Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Starea Drumurilor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ca tot veni vorba de mare, vreau si eu un sfat. Vineri plec la mare pe la branz din bacau si nu prea stiu pe unde sa o iau.
    Am auzit asa:
    -Bacau-Ramnicu Sarat-Constanta
    -nu prea stiu exacat drumu dar cica sa trec cu bacu la Galati?, Braila?

    Comment


    • Originally posted by Srg93 View Post
      Ca tot veni vorba de mare, vreau si eu un sfat. Vineri plec la mare pe la branz din bacau si nu prea stiu pe unde sa o iau.
      Am auzit asa:
      -Bacau-Ramnicu Sarat-Constanta
      -nu prea stiu exacat drumu dar cica sa trec cu bacu la Galati?, Braila?
      Baiatul asta a fost : http://www.youtube.com/watch?v=oa1Kz5-KTco

      Si e de la tine din Bacau.

      Poti sa ii scrii acolo , si iti raspunde.

      Vad ca i-a raspuns cuiva :

      "Bacau Focsani Braila Slobozia (direct) dar poti merge si pe la -Baraganul Tandarei - Harsova Constanta Costinesti.
      Varianta direct catre Slobozia este mai lunga dar mai buna ca drum .
      Focsani Braila este destul de bun pentru un 90 km /h.
      Drum bun si distractie maxima !!!"
      Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

      Comment


      • Curios totusi, ca mi s-a spus sa ocolesc braila fara discutie. Cred totusi ca o sa urmaresc prima ruta pe care am zis-o.

        Comment


        • O mica reimprospatare cu informatii.

          Traseul e cel din harta atasata, facut cu ocazia concediului.

          Sa le luam pe sectoare.

          DJ709 Arad-Seleus (parte a DJ709 Arad-Salonta). Drum deteriorat/denivelat (mai ales pe portiunea Arad-Horia-Siria). Se poate circula totusi acceptabil fara probleme deosebite.

          DN79A Seleus-Varfurile (parte a DN79A Varsand-Varfurile). Drum in stare buna fara probleme deosebite. Datorita faptului ca trece prin localitati rurale trebuie avut in vedere traficul lent si prezenta animalelor.

          DN76 Varfurile-Lunca (parte a DN76 Varfurile-Oradea). Drum in lucru cu o multime de semafoare la distante inexplicabil de scurte. Recomand evitarea acestui traseu (Varfurile-Lunca) pe cat posibil. Drumul nereparat este in stare foarte proasta iar portiunile scurte de drum reparat se afla la un nivel mai ridicat decat vechiul strat deci tranzitia se face cu "hop-uri".

          DN75 Lunca-Turda (parte a DN75 Stei-Turda). Drum putin "obosit". Pe traseu se pot intalni suprafete de rulare foarte bune dar si unele portiuni deteriorate sau cu structura din beton. Nu se intalnesc probleme deosebite.

          A3 Turda-Luna (parte a A3 Autostrada Transilvania). Aceasta portiune mi s-a parul o gluma. Practic dureaza mai mult ca sa urci pe autostrada la Turda (faci o gramada de ocolisuri si sensuri giratoare pentru asta) si sa o iei spre Targu Mures decat lungimea efectiva a autostrazii pe care o mai poti parcurge. Cred ca se poate merge preferabil direct pe DN15 prin Campia Turzii.

          DN15 Luna-Ungheni (parte a DN15 Turda-Targu Mures / E60 Bors-Constanta). Drum in stare buna, fara probleme. De mentionat traversarea a multor sate la distante foarte scurte unele de altele. Practic, limitarea de 50 km/h se pute pune direct, pe mare portiune din acest drum.

          DJ151D Ungheni-Ceuasu de Campie. Drum in stare buna cu traversarea a catorva sate. De mentionat limitarea de 30 km/h in localitatile intalnite.

          DN13 Ceuasu de Campie-Sighisoara (parte a DN13 Targu Mures- Brasov / E60 Bors-Constanta). Drum in stare buna.

          DN13 Sighisoara-Vanatori (parte a DN13 Targu Mures- Brasov / E60 Bors-Constanta). Drum in stare buna.

          DN13C Vanatori-Bisericani. Drum in stare destul de buna.

          DN13A Bisericani-Sovata. Drum in stare buna.

          DN13B Sovata-Joseni. Drum in stare relativ buna, cu unele denivelari. Fara probleme deosebite.

          DJ126 Joseni-Suseni-Voslobeni. Prima portiune este un drum judetean ingust, asfaltat, in stare acceptabila, fara probleme. Portiunea a doua este un drum judetean pietruit, cu griblura, pe care pe poate circula acceptabil pana la intrarea in localitatea Voslobeni, unde se ajunge pe niste stradute destul de denivelate (pietruite).

          DN12 Voslobeni-Izvoru Muresului (parte a DN12 Toplita-Miercurea Ciuc / E578 Saratel-Chichis). Drum in stare buna, recent refacut.

          DN12 Izvoru Muresului-Gheorgheni (parte a DN12 Toplita-Miercurea Ciuc / E578 Saratel-Chichis). Drum in stare buna, recent refacut.

          DN12C Gheorgheni-Bicaz. Drum denivelat, relativ deteriorat mai ales incepand cu intrarea in Judetul Neamt.

          DN15 Bicaz-Lacul Bicaz (parte a DN15 Targu Mures-Bacau). Drum denivelat.

          DN12 Gheorgheni-Sfantu Gheorge-Chichis (parte a E578 Saratel-Chichis) . Drum foarte bun, recent refacut.

          DN11 Chichis-Brasov (parte a E574 Bacau-Craiova). Drum foarte bun, recent refacut, sensuri giratorii inca in constructie sau amenajare.

          E68 Brasov-Arad (include portiuni din DN1 si DN7). Drum bun, denivelat in unele locuri datorita urmelor lasate de TIR-urile supraincarcate.
          Attached Files
          Last edited by dan500se; 08-24-2012, 09:04 AM.
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • Nu sunt TIR-ist. Dar, va rog, nu mai dati vina pe masini "grele".
            Vina este a sistemului de realizare a modernizarii acestor suprafete carosabile.
            Proiectantii dau, conform standardelor sarcina minima de 32 T/osie - convoi... .
            Cu conditia ca stratele de rezistenta de PANA LA BETOANELE ASFALTICE rezistenta-uzura sa se si realizeze asa cum au fost proiectate. Adica 60 + 25 cm = 85cm adancime.
            La modernizari-largiri de carosabil, OBLIGATORIU schema de mai sus. De fiecare data se scurma 40-50cm, limita dintre cel vechi si cel nou nu este tratata corespunzator.
            Ce anume realizeaza de multe zeci de ani ?tovarasii/baronii/regii asfaltului? Vedem cu totii.
            Exemplu din Galati: Str. Domneasca, Brailei, Faleza au 10 cm balast pe suport de moluz si 50 - 70 cm de straturi de asfalt ca urmare a nenumaratelor modernizari. Iar zona Libraria Centrala avea in '74 3 trepte de intrare, azi nu mai are niciuna.

            Comment


            • Originally posted by epurare_coco View Post
              ... nu mai dati vina pe masini "grele". ...
              Cunosc caz concret cand la transportul materialelor pentru constructia Autostrazii Arad-Nadlac se incarca in 3 TIR-uri cat trebuia incarcat in 4. Supraincarcare. Zilnic se pot vedea camioane facand explozie la pneuri datorita supraincarcarii si a temperaturiloe extreme. La aceste temperaturi transportul greu este interzis si in strainatate... La noi TIR-urile si camioanele (mai ales cu 4 axe) continua sa care materiale (oricum sunt in intarziere de ani de zile) si sa distruga drumurile. Inclusiv drumul care duce la locul meu de munca a fost distrus de aceste camioane anul trecut.... Ghici: l-au reparat? Nu! desi lucrul la centura aradului s-a finalizat deja in decembrie. Drumul... a ramas cum l-au lasat TIR-urile, desi au avut obligatia contractuala de a reface toate drumurile afectate de traficul extrem de greu (pentru care nu a fost proiectat drumul).
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • In nici un caz, nu este o noutate.
                Peste tot in Romania este asa. Cine ia ciubukul? Aia cu satra de RAR.
                Ultimul standard din seria la care ma refeream exista din 2006.
                In ultimii 4 ani avem nu 65 grd,C diferenta vara-iarna ci 75. Doar ca eu, ca proiectant, desi stiu realitatea de azi, nu o pot aplica. Diferenta de bani mi s-ar imputa.

                Comment


                • Originally posted by dan500se View Post
                  La noi TIR-urile si camioanele (mai ales cu 4 axe) continua sa care materiale (oricum sunt in intarziere de ani de zile) si sa distruga drumurile

                  Ohhhh...Dane ai perfecta dreptate. Mai exact la granita intre judetele Salaj si Bihor (chiar dupa ce intri in judetul Bihor) starea drumului pana in aproape de Oradea (nu mai retin exact numele satului) este dezastru cu D mare...

                  Se lucreaza la autostrada care va face parte de autostrada Transilvania...sa fereasca Dumnezeu...efectiv iti rogi moartea pe drumurile care circula TIR-urile...reusesti sa ocolesti doua gropi si dai in a treia. Dare de ulei vezi la greu...multi si-au lasat baia de ulei pe ''asfalt''.

                  Mai exact, inainte sa intri in Suplacul de Barcau au un santier imens unde sunt confectionate grinzile gigantice care vor fi suspendate (in anumite locuri) (am vazut cu ochii mei) si de acolo incepe distractia, pana aproape de Oradea.



                  P.S. Evitati ruta respectiva!!!

                  @ Dan...tu poti sa confirmi...cand ai venit la mine ai avut ocazia sa te miri de drumurile noastre pentru care platim TAXE...si acesta cu T mare!


                  Recent am avut cateva drumuri pana la Oradea...am folosit traseul Zalau-Crasna-Ciucea (E60)-Oradea. Drumul este ca-n palma...hai sa nu mint, la Piatra Craiului sunt cateva portiuni denivelate (tot din cauza mastodonturilor...la franare sau format besici pe asfalt) in rest este OK!
                  Last edited by mer_se280; 08-25-2012, 15:17 PM.
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Salutare, in ce conditii se circula pe drumul intre CLUJ si ALBA?
                    Rog colegii care au drum zilele viitoare drum pe portiunea asta, sa comunice cum sta treaba.
                    Sper sa nu inchida feleacul sau centura de ocolire de la Apahida-Turda, dupa spusele primului ministru, ca mai bine inchid drumurile decat sa le curete.
                    Multumesc.
                    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                    Comment


                    • O intrebare si pentru traseul ARAD-DEVA-BRASOV. Cum se prezinta?
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • Zona judet Galati.
                        La sud de Hanu-Frumusita, perfect uscat.
                        La nord, gheata subtire pe drum, munti de zapada pe margini.
                        Se constata sezonul de inmultire al gropilor caracteristice TUTUROR DRUMURILOR DIN ROMANIA.
                        Adica, acolo unde sunt "banii dumneavoastra".

                        Comment


                        • Originally posted by dan500se View Post
                          ...AUTOSTRADA ARAD-TIMISOARA:-desi s-a deschis in urma cu circa o luna, inca este in lucru (mai ales pe portiunea de ocolire a Aradului, centura...). Este impropriu numit ARAD-TIMISOARA pentru ca nu ajunge pana in capitala Banatului, ci se opreste la 16 km, intr-un sat numit Giarmata. Spre deosebire de punctul de plecare din Arad, care coincide cu iesire din localitate prin DN 69 Arad-Timisoara, punctul de coborare din viitoarea autostrada (finalizata in 2050 ?) A1 (Nadlac-Bucuresti) spre Timisoara la o distanta apreciabila de acest oras. Practic faci mai mult timp de la Giarmata pana in Timisoara decat faci de la Arad pana la Giarmata iar drumul de legatura e unul foarte ingust si in acest moment destul de intens circulat. Cine stie povestea acestei autostrazi stie si de ce s-a ales aceasta varianta (de compromis).

                          De mentionat ca de la Arad pana la iesirea spre Timisoara de pe autostrada nu se poate cobora si nici macar intoarce (decat daca treci printre parapetii mediani inca nemontati, lucru riscant si extrem de periculos)...
                          Dupa un an de zile nu s-au schimbat prea multe pe A1 AR-TM. Tot restrictie de 100km/h, tot santier...

                          Am facut un mic video cu tot traseul de la ARAD (Arad Bypass zona Aeroport) pana la TIMISOARA (Giarmata):


                          Driving my C180 from Arad to Timisoara on the A1 highway. Fast-forwarded video (2X), taken with my phone, Sony Ericsson U1 Satio.



                          Drumuri bune!
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • Pai ce drumuri, avem noi drumuri ca sa stim starea lor, adica stim in ce stare sunt si asta nu se va schimba prea curand, din pacate, ca guvernul nostru sau cine se ocupa de repararea, constructia de drumuri nu isi face treaba cum trebuie si noi suferim sau mai bine spus, masinile noastre, sper sa se faca ceva si sa se termine cat mai repede drumurile incepute sau puse in proiect
                            Fii turist in Romania!

                            Comment


                            • Mare atentie celor care ies (intra) din tara pe la Nadlac. Drumul spre Vama venind de la Arad e din ce in ce mai plin de gropi cu o adancime considerabila si pe zi ce trece gropile apar una dupa alta iar cele existente se maresc si se adancesc!

                              Odata ajunsi in Ungaria, imediat dupa Vama, drumul e extraordinar de distrus cu niste gropi foarte adanci! Un prieten a taiat cauciucul la un Sharan zilele trecute si in fata lui un ungur si-a rupt suspensia fata, butucul sau ce, iar alataieri erau 4 masini cu pana aliniate pe marginea drumului... dupa ce au dat in niste gropi imense acoperite de apa.

                              Ieri gropile erau deja semnalizate cu indicatoare si in cateva locuri circulatia era deviata de pe banda de mers distrusa de gropi pe cealalta banda! Un dezastru!

                              Atentie mare pe tot traseul de la Nagylak la Mako ca dupa aia intrati pe centura de la Autostrada si scapati de calvarul drumurilor unguresti (sunt mult mai praf ca ale noastre!).
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • Iata si un video cu traseul Nagylak-Mako. Calitatea e foarte proasta si imaginea "sarita" dar macar vedeti ce rau a fost drumul (e si pe viteza 2X).



                                Am filmat drumul exact pentru ca stiam ca va fi praf si in caz ca ne-am fi rupt vreo janta aveam dovada ca a fost din cauza drumului (in Ungaria exista o lege prin care esti despagubit in cazul defectiunilor create de carosabil in cazul in care ai probe foto/video care dovedesc asta si apelezi imediat la autoritai!).
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF