Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Accident cu La Tigresse (Mercedes rules)

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accident cu La Tigresse (Mercedes rules)

    Azi dimineata am avut o tamponare usoara (pentru mine) cu o vaca batrana care conducea o dacie janghinoasa, incercand sa depaseasca pe linia de tramvai toata coloana de masini oprite la stop (masini care mi-au facut loc sa virez la stanga). Mie mi s-a spart geamul de la stopul din stanga si mi s-a botit aripa, insa dacia a trebuit tractata , ii curgea radiatorul si toate cele. Detalii mai tarziu, ca trebuie sa merg mai tarziu la politie (prima mea experienta de acest fel). De remarcat ca masina mea nici nu s-a clintit, n-am patit nimic, nici nu m-am speriat deloc, din momentul asta stiu cum e sa te ciocnesti cand esti intr-un mercedes.
    Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
    Mercedes W116 200D (Amalia)
    Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
    BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
    Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
    http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

  • #2
    Hopa! E vorba de Cobra ta pe benzina?

    Bine ca s-a terminat cu bine, aripi, stopuri si semnalizari mai sunt. Oase noi nu.

    Take care!
    Aerodynamics are for people who can't build engines.
    Enzo Ferrari

    Comment


    • #3
      naspa... imi pare rau...sper sa o repari cat mai repede!
      2001 BMW E38 740i
      1998 BMW E38 728i
      1981 Mercedes-Benz W123 200D
      1980 Mercedes-Benz W123 230E EX...
      Oi fi eu prost, dar cand ma uit in jur mai am sperante.
      I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
      http://i431.photobucket.com/albums/q...htStocking.jpg

      Comment


      • #4
        Originally posted by doktor4carz
        Dute repede-repede la militzie, satzi ia carnetu mai prompt...
        Ce vrei sa spui, e o gluma sau ..? Eu chiar nu ma pricep.
        Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
        Mercedes W116 200D (Amalia)
        Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
        BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
        Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
        http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

        Comment


        • #5
          imi pare rau ca ai avut ghinionul asta
          important e ca nu ai patit nimic
          dar carnetul ti-l va lua.. 3 luni nu mai vezi..
          desi te-au lasat aia sa faci stanga , pentru politie nu conteaza. - asta daca o incadreaza ei ca nu ai dat prioritate
          ai putea sa pretinzi ca te-ai incadrat prost, dar depinde de a declarat si aia cu dacia.. si degeaba ia vina asupra ei ex zice k a avea viteza si nu avea frane daca tot reiese ca nu ai cedat tu prioritate (stiu un caz - nu a cedat prioritate si a intrat unu cu o dacie, ala cu dacia a zis k avea 100 si a recunoscut k a gresit si el, si nu a primit nici amenda,nici nik ; pe cand cel lovit a ramas fara carnet 3 luni)
          daca ai asigurarea ei si toate cele ..mergi sa rezolvi odata cu carnetu.. fiind prima abatere poti face cursul ala de educatie rutiera si sa reduci pedeapsa la o luna..dar nu stiu daca e valabil aici..
          imi pare rau ca ai avut ghinion si cu masina asta
          dar un stop si o aripa indoita nu-i chiar asa mare paguba..

          Comment


          • #6
            Ma intreb ce s-ar fi intamplat daca erai cu "Amalia". Sunt sanse mari sa fi continuat manevra fara sa observi ca aveai o Dacie storcita pe stanga.

            Apropo, dok, exista cineva care monteaza bullbar-uri adevarate in tara asta. Ma refer la chestiile alea care le au masinile de politie americane nu zorzonele din tuburi cromate si prinse cu 2 suruburi de 10.
            Aerodynamics are for people who can't build engines.
            Enzo Ferrari

            Comment


            • #7
              iti fac io unu din tiava plina de inox ca sa si arate dinesi til fac cit de mare si cum vrei
              sau si din alte materiale
              cu prindere in 4 locuri

              Comment


              • #8
                Repara mashinutza aia ca e buna...merita reparata zic io!!!...nu ma refer la dacie!
                W110-2.0 D 1966
                W115-2.0 D 1971
                W123-2.4 D 1982

                Comment


                • #9
                  Sorry dar vreau neaparat din fier vopsit in negru, ceva in genul masinilor de teren mai vechi (doua sine cu bare sudate intre ele).

                  "Modelul" il am deja pe creier, mai imi lipseste metoda de prindere ca sa nu ma trezesc cu toata jucaria peste radiator ca n-am facut nimic asa.

                  Cat despre inox... la cati idioti iti intra in fata prin Bucuresti sunt sigur ca n'o sa apuce sa rugineasca!
                  Aerodynamics are for people who can't build engines.
                  Enzo Ferrari

                  Comment


                  • #10
                    incarca sa il prinzi si in locu de pe lateral unde ii prinsa si bara credema ca asa iam facut si io la gip

                    Comment


                    • #11
                      Vedeti ca va ia talonul instant GARCEA(cu amenda de rigoare si puncte)pentru modificari neomologate.

                      Imi pare rau pentru AMALIA si pentru carnetul tau dar poate exista o rezolvare fara sa ramii cu "pejoul".

                      Comment


                      • #12
                        LA Tigresse a patit pocinogul.

                        Apropo, Amalia ce mai zice?
                        Aerodynamics are for people who can't build engines.
                        Enzo Ferrari

                        Comment


                        • #13
                          Ufffff!!! Tare nasol, bine ca nu a facut hoashca stop cardiac, stiu un caz restul se repara si zilele trec. Sa ne spui si noua cum a fost la Militie ce s-a constatat, ai avut parte de vreo minune?

                          Comment


                          • #14
                            Am vrut sa zic La TIGRESSE dar cum" gura pacatosului adevar graieste" nici AMALIA nu se simtea bine acu ceva timp in urma..

                            Comment


                            • #15
                              Aia de GL?
                              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF