Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Una din fostele masini a lui Ion Tiriac...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Una din fostele masini a lui Ion Tiriac...

    Citind presa de azi, gasesc un articol din 7 decembrie 2007...despre un W140 S600 a lui Tiriac.

    De fapt, apoi mi-am amintit ca am vazut aceasta masina, in peregrinarile mele, in micutzul si anonimul oras Jibou, judetul Salaj, condus de un pseudo-tzaran, patron de ceva fabrica de textile (fapt ce s-a confirmat in acest articol)

    Lectura placuta.


    Ştiri de ultimă oră, disponibile online. Gândul iti ofera ştiri externe si interne în timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene, sociale si din sport.


    Umbra lui Ţiriac. În Mercedes
    de Daniel BEFU



    Umbra lui Ţiriac. În MercedesGeamuri blindate, 400 de cai putere, aere condiţionate peste aere condiţionate, scaune ce se mulează pe forma spatelui şi minibar. Astea sunt o parte din dotările limuzinei cu care luneca pe străzile desfundate miliardarul Ion Ţiriac în anii 1995-1997. Din spatele geamurilor, tolănit pe bancheta din spate, fotul tenisman privea vizionar patria mamă care avea să-l facă din milionar, miliardar. Într-o dimineaţă afaceristul a pocnit din degete şi în locul limuzinei vechi, la scară s-a prezentat o bijuterie cu design mai nou. Trădat de stăpân, vechiul S 600 s-a pitulat în colţul cel mai întunecat al garajului unde a suferit în tăcere până pe la înserat, când un străin a tras-o cu forţa afară şi s-a dat o tură cu ea.

    Era tot om mare, director peste-o felie din concernul lui Ţiriac. Se cunoştea că avusese multe din astea de lux la viaţa lui, dar pe lângă rasatul Ţiriac, era prea feciorelnic pentru gustul ei. Doi ani s-a folosit directorul de ea, după care i s-a făcut ruşine ca s-o mai scoată în public, că cică a îmbătrânit şi a trimis-o să se odihnească în parcare, printre maşinile de rând. Merţana a făcut depresie când a văzut ce mult a decăzut. Apoi, într-o zi limuzinei i s-a făcut vânt de tot. Tocmai în provincie, la o fabrică de textile din Sălaj. Doamne, ce om! Ce suflet mare avea patronul ei. Cât era ziulica de lungă îl vedeai pe paznicul de la poartă cum lustruieşte la ea. Pe-afară limuzina strălucea ca un bibelou negru, iar patronul o scotea în fiecare seară pe bulevardul central din oraş.

    Dar ce se petrecea în interiorul ei era crunt, fiindcă pe tapiţerie începuseră să apară cicatrici de la costume de proastă calitate care, când atingeau bancheta de piele, parcă o raşchetau. Şi, în plus, stătea mai mult flămândă prin garaj, că zicea stăpânu’: „Consumă mai mult decât un TIR”. Anunţ în ziar, telefoane: „Câţi kilometri are la bord?”. „Păi 260.000 reali”. „Mmmm, cam mult”. „Dar e întreţinută să ştiţi. I-a aparţinut domnului Ţiriac”. „Cum? O iau. Cât?”. „15.000 euro”. „S-a făcut”. După atâta surghiun, în sfârşit - din nou la Bucureşti.

    Limuzină de parlamentar

    Paul Vladu, mic benzinar la Piaţa Matache, a redresat stima de sine a limuzinei când a intrat cu ea în „Legislativul României” în 2006, prin procurarea cartonaşului de sub parbriz: „Parlamentul României. PERMIS DE LIBERĂ TRECERE”. E mândru până la Dumnezeu că e proprietarul merţanului S600: „Mă simt un mic Ţiriac. Şi sper sã fac şi afacerile lui. Mã gândesc tot timpul cum o fi stat el în maşină gândindu-se aşa cum să ajungă miliardar”. Paul Vladu e convins că o parte din acele sclipiri inspiratoare trăite de Ion Ţiriac în limuzină îl influenţează acum pe el: „Dacă mă gândesc la discuţiile care au avut loc în aceastã maşinã vizavi de business-uri, am luat un pic din aura de a negocia a domnului Ţiriac, pentru cã între timp am cumpãrat un teren de 1.000 mp şi l-am negociat foarte bine chiar aici, la volan.

    Era 380-350 euro/mp şi l-am luat la 260 euro/mp, ieftin pentru zona Drumul Taberei”. Purtând pe cap o bască de şmecheraş, Paul Vladu vrea să facă impresie cu dotările de lux ale merţanului lui din 1995. Începe cu geamurile blindate, obraznic de groase, explicând că ce l-a dat pe spate e închiderea centralizatã a maşinii care: „Nu e electricã. Este pe vacuum de aer. Are o pompã de aer în care face aer şi se deschid uşile pe aer, cu senzor. În acelaşi timp aerul ãla e bãgat şi în scaune care se muleazã dupã tine, ca un fel de pernã gonflabilã.


    Şi uitaţi aici la perdeaua asta electricã. Se ridicã singurã perdeluţa (n.r de la lunetă). În acelaşi timp tetierele pe spate se pot regla tot electronic”. Iar izolaţia fonică este atât de bună, încât ”motorul, câteodatã, îl accelerez ca sã-l aud. Am senzaţia cã s-a oprit sau ceva în genul ãsta”. Apoi se întoarce spre bancheta spate: „Uitaţi, pe partea asta a stat Ţiriac, cã e mai uzată pielea aici, în spatele şoferului. Sau poate, culmea, a stat cineva mai sãrac, un partener de afaceri care n-avea pantalonii dumnealui şi a zgâriat-o. Acum, pe bancheta din spate stau copiii mei. Am o fatã şi un bãiat care se joacă acolo, de parcă ar fi în sufragerie”.

    Capriciile limuzinei îl usucă de bani

    Când ne-arată inserţiile de lemn de pe bord, proprietarul scapă primul oftat: „Ãsta e lemn de mahon original. Odatã am vrut sã schimb o porţiune de genul ãsta, vedeţi cã e un pic fisuratã aicea, şi l-am lipit pentru cã aceastã bucãţicã de 15 cm² costa 500 de euro plus TVA comandã specialã din Germania. Am zis: ce-i aia? Şi-am cumpărat lipici”. Nici cu anvelopele, „Ţiriacul” nostru n-o duce prea strălucit, dar n-o recunoaşte decât pe ocolite: „I-am pus anvelope reşapate cu care nu poţi sã rulezi cu mai mult de 130-140 la orã, ca sã pot sã mã ţin în frâu. Că mereu găsesc parteneri în trafic care mă provoacă să mă întrec cu ei şi dacã aveam anvelope de 260 la orã cât indicã pe bord, vã daţi seama cã nu puteam sã mă abţin.


    Plus că o anvelopã pentru ea costã în jur de 600-700 de euro, cu indice de viteză 260”. Astea-s mizilicuri. Baiul mare cu merţanul lui Ţiriac e consumul: „Vã daţi seama, având atâţia cai, le e şi lor sete. Dar eu spun cã dacã aş avea o blondã cu ochi albaştri ar consuma mult mai mult”. Dar cifrele vorbesc mai bine: „Astă vară m-am şi speriat când, pe căldurile alea, cu aer condiţionat a sărit la 40 litri la sutã. Am avut impresia cã s-a spart rezervorul. Dar în afara oraşului, când limuzina e pusă pe pilot automat, consumul scade la 15 la sutã”. Noroc că are benzinăria din Matache, de unde poate să-şi umple rezervorul chiar şi când rămâne fără cash în buzunar. Când are probleme, benzinarul n-are bani să-şi ducă limuzina la service-ul Mercedes.


    „Dar am un mecanic arab care este foarte bun. Arabii sunt cei mai buni mecanici la ora actualã din România pe Mercedesuri. E singurul care poate sã umble într-un motor 12 în V cu ochii închişi. Şi manopera mă costă între 500.000 şi un milion jumate. Incredibil dar adevãrat: şi piesele tot el mi le face rost”. În ultima lună, din cauză că maşina consumă cât o fabrică, pe Merţan a apărut anunţul: “Pentru cunoscători. De vânzare... Primul proprietar Ion Ţiriac. Tel...”.

  • #2
    iarasi tiriac.unde isi pune omu` asta numele,creste valoarea.cel mai bun marketing: numele....cat despre masina,nu am vazut poze.dar articolul este foarte ironic,si baiatul a fost un pic tampit ca s`a pretat la o tampenie ca asta.
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #3
      Toti cocalarii isi iau Mercedes si dup-aia se plang ca ii arde la buzunar.
      Pai daca-ti iei S600, te astepti sa consume cat un Lupo?
      E plina tara de prosti si de neamuri proaste si, colac peste pupaza, se mai si inmultesc.

      Comment


      • #4
        =))) Mda... stiu cine e tipu pentru ca frecventez zona Salaj, Jibou. Fabrica aia e ceva gen mondex dar cu mai putina reclama si bineinteles, cu mai putini clienti. In concluzie, omu face ceva bani, se taraie cu S-ul ala, cel putin eu l-am vazut rar si nu ar baga bani in ea sa o tina masina. E al dracului de avar, de zgarcit si lasa masina sa para un mercedes cand defapt isi baga...... in el. Intelegeti... nu e cazu sa dau si numele ca nu stiu ce natie e... ) dupa principii cred ca tot roman. Si as putea zice ca nu are omu.... da si-a cumparat-o si si are bani

        Comment


        • #5
          Originally posted by dvlad_88 View Post
          =))) Mda... stiu cine e tipu pentru ca frecventez zona Salaj, Jibou. Fabrica aia e ceva gen mondex dar cu mai putina reclama si bineinteles, cu mai putini clienti. In concluzie, omu face ceva bani, se taraie cu S-ul ala, cel putin eu l-am vazut rar si nu ar baga bani in ea sa o tina masina. E al dracului de avar, de zgarcit si lasa masina sa para un mercedes cand defapt isi baga...... in el. Intelegeti... nu e cazu sa dau si numele ca nu stiu ce natie e... ) dupa principii cred ca tot roman. Si as putea zice ca nu are omu.... da si-a cumparat-o si si are bani
          Eu ma refeream la micu' benzinar (tb vazute si pozele: cum ala micu' ii arata "botoanele, dom'le", altfel articolul isi pierde jumatate din valoare).

          Comment


          • #6
            Saraca mashina a incaput pe mana dobitocilor, iar ala care a scris articolul e mai dobitoc ca si toti la un loc, auzi la el : "geamuri blindate","tetierele pe spate se pot regla tot electronic", cine zice ca nu doare prostia, greshit !, pe mine ma doare capul de proshti. Na las ca-i pun si eu pe spate la al meu indicativul S600, si pe laterale V12, sa moara fraierii de oftica.
            Last edited by orca; 04-08-2008, 20:18 PM.
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #7
              Cata poezie, ce cocalari.
              Interesante comentariile, iar cine vrea sa vada pozele sa dea click pe cea de deasupra articolului, e o galerie completa, m-am amuzat.

              "Tipic pt Romania.Are S600 blindat,dar cred ca sta la bloc,tine porcul la beci si cultiva rosii si castraveti in gradina.Poate ca era mai bine sa-si ia o Corsa ca sa mai aiba si bani de anvelope"
              Last edited by Carmine; 04-08-2008, 20:35 PM.
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #8
                Mda..merita vazuta galeria...sunt 14 poze in ziar.

                Cat despre proprietar...un idiot agramat (vezi anuntul din geam...'propietar Ion Tiriac').
                Iar treaba cu anvelopele resapate...de rasul curcilor.

                Si tot in afis...scrie ca e BITURBO. Din cate stiu eu, e aspirat la fel ca S500 doar ca are 394CP.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Diesel View Post
                  Si tot in afis...scrie ca e BITURBO. Din cate stiu eu, e aspirat la fel ca S500 doar ca are 394CP.
                  Exact, este motor aspirat, nici vorba de biturbo.

                  Iar anvelope exista noi noutze cate vrei de la 450 RON/buc.
                  .. ________ ..
                  o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                  (Oo\==/oO)
                  ..U...............U.
                  Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                  http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                  Comment


                  • #10
                    L-am vazut si eu de vanzare pe langa Piata Matache. Masina aia merita ceva mai bun.
                    1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                    1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                    dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                    Comment


                    • #11
                      Mie mi se pare ca nu stie mai nimic despre motoare sau masini... daca intrebi de cei 4 timpi de functionare ai motorului... ai de asteptat dupa raspuns, ce sa te miri ca scrie Biturbo pe afis

                      Comment


                      • #12
                        de ce a vandut`o tiriac...?desi il stim toti un mare fan mercedes(are prea multe in garaj,nu cred ca`l deranja asta)
                        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                        Si o panarama de scuter

                        Comment


                        • #13
                          Foarte simplu...are alta mai noua...scrie si in articol...
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mezzo View Post
                            de ce a vandut`o tiriac...?desi il stim toti un mare fan mercedes(are prea multe in garaj,nu cred ca`l deranja asta)
                            Il ardea benzina la buzunar!!! |) Impozitul mare!!! ) Cert este ca a dat-o. Si n-a facut bine.
                            Macar de o vindea la vreun seic arab, nu l-a orice fasolar care se plange de cat consuma. Si nu inteleg de ce a luat-o, dak se plange de ea. Doar nu cred ca e o persoana atat de importanta incat sa incerce cineva sa atenteze la viatza lui. Oameni...si locuri...
                            http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                            Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by PaRaDoX View Post
                              Il ardea benzina la buzunar!!! |) Impozitul mare!!! ) Cert este ca a dat-o. Si n-a facut bine.
                              Macar de o vindea la vreun seic arab, nu l-a orice fasolar care se plange de cat consuma. Si nu inteleg de ce a luat-o, dak se plange de ea. Doar nu cred ca e o persoana atat de importanta incat sa incerce cineva sa atenteze la viatza lui. Oameni...si locuri...
                              din ..... impozit mare.articolul e scris in 2007,deci omu nostru in cauza o vinde din cauza impozitului/asigurarii/consumului.nenea tiriac,care nici nu le are asigurate ca le tine in garaj....de ce draq o fi dat`o???????
                              1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                              2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                              Si o panarama de scuter

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF