Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Masini

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masini

    La rugamintea lui t_marus, postez 2 din turismele mele. Sper sa nu se supere nimeni ca nu sunt Mercedes. Am fost, sunt si voi ramane fan Mercedes.

    Si masina care mi s-a parut cea mai stabila in viraje (fiind si 4x4):
    Attached Files
    Last edited by mircea600sel; 04-13-2012, 13:27 PM.

  • #2
    Si SL-u cand apare?
    Superbe amandoua!
    Last edited by cutaresku; 04-13-2012, 08:57 AM.

    Comment


    • #3
      SRT8-ul e de vis! Vad ca ai si SKN, cu cat i-a marit puterea?
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Originally posted by cutaresku View Post
        SRT8-ul e de vis! Vad ca ai si SKN, cu cat i-a marit puterea?
        Fiind un motor aspirat,cu 48 de cai. In schimb am montat un filtru activ K&N care a mai marit puterea cu inca 28 de cai. Deci am marit puterea cu 76 de cai.

        Originally posted by cosmin1983 View Post
        Si SL-u cand apare?
        Superbe amandoua!
        Uite si SL-ul...
        Attached Files
        Last edited by mircea600sel; 04-13-2012, 13:27 PM.

        Comment


        • #5
          Sa ai parte de ele,sa fii sanatos sa poti plati impozitele si asigurarile.SUPERBE!!!

          Comment


          • #6
            Cu Porche-le pe Dealul Negru...

            Originally posted by tu_marus View Post
            Sa ai parte de ele,sa fii sanatos sa poti plati impozitele si asigurarile.SUPERBE!!!
            Multumesc!

            Interior SRT8:

            Cdi-ul, care consuma extraordinar de putin. Pe Transfagarasan am scos 4%...nu stiu daca mintea computerul...

            Si altele cu CDI-ul:

            Motor SRT8:
            Attached Files
            Last edited by mircea600sel; 04-13-2012, 13:25 PM.

            Comment


            • #7
              Frumoase toate dar parca Porschele e cel mai tare!!

              Felicitarile mele,sa te bucuri de ele!Paste fericit!

              sigpic

              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

              Comment


              • #8
                Aveti vreun numar si cu 06? Ar fi chiar tare. Sanatatea sa aveti ca de restu...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Srg93 View Post
                  Aveti vreun numar si cu 06? Ar fi chiar tare. Sanatatea sa aveti ca de restu...
                  Multumesc din suflet! Nu mai am cu 06, am avut tot felul de combinatii...o manie cu cifra 6.

                  Comment


                  • #10
                    Porsche-ul e criminal! Sa le stapaniti pe toate sanatos...o colectie mai mult decat impresionanta.
                    dark days are coming...
                    http://www.youtube.com/watch?v=M-RP9...eature=related

                    Comment


                    • #11
                      Cel mai mare si greu le znopeste pe restul nu? La Grand ma refer. Nu inteleg cum da filtrul ala 76 de cai, mi se pare cam mult. Da nu mergea stock destul de bine? Atunci fa-l de 7.0
                      BENZ G, altceva ce ?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by STEFAN V8 View Post
                        Cel mai mare si greu le znopeste pe restul nu? La Grand ma refer. Nu inteleg cum da filtrul ala 76 de cai, mi se pare cam mult. Da nu mergea stock destul de bine? Atunci fa-l de 7.0
                        I-a facut chip din care a scos 48 de cai(din ce am dedus eu) + filtrul care i'a dat 28= inca 76 de cai la herghelie. MASIV SRT'ul. La cum sunt drumurile pe la noi e si mai practic decat 911. Sa ai parte de ele!
                        Oo\=|=/oO

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by priest View Post
                          Fiind un motor aspirat,cu 48 de cai. In schimb am montat un filtru activ K&N care a mai marit puterea cu inca 28 de cai. Deci am marit puterea cu 76 de cai.
                          Superbe exemplare. Dar, povesti cu herghelii de cai crescuti peste noapte, doar colegul StefanV8 poate sa le creada. Sincer, imi place foarte mult si Porsche-le si SRT-ul, dar nu inteleg cum de pe un aspirat ai ajuns la 76 cp.


                          Originally posted by priest View Post
                          Uite si SL-ul...
                          Frumos SL-ul. Dar, pana la urma, e SL600? Parca asa ziceai. Ca nu iti place sa pui embleme aiurea.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by 300zxtt View Post
                            Superbe exemplare. Dar, povesti cu herghelii de cai crescuti peste noapte, doar colegul StefanV8 poate sa le creada. Sincer, imi place foarte mult si Porsche-le si SRT-ul, dar nu inteleg cum de pe un aspirat ai ajuns la 76 cp.
                            Cum am ajuns la o majorare de 76 de cai? Simplu: Prin cip la skn si filtru K&N activ care mi-a marit puterea cu 5%, masina avand 426 cai standard. Daca nu crezi, suna la SKN si intreaba-i. Cel putin asa au spus. Calculatorul a stat o saptamana in Germania ptr ca ei nu-l puteau resofta.



                            Frumos SL-ul. Dar, pana la urma, e SL600? Parca asa ziceai. Ca nu iti place sa pui embleme aiurea.
                            Ti-am spus ca am si 500 si 600. Ala din foto? Da , este 600.

                            Si ca idee, pe 400 metri, fac Porsche-le varza cu SRT-ul. Da pe youtube 666 hdi si vezi acceleratiile.Bafta!

                            Originally posted by STEFAN V8 View Post
                            Cel mai mare si greu le znopeste pe restul nu? La Grand ma refer. Nu inteleg cum da filtrul ala 76 de cai, mi se pare cam mult. Da nu mergea stock destul de bine? Atunci fa-l de 7.0
                            Da. Cel mai bun pe 400 m, este Grand-ul. Nu da filtrul 76 de cai. Cip=48 + 5% (filtrul). Nu de 7.0...ii pun kompressor (Vortech), grup si cardan si-l urc in 800 de cai. Si ca sa-i arat lui 300 zxtt ca nu prea cunoaste cum este cu caii astia, voi posta o masina de-a mea, sa ne spuna el cati cai are.
                            Last edited by mircea600sel; 04-17-2012, 12:15 PM.

                            Comment


                            • #15
                              La cat timp schimbi/cureti filtrul ala? Si la cat timp se umple de praf?
                              SRT-ul, asa cum ziceam, e tatal lor... Un consum poti destinui?
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF