Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cobra power

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cobra power

    Am o intrebare pt toti posesorii de cobrane.M-am contrazis cu un prieten care mi-a zis ca Dacia 1310 este mai tare decat Cobra la putere pt ca o dacie poate sa plece cu scartz de roti oricand pe cand o cobra nu.Fosta mea cobra desi era 300D,avea motorul facut de mekanici Made in Ro,si nu am reusit niciodata sa scartai rotile la plecarea de pe loc oricat de tare as fi ambalat motorul,cand incercam sa ridic ambreiajul brusc,motorul parca se bloca si nu mai avea forta deloc.
    Vreau sa stiu,o cobra in stare buna,diesel si cutie manuala,poate sa plece cu scartz de pe loc?Doar 300D?Doar 300 si 240-urile?Sau chiar si 200-le poate?
    MÃREAȚA COBRA

  • #2
    Pai io am o cobra 240 in stare buna functionista, dizel si nu pot face nici un scarzit nimika,
    Leaga-le una in spatele celeilalte si sa vad atunci care pe care trage!!!....putere i-auzi..
    Si mai e o treaba, dacia indiferent de model e o TROAKA in timp ce mercedesul sau cobra daca vrei tu e o masina cu M mare!!!
    Last edited by pneu; 03-12-2008, 16:33 PM.
    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

    Comment


    • #3
      Originally posted by pneu View Post
      Pai io am o cobra 240 in stare buna functionista, dizel si nu pot face nici un scarzit nimika,
      Leaga-le una in spatele celeilalte si sa vad atunci care pe care trage!!!....putere i-auzi..
      Si mai e o treaba, dacia indiferent de model e o TROAKA in timp ce mercedesul sau cobra daca vrei tu e o masina cu M mare!!!
      Cumva ca sa faci scartz tine de a duce motorul la turatii f mari cum e la benzina si la dieselurile de noua generatie?Eu am reusit odata cu cobra mea 300D sa fac un scartz dar era inainte de a-si baga nasul mekanicii romani in ea.
      P.S.O cobra 230 benzina sau 280 benzina sunt convins ca poate face scartz fara probleme.
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • #4
        Iti dai sema ca benzinarele lasa urma pe asfalt e normal, e diferentza de la dizel la benzina domne, pai retardatu ala de ti-a zis ca dacia e mai buna n-are bani de mercedes iti spun io!!!
        W110-2.0 D 1966
        W115-2.0 D 1971
        W123-2.4 D 1982

        Comment


        • #5
          a mea e 200 d si scartaie daca o accelerez .....

          Comment


          • #6
            Originally posted by pirvu View Post
            a mea e 200 d si scartaie daca o accelerez .....
            Cum adik scartaie daca o accelelrezi?Asta nu prea face nici o masina pana in 200 de cai,sa scartaie din mers cand accelelrezi iti trebuies sute serioase de cai.Eu ma refer la plecarea de pe loc cand turezi motorul si apoi cu el turat cuplezi mai brutal prin ridicarea rapida a ambreiajului.La mine la cobra acest prodeceu se insotea de inecarea motorului.
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • #7
              multe masini scartaie..si in a 3`a.asta nu inseamna neaparat ca masina este buna...pot fi si cauciucurile naspa,asflatul..etc. chestiile astea pot face diferenta.
              1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
              2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
              Si o panarama de scuter

              Comment


              • #8
                Intreba-l pe prietenul tau dc dacia lui e mai buna si decat un Audi 80 2.0 quattro. E masina de 136 de cai care nu scartaie. Pleaca glont de pe loc dar nu ai sanse sa ii scartai cauciucurile.
                http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

                Comment


                • #9
                  Nu stiu daca e bine ptr transmisiile cardanice plecarea cu scartaituri de roti. Eu personal am distrus prin anii 80 o cruce cardanica( rolele cu ace si pastila) cu astfel de plecari. Daca vrei sa-ti faci de lucru poti incerca, dar nu-ti recomand.
                  Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                  Comment


                  • #10
                    Deci.. dacia are caucicuri mai inguste.. si pana la urma scopul e sa pleci cat mai repede de pe loc, nu sa-ti lasi juma de cauciuc pe asfalt
                    Cred ca proprietarii de masini 4x4 "suparate" sunt foarte dezamagiti ca nu le scartaie cotinetzele.

                    Comment


                    • #11
                      ca sa dai scartz nu trebuie turatii mari "ca la benzina"
                      ies burn-out-uri si cu dieselu' ..nu-i vb de asta
                      daca simti neaparat nevoia , faci asa : calcaiul piciorului drept pe frana putin de tot, varful aceluiasi picior pe acceleratie, o accelerezi bine ( SA FIE MOTORUL INCALZIT)
                      si incerci sa faci un burn-out.. stii cum ,nu? - daca merge, inseamna k ar trebui sa poti da si scartz:P
                      aa..si prietenul tau este idiot
                      si ii place sa se contrazica aiurea
                      ia vezi daca franeaza mai bine ca tine
                      si prietenii mei m-au tot contrazis cand le-am zis ca vreau mercedes vechi
                      k o sa iti manance toti banii ; k mai bine iti iei dacie; sau fa-ti un leasing;
                      ca se strica; ca nu gasesti piese; consuma mult.. tot asa
                      abia astept sa iau masina aia sa le arat ca nu e asa

                      Comment


                      • #12
                        Ala cu Dacia daca se darama in drum cand da el fleosch sau scatz, o lasa si pleaca, dar tu ai Mercedes masina care se impune prin comfort si eleganta nu prin scatz-uri de fitza, sa dai 5 milioane pe o guma si nu-ti mai arde de scartz, lasa lumea sa vorbeasca, tu conduci Mercedes.
                        Toate cele bune!
                        Last edited by Andreas; 03-12-2008, 20:17 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Deci, masina buna inseamna sa plece cu scarţ!Manca-v-as,parc-am fi copii.
                          Da de bagat, cat baga manca-ti-as,cat are pa bord?Mama fratioare, are 180,sa zboare baietii mei...???

                          Comment


                          • #14
                            Este diferenta foarte mare intre tractiunea fata (dacia) si spate (mercedes). Masinile cu tractiune fata se "taraie" pe cand spatele "impinge" si in plus o dacie are o tona si cobra cu vreo 500 kg extra. Normal ca rotile din fata tind sa o ia mai usor. Si un tico face scart si are motor de 800 cmc si 45 de cai... dar are tractiune fata si are 650 de kg. Sa vad eu dacia cu tractiune pe spate cu acelasi motor... ce face? Un ca..t! Omu nu si-a gasit bine comparatia. Sa iasa la pensie

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by sebaa View Post
                              ca sa dai scartz nu trebuie turatii mari "ca la benzina"
                              ies burn-out-uri si cu dieselu' ..nu-i vb de asta
                              daca simti neaparat nevoia , faci asa : calcaiul piciorului drept pe frana putin de tot, varful aceluiasi picior pe acceleratie, o accelerezi bine ( SA FIE MOTORUL INCALZIT)
                              si incerci sa faci un burn-out.. stii cum ,nu? - daca merge, inseamna k ar trebui sa poti da si scartz:P
                              aa..si prietenul tau este idiot
                              si ii place sa se contrazica aiurea
                              ia vezi daca franeaza mai bine ca tine
                              si prietenii mei m-au tot contrazis cand le-am zis ca vreau mercedes vechi
                              k o sa iti manance toti banii ; k mai bine iti iei dacie; sau fa-ti un leasing;
                              ca se strica; ca nu gasesti piese; consuma mult.. tot asa
                              abia astept sa iau masina aia sa le arat ca nu e asa
                              Vad ca ai 19 ani si esti f entuziast.Sper sa nu patesti la fel ca mine si mercedesul vechi pe care il vei lua sa fie in stare buna chiar daca este mai scump.O cobra de 800 de euro nu o faci buna nici cu 3000 de euro peste aia 800,du neaparat masina la un service sa o verifice oamenii si neaparat,fa un drum cu ea in afara Bucurestiului sa prinzi si o viteza mai mare sa vezi cum se comporta.Eu am preferat sa cumpar una mai ieftina si am avut incredere in cel care mi-a vandut-o ca "aa,nu este ea chiar in regula dar cu vreo 7 milioane o faci perfecta!",si l-am crezut in naivitatea mea.Este muult mai rentabil sa cumperi o masina mai scumpa si in stare buna decat una ieftina si proasta,pe aia prosta nu o mai faci buna in veci.
                              In legatura cu burn-out,cand apesi frana nu blocheaza toate cele 4 roti?Cred ca masinile pregatite pt burn-out sunt facute special ca atunci cand apesi frana sa se infraneze doar rotile din fata,pt ca cele din spate sa poata sa impinga o masina infranata,altfel,e cam aiurea pt ca franele la cobra si la mercedes in general sunt f puternice.
                              MÃREAȚA COBRA

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF