If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Masini
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Superbe exemplare. Dar, povesti cu herghelii de cai crescuti peste noapte, doar colegul StefanV8 poate sa le creada. Sincer, imi place foarte mult si Porsche-le si SRT-ul, dar nu inteleg cum de pe un aspirat ai ajuns la 76 cp.
Frumos SL-ul. Dar, pana la urma, e SL600? Parca asa ziceai. Ca nu iti place sa pui embleme aiurea.
Uite, spune tu cati cai are masina asta si sa spuna si Stefan V8 ( care sunt sigur ca va sti exact). Crede-ma nu m-am jucat cu Adobe sa-mi pun locuinta unde e masina, nici dungile de pe ea nu le-am tras eu (ca nu pun embleme), mi-am ascuns doar fata cu Paint-ul. Bafta!
La cat timp schimbi/cureti filtrul ala? Si la cat timp se umple de praf?
SRT-ul, asa cum ziceam, e tatal lor... Un consum poti destinui?
Filtrul il curat cand mi se pare murdar...chiar nu am un nr de kilometri. Daca merg prin zone cu praf il spal cand s-a murdarit. Un cosum extraurban, iti pot da, dar in oras nu merg niciodata (cel putin cu el). Consum la 90 km/h=11 la 120-130 am un consum de 15. Cum cresti viteza, consumul creste asimptotic.
Daca ala e 600....eu sunt Arhiepiscopul Major al Bisericii Române ....
Chiar nu stiu ce rost au afirmatiile astea. Crezi ce vrei. bine ca nu spui ca e 200 Kompressor.
Aici da, ai dreptate ...modelul 4S e slab
Daca tu numesti un Porsche Carrera 4 S, o masina slaba, te inseli amarnic. Adu-mi si un M5 sa vezi cum il ard cu SRT-ul pe 400m. Nu 4S e slab ci SRT-ul rade tot. Porsche, crede-ma e mai bun ca orice Maserati, Audi R8, Aston martin. nu stiu daca te-ai dat cu vreun 4 S pana acum...cel putin unul pe care sa-l cumperi tu din magazin, nu vreo ragalie alergata si facuta praf. Masina pe care o vezi am luat-o de la Porsche Romania in iulie 2008, noua , noutza. M-a impresionat cel mai mult stabilitatea si cum ajunge la 300 km/h. Este o masina exceptionala.
A si nu ai spus de Viper...ce putere are?
Last edited by mircea600sel; 04-17-2012, 11:37 AM.
Daca tu numesti un Porsche Carrera 4 S, o masina slaba, te inseli amarnic. Adu-mi si un M5 sa vezi cum il ard cu SRT-ul pe 400m. Nu 4S e slab ci SRT-ul rade tot. Porsche, crede-ma e mai bun ca orice Maserati, Audi R8, Aston martin. nu stiu daca te-ai dat cu vreun 4 S pana acum...cel putin unul pe care sa-l cumperi tu din magazin, nu vreo ragalie alergata si facuta praf. Masina pe care o vezi am luat-o de la Porsche Romania in iulie 2008, noua , noutza. M-a impresionat cel mai mult stabilitatea si cum ajunge la 300 km/h. Este o masina exceptionala.
Iti spun eu...masina aia este un Vipet GTS ACR (standard 930 de cai) la care s-a adaugat dublu NOS= 1.200 de cai. Dac tu crezi ca alea sunt poze trucate sau minciuni e treaba ta. Du-te si fa poze, e cel mai bine, dar fa si tu la diesel...bafta!
Iti spun eu...masina aia este un Vipet GTS ACR (standard 930 de cai) la care s-a adaugat dublu NOS= 1.200 de cai. Dac tu crezi ca alea sunt poze trucate sau minciuni e treaba ta. Du-te si fa poze, e cel mai bine, dar fa si tu la diesel...bafta!
Masina a fost pusa acum un an pe autovit?Parca acolo am vazut-o de vanzare!
P.S.Ma dau cu parerea si eu chiar daca nu sunt in domeniu:degeaba are atatia cai putere daca nu poti sa ii pui pe asfalt,nu?
Masina a fost pusa acum un an pe autovit?Parca acolo am vazut-o de vanzare!
P.S.Ma dau cu parerea si eu chiar daca nu sunt in domeniu:degeaba are atatia cai putere daca nu poti sa ii pui pe asfalt,nu?
Exact. Atunci s-a si vandut. Practic fara atenuatoare la finalul tobelor era imposibil sa mergi pe strada. Era o masina pentru pista.Bine...puteai merge asa incet si pe strada.
Cand esti chior in tara orbilor asa se intampla. Vii cu povesti de adormit copiii, fara a lua in consideratie ca poate mai sunt si alte persoane care se mai pricep sau detin modele asemanatoare si-ti dau contrareplica. Daca colegii doar se minunau la masinile tale, de care pot sa zic ca sunt superbe, eu totusi, am avut contact cu modele asemanatoare si cam stiu cam....cu ce se mananca.
O luam cu inceputul...exact de unde a pornit totul:
SL-ul ala nu e 600 cum nu sunt eu Arhiepiscop. Si de ce: SL600 biturbo a venit cu etrieri in 8 pistonase( BREMBO) pe fata, iar ce ai tu pe acel "SL600" pe fata ( discul si etrierul) sunt mult mai slabi decat ce are adevaratul SL600 pe spate (tot BREMBO ) Compara sa vezi ce mic e discul in comparatie cu ce ai tu..... Atasez o poza cum ar fii trebuit sa arate etrierii fata si cum arata la tine. Daca intelegi ce spun.....intreaba-te cum ar putea oprii franele alea rahitice ce le-am incercuit cu rosu de pe al tau SL...cei 500 cp cat are un SL600. Si inca ceva.....daca chiar ai fii avut SL600, jantele pe 17 nu incap ...si minimum e 18........
Recunoaste ca ai vrut sa te dai mare si din SL500 l-ai facut peste noapte cu cateva embleme SL600....si incearca ca data viitoare sa nu mai vinzi castraveti la gradinari....
Aseara m-am dus sa fac poze la etrieri sa vezi cum ar arata un SL600 cu adevarat. Colegul Mircea stie despre ce e vorba....
Apoi, SRT-ul ala nu are atatia cp din cip nici daca i-ai sufla in teava de esapament......si de ce? Pt ca SKN in linkul lor oficial da doar 26cp...si nu 48CP......deci cum ai scos tu 22CP in plus nu stiu. Apoi, acel cica filtru de aer nu da in veci 26 de CP. Nu mai posta aberatii ca rad si curcile apoi. Un filtru sport la o aspirata da maxim 5-8cp, nu 5% asa cum crezi tu. In veci nu ar da un filtru de aer atata. Aici ai dat cu bata in balta si ai aratat cat de "cunoscator'' esti. Mai citeste si aprofundeaza subiectul asta si apoi mai vorbim. Uite un link sa vezi cu adevarat cati CP iti da un cip:http://www.skn-tuning.de/en/produkt....=95&id=411550& iar despre cat '' 5%'' da un filtru de aer...te las pe tine sa cauti... )))
Daca tu numesti un Porsche Carrera 4 S, o masina slaba, te inseli amarnic.!
Cand am zis ca 4S e slabut, ma refeream ca-n comparatie cu alte modele de top, gen Nissan GTR, Porsche Turbo etc....Dar sa zici ca-i mai rapida magoaoaia aia cu zeci de cai putere crescuti peste noapte, zic ca e pura utopie. Si stiu ce poate un 4S......
Originally posted by priest
Si ca idee, pe 400 metri, fac Porsche-le varza cu SRT-ul. Da pe youtube 666 hdi si vezi acceleratiile.Bafta!
0 - 100 kph 4.3 s
0 - 200 kph 15.6 s
0 - 100 mph 9.4 s
1/4 mile 11.8 s
Max speed 295 kph (182.9 mph)
Jeep Grand Cherokee SRT8
0 - 100 kph 5.0 s
0 - 200 kph 21.0 s
0 - 100 mph 11.8 s
1/4 mile 13.2 s @ 104 mph
Max speed 250 kph (155 mph)
Indiferent de ce ...... "CIP" ai folosii, nu ai cum sa egalezi performantele unei masini mai usoare si mai aerodinamice cu ''balotul'' ala. Doar in cazul unui Kompresor, si aici stam altfel de vorba. Ca sa intelegi cum sta situatia pe strada, uite aici cum sta un SRT8 versus 335i.....http://www.youtube.com/watch?v=3dWaSPqFgPg . Sau aici ...http://www.youtube.com/watch?v=SvvpS9_m8lA versus 4S.
Nu 4S e slab ci SRT-ul rade tot. Porsche, crede-ma e mai bun ca orice Maserati, Audi R8, Aston martin.
Ironia sortii face ca am avut bucurii la un SRT, dar am renuntat datorita interiorului prost finisat , plasticelor de slaba calitate , scaunelor anoste si am ales Porsche.
nu stiu daca te-ai dat cu vreun 4 S pana acum...cel putin unul pe care sa-l cumperi tu din magazin, nu vreo ragalie alergata si facuta praf. Masina pe care o vezi am luat-o de la Porsche Romania in iulie 2008, noua , noutza. M-a impresionat cel mai mult stabilitatea si cum ajunge la 300 km/h. Este o masina exceptionala.
Si ca sa-i arat lui 300 zxtt ca nu prea cunoaste cum este cu caii astia, voi posta o masina de-a mea, sa ne spuna el cati cai are.
Masinile americane nu au fost domeniul meu ca nu-mi plac..e o chestie de gustibus..... prefer turbate japoneze. Mai intai invata si tu cati CP da un filtru de aer la o aspirata apoi mai stam de vorba care pe care nu prea cunoaste caii putere...si nu te mai contrazice in subiecte pe care nu prea le stapanesti.....
Asta e ultimul post adresat tie referitor la cat de 600 e SL-ul tau 500.
Cand esti chior in tara orbilor asa se intampla. Vii cu povesti de adormit copiii, fara a lua in consideratie ca poate mai sunt si alte persoane care se mai pricep sau detin modele asemanatoare si-ti dau contrareplica. Daca colegii doar se minunau la masinile tale, de care pot sa zic ca sunt superbe, eu totusi, am avut contact cu modele asemanatoare si cam stiu cam....cu ce se mananca.
O luam cu inceputul...exact de unde a pornit totul:
SL-ul ala nu e 600 cum nu sunt eu Arhiepiscop. Si de ce: SL600 biturbo a venit cu etrieri in 8 pistonase( BREMBO) pe fata, iar ce ai tu pe acel "SL600" pe fata ( discul si etrierul) sunt mult mai slabi decat ce are adevaratul SL600 pe spate (tot BREMBO ) Compara sa vezi ce mic e discul in comparatie cu ce ai tu..... Atasez o poza cum ar fii trebuit sa arate etrierii fata si cum arata la tine. Daca intelegi ce spun.....intreaba-te cum ar putea oprii franele alea rahitice ce le-am incercuit cu rosu de pe al tau SL...cei 500 cp cat are un SL600. Si inca ceva.....daca chiar ai fii avut SL600, jantele pe 17 nu incap ...si minimum e 18........
Recunoaste ca ai vrut sa te dai mare si din SL500 l-ai facut peste noapte cu cateva embleme SL600....si incearca ca data viitoare sa nu mai vinzi castraveti la gradinari....
Aseara m-am dus sa fac poze la etrieri sa vezi cum ar arata un SL600 cu adevarat. Colegul Mircea stie despre ce e vorba....
Apoi, SRT-ul ala nu are atatia cp din cip nici daca i-ai sufla in teava de esapament......si de ce? Pt ca SKN in linkul lor oficial da doar 26cp...si nu 48CP......deci cum ai scos tu 22CP in plus nu stiu. Apoi, acel cica filtru de aer nu da in veci 26 de CP. Nu mai posta aberatii ca rad si curcile apoi. Un filtru sport la o aspirata da maxim 5-8cp, nu 5% asa cum crezi tu. In veci nu ar da un filtru de aer atata. Aici ai dat cu bata in balta si ai aratat cat de "cunoscator'' esti. Mai citeste si aprofundeaza subiectul asta si apoi mai vorbim. Uite un link sa vezi cu adevarat cati CP iti da un cip:http://www.skn-tuning.de/en/produkt....=95&id=411550& iar despre cat '' 5%'' da un filtru de aer...te las pe tine sa cauti... )))
Cand am zis ca 4S e slabut, ma refeream ca-n comparatie cu alte modele de top, gen Nissan GTR, Porsche Turbo etc....Dar sa zici ca-i mai rapida magoaoaia aia cu zeci de cai putere crescuti peste noapte, zic ca e pura utopie. Si stiu ce poate un 4S......
0 - 100 kph 4.3 s
0 - 200 kph 15.6 s
0 - 100 mph 9.4 s
1/4 mile 11.8 s
Max speed 295 kph (182.9 mph)
Jeep Grand Cherokee SRT8
0 - 100 kph 5.0 s
0 - 200 kph 21.0 s
0 - 100 mph 11.8 s
1/4 mile 13.2 s @ 104 mph
Max speed 250 kph (155 mph)
Indiferent de ce ...... "CIP" ai folosii, nu ai cum sa egalezi performantele unei masini mai usoare si mai aerodinamice cu ''balotul'' ala. Doar in cazul unui Kompresor, si aici stam altfel de vorba. Ca sa intelegi cum sta situatia pe strada, uite aici cum sta un SRT8 versus 335i.....http://www.youtube.com/watch?v=3dWaSPqFgPg . Sau aici ...http://www.youtube.com/watch?v=SvvpS9_m8lA versus 4S.
stock versus stock....te arde M5-ul de nu ai aere.....
Ironia sortii face ca am avut bucurii la un SRT, dar am renuntat datorita interiorului prost finisat , plasticelor de slaba calitate , scaunelor anoste si am ales Porsche.
Stiu asta... ))
Masinile americane nu au fost domeniul meu ca nu-mi plac..e o chestie de gustibus..... prefer turbate japoneze. Mai intai invata si tu cati CP da un filtru de aer la o aspirata apoi mai stam de vorba care pe care nu prea cunoaste caii putere...si nu te mai contrazice in subiecte pe care nu prea le stapanesti.....
Asta e ultimul post adresat tie referitor la cat de 600 e SL-ul tau 500.
Mare adevar ai grait.....
Vad ca defapt cam la tot ai avut de contrazis. Probabil ca asa esti tu, cauti raca pe forumuri si vrei ca sa cresti in ochii tuturor.
In primul rand, Porsche-le meu este tiptronic, acceleratia sa fiind in carte de 5.1...nu 4.3 (am spus ca este din 2008, are motor de 3.8 si 355 cp).
SRT-ul are stoc 426 de cai. SKN a spus ca, cu cam atat se modifica dupa cipare. Cei de la k&n dau marirea puterii in procente, nu in cai (3, 5, 6,8).
Si ultima rugaminte. Incearca sa te adresezi frumos si sa nu mai ai aerele astea de superioritate. Nu cred ca ma cunosti si nu e frumos ce faci. Daca aveai ceva de spus, puteai folosi PM. Eu, ajut lumea pe acest forum cu probleme legate de mecanica, etc. asadar imi petrec cateva ore bune pe zi in fata calculatorului. Daca este, nu e problema , pot parasi oricand forumul, avand in vedere ca se gaseste cate unul destept si contrazice ABSOLUT TOT CE POSTEZ.
Vipera aia sa-nteleg ca e vanduta ? Acuma vad Blower-ul ala indesat acolo. Initial vroiam sa intreb ce e cu tevile alea la admisie, ca par prea strong pt un aspirat, parca indesi prin ele 4 bari asa par de serioase.
Da-i pace la tt, te contrazice cu orice, n-ai sa ajungi nicaieri, relax, ignore, go on. Iti dai seama daca s-o apucat sa honuiasca chiulasele de Cayenne sau ceva. La inceput mi-o placut ca zicea despre un V12 ce lin merge, ca e echilibrat, dar apoi ca e greu si rau si apasa puntea fatza. Pai ori-ori mai frathe.
Vad ca defapt cam la tot ai avut de contrazis. Probabil ca asa esti tu, cauti raca pe forumuri si vrei ca sa cresti in ochii tuturor.
In primul rand, Porsche-le meu este tiptronic, acceleratia sa fiind in carte de 5.1...nu 4.3 (am spus ca este din 2008, are motor de 3.8 si 355 cp).
SRT-ul are stoc 426 de cai. SKN a spus ca, cu cam atat se modifica dupa cipare. Cei de la k&n dau marirea puterii in procente, nu in cai (3, 5, 6,8).
Si ultima rugaminte. Incearca sa te adresezi frumos si sa nu mai ai aerele astea de superioritate. Nu cred ca ma cunosti si nu e frumos ce faci. Daca aveai ceva de spus, puteai folosi PM. Eu, ajut lumea pe acest forum cu probleme legate de mecanica, etc. asadar imi petrec cateva ore bune pe zi in fata calculatorului. Daca este, nu e problema , pot parasi oricand forumul, avand in vedere ca se gaseste cate unul destept si contrazice ABSOLUT TOT CE POSTEZ.
De Porsche ai explicat,de Jeep ne-ai lamurit dar cum ramane cu Mercedes-ul?E 500 sau 600?
P.S.Si te-as ruga pe viitor sa nu ne mai ameninti cu parasirea forumului.
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment