,3 cai putere,ambreaj, frana, electromotor, diferential si 3 trepte de viteza. Primele poze sunt cele pe care le am de model.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Mercedes-Benz pt. juniori
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
-
Rog mult un moderator sa uneasca pozele.
Eu ti-as propune sa ramana asa, separat, e mai explicit...Attached Files- Fotografie-0047.jpg (106.9 KB, 135 views)
- Fotografie-0049.jpg (97.3 KB, 127 views)
- Fotografie-0050.jpg (76.0 KB, 119 views)
- Fotografie-0051.jpg (73.8 KB, 105 views)
- Fotografie-0053.jpg (145.3 KB, 103 views)
- Fotografie-0058.jpg (71.8 KB, 108 views)
- Fotografie-0059.jpg (71.6 KB, 110 views)
- Fotografie-0062.jpg (72.6 KB, 109 views)
- Fotografie-0063.jpg (103.3 KB, 111 views)
- Fotografie-0064.jpg (69.6 KB, 111 views)
Last edited by cutaresku; 07-29-2013, 07:57 AM.
-
Rotile sunt cam micute pt. acest model deoarece am fost eu zgarcit la cumparare. Vor avea capace din plexid putin mai mari decat jentile si tras autocolant pe ele cu spite.Attached Files- Fotografie-0065.jpg (86.1 KB, 115 views)
- Fotografie-0066.jpg (80.1 KB, 114 views)
- Fotografie-0067.jpg (84.2 KB, 99 views)
- Fotografie-0069.jpg (84.5 KB, 83 views)
- Fotografie-0070.jpg (96.1 KB, 104 views)
- Fotografie-0071.jpg (92.9 KB, 111 views)
- Fotografie-0072.jpg (107.0 KB, 98 views)
- Fotografie-0073.jpg (93.3 KB, 98 views)
- Fotografie-0074.jpg (90.3 KB, 91 views)
- Fotografie-0075.jpg (96.6 KB, 96 views)
Comment
-
Structura de baza a aripilor sunt facute din bara de otel m6 si sarma de 3 mm iar plasa deasa de sarma este cusuta pe ea cu sarma subtire de 0,6 care va fi trasa in fibra de stica si uterior chituita si finisata.Attached Files- Fotografie-0076.jpg (94.8 KB, 102 views)
- Fotografie-0077.jpg (90.7 KB, 85 views)
- Fotografie-0078.jpg (97.7 KB, 74 views)
- Fotografie-0079.jpg (88.6 KB, 69 views)
- Fotografie-0080.jpg (110.2 KB, 72 views)
- Fotografie-0081.jpg (113.9 KB, 74 views)
- Fotografie-0082.jpg (113.7 KB, 66 views)
- Fotografie-0083.jpg (106.2 KB, 104 views)
- Fotografie-0084.jpg (69.1 KB, 107 views)
- Fotografie-0085.jpg (74.9 KB, 101 views)
Comment
-
Ca tinichigiu, ai toata admiratia mea. Parerea mea este sa respecti pe cat posibil originalul. Daca erai macar pe langa Bucuresti, cu siguranta-ti dadeam doua maini de ajutor. Astept cu nerabdare si un filmulet cum se misca. SPOR LA TREABA!Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
Onorez comenzi si in Bucuresti
Tel. 0736375626 Marian
Comment
-
De miscat se misca ma duce si pe ai mei 70 de Kg deoarece are reductie foarte mare si ies gazele pe ambele tevi de esapament. Filmulet o sa fac cand va fi finalizata integral sper pana in 30 septembrie. Sper sa nu depasesc costul de 3000 lei. Acum lucrez la aripile din fata m-as fi bucurat sa am un pic de ajutor. Oricum ma puteti ajuta cu sfaturi utile de pe poze.
Comment
-
Felicitari!
Inveti pustiul la prostii de mic
Iti doresc multa sanatate si cand va implini pustiul 18ani.Deja imi imaginez.Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html
Comment
-
Finisajul, este cel mai costisitor. Foloseste pentru inceput un chit din fibra de sticla, se aplica in straturi de maxim 3 mm grosime pana obti forma initiala. Dupa care se vine cu chit normal, de preferat cel din gama BODY, este usor de aplicat si deasemeni usor de slefuit. Se aplica un strat de spritchit, dat din pistol. Dupa aplicarea spritchitului se vad inperfectiunile ramase, se poate remedia fara probleme cu chit sau slefuind. Slefuirea finala se face cu un smirghel de granulatie fina, intre 400 si 500. Dupa fiecre strat de chit apicat se slefueste pentru a se scoate atele si denivelarile care ti se par proeminente. Culoarea eu as face-o rosie cu ornamente nichelate, interiorul crem.Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
Onorez comenzi si in Bucuresti
Tel. 0736375626 Marian
Comment
-
Masina va fi rosie ca cea din poze. La ornamente nu pot folosi crom din cauza ca aproape toate elementele sunt facute manual si necesita finisate cu chit iar cromarea se face prin scufundarea pieselor in ceva acid apoi cromate iar chitul nu rezista la asa ceva. Vopsea crom nu am gasit pulverizabil sau daca este e foarte scump. Mai este varianta in spray pe care nu se poate aplica lac iar fara lac se sterge cu mana. Asa am ajuns la varianta cu auriu. Se gaseste vopsea auriu metalizat ce rezista la lacuire. Ca sa fie comenzile cat mai simple pt. copil am montat ambreajul pe schimbatorul de viteza care actioneaza un cablu. Cand se apasa in fata este ajutat si de un arc atunci cupleaza ambreajul si decupleaza frana care este actionat tot de un cablu montat invers,iar cand se trage maneta in spate decupleaza ambreajul si cupleaza frana, astfel nu moare motorul cand se franeaza. Daca se ridica de maneta in sus si se trage in spate se agata si ramane cu ambreajul decuplat si frana trasa.Va multumesc pt. incurajare.Last edited by CJ-12-LWP; 07-29-2013, 10:16 AM.
Comment
-
Nu este mai simplu o transmisie gen scuter? Sau motorul folosit de tine nu se preteaza pentru asa ceva. Era mult mai simplu, doua pedale (frana/acceleratie) si o frana de mana prin cablu. In opinia mea, nichelajele exterioare pot fi: bari, ochelarii de la faruri, manere de usa, rama parbriz, parbrizul sa se poate rabata catre fata. Rama asta se poate face din teava de cupru, este usor de indoit si tine bine nichelul. Eventualele dungi sau contururi pe care le vrei nichelate, se gaseste la metru un fel de bara care se lipeste, sunt de diferite latimi, este dintr-un material flecsibil si se poate curba. Acum este si destul de inestetic daca cineva se apuca sa traga de ele si constata ca se pot dezlipii.Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
Onorez comenzi si in Bucuresti
Tel. 0736375626 Marian
Comment
-
Diferentialul are ambreaj care cand o cuplezi pleaca masina iar daca pun o pedala de frana atunci trebuie sa invete copilul sa apese ambreajul cand pune frana atfel ineaca motorul s-au va patina cureaua de acea am oftat la idea cu maneta de viteza. Nu stiu cum are scuterul transmisia. Motorul de la masina de tuns iarba are o fulie sub motor care invarte o curea ce invarte o alta fulie de la diferential. In loc de crom auriul credeti ca va arata tiganesc? Ieri am facut o aripa de fata ce inca nu este finalizata. Din pacate nu prea sunt multumit de ea deoarece trebuia sa deviez de la aripa din poza ca sa o adaptez cu roata prea mica pentru acest model. Cu partea din fata am venit mai jos altfel se vedea toata roata.Attached Files- Fotografie-0090.jpg (85.3 KB, 97 views)
- Fotografie-0091.jpg (103.2 KB, 84 views)
- Fotografie-0092.jpg (98.4 KB, 84 views)
- Fotografie-0093.jpg (85.2 KB, 75 views)
- Fotografie-0094.jpg (75.4 KB, 75 views)
- Fotografie-0095.jpg (90.2 KB, 83 views)
- Fotografie-0096.jpg (99.4 KB, 85 views)
- Fotografie-0097.jpg (103.6 KB, 101 views)
Comment
-
Din lateral se vede OK. Din fata eu zic ca ai coborat prea brusc. Eu ma gandeam la asa ceva. Am desenat cu negru. Iar benzile de care-ti spuneam se numesc "banda ornamentala adeziva" Am gasit niste poze, se gasesc in diferite culori si dimensiuni.
Motorul de scuter are un sistem de cuplare a tractiunii in functie de turatia motorului, cureaua trece printr-o fulie care in momentul accelerarii se strange pe curea, cand decelerezi, fulia slageste cureaua si merde motorul in gol, fara tractiune, fara sa se innece motorul.Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
Onorez comenzi si in Bucuresti
Tel. 0736375626 Marian
Comment
-
Cred ca o sa il vopsesc in doaua culori asemanator cu cele din poze deoarece la modelele vechi aratau bine asa. O sa fie rosu aprins cu crem deoarece s-ar asorta cu tapiteria din piele crem. Capota din spate vreau ca si ea sa fie interiorul tapitat cu piele si sa aiba un triungi reflectorizant cu emblema MB in mijloc. Spatarul la bancheta in partea de sus sa fie pielea impaturata de cateva ori sa dea impresia ca este decapotata. As vrea sa introduc si ceva copilaresc dar nu stiu ce. Eventual ceasurile din bord sa fie cu mickey. In spatarul banchetei mai vreau sa fie gravat cu rosu Mercedes Benz.Daca aveti alte idei le astept cu interes.
Comment
-
Cateva poze cu evolutia lucrari. Azi voi modifica putin aripile din fata ceva in genul ce a desenat colegul Marian. Parbrizul este din plexid si are folie protectoare pe ea. Stergatoarele sunt modificate de pe un jeep Nisan erau stergatoarele de faruri.Attached Files- Fotografie-0103.jpg (76.0 KB, 84 views)
- Fotografie-0104.jpg (76.1 KB, 74 views)
- Fotografie-0108.jpg (75.0 KB, 68 views)
- Fotografie-0109.jpg (82.9 KB, 67 views)
- Fotografie-0113.jpg (81.9 KB, 72 views)
- Fotografie-0114.jpg (96.5 KB, 74 views)
- Fotografie-0115.jpg (71.4 KB, 68 views)
- Fotografie-0116.jpg (72.0 KB, 92 views)
- Fotografie-0117.jpg (68.0 KB, 94 views)
Comment
Comment