Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Chinezarii auto .

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by nstoe View Post
    Nelutule , ai cumva idee , masinile prezentate de tine se produc efectiv in RPC , sau doar se efectueaza operatiunea de montaj ? .

    Ma refer la piesele componente : bloc motor , wilbrochen , pistoane , segmenti , cuzineti , cv. , etc , se produc in uzinele chinezesti , cu materie prima chinezeasca si muncitori chinezi ? .

    Cu vecinii "castraveciori" ( si ei ne fac pe noi mamaligari ) ne-am lamurit ; doar montaj .

    Dispun de tehnologia necesara sa le produca ei fara nici o problema.
    Acum ceva timp , Mercedes incheiase un parteneriat cu BYD (Build Your Dream) pentru dezvoltarea un motoare electrice.De aici deduc ca au resursele necesare pt a produce obiecte calitative .

    Comment


    • #17
      Chinezii au resurse si tehnologie comparabila cu orice mare putere mondiala. Nu va luati dupa "chinezariile" gasite prin targuri si en-gros-uri ca sa ii plafonati doar la acel nivel. Or fi ei mici si necajiti...dar sunt multi...foarte multi...si in curand ne vor domina si pe noi si restul lumii!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #18
        Branduri active pe piaţa chineză

        Brands

        Beijing Auto (BAIC)
        Beijing-Benz
        Beijing-Hyundai
        Brilliance
        Brilliance-BMW
        BYD
        BYD-Daimler
        Chang'an
        Chang'an-Ford
        Chang'an-Mazda
        Chang'an-Peugeot-Citroën
        Chang'an-Suzuki
        Chang'an-Volvo
        Changfeng
        Changhe
        Changhe-Suzuki
        Chery
        Dongfeng
        Dongfeng-Honda
        Dongfeng-Nissan
        Dongfeng-Peugeot-Citroën
        Dongfeng-Yueda-Kia
        Dongfeng-Yulong
        FAW
        FAW-GM
        FAW-Mazda
        FAW-Toyota
        FAW-VW
        Foday
        Geely
        Gonow
        Greatwall
        Guangzhou Auto
        Guangzhou-Fiat
        Guangzhou-Honda
        Guangzhou-Mitsubishi
        Guangzhou-Toyota
        Hafei
        Haima
        Huanghai
        Huatai
        Incalcu
        Jianghuai Auto (JAC)
        Jiangling Motor (JMC)
        Jiangling-Ford
        Jiangnan
        Jiuma
        Joylong
        King Long
        Lifan
        Mercedes Benz
        Shanghai Auto (SAIC)
        Shanghai-GM
        Shanghai-MG
        Shanghai-Roewe
        Shanghai-VW
        Shuanghuan
        Sichuan-Hyundai
        SouEast
        SouEast-Mitsubishi
        Tongtian
        Wuling
        Xiaolong
        Xinkai
        Yema
        Youngman
        Zhengzhou-Nissan
        Zongxing
        Zotye

        Sunt produse complet indigenizate nu colecții CKD (din engl. Complete Knocked Down)
        China stăpâneşte şi tehnica spaţială, crezi c-ar avea vreo problemă să producă un motor de maşină.

        Cele mai multe sunt joint-ventures, în care acţionariatul este fifty-fifty statul chinez şi partenerul contractual. Mai sunt şi privaţi în totalitate, cum e GEELY de exemplu.

        Comment


        • #19
          Intr-adevar, daca ceva nu se produce astazi in China inseamna ca acel ceva nu exista...

          Intrebarea este, poate fi interesat un pasionat MB (posesor, fost posesor, aspirant) de o masina chinezeasca?

          Personal, cred ca masinile lor trec proba fiabilitatii (la nivel 2012)...in general stau prost cu siguranta iar calitatea materialelor si a finisajelor respecta reteta: cati bani dai...atata face!

          Pana la urma la fel sta si Dacia...deficitara la aceleasi capitole.

          Comment


          • #20
            Pana la urma si Dacia si chinezariile se fac dupa aceeasi reteta,mecanica consacrata dar veche ca si conceptie pe tablarie noua montata in tari cu mana de lucru ieftina.Singura diferenta intre una si cealalta o va face infrastructura,iar in momentul in care chinezariile vor avea o retea de service si de piese de schimb la cote acceptabile vor castiga, fireste,teren.in conditiile de fata cam greu cu piesele si zic eu si cu calitatea(personal am condus Gelly nou de la reprezentanta),pot sa zic ca am avut senzatia ca sunt intr o Lada din anii 70.
            Cat despre Dacia si Stroe imi mentin parerea,fara nici o suparare visavis de colegii care au sustinut contrariu si argumentele pt care Dacia a fost din ce in ce mai proasta sunt evidente,matritele folosite la ambutisarea reperelor de tabla aveau durata de viata depasita de mult apoi a venit perioada de tranzitie si se stie ce a urmat dar eu zic ca daca fabrica a rezistat pana azi e o dovada ca nu a fost condusa de o,, gluga de coceni,,Cat despre celelalte minusuri ale Daciei,toate sunt oarecum intemeiate din moment ce urmau un proiect din anii 60 .Eu am avut mai multe dacii le stiu si partile bune si cele proaste,nu contarzic pe cei care sustin ca Dacia a avut minusuri dar nici nu as ingropa in noroi existenta acestui frumos proiect si oamenii din spatele lui.
            A nu se intelege ca as fi coleg,ruda etc cu Stroe sau am vreo legatura cu uzina Dacia ,doar port cu nostalgie in suflet prima mea masina care evident era dacia,masina copilariei mele care ne ducea peste tot si care tot Dacia era si pe care o iubeam chiar daca trebuia sa punem iarna carpe pe admisie la filtrul de aer,carton la radiator si in fata carburatorului,ciorap de dama si valul de sarma in portbagaj pt eventualitatea ruperii curelei de ventilator sau deprinderea unui colier.
            Despre Oltcit e alta vorba,dar nici aia nu a fost o masina proasta,doar mecanicii care se bagau in ele erau nepregatiti,e drept ca a existat un model mai slabut ,nu stiu care din ele,dar erau modele mult mai noi ca si conceptie si nu facea reglaje si reparatii oricine.
            Inchei aici nu vreau sa fac teza acum,scuze daca ce am scris se considera offtopic,dar totusi mi am exprimat parerea si cu privire la chinezarii
            Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

            Comment


            • #21
              N-aş avea nicio problemă...de imagine, sau de altă natură, să-mi rezolv problemele, folosindu-mă de o maşină chinezească. Şi sunt convins că un contact nemijlocit cu un articol, produs, obiect de bună calitate făcut în China, îi va lecui pe mulţi de reticenţe şi păreri preconcepute. S-a încercat, şi nu pot să cred că întâmplător, să se inducă formarea unei opinii de masă, independentă de orice experienţă personală, filtrată doar prin acel filtru unic numit NCAP, că o maşină cere n-a obţinut cinci stele, nu merită cumpărată. Eu de câţiva ani nu mai conduc maşini fără airbaguri, aşa a fost conjunctura, au existat pe maşinile care le am acum, însă la procurarea lor, ponderea acestui amănunt tehnic a fost zero. Şi în general, nu am niciun fel de stress când merg cu maşini care n-au airbag.
              Last edited by Nelu Patrascu; 02-23-2012, 14:53 PM.

              Comment


              • #22
                Originally posted by old merc fan View Post
                ...
                Asta este doar opinia mea,nu vreau sa creez polemici
                Nu vreau nici eu polemici, dar ma vad nevoit sa-ti raspund. Stroe este un comunist din anturajul vechii si noii Puteri si astfel a ajuns director la Dacia, venind de la Timisoara. Nu este director datorita calitatilor lui, ci datorita relatiilor. Ce facilitati are Dacia, fata de altii? Pai datorita guvernantilor, nu a avut concurenta si in plus a si eliminat vechii concurenti Aro si Oltcit, falimentati de jocuri de culise. Tot cu ajutorul guvernantilor, a prosperat, desii facea masini tot mai proaste si mai scumpe, prin sicanarea cu taxe si oprelisti, a celor care doreau sa-si aduca masini second, din Occident, multi dintre acestia fiind obligati indirect sa cumpere Dacia. Alta facilitate a fost scutirea de taxe vamale, acordata Renault-ului, ptr. piesele importate, prejudiciul fiind imens. Deci cetatenii plateau taxe nesimtite si Renault era scutit de taxe. Toate astea nu inseamna tinut in spate? Referitor la faptul ca multi vestici cumpara Dacia, asta nu inseamna ca Dacia e buna. Este o masina foarte ieftina ( ptr. ei ) si cumparata in rate, e un adevarat chilipir, dar peste 3-4 ani o sa fie plin Occidentul de Dacii defecte. On topic: chinezii au capacitatea de a face masini care sa puna serioase probleme francezilor, care si asa nu prea stralucesc. La chinezi exista lucruri calitativ produse, sub licenta, apoi exista clone ale acestor produse, mai slab calitativ si clone la clone, produse asa numite ,,chinezarii'' prost copiate si cu materiale foarte ieftine.

                Comment


                • #23
                  old merc fan faptul că tu ai nostalgii, nu transformă Dacia într-o maşină bună şi nici pe Stroe într-un manager de primă mână. Cine la-mpiedicat să schimbe matriţele, dacă asta era cauza? Indolenţa, apatia managerială şi dispreţul faţă de banii clientului.
                  Levi pomenea de Iacocca, păi ăştia doi oameni, n-au cum să-ncapă pe aceiaşi listă, Iacocca a demisionat de la Chrysler când împotriva convingerilor lui de manager, i s-a impus supervizarea concernului, de către nou-creatul Daimler-Chrysler, în persoana lui Jürgen E. Schrempp. N-a crezut în această alianţă (nici n-a durat mult) şi a plecat. Iacocca este însă un om cu identitate, nu doar cu buletin.

                  ...revenind...

                  China este China, nu orice stat, şi azi-mâine numai copiii vor fi făcuţi şi-n alte ţări. Este aici şi chiar dacă este condusă de comuniştii huliţi de tot mapamondul, au ştiut incomparabil mai bine decât au făcut-o alţii să facă contracte. Nu şi-au vândut industria pe doi lei, nici n-au dat-o gratis sau şi-au distrus-o. S-au dezvoltat cu ajutorul altora, utilizându-şi resursele naţionale, impunându-le un lucru neechivoc: câştigăm împreună Nu vii la mine-n ţară, iei caimacul, şi mie-mi laşi zaţul (vezi Roşia Montană sau Petrom). Şi cred c-a mai contat un lucru. Au dat o definiţie corectă, pedepsei. Ai greşit, umblii cu şmecherii, sau chestii alunecoase, direct în ştreang ajungi, fără prea multe explicaţii şi procese superlong. Numai în felul ăsta, banii dintr-o afacere ajung unde trebuie. Statul chinez este miliardar, n-are nevoie nici de FMI nici de Banca Mondială, contrar opiniei că statul nu poate face afaceri profitabile, şi că este un prost administrator. Caracterizarea asta se potriveşte Statului Român, condus de tot felul de diletanţi, care n-au nimic comun cu interesul cetăţeanului.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by ElCid View Post
                    Referitor la faptul ca multi vestici cumpara Dacia, asta nu inseamna ca Dacia e buna. Este o masina foarte ieftina ( ptr. ei ) si cumparata in rate, e un adevarat chilipir, dar peste 3-4 ani o sa fie plin Occidentul de Dacii defecte.
                    Eu n-as paria pe asta. Occidentul are o infrastructura rutiera buna spre foarte buna, intretinerea masinilor acolo se face dupa cartea producatorului, iar punand in balanta faptul ca in Bucuresti sunt taximetristi cu Logan-uri gazate cu peste 400000km la bord (oricum foarte multi cu peste 200000km) eu cred ca masinile Dacia vor merge bine in Occident pana se vor plictisi proprietarii lor de ele si vor dori sa-si ia altceva...daca situatia materiala le va permite sa-si cumpere altceva...

                    In momentul in care masinile chinezesti vor avea 3 stele la Euroncap si vor avea motorizari economice, vor fi deja in aceeasi gama de atractivitate cu Dacia, Chevrolet, Kia, Hyundai (low-end). Asta e parerea mea.

                    Comment


                    • #25
                      Diesel, acum maşinile chinezeşti pătrund destul de timid pe pieţe non-asiatice. O primă măsură s-a luat deja, dându-li-se în cap deja cu tot felul de crash teste. Nu maşina-i de vină (sau nu în primul rând ea) preţul ei încurcă multe socoteli. Şi cu Dusterul şi cu Loganul a fost la fel. Multe firme din vest sustin cu ajutorul segmentului low-cost (prin număr vânzări) modelele din celelalte game. Tocmai aici e problema, când vânzările pe acest segment îţi sunt periclitate, se cam strică întreaga afacere. Nici maşinile româneşti n-au fost privite cu simpatie, şi nici nu stau grozav ca număr de stele, însă au fost şi sunt preferate de piaţă datorită unor calităţi dovedite şi a preţului atractiv, siguranţa activă şi pasivă trecând în plan secund. Cred că la fel se va întâmpla şi cu maşinile chinezeşti. Piaţa lor va fi formată din acei clienţi care preferă o maşină nouă de 5000 de euro, din cinci în cinci ani în locul uneia de 10 mii, o dată la 8 ani - să zicem. Evident că nimeni nu se gândeşte la valoarea de revânzare, dar cinci ani cu siguranţă ţine şi o maşină considerată din start mai slăbuţă. Nu cred că stelele vor avea un cuvânt decisiv, dacă chinezii vor reuşi să vină sub gama menţionată de tine (ca nivel de preţuri), treburile sunt deja pornite. Trei ani de zile fără mari probleme de anduranţă (şi cred că se vor strădui) sunt suficienţi pentru ca o firmă să-şi facă un portofoliu de clienţi.
                      Last edited by Nelu Patrascu; 02-24-2012, 11:32 AM.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                        Diesel, acum maşinile chinezeşti pătrund destul de timid pe pieţe non-asiatice. O primă măsură s-a luat deja, dându-li-se în cap deja cu tot felul de crash teste. Nu maşina-i de vină (sau nu în primul rând ea) preţul ei încurcă multe socoteli. Şi cu Dusterul şi cu Loganul a fost la fel. Multe firme din vest sustin cu ajutorul segmentului low-cost (prin număr vânzări) modelele din celelalte game. Tocmai aici e problema, când vânzările pe acest segment îţi sunt periclitate, se cam strică întreaga afacere. Nici maşinile româneşti n-au fost privite cu simpatie, şi nici nu stau grozav ca număr de stele, însă au fost şi sunt preferate de piaţă datorită unor calităţi dovedite şi a preţului atractiv, siguranţa activă şi pasivă trecând în plan secund. Cred că la fel se va întâmpla şi cu maşinile chinezeşti. Piaţa lor va fi formată din acei clienţi care preferă o maşină nouă de 5000 de euro, din cinci în cinci ani în locul uneia de 10 mii, o dată la 8 ani - să zicem. Evident că nimeni nu se gândeşte la valoarea de revânzare, dar cinci ani cu siguranţă ţine şi o maşină considerată din start mai slăbuţă. Nu cred că stelele vor avea un cuvânt decisiv, dacă chinezii vor reuşi să vină sub gama menţionată de tine (ca nivel de preţuri), treburile sunt deja pornite. Trei ani de zile fără mari probleme de anduranţă (şi cred că se vor strădui) sunt suficienţi pentru ca o firmă să-şi facă un portofoliu de clienţi.
                        Aici sunt perfect de acord cu tine cu adaugarea ca nici pierderile la revanzare la o masina de 5000 de euro nu sunt mari considerate ca si suma de bani nu ma refer la procent din valoarea initiala.Ca si exemplu daca ai luat un SHUAGUNGANGZOUZINGZAND de asta nou cu 5000 de euro si l vinzi dupa trei ani cu 2500 ai pierdut 2500 euro,procentual e drept ca pierzi 50%,dar daca ai luat un autoturism de 25000 de euro pierzi la el 2500 de euro la revanzare numai ca l ai scos pe poarta fabricii.
                        Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

                        Comment


                        • #27
                          In primul rand multumesc colegilor @Nelu Patrascu si @nstoe ptr. ce au scris in topic-ul asta. Domnilor, gandim la fel! Off topic:fiabilitate la Logan, in 40000 km parcursi ( omeneste nu agresiv si iresponsabil ) s-a rupt de doua ori cablul de acceleratie. Cand au fost cateva zile cu -20, -24 grade, am fost liber si nu am pornit masina, dar colegul cu Loganul a mers zilnic si totusi bateria a ,,murit'' definitiv. La o masina de un an vechime, astea sunt defectiuni rusinoase. Eu am bateria din 2004 si dupa cateva zile de frig, a pornit fara probleme, iar cablul de acceleratie e din fabrica ( de 20 de ani ). On topic: am vazut o masina Brilliance si am ramas placut surprins de luxul si aspectul ei! Nu stiu cat e de fiabila, dar mi-a placut si sunt convins ca Dacia nu este in stare sa faca ceva similar.Eu cred ca fabricantii chinezi urmeaza reteta asiatica inceputa de japonezi si continuata de coreeni, dar cu diferenta ca acestia vor fi mai agresivi si mai rapizi in acapararea pietei si in imbunatatirea calitatii produselor.

                          Comment


                          • #28
                            Ma bag si eu putin in seama, riscand sa-mi atrag antipatii.

                            Masina mea de serviciu pana acum 4 luni a fost un Logan 1,4 mpi din 2005 cu un air-bag si atat. Coaja. Avea 245.000 km (reali, bineinteles )
                            Din 2006 pana in nov. 2011 s-u schimbat la ea cam asa: 3 rulmenti, 1 planetara , 2 kit-uri ambreiaj, un cablu acceleratie si o bieleta antiruliu si bineinteles consumabilele (ulei , distribtie). Atat. Apropo : motorul nu papa gram de ulei nici acum, la capitolul motor-cutie masina fiind ca noua(e cunoscuta fiabilitatea pieselor Renault la aceste capitole).
                            In conditiile in care masina a avut 8 soferi in 5 ani,circuland zilnic cate 100-150 km/24 h, 25-30% din km fiind facuti pe drum de tara, eu spun ca s-a comportat foarte bine.

                            In legatura cu Marocul... ) din surse sigure va spun ca nu se va muta nici de acum in 10 ani fabrica din Mioveni in Maroc.

                            Cat despre comparatia cu masinile chinezesti...eu sunt de parere ca productia din Bulgaria nu va influenta profitul Dacia. La tot ce inseamna sigurana, alea sunt VARZA !

                            In legatura cu Stroe, este director onorific la Dacia. Nu mai are nicio putere de decizie in momentul de fata. Va spun lucrurile astea pt. ca am 4 rude apropiate (ingineri toti) care lucreaza la uzina din Mioveni.

                            Nu doresc sa fac lobby Daciei , este o masina pe care eu personal ( aici ma refer la Logan si Duster - Sandero stepway este altceva) nu mi-as cumpara-o niciodata. Dar daca as fi obligat sa aleg intre Logan/Duster si orice alta masina chinezeasca as alege Dacia.
                            Last edited by zbanghy1986; 02-24-2012, 14:28 PM.
                            Mercedes-Benz C180 Elegance

                            Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

                            Comment


                            • #29
                              De ce să-ţi atragi antipatii, e o discuţie numai, nimic mai mult. Schimbăm opinii.

                              Îmi amintesc de o discuţie purtată cu un amic care-i şofer de autocar. Lucrează pe un KING LONG şi face Spania săptămânal. Maşina aia face cam 6-7 mii de km pe săptămână şi din câte mi-a zis, n-a avut nici el, nici ceilalţi doi şoferi, niciun incident legat de funcţionarea autocarului. Are -spunea el- motor de MITSUBISHI şi merge de nici nu-l auzi.
                              Dacă şi pe-astea "mici" le vor face la fel, cred că toţi trebuie să se teamă de invazia chineză.

                              Comment


                              • #30
                                Nu cred ca o sa renunt vreodata la Mercedes si daca o sa renunt, o sa revin la prima iubire: BMW-ul. Dar daca trebuie sa fac strict alegere intre un produs Dacia si unul chinezesc, o sa-l aleg pe cel chinezesc, chiar daca o sa fie cea mai proasta masina din lume si nu o sa aleg Dacia, nici daca va fi cea mai buna masina din lume! Urasc tot ce tine de Dacia si Renault! De ce? Ptr. ca in alianta cu politicienii, ani de zile au constrans romanii sa cumpere produsele lor proaste si au impiedicat importul de ,,rable'', pe motiv ba ca au mai mult de 8 ani, ba ca polueaza, ba ca trebuie (!) sa sprijinim productia automobilului national. De ce intr-o economie de piata, trebuie sa protejam 10000 de angajati si sa taxam, enorm, milioane de romani? Chinezii vad ca nu se sperie de concurenta si economia lor merge bine, chiar daca inca sunt comunisti. Deci din punctul meu de vedere, chinezii pot sa vina pe piata romaneasca, deoarece cu cat exista concurenta mai multa, cu atat clientii vor fi in avantaj.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF