Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Chinezarii auto .

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chinezarii auto .

    Daca sau dus marile firme peste ei , iata ca acum vin ei peste noi .


  • #2
    Vezi ca mai este un topic similar!





    ...
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Abia aştept. Pentru multe guverne europene, pătrunderea capitalului chinezesc este un scenariu de coşmar. Economia Chinei este turată aproape de maxim, n-a prea ştiut ce-i criza, a avut ceva probleme, dar n-a ajuns niciodată pe minus. Tuturor le va fi greu să ţină pasul cu ea.

      Comment


      • #4
        O, ce ma bucur! Nu de alta, numai sa vad moaca nesuferitului de Stroe, ce o sa spuna cu fabrica asta chinezeasca, in coaste si cu noua fabrica Renault, in Maroc. Ce o sa faca plosnita Dacia, pe care am tinut-o in spate ani la rand? Masinile chinezesti nu sunt calitative, dar nici Dacia nu e! In schimb parca arata mai bine decat ,,sloganul'' taiat cu ,,drujba'' si vor fi competitive la pret. Cat despre nerusinarea cu care chinezii copiaza, e ceva deja caracteristic ptr. ei. Astia au copiat avioane rusesti, pe timpul cand URSS-ul era mare si tare si tot nu au patit nimic. O sa fie ca la blugi: vrei calitate cumperi Lewi's si costa, dar te tine cativa ani. Vrei ceva ieftin cumperi Xiong-ping si te tine toata viata, daca nu traiesti mult. Apropo, daca cineva vrea sa ,,tempereze'' economia chinezeasca, recomand 1-2 Fat Man sau 2-3 Little Boy!

        Comment


        • #5
          Doamne fer si apa !!! Sa vina chinezii? Sa faca masini mai bune decat loganul? Exista masini mai bune decat loganul?
          Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

          Comment


          • #6
            Originally posted by valentinion View Post
            Doamne fer si apa !!! Sa vina chinezii? Sa faca masini mai bune decat loganul? Exista masini mai bune decat loganul?
            No, dara cum sa nu fie! Dusteru' si Sandero. Tusea si cu junghiu'. P.S. in postarea precedenta am scris Levi's cu ,,w''! Scuze, din cauza vitezei!

            Comment


            • #7
              Originally posted by ElCid View Post
              O, ce ma bucur! Nu de alta, numai sa vad moaca nesuferitului de Stroe, ce o sa spuna cu fabrica asta chinezeasca, in coaste si cu noua fabrica Renault, in Maroc. Ce o sa faca plosnita Dacia, pe care am tinut-o in spate ani la rand? Masinile chinezesti nu sunt calitative, dar nici Dacia nu e! In schimb parca arata mai bine decat ,,sloganul'' taiat cu ,,drujba'' si vor fi competitive la pret. Cat despre nerusinarea cu care chinezii copiaza, e ceva deja caracteristic ptr. ei. Astia au copiat avioane rusesti, pe timpul cand URSS-ul era mare si tare si tot nu au patit nimic. O sa fie ca la blugi: vrei calitate cumperi Lewi's si costa, dar te tine cativa ani. Vrei ceva ieftin cumperi Xiong-ping si te tine toata viata, daca nu traiesti mult. Apropo, daca cineva vrea sa ,,tempereze'' economia chinezeasca, recomand 1-2 Fat Man sau 2-3 Little Boy!
              ,,Nesuferitul,, de Stroe e poate unul dintre cei mai buni manageri din toata tara.In orice perioada a incercat sa se adapteze la conditii si sa faca din rahat bici si faptul ca a si pocnit e doar meritul sau.Faptul ca inca mai avem un automobil national si o fabrica ce da de munca la vreo 5000 de oameni nu i de aici de colo.Si cu ce am tinut noi Dacia in spate ca nu inteleg?Ce facilitati are dacia fata de alti producatori?Era mai bine sa dispara precum ARO sau Oltcit?Cat despre amenintarea ce o reprezinta minunile astea pt Dacia eu zic ca nu i ingrijorator,exista pe piata GWM hoover si Gelly de ani de zile dar consumul in cazul hoover si lipsa infrastructurii la ambele(retea service si piese de schimb)au dus la vanzari slabe iar cei ce le au achizitionat plang in pumni si cauta sa le vanda pe nimic.Gasesti hoover nou cu 6500 euro.Daca vesticii cumpara Sandero,Logan si Duster or avea ei motive.Cat despre Renault Maroc,nu vad care ar fi problema,Renault Rusia exista de ceva timp si nu a pus probleme grave de vanzari.
              Asta este doar opinia mea,nu vreau sa creez polemici
              Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

              Comment


              • #8
                old merc fan aproape că-ţi mulţumesc că mi l-ai adus pa Stroe "la fileu"
                Individul ăsta a făcut tot ce-a putut ca să rămână director "life time" şi poate şi post-mortem. Toate compromisurile din lume. I s-a cerut bănuiesc părerea (comuniştii) despre ce repere de metal s-ar putea înlocui cu plastic la Dacii, şi şi-a dat girul fără să clipească. El a reuşit contraperformanţa de a face din bici, ce-ai zis tu. Şi după `89, când nu mai erau constrângeri, Daciile erau chiar mai proaste, făcute-n bătaie de joc şi scumpite lunar. Ca să trăiască Dacia, a intervenit Băsescu, coborând bariera la cei 8 ani, şi limitând posibilităţile românilor de procurare a unui autoturism străin, vechi, dar incomparabil mai bun decât ce producea Stroe. Aminteşte-ţi de celebrele "feislifturi" ale Daciei cu toleranţe de montaj ale pieselor de peste 1 cm. Nicio matriţă "ca lumea" n-a fost în stare să facă, nu el, cei pe care i-a coordonat, şi după capul lui de manager strălucit, era OK să stea aşa lucrurile. Se ştia încă de la apariţia modelului Renault 12 că în anumite condiţii, carburatorul jivrează, dar nu i-a trecut prin cap să mute ştuţul de alimentare cu benzină, din faţă în lateral. Crede-mă că eu dac-aş fi văzut cât de simplu au rezolvat în mod artizanal proprietarii maşinilor produse de mine acest fleac, i-aş fi concediat a doua zi pe toţi proiectanţii. dar s-a complăcut cu jumătăţi de măsură, ca să nu zic sferturi. L-a durut în bocanci de calitate, şi a acceptat să vândă un produs submediocru, prost de-a dreptul, la preţ de maşină nouă.

                Cam ăsta este Stroe, dacă-l dezbraci de poleiala cu care se-mpăunează.

                Tot sub tutela lui, a apărut la Timişoara şi "celebra" Dacie 500. Dăcă ploua afară, ploua şi-n maşină, dacă ieşeau gaze peste tot din motor, aflai imediat pentru că-ţi iritau ochii, salvator era "luftul" de peste 1 cm, între portieră şi caroserie altfel mureai dracului înainte de a apuca să faci 10 km. Maşina asta a fost pusă pe piaţă şi vândută la 6 mii de fraieri, fără ca Stroe să considere că ceva nu e-n regulă.

                M-am mai răcorit...

                Comment


                • #9
                  Stati putin sa ma racoresc si eu .

                  Cand s-a pus problema construirii unei fabrici de automobile in RO , nemtii de la VW au venit cu o oferta . Conditia era sa o construiasca in Banat , dar nea'nicu nu a fost de acord . Va dati seama ce insemna acest lucru , acum , in zilele astea ? .

                  Asa ne-am pricopsit cu dacia .
                  Singurul lucru bun a fost ca s-a dat de lucru la vreo 17 000 de oameni , in vremurile de "glorie" a batranei dacii .
                  Oare cati dintre noi stiu ca proiectul R12 dateaza de prin anii '60 si a fost conceput de un colectiv de proiectanti pensionari de la Renault ? .
                  Am lucrat mult pentru UA-Pitesti , si asa mergea vorba acolo .

                  De oltcit nu-mi pare rau . O gioarsa de masina . Din ce vad in poze , nici ce vrea sa monteze Ford la Craiova nu-mi place .

                  Imi pare rau ca nu s-a gasit o solutie pozitiva pentru ARO si camionane Roman . Valabil si pentru uzina Tractorul . Aici , la Brasov , Fiat a avut o oferta , neconcretizata ; probabil din cauza spagii .
                  Asa au ramas pe drumuri zeci de mii de Romani .

                  Daca tot ne imbracam turceste si chinezeste , cine stie , poate or veni vremuri cand vom cumpara si "masinute" chinezesti .

                  Ps )): Dane , imi pare rau , nu am stiut de celalalt thread . Daca un moderator considera , se pot uni .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by nstoe View Post
                    ... nu am stiut de celalalt thread . Daca un moderator considera , se pot uni .
                    Nu e neaparat necesar! Doar ca sa nu fie doua de acelasi fel...

                    Oricum, acesta de acum e o abordare mai noua a subiectului!

                    Numai bine!
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #11
                      @ old merc fan - Să nu fie cu supărare, dar "Nelu la pătrat", adică amândoi, au dreptate. A fost o perioadă când îl admiram şi eu pe Stroe pt. calităţile lui de manager, gen Lee Iacocca, în stare să ţină în viaţă mastodonul Dacia şi să treacă cu brio peste mai multe perioade critice ale nesfârşitei tranziţii mioritice. Dacă începi însă, să sapi mai adânc, ajungi la concluziile trase de Nelu & Nelu !
                      Btw @ Nelu Pătraşcu - Cum de ai reuşit, să-ţi sară ţandăra ?, ţie, care foloseşti totdeauna un limbaj calm, academic, la obiect, fără deviaţii inutile ... iar acum Mi-a plăcut !!!

                      Scuze de off, în propoziţie era vorba de chinezării, iar noi disecăm Dacia ...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #12
                        Vor fi probleme cu omologarea testelor de siguranta .

                        Intrebare :
                        Interesele care guverneaza lumea , le vor face loc pe piata europeana ? .

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Levi View Post
                          ... Cum de ai reuşit, să-ţi sară ţandăra ?...
                          Ca (aproape) tot românu` şi eu am început cu Dacia. Ştiu foarte bine cât de "bune" erau. Veşnic aveam apă la picioare, picurând de undeva, deasupra pedalei de ambreiaj. După ce-am dat jos parbrizul, băgând între cheder şi caroserie o fâşie de cauciuc crud (a încăput lejer) mi-am dat seama că nu pe acolo intra, sau nu numai pe acolo. Ca să nu stau cu călcâile-n baltă, am dat o gaură-n podeaua maşinii, să se scurgă dracului jos. Capu` lui Stroe aş fi vrut să-l pun sub maşină să-i picure-ntre ochi, toată maşina mirosea a mlaştină. După o vreme m-am prins că intră pe la ansamblul ştergătorului de parbriz, şi cu două rondele de cauciuc, problema s-a rezolvat.
                          Capitolul Dacia, pentru mine s-a încheiat (sper definitiv) în `94.

                          ...revenind la chinezării...

                          problema este că la noi ajung doar mărfurile cele mai ieftine. Comerciantul român are o predilecţie pentru produse proaste, pe care le poate vinde cât se poate de scump. Nu tot ce produce China este de proastă calitate.
                          Că au recurs la imitaţii, în lipsa unei tradiţii în materie de design industrial, este adevărat, dar asta este acum preistorie, sunt mai bine de 20 de ani de când China produce maşini sub diverse licenţe, şi le fac din ce în ce mai bine.
                          Expansiunea produselor chinezeşti, şi mă refer la industria lor auto, nu cred să poată fi stăvilită, chiar dacă EuroNCAP şi alţii, vor pune serios umărul la discreditarea acestor maşini. Interesul este enorm. Pericolul, este preţul, China încă ştie să producă ieftin. Un A6 ( e adevărat, nu ultimul model) pe piaţa chineză îl cumperi cu aprox. 12.000 de euro nou !!! Sună urât pentru brandurile europene...şi nu numai. Piaţa liberă va fi un concept repede uitat, şi protecţionismul va furniza resursele necesare pentru diverşi analişti care să ne convingă că maşinile chinezeşti sunt de hârtie şi se vor îngălbeni (doar vin din China, nu ?) ca un ziar vechi.
                          Eu unul, privesc cu interes, şi cu speranţa că nu suta de airbaguri cu care vor fi înţesate maşinile în curând, vor fi argumentul decisiv în alegerea unei maşini.

                          Nu pot să spun c-am ales... am găsit, la-ntâmplare câteva imagini ale unor maşini chinezeşti, comentăm eventual pe marginea lor, şi a altora. Sunt destul de OK, fără să am pretenţia că sunt vreun estet.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #15
                            Nelutule , ai cumva idee , masinile prezentate de tine se produc efectiv in RPC , sau doar se efectueaza operatiunea de montaj ? .

                            Ma refer la piesele componente : bloc motor , wilbrochen , pistoane , segmenti , cuzineti , cv. , etc , se produc in uzinele chinezesti , cu materie prima chinezeasca si muncitori chinezi ? .

                            Cu vecinii "castraveciori" ( si ei ne fac pe noi mamaligari ) ne-am lamurit ; doar montaj .

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF