Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cobra power

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si pe de alta parte: Dacia e o loterie. Stiu Dacii luate de noi care nu au ajuns de la Pitesti la Bucuresti si care aveau probleme din luna in luna sau altele care au mers bine merci ani de zile.
    In Dacie nu ai confortu din Mercedes. In Dacie nu gasesti piele sau geamuri electrice. In Dacie nu ai aceeasi siguranta. In Dacie nu ai Aer conditionat sau cutie automata
    Designul este cu totu altul si dupa 40 de ani Mercedesul inca arata bine si e admirat pe strada.
    Exista diferenta de pret dar luxul costa. Vrei lemn, piele, geamuri electrice, A/C, etc etc etc dai bani. Era valabil atunci si e si acum

    Vorbim totusi de o marca si un model de sine statator si o replica franceza.
    Last edited by Juve; 03-13-2008, 11:17 AM.
    http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

    Comment


    • #32
      Originally posted by shadow View Post
      Dacia 1300 e o masina foarte buna (pentru vremea ei), restul sunt niste toroampe.
      Tin sa reamintesc ca Dacia 1300 a fost proiectata in 1967 (ma rog, Renault 12). Si modelele care au urmat au fost la fel sau mai proaste decat ea. Deci ceea ce mai vedeti azi pe strazi sunt niste masini cu design 1967 care inca merg. Deci poti sa compari Dacia cu coada de randunica, nu cu masini noi.
      Eu pot sublinia avantajele fata de botul de cal pentru ca am avut de amandoua:
      -cu dacia puteam sa plec primul de la semafor daca vroiam ca era usoara, accelera destul de bine si cutia de viteze schimba repede.
      -consumul la botul de cal este dublu fata de dacia.
      -amandoua au avut cam acelasi grad de uzura, si cu dacia am avut totusi mai putine probleme.
      -este cazul sa discutam despre diferenta de pret intre dacia si mercedes?

      Deci nu va mai luati de dacii ca nu e cazul.
      avand in vedere ca botul de cal se produce din 1968, trebuie sa insemne k a fost proiectat in 1967-cel putin-..deci nu se compara cu coada
      cutia de viteze schimbar repede? daca luam in considerare bot de cal cu schimbator la podea..schimba la fel(ala cu schibator la coloana nush cum schimba ,dar presupun k nu mai merge la fel de bine ca la inceput (dupa 30 ani!!!)
      dar la botu meu de cal cu schimbator la podea, timoneria mi se pare geniala- e inca super precisa- am incercat un w201 - era la fel timoneria!! si pariez k incerc o masina noua si tot la fel de buna e! cu imbunatatiri evidente la marci care se respecta ; pe cand la altele nu m-a impresionat - vezi citroen C1- desi avea 200km(adik nou nouta,ce mai ) nu te "conducea" in treapta de viteza cum te duce timoneria la botu de cal- asta din ce am obs eu
      plecai primul de la semafor, dar botu de cal -atata timp cat nu era 200D, 220 D , 240 D, te prindea din urma! si cred k si 240 te prinde daca merge bine; si la viteza cine castiga?? la stabilitate cine castiga? franare?
      fii mai explicit cu ce bot de cal nu ai plecat primu de la semafor..ca daca era diesel se intelege
      multi sigur nu stiu, dar dacia a avut un prototip de 1300 cu motor diesel aspirat.. va dati seama ce ar fi fost daca se producea motor 1,3 diesel aspirat? k era cea mai puturoasa ever???
      design-ul ca design-ul dar conteaza si anul de productie
      desi functioneaza asemanator la un mom(aceleasi probl..etc)
      vezi cielo si kadett -spre exemplu
      si copiile pe aceeasi platforma tehnica nu au niciodata succesul originalului (vezi Daewoo Chairman si Mercedes w124) - daewoo chairman are platforma w124 si e "restilizat" sa "arate ca un w140" dar nu se aproprie nici macar de w124..ca sa nu zic de w140

      Comment


      • #33
        Si asta-i drept...
        W110-2.0 D 1966
        W115-2.0 D 1971
        W123-2.4 D 1982

        Comment


        • #34
          Cu comfortul si siguranta sunt de acord. Dar piele, aer, geamuri electrice nu am nici la botul de cal, care este 2.0 benzina apropo. Si nu vei reusi sa prinzi o Dacia 1300 din urma cu o cobra diesel, decat dupa 100 km/h cand dacia nu mai merge din cauza etajarii treptelor de viteza. De bot de cal sau coada diesel nu se pune problema, decat daca sunt de 3 litri. Nu vorbesc din auzite sau presupuse, chiar am condus aceste masini.
          Deci puteti sa ziceti orice, Dacia 1300 era masina buna pe felia ei.
          Daca va ganditi ca stati in Mercedes vechi si sunteti de 10 ori mai smecheri decat cei din dacii, am o veste proasta: nu e chiar asa.
          Fiti multumiti cu masinile voastre si lasati Dacia in pace.
          Last edited by shadow; 03-13-2008, 13:35 PM.

          Comment


          • #35
            Hai ma!... erea un subiect doar asa aruncat deaiurea, ca nah.....cozi mai mari de 200 dizel nu exista decat artizanale facute...daca e sa compari la demaraj compari domne o dacie din 70 cu un mercedes din 70 pe benzina amblele nu?
            W110-2.0 D 1966
            W115-2.0 D 1971
            W123-2.4 D 1982

            Comment


            • #36
              din punctul mei de vedere o cobra 200D e mult mai lesinata decat o dacie 1410... totusi diferenta de greutate e mare iar caii sunt cam tot pakolo' deci nu prea se pot compara pt k au tinte diferite ca masini , oricum ambele sunt perimate din multe puncte de vedere pt conditiile aktuale...

              Comment


              • #37
                Asta zic si eu ... dupa o anumita varsta si uzura nu prea mai conteaza ce scrie pe spate, zici mersi ca se misca si aia e.

                Comment


                • #38
                  Dap numa ca sefu are benz....nu-i asa colegu? angajatu mere cu dacia!
                  W110-2.0 D 1966
                  W115-2.0 D 1971
                  W123-2.4 D 1982

                  Comment


                  • #39
                    depinde extrem de mult ce Benz... k totusi nu poti compara un bot de cal sau o cobra cu un E din 2006 ... sa nu zik altceva mai rasarit de atat... k dk patronu are cobra 200D si angazatu logan mcv atunci salariatu detine o masina de vreo 5 ori mai scumpa deci e foarte relativa treaba

                    Comment


                    • #40
                      Dacia e un CACAT (cacat, rahat, handel, cacat, cacat) ca si acest topic. Ionutz are valente de troll, strica atmosfera pe forum. Inchideti mizeria asta.
                      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                      Comment


                      • #41
                        Am citit tot ce s-a scris pina aici, m-a luat capul, daca ash incepe si eu, ash avea de scris un kilometru, si dupaia al dracu sa fiu daca mai scrie cineva ceva dupa mine... Dar ratziunea imi dicteaza ca imi bat capatzina degeaba. Nu spun decit un lucru: sper ca topicul asta sa moara de la sine, e cel mai inteligent lucru de executat... Si ca ma bucur ca mai exista citziva din cei care au scris pe aici cu capul pe umeri... Celorlaltzi le doresc succes in continuare cu comparatziile de cacat. Asta e parerea mea, nu mi-o schimba nimeni. Si nici nu vreau.

                        Late-edit (datorita ultimului comment...): Nu e numai Ionutz_ng de vina. Cu ocazia asta am mai aflat cite ceva despre colegii noshtri, ceea ce nu-i rau...
                        Last edited by doktor4carz; 03-13-2008, 19:09 PM.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by doktor4carz View Post
                          comparatziile de cacat..
                          Cuvantul cheie al topicului. Se mai apucase un destept sa compare w123 cu w 124.
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • #43
                            O fi, n-o fi, chestia e ca ma ashteptam la unele treburi de la anumite persoane. Vad ca m-am inshelat...

                            Comment


                            • #44
                              Stiti ce ma distreaza la culme - omul nostru provoaca si restul sar ca puii fripti.

                              Revenind la scartzuri, partzuri si alte asemeni - ultima Cobra pe care am avut-o scartaia rotile si in marsarier si pe Muntele Rosu (Cheia). Cea dinaintea ei urca in rampa de ziceai ca merge la vale dar astea or fi doar alea pe care le stiu eu. Restul tine de cat de mult au putut mecanicii si propritarii sa strice la Cobrele lor.

                              Cu Ionutz-u am ceva de reglat - o liniutza cu faimoasa Cobra (126), din pacate monstrul e acum la Arad si pana pe Splai e cale lunga

                              Si, apropo, nu se zice Cobra power ci Cobra powa'
                              Aerodynamics are for people who can't build engines.
                              Enzo Ferrari

                              Comment


                              • #45
                                Mai intai de toate tin sa precizez ca il respect pe Carmine pt ca a fost baiat de treaba si m-a pus in legatura cu un tip sa imi repare mecla okiosului meu.Oricum, eu nu as fi avut ce sa-i reprosez decat un sg lucru: lipsa argumentelor.In general cand acuzi ceva ar fi bine sa vii si cu argumente.Ca topicul asta si dacia sunt de kkt,ce sa zic...asa or fi,dar neaducand argumente ca asa este,eu unul nu sunt dispus sa cred pe nimeni pe cuvant.Argumentul meu ca o dacie se poate compara cu o cobra este ala ca multi oameni au de ales intre aceste 2 masini cand vor sa isi cumpere o masina.La fel cum are logica comparatia intre passat si mondeo,sau intre megane si astra,asa vad la fel de logica si comparatia intre dacie si cobra.
                                MÃREAȚA COBRA

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF