Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Chinezarii auto .

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Daca ne gandim la perioada 1995-2002, Daewoo a avut o piata buna in Romania desi produsele lor cu mici exceptii (Espero, Leganza) erau asemenea unor chinezarii (ca moment) adica masini fara ABS, fara Airbag-uri frontale samd. Insa la vremea respectiva erau putini producatori care sa ofere 2 airbaguri in serie, majoritatea ofereau airbag sofer iar cel de la pasager era o optiune scumpa.

    Acum multe masini chinezesti (marci autohtone, nu masini provenite din join-venture-uri) au ABS si airbag-uri dar au un numar de stele redus datorita deformarii necorespunzatoare la impact...in principal

    Atractivitatea Daewoo provenea din faptul ca era singura alternativa produsa in tara la Dacia (dar si mai scumpa de 2-3 ori).

    Ce-i drept, puterea de cumparare era mica in Romania (nu ca acum ar fi grozava dar totusi ceva mai mare), la fel si cultura auto era de mica pt multi...

    Comment


    • #32
      Şi acum puterea de cumpărare este extrem de mică ( vorbim de mase, nu de excepţii) şi de aceea cred că maşinile chinezeşti (în România) vor pătrunde chiar mai uşor decât credem. Au (cele mai multe) un design drăguţ, actual, ce dacă trădează o anumită sursă de inspiraţie? Atu-ul preţului va fi -cred eu- imbatabil în condiţiile unei populaţii sărăcite de pacostea asta de criză.

      Nu pot să-l uit (şi nici să-l iert) pe ex preşedintele Renault, Louis Schweitzer care anunţa cu un aer triumfalist, că el va fi primul care va produce autoturismul de 5 mii de euro. Asta până să primească facilităţile asumate de România la semnarea contractului. În perioada aia dacă vă amintiţi, EURO o luase la vale bine de tot, ajunsese pe la 3.40 (34.000) ROL pentru un Euro. Nu i-a mai convenit, a zis că el produce maşina în lei, că toate contractele le are cu furnizorii în lei şi că oricum piaţa din Romania este peste aşteptările lui de exigentă, şi că o maşină de 5 mii de euro , n-ar avea desfacere.

      Toţi cei care-au trecut pe-aici cu diverse afaceri, ne-au păcălit într-un fel sau altul, (ultimii sunt cei de la Nokia). China, n-ar fi permis o astfel de atitudine, acolo, ori te ţii de cuvânt, ori pleci de unde-ai venit.
      Last edited by Nelu Patrascu; 02-25-2012, 11:53 AM.

      Comment


      • #33
        Cam asa a fost cu Loganul in 2004...

        Cel mai ieftin Logan (chel-chelut) a fost scos pe piata la 5600€. Era un 1.4 MPI si singura dotare notabila era un airbag pasager.

        Scuza francezilor pentru lipsa masinii de 5000€ era la un moment dat, cea ca ei se refereau la pretul fara TVA (TVA-ul fiind al statului, ziceau ei). Interesant este ca cele mai multe vanzari le-au facut Logan-urile 'full option'' de aproximativ 8400€ (2 airbags, ABS si AC).

        Tin minte ca am fost la drive test cu Loganul la lansarea lui (curiozitatea si mediatizarea excesiva m-au determinat) si desi nu am fost dat pe spate (aveam 6 ani de posesie de un Renault 19 Chamade 1.8i) am apreciat totusi progresele fata de o Dacie SuperNova in materie de spatiu interior, confort si organizarea instrumentarului de bord (avea computer de bord!!). Dupa testdrive-ul cu Loganul, m-am dus direct si mi-am cumparat o Octavia TDI veche de 3 ani care s-a dovedit o alegere excelenta motiv pt care se afla si acum in posesia mea...

        Si eu cred ca masinile chinezesti ar putea avea un succes in Romania, se simte lipsa unor oferte de marci de low budget ...iar imi vine exemplul cu Daewoo...in ultimii ani de productie Daewoo avea niste preturi rezonabile atata ca atunci era o perioada f scurta de boom economic (bazata pe credite de consum) in care oamenii tinteau mai sus decat posibilitatile lor materiale reale...

        Comment


        • #34
          Originally posted by Diesel View Post
          Daca ne gandim la perioada 1995-2002, Daewoo a avut o piata buna in Romania desi produsele lor cu mici exceptii (Espero, Leganza) erau asemenea unor chinezarii (ca moment) adica masini fara ABS, fara Airbag-uri frontale samd. Insa la vremea respectiva erau putini producatori care sa ofere 2 airbaguri in serie, majoritatea ofereau airbag sofer iar cel de la pasager era o optiune scumpa.

          Acum multe masini chinezesti (marci autohtone, nu masini provenite din join-venture-uri) au ABS si airbag-uri dar au un numar de stele redus datorita deformarii necorespunzatoare la impact...in principal

          Atractivitatea Daewoo provenea din faptul ca era singura alternativa produsa in tara la Dacia (dar si mai scumpa de 2-3 ori).

          Ce-i drept, puterea de cumparare era mica in Romania (nu ca acum ar fi grozava dar totusi ceva mai mare), la fel si cultura auto era de mica pt multi...
          Daewoo era o ,,koreenarie,,daca imi este permis termenul,tot bazat pe o reteta de succes si anume Opel Kadet.S-a inceput cu Daewoo Racer care era identic Opel Kadet iar apoi a venit Cielo care era Racerul cu face lift si care era disponibil pentru piata de est. Pentru vest era comercializata Nexia,adica un Cielo cu echipamente de siguranta,2 airbaguri,abs,etc.
          In cazul Espero succesul a fost in mare masura asigurat de designul marca Bertone si mecanica tot de pe opel dar inbunatatita.
          Produsele daewoo au fost extraordinar de fiabile,eu personal le am apreciat,avem in familie 2 Daewoo Espero si s au dovedit exceptionale,ce i drept consumul e un pic cam mare.
          Daewoo nu a fost produs la Pitesti la Dacia ci in Craiova in fosta uzina Olticit(Oltena dupa renuntarea la colaborarea cu Citroen).
          Succesul Daewoo in Romania,dupa parerea mea,a fost asigurat de infrastructura bogata asigurata de cei din Koreea (service uri,piese de schimb,tehnologie,etc).
          Atat timp cat nu asiguri infrastructura nu spargi piata,incercari au fost si din China si din India(vezi produsele TATA),au incercat sa se infiltreze in piata cu ajutorul reprezentantei Opel dar vanzarile au fost dezastru si au fost nevoiti sa se retraga.
          Viitorul va fi a celui ce va reusi sa produca ieftin,bun si sa ti asigure tot ce este necesar bunei functionari a autoturismului.
          Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

          Comment


          • #35
            Exceptionale discutii .
            Polemica decenta si de bun simt , naste pareri interesante si folositoare .

            Rog un moderator sa schimbe titlul topic-ului .
            Mai nimerit ar fi : "Chinezarii auto vs. Productii autohtone" .

            Colegul ELCid scria de Stroe , ca a ajuns director la Dacia , datorita faptului ca este comunist . Pai , prietene , ce sa mai zicem daca ne uitam la ce se petrece in ziua de astazi . Daca nu esti basist , nu ajungi nici portar dapai ditamai directorul. Respect .

            Colegul Diesel imi confirma o parere . Daca ceau' avea "viziune" si era de acord sa construiasca VW fabrica la Timisoara , astazi isi lua o "banateana" nu o Octavia .

            Comment


            • #36
              Exceptionale discutii .
              Polemica decenta si de bun simt , naste pareri interesante si folositoare .

              Rog un moderator sa schimbe titlul topic-ului .
              Mai nimerit ar fi : "Chinezarii auto vs. Productii autohtone" .

              Colegul ELCid scria de Stroe , ca a ajuns director la Dacia , datorita faptului ca este comunist . Pai , prietene , ce sa mai zicem daca ne uitam la ce se petrece in ziua de astazi . Daca nu esti basist , nu ajungi nici portar dapai ditamai directorul. Respect .

              Colegul Diesel imi confirma o parere . Daca ceau' avea "viziune" si era de acord sa construiasca VW fabrica la Timisoara , astazi isi lua o "banateana" nu o Octavia .

              Comment


              • #37
                Originally posted by old merc fan View Post
                ...incercari au fost si din China...
                Aşa este, au fost încercări, respinse oarecum de piaţă. Numai că atunci au venit doar cei care n-aveau niciun fel de condiţionări contractuale cu firmele mamă, cele de la care obţinuseră tehnologia, parcă 20 de ani, aşa cum "răsuflase" la un moment dat informaţia, să nu se-ntâlnească pe aceleaşi pieţe.

                S-a cam împlinit termenul. O să vă arăt mai jos o parte din "artileria grea" cea cu care probabil vor ataca acum pieţele europene.

                Sper să nu se supere nimeni că pe un forum Mercedes apar în ataşamente alte branduri, cred că este în folosul discuţiei începute pe acest topic să ne formăm o imagine mai cuprinzătoare despre ce ne-ar putea aştepta într-un viitor -sper apropiat- şi mai ales, ce şanse are Dacia să mai prindă piaţa.
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  Sunt de acord cu schimbarea titlului topic-ului, deoarece cred ca in viitor chinezariile auto vor fi un rival ptr. asa zisa masina nationala. Referitor la ceea ce produc chinezii, trebuie spus ca au o experienta destul de mare cu fabricarea unor modele europene si japoneze, deoarece aceste marci sunt prezente de ani buni in China. Ca si raport calitate/pret, nu cred ca exista nimic ieftin si bun, ci mai degraba scump si prost ( cel putin ptr. noi ) dar vazand ce produc acum chinezii, zic ca daca nu sunt bune, macar sunt mai frumoase decat tampenile frantuzesti. Asta ar cam fi ca la femei: daca-i parasuta, macar sa fie o parasuta frumoasa!

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Nelu Patrascu View Post

                    S-a cam împlinit termenul. O să vă arăt mai jos o parte din "artileria grea" cea cu care probabil vor ataca acum pieţele europene.

                    Am un coleg de servici care a avut sansa sa ajunga in China in 2011, si mi-a descris parcul auto chinez ca fiind in majoritate VAG (made in China), benzinar (1.8 T si 2.0 aspirat sunt la ordinea zilei, apoi alte marci chinezesti, ceva coreene si putine japoneze. De retinut ca si (PSA) Citroen are uzine in China.

                    Nu vor ajunge in Europa modele europene Made in China, pentru simplu motiv ca acele uzine joint-venture produc pentru piete asiatice (si foarte probabil Oceania) in exclusivitate. Asadar daca vom vedea vreodata un Passat made in China pe soselele Europei acela fie va fi importat particular fie s-a ratacit in vizita prin UE.

                    Well...nu stiam de planul VW de investitie in Romania inainte de 1989...am fost chiar mirat cand am citit intrucat VAG a investit in Cehia abia in 1991, adica la ceva timp dupa revolutia de catifea de la Praga.

                    Intr-un interviu cu Stroe (de la Dacia) am inteles ca uzina Dacia ar fi fost in atentia Audi la inceputul anilor '90 si ca Dacia ar fi trecut testul tehnic, adaptand in 48 de ore un motor Audi pe o caroserie Dacia ( mie mi-a sunat hilar povestea asta ce o spunea Stroe, pentru ca era vorba de o uzina de automobile si atunci te uiti la linii de fabricatie, disponibilitatea lor si posibilitatea de extindere, pozitionarea geografica si infrastructura de transport, si mai putin dexteritatea tehnica a unor ingineri mecanici care pana la urma oricum ar fi fost calificati prin cursuri de training profesional. Mie testul acela tehnic mi-a sunat ca unul pentru niste mecanici de cartier care si-au propus sa dieselizeze o Cobra sau un W126...

                    Cat despre cumpararea Octaviei, la nivel de an 2004 mie mi s-a parut modelul cu cel mai bun raport pret/performanta (a se citi eficienta-consum/calitate la 9000€. M-am felicitat de 1000 ori ca nu am picat in prejudecatile unora carora nu le place cum suna Skoda (cica suna comunist, asa o fi dar m-am gandit sa fiu eu sanatos in schimb), sau sa ma impiedic in designul siglei care simbolizeaza o "cioara verde" cum zice de altfel, un bun prieten.... Mult mai tarziu aveam sa citesc pe net, ca sigla Skoda a fost conceputa de un inginer ceh care dupa o vizita in America a vrut sa simbolizeze sageata unui razboinic indian.... Cert e ca nu prea i-a reusit......eu de mic copil vedeam in sigla respectiva un peste verde . Reparatiile in 8 ani la Skodita au fost 3-4 becuri arse de inlocuit, iar in rest intretinere: doua seturi de distributie, si niste bucsi la bara stabilizatoare, respectiv bucsi bascula pt ca masina a mai circulat si in Romania nu doar pe autostrazile din UE. In rest doar satisfactia data de un lucru bine facut, siguranta ca la o adica, maine te sui in masina si pleci in Franta, singura grija fiind sa verifici presiunea in anvelope si sa ai bugetul necesar in buzunar.Pana la scumpirea carburantilor fara precedent din ultimii ani, sentimentul ca poti inghiti 1100km de autostrada cu 50€ era unul care iti dadea multa incredere...drumurile lungi erau un fel de floare la ureche...financiar vorbind...

                    N-as vrea sa se considere ca fac vreo reclama la Skoda...dimpotriva am informatii ca ultimele Octavii (2010-2012) au probleme destul de aiurea cu software-ul ce gestioneaza motoarele (downsizing-ul isi spune cuvantul...there is No Replacement For Displacement).

                    Parerea mea este ca niciodata nu trebuie sa te ghidezi dupa idei preconcepute, dupa cum nici dupa "mituri"...Ce e valabil azi, nu e valabil neaparat peste 5 sau 10 ani. In mod cert, cand cumperi o masina trebuie pe langa banii necesari achizitiei, trebuie sa fii documentat cu privire la ce urmeaza sa dai banii... Informatia e cel putin la fel de importanta ca banii pe care urmeaza sa-i platesti...

                    Comment


                    • #40
                      VW ofertase statul roman pentru a construi o fabrica de automobile , la inceputul anilor 1970 . S-a preferat colaborarea cu Renault .

                      Va voi povesti doua intamplari , de pe vremea cand am lucrat acolo .
                      Una la nivel de ce se vorbea intre muncitori , si era legata de matrite .
                      Smecherii locali , si nu numai , foloseau tabla de 1mm in loc de 0,7mm ( sper sa nu gresesc ) pentru masinile pe care si le aranjau pentru ei .

                      Cealalta , vazuta personal .
                      Cand am predat un agregat de honuit la Pitesti , la receptie s-a folosit o masa de control de la CTC si un container cu 1 000 de camasi , pentru proba de anduranta . Primele 10 seturi au iesit conform caietului de sarcini . S-a dat masina pe automat si s-a mai facut o verificare pe la nr 400 . Sesizand ceva in neregula , reglorul a mers cu un set la alta masa de control . Surpriza , nu erau in parametri . Sau controlat toate cele 400 de camasi , toate nu corespundeau .
                      Masa de control de langa masina se defectase intre timp .
                      Crezand ca cele 400 de camasi sunt rebut , am intrebat daca le arunca si cine plateste ? .
                      Reglorul a zis ca ramane dupa amiaza si le aranjeaza pentru cota 3 de reparatie la motor si le dau pe la service-uri .

                      Acesta este agregatul .

                      Comment


                      • #42
                        Geely asta s-a vrut o copie in miniatura a Mercedesului W203. Notabila era tapiteria din piele (artificiala) dotare de serie.

                        Comment


                        • #43
                          Avea motor Toyota 1.6 ,benzina,AC, geamuri electr.

                          Comment


                          • #44
                            Ce te-a nemulţumit ? Bănuiesc că ai avut unele motive din moment ce te-ai scăpat de ea aşa repede.

                            Comment


                            • #45
                              Si cum se prezenta in exploatare? Ca de fiabilitate in doua saptamani, ma gandesc ca nu poti sa-ti faci o parere. Oricum, mie-mi place si nu vad nimic inferior produselor Dacia, ba chiar cred ca Dacia nu are nimic de nivelul asta. Linii de caroserie destul de armonioase si interiorul ingrijit. Bineinteles ptr. categoria din care face parte, ca doar nu o comparam cu S-ul!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF