Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Protest pret combustibil

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ”Nu cumpărăm carburanţi trei zile şi o să scadă preţul. Alimentăm câte doi litri, plătim cu mărunţiş şi îi îngenunchem.” Sună cunoscut? Au trecut deja câteva zeci de astfel de proteste şi nici un semn de scădere a preţului. Nici o staţie închisă, nici un frison pentru petrolişti. Ba mai mult se prefigurează noi scumpiri. Aşadar câinii latră, ursul merge...


    De ce greva din benzinării nu funcţionează...”Nu cumpărăm carburanţi trei zile şi o să scadă preţul. Alimentăm câte doi litri, plătim cu mărunţiş şi îi îngenunchem.” Sună cunoscut? Au trecut deja câteva zeci de astfel de proteste şi nici un semn de scădere a preţului. Nici o staţie închisă, nici un frison pentru petrolişti. Ba mai mult se prefigurează noi scumpiri. Aşadar câinii latră, ursul merge...

    De ce nu funcţionează acest gen de protest la noi? Nu o să intru în prea multă economie, însă cred că e simplu de înţeles că proteste punctuale în câteva staţii dintr-o reţea de câteva sute nu vor face decât să gâdile mamutul. Plata cu mărunţiş va îngreuna sacul cu bani şi munca celor de la firma care adună încasările. Două, trei zile şi atât...

    Aşadar totul nu este decât o lamentare televizată, care a ajuns să se repete suficient de des încât nu mai este interesantă decât ocazional pentru un program de ştiri naţionale. De acum frunţile se încruntă, iar cei mai bătăioşi se înfurie pe cel care scrie. Şi nici măcar nu am emanat vreo opinie încă. Doar am subliniat pe scurt situaţia. Să vedeţi ce nervi vă provoc acum...

    Adevărul este că nu suntem pregătiţi pentru adevăratul protest. Mersul pe jos şi cu transportul în comun. O fac tot mai multe oraşe civilizate. Asta e singura soluţie până când ne vom permite maşini electrice. Ştim cu toţii că, dacă nu alimentez până poimâine, nu înseamnă că răspoimâine voi cumpăra mai puţin carburant.

    Dependenţa de petrol a ajuns atât de perversă încât ne transformă în sclavi moderni. Mecanismul începe de la şeicii binecuvântaţi cu capătul de început al ţevii, continuă cu americanii care fac rapid războaie ca să poată pune primul robinet, apoi transportatorii ciupesc ceva şi intrăm în mafia naţională la un preţ oricum ridicol de mic prin comparaţie cu cel de extracţie. Rafinarea şi distribuţia înmulţesc şi ele ridicol preţul.

    Birul adevărat îl pune STATUL. Taxe şi accize uriaşe umflă artificial preţul carburantului. Nici un guvernant nu va şti să vă explice motivat de ce procentul accizei este X şi nu mai mic. Adevărul este pentru că nu mai ştiu de unde să ia. Deşi TVA este 24%, iar cota de impozit de 16%, ministerul de finanţe nu strânge decât puţin peste 6% din banii care circulă.

    Atât de mare este frauda şi economia neagră. Carburanţii generează aşadar veniturile cele mai bune şi mai constante pentru stat, chiar şi dintr-o economie rahitică. Statul vine şi rupe de acolo de unde scoţi bani din buzunar. Iar nouă ne place la nebunie să ne plimbăm în maşini pe care nu ni le permitem.

    Am mai spus-o. Automobilistul este calul de povară al crizei. El susţine singur o armată de încasatori care nu oferă de multe ori nimic înapoi. De la achiziţia maşinii cu TVA, omologarea la RAR, apoi plata taxei auto, impozitul, taxa de numere, talonul, RCA, luxul numit casco, reparaţii în service, parcare, spălat, accesorii, iar lista poate continua. Încă nu am vorbit de benzină.

    O să doară schimbarea, dar este singura soluţie pentru viitor. Deşi sună a texte de activist ecologist, maşina electrică este singura soluţie, dacă nu eşti în stare să renunţi la cele patru roţi.

    Electricitatea este de 20 de ori mai ieftină decât energia generată de benzină pentru 100 de kilometri parcurşi, spre exemplu. Iar curent avem şi vom avea destul în România. Nissan Leaf costă vreo 30.000 de dolari, însă alte maşini electrice de serie vor apărea de acum în anii următori şi preţurile vor scădea încât să ni le permitem. Vor face cumva să ne taxeze şi pentru ele, cum au făcut când au scumpit motorina peste nivelul benzinei, deşi este un combustibil mai slab, dar sigur nu va ustura ca preţurile de peste 5 lei pe litru.

    Din păcate, nu ştiu vreo ieşire adevărată din capcană fără să renunţi la maşină. Eu nu mai am automobil personal de peste un an. Îmi doresc fantastic de mult unul, dar îmi amintesc apoi că banii economisţi îmi ajung pentru concediu, ieşiri în oraş, taxi. Un set de anvelope economisit înseamnă haine noi de sus până jos. Casco e abonamentul pe un an la o sală de fitness de lux.

    Sunt conştient, însă, că o să vină şi ziua când o să fiu tată, spre exemplu. Ştiu că pentru mulţi maşina este o necesitate şi nu un lux. Problema este că o ştiu şi cei de la putere. Indiferent cât vom protesta, ne vor arăta lista. La noi taxele sunt încă mici faţă de restul Uniunii. Nu putem lăsa mai jos. E o problemă de concurenţă neloială.

    La fel e cu gazele care trebuiau să se scumpească de mult. O altă durere amânată. Nu vă mai amăgiţi cu rezervele naţionale de petrol care ar trebui să ducă preţul mai jos. Le-am dat austriecilor ca să intrăm în NATO, aşa cum le-am dat şi BCR. Şi francezilor le-am dat pe nimic gazele, apa potabilă şi aprobări pentru zeci de hipermarketuri în zone urbane ca să ne râdă acum în nas la uşa zonei Schengen.

    E o chestiune de alegere şi de mărime. Suntem un animal mic, care a ales o haită mai bună decât Rusia. Sau aşa a crezut. Nu avem puterea şi nici voinţa necesare să fim mai mult. Nu ştiu cum am putea să câştigăm lupta cu un sistem atât de complicat, de pervers, de nesătul.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #17
      Foarte corect ce s-a descris mai sus, dar pentru completare referitor la energia electrica de la noi din tara, chiar este si va fii din belsug, dar nu la pretul asta pe care o avem acuma!
      Imediat il cumpara chinejii si pe urma vedem noi majorari de ne va ustura pielea.
      A mai ramas sa fie privatizat CFR-marfa, Electrica si Cec-bank-ul parca.
      Electrica nu lasa china din mana, au zis ca o sa ofere maximul la licitarea ei, ca au de unde.
      Aduceti-va aminte asa s-a procedat si cu privatizarea gazului, dupa ce s-a privatizat automat au crescut pretul cu 20-30% si din an in an tot a crescut.
      Domnilor, cine poate sa plece daca are unde, sa nu mai auda de tara asta numa din povestiri.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #18
        Pana nu o sa se incedieze niste benzinarii nu se rezolva nik. Sa se vada un pic de putere din partea poporului. O amenintare directa.

        Comment


        • #19
          In majoritatea tarilor exista probleme create de criza, dar la noi sunt amplificate de o conducere haotica si iresponsabila. Deci sfatul meu este sa plece, din tara, toti cei care pot si ajunsi intr-o tara in care pot sa duca un trai decent si civilizat, sa respecte acea tara si sa uite de tara asta care nu reprezinta nimic.

          Comment


          • #20
            salutari! Imi expun si eu parerea si adica mentalitatea nu e buna! In primul rand nu se stie conduce economic ( cel putin mare parte nu stiu adica mai bn merg si bag cate 4 litri de vreo 6 ori decat sa bag odata si nu mai fac atatea drumuri pt cine nu poate ia incercati sa faceti un efort sa strangeti o rezerva de bani pt masina si nu platiti benzina direct refaceti rezerva de bani special pt benzina si va-ti asigurat).Principala problema cred eu e ca romanaul nu face nimic pana nu il doare tare asta este pana nu da cu capul nici nu se misca !Cat despre greva ca nu mai alimentam cu 3 zile nu facem nimic si nici nu strangem destui adepti multi au familii altii serviciul altii probleme casa etc deci cade ideea.Mai e si calitate carburantilor dar nu intru in detalii.Adevarul e ca problema o constituie conducerea sistemului nostru asa ca propun idei de combatere a masurilor acestora (greva nu e o idee buna multi depindem de combustibili si nu pot face sacrificiul) ca solutii ori cautam un fel de inlocuitor al acestor carburanti direct astfel incat acestia vor fi nevoiti sa reduca pretul si va fi mai bine + ca ideea reprezinta o afacere uriasa daca acest substituient este compatibil si nu prezinta complicati ulterioare reprezentate prin defectarea motoarelor sau alta idee suspendarea aprovizionarii cu carburanti a benzinariilor pana la micsorarea pretului acestuia inghetarea cisternelor pe traseu etc masuri radicale cu impact puternic.UNUI POPOR NU AR TREBUI SA SE TEAMA DE GUVERNATOARELE SALE CI GUVERNATOARELE SA SE TEAMA DE POPORUL SAU.Astea sunt doar pareri personale nu am vrut sa supar pe nimeni nu vreau sa fiu eu pesimistul etc dar asta e realitatea.

            Comment


            • #21
              Parerea mea este ca sa ne fereasca dumnezeu ca autoturismul electric sa ia amploarea celui clasic si sa l inlocuiasca si asta nu pentru ca as fi vreo ruda de a lui Patriciu si ma tem sa nu i scada profiturile,doar ma tem ca viitorul furnizor de carburant al Romaniei va fi E ON si ma va taxa la pret de combustibil si cand voi aprinde becul din casa.Cu alte cuvinte doamne fereste sa platim curent la pret de carburant.Deasemenea si daca s ar extinde fabricarea autoturismului pe baza de hidrogen(conversia apei in hidrogen prin electroliza cred ca nu mai e un mister pentru nimeni)imaginati va ce ar insemna sa intre apa in categoria combustibil.Eu zic ca evolutia isi urmeaza cursul firesc,a vut perioada de urcare,stationare(plafon) si acum se duce in jos cu viteza unui mig lovit in aripa,planeta ne da refresh,se curata de paraziti,isi reface resursele si peste cateva mii de ani vor fi unii care vor descoperi iar roata.Noi vom pe atunci petrolul viitorului caci din pamant venim si in pamant mergem(acum mult mai repede cu guvernarea piticului de gradina si al carmaciului de vas cu panze).
              ,,Succesuri,,si sper ca nu am suparat sau ingrozit pe nimeni cu comentariul de mai sus .
              Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

              Comment


              • #22
                Stai sa vezi ca nu doar combustibilul ne va "macina" ! Impozitele se vor dubla , anunta astia la stiri !
                Atunci sa vezi, coroborat si cu taxa de revanzare,... deja mi-am cumparat o bicicleta. Cine stie poate s-or scumpi si astea.
                Suntem cei mai buni : in aer , pe apa si pe pamant !!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by old merc fan View Post
                  Deasemenea si daca s ar extinde fabricarea autoturismului pe baza de hidrogen(conversia apei in hidrogen prin electroliza cred ca nu mai e un mister pentru nimeni)imaginati va ce ar insemna sa intre apa in categoria combustibil.
                  Salutam!
                  Pai apa cam este la pretul combustibilului. Adevarat, doar in unele locuri. Apa plata la 0,5 litri este 2,5 lei, deci litrul-5 lei.
                  Numai bine va doresc!
                  Last edited by tumar; 08-17-2011, 22:19 PM.
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF