Daca ne gandim la perioada 1995-2002, Daewoo a avut o piata buna in Romania desi produsele lor cu mici exceptii (Espero, Leganza) erau asemenea unor chinezarii (ca moment) adica masini fara ABS, fara Airbag-uri frontale samd. Insa la vremea respectiva erau putini producatori care sa ofere 2 airbaguri in serie, majoritatea ofereau airbag sofer iar cel de la pasager era o optiune scumpa.
Acum multe masini chinezesti (marci autohtone, nu masini provenite din join-venture-uri) au ABS si airbag-uri dar au un numar de stele redus datorita deformarii necorespunzatoare la impact...in principal
Atractivitatea Daewoo provenea din faptul ca era singura alternativa produsa in tara la Dacia (dar si mai scumpa de 2-3 ori).
Ce-i drept, puterea de cumparare era mica in Romania (nu ca acum ar fi grozava dar totusi ceva mai mare), la fel si cultura auto era de mica pt multi...
Acum multe masini chinezesti (marci autohtone, nu masini provenite din join-venture-uri) au ABS si airbag-uri dar au un numar de stele redus datorita deformarii necorespunzatoare la impact...in principal
Atractivitatea Daewoo provenea din faptul ca era singura alternativa produsa in tara la Dacia (dar si mai scumpa de 2-3 ori).
Ce-i drept, puterea de cumparare era mica in Romania (nu ca acum ar fi grozava dar totusi ceva mai mare), la fel si cultura auto era de mica pt multi...
Comment