If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Reclame Mercedes!
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Astfel de reclame sunt normale in US and A , si sunt facute asa de multe marci auto.
Ca sa nu spun ca unele marci isi fac reclame ca un raspuns la reclama rivalului.
Si ca tot se face caca pe Mercedes tocmai pe CLUBMERCEDES am sa va spun simplu in ce consta campania de marketing a Mercedes(printre altele): Sprijinirea evenimentelor de cultura (TIFF) ,sport (Laureus Sport events) fashion (Mercedes-Benz Fashion Week), muzica (CD-ul mixed tape pe care il lanseaza la 8 saptamani cu artisti no-name si pe care ii lanseaza oarecum in muzica astfel). Am enumerat doar cateva, dar ele sunt mult mai multe.
La toate aceste evenimente apar si ambasadorii acestei marci adica celebritatile care au contracte de imagine cu aceasta marca si astfel se reuseste o campanie de marketing adevarata, solida, neagresiva si care lasa in urma o serie de beneficii si pentru comunitate nu doar o reclama jenibila in care arunci cu noroi si pe care toti cocalarii care urasc Mercedes o vor privi plini de scuipati la coltzul gurii de incantare.
Si ca tot se face caca pe Mercedes tocmai pe CLUBMERCEDES am sa va spun simplu in ce consta campania de marketing a Mercedes(printre altele): Sprijinirea evenimentelor de cultura (TIFF) ,sport (Laureus Sport events) fashion (Mercedes-Benz Fashion Week), muzica (CD-ul mixed tape pe care il lanseaza la 8 saptamani cu artisti no-name si pe care ii lanseaza oarecum in muzica astfel). Am enumerat doar cateva, dar ele sunt mult mai multe.
La toate aceste evenimente apar si ambasadorii acestei marci adica celebritatile care au contracte de imagine cu aceasta marca si astfel se reuseste o campanie de marketing adevarata, solida, neagresiva si care lasa in urma o serie de beneficii si pentru comunitate nu doar o reclama jenibila in care arunci cu noroi si pe care toti cocalarii care urasc Mercedes o vor privi plini de scuipati la coltzul gurii de incantare.
Incearca sa vorbesti mai frumos,fara limbaj mIRC/mess,foloseste cuvinte din dictionar si nu in ultimul rand ontopic.
Ma uit la asta : http://www.youtube.com/watch?v=oWh6s...eature=related si remarc ca astia de la Audi nu sunt cretini de ieri de azi, ci inca din 1987. Ma uit la 124-ul ala (mie nu-mi place 124), ma uit la BMW-ul rechin si remarc cat de bine pot sa arate masinile astea doua pe langa caramida aia hidoasa de la Audi, pe care am nesansa s-o contemplez in fiecare zi in fata pravaliei mele, unde una identica e abandonata acolo de vreo 2 ani. Poate ii fac maine gunoiului o poza. 124 mai rar vezi abandonat.
Si "daca si bunica-su a avut una" inseamna ca aia faceau masini de lux dupa vremea lu' tac-su' mare. Audi isi face un mare deserviciu de imagine cu reclamele astea.
Da .... si dupa ce ma uit la idiotii de la Audi, care au cheltuit miliarde cu reclama aia (decoruri fastuoase cu puscaria de lux, zeci de actori, gardieni, camere de supraveghere, director de parnaie cu telefon retro, caini afgani, zabrele telecomandate, muzici fel de fel .... ce sa mai ... bani nu gluma), ma uit si la reclama asta cu doi actori, o masina si-un bustean, si-mi dau seama de diferenta dintre doua marci care reprezinta psihologii diferite :
Luxoasa, neluxoasa, are aproape toate dotarile care se puteau pune la vremea aia (an 2004, pachet M interior-exterior, scaune incalzite cu memorii, cutie tiptronic etc.) de care sunt multumit momentan.
Felicitari si sa o stapanesti sanatos si cu multi km fara probleme. Parca ziceai in trecut ca nu vrei sa auzi de Bmw...
Stii Mircea, este o vorba care suna cam asa: in viata oricat ai vrea toate nu le poti avea. Asa este si in cazul nostru, fiecare este bun la ceva, nu ai cum sa le sti pe toate. Nihal de exemplu nu stiu daca a luat categoriile B,C+E la varsta de 18 ani, iar la cateva zile dupa ce a luat permisul conducea camionul incarcat cu 10 tone, si nu pe o distanta de cativa km, ci de la Fetesti - Braila.
Nu vad ce motiv de lauda e sa mergi cu un camion de 10 tone. Inseamna ca ai facut liceul auto si din aceasta cauza ai avut unele avantaje cand ai dat pt permis. Si crede-ma, eu nu merg cu camioane de 10 tone, ci in familie lucram cu cele de pana la 40 tone. E diferenta, nu|? Si faceam distante Oradea Constanta, si parcam cu semiremorca in niste parcari in care deabia puteai sa treci cu camion de 10 tone. Pt cele mici, avem angajati ce fac lucrul asta.
MB ameninta cu motorul Diseotto care urmeaza sa fie pus pe S de mai bine de 6 ani. Un 1.8 benzina care sa aiba in jur de 300cp si care sa consume 6% si sa traga S-ul la 100km/h in 7sec.
Dar.... NIMIC.....
O sa mai curga multa apa pe Dunare pana atunci....
N-as zice ca sunt notabile imbunatatirile (ca si gadgeturi) pe care la aduce Audi fata de Mercedes.
Te inseli, noul A8 e foarte competitiv si in toate testele a fost superior si fata de S-classe , seria 7 sau Lexus. Oricum cele mentionate mai sus sunt deja modele invechite.
Tot timpul au avut niste reclame foarte aiurea care se bazau pe comparatii cu marcile rivale. Uite ce de cacat is marcile rivale si ce grozav sunt eu ca Audi.
Mai au avut o reclama hilara cu Bmw m3, si reactia bavarezilor a fost ferma...
Nu e cu nimic mai grozav noul audi are acel touchpad pe care poti scrie cuvintele in loc sa le caut cu rotita atata timp cat Mercedesul are Linguatronic. Parca mai usor mi-e sa dau din gura decat sa tot sterg pe cuvinte ca a interpretat el gresit scrisul meu.
Noul A8 a venit si cu alte noutati, nu numai cu acel touch.Si la aceasta clasa, aerul e foarte rarefiat si tot timpul trebuie sa vii cu ceva nou, altfel ramai in urma. Si crede-ma, linguatronic-ul de multe ori interpreteaza foarte gresit cuvintele. Au tot incercat inginerii, si tot cam face figuri. Daca nu pronunti cu un accent corect.....te saturi pana intelege el ceva.
In alta ordine de idei Mercedesul nu sta deloc rau la Gadgeturi doar ca nu le-a pus toate in bord ca globurile pe bradul de craciun cum au facut alte marci. Ei le-au integrat frumos in Comand si toate chichitzaraiele le poti regla de acolo, iar astfel ai un bord de lemn curat, discret, fara niste butoane care sa iti scoata ochii
Au adoptat aceasta tehnica dupa seria 7, ce a tot fost blamata la data lansarii. Pacat ca nu au adoptat si scaunele lor.
Da, citeam ce spunea un coleg mai sus, ca''mercedesul nu mai este ce a fost'', intradevar asa este. Daca vorbim despre durata de viata a motoarelor si a pieselor inainte de 95 era ok pentru ca aproapte toate daca nu chiar toate piesele pe care te uitai scria Made in Germany pe cand dupa 95 au inceput cu chestii ''estice'' si s-a cam dus in chiloti treaba.Daca vorbim despre lux despre limuzine, nu mai este ce a fost fiindca in timpul cand Mercedesul facea furori cu ''S''-ul, Audi, Lexus si sa nu mai vb de Hyundai...faceau masini si atat, nici BMW-ul nu avea luxul oferit de Mercedes si era clar ca la un moment dat o sa stagneze, si ceilalti au sa vina sa ii ajunga din urma (sau cel putin sa incerce). Nu am condus nici ultimul model de A8 nici ultimul model de ''septar'' , dar eu zic ca Mercedesul va ramane daca nu prima, printre primele marci consacrate de automobile.Si inca ceva, meseriasii astia de la Audi au mai facut o reclama dinasta doar ca era cu un BMW care se invartea in cercuri iar cand s-a filmat de sus urmele de cauciucuri facusera stema Audi...poate a-ti vazut-o unii dintre voi; eu nu am vazut o reclama facuta de cei de la Mercedes sa ironizeze o alta masina...stim toti de ce; v-am salutat, numai bine.
Pentru mine, este cea mai frumoasă reclamă văzută până acum. De aici ar putea învăţa cei ce nu ştiu altceva decât să aducă ofense acestei mărci, prin reclamele lor (se discută pe alt topic).
De o simplitate debordantă, adunând într-un buchet câteva exemplare şi personaje mult prea celebre şi cu o istorie a lor legată de "steluţă", ca să poată fi contestate vreodată de cineva (Stirling Moss, MB-ul de un milion de mile, maşina accidentată care "a avut grijă" de familia Kennedy, etc. - fiecare, o filă de istorie).
Chiar nu inteleg de ce atat de multe polemici.
Gusturile nu se discuta. Parerea mea ? Nu s-ar merita sa dai undeva la peste 50-60 k pe absolut nicio masina de lux. Viata e mai frumoasa cand stai undeva cu picioarele pe pamant si nu iei "everything for granted".
Daca ar fi sa aleg, as alege , subiectiv fiind, recunosc, S-Klasse.
La un moment dat zice "hit them with the Kenny-G"
De remarcat si ca in S-Klasse, individul ia loc pe bancheta din spate, asa cum ii sta bine unui "domn", in timp ce "colegul" sau urca la volan...Not good for Audi.
Last edited by mircea600sel; 03-08-2011, 12:39 PM.
Mercedes-Benz C180 Elegance
Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !
La un moment dat zice "hit them with the Kenny-G"
De remarcat si ca in S-Klasse, individul ia loc pe bancheta din spate, asa cum ii sta bine unui "domn", in timp ce "colegul" sau urca la volan...Not good for Audi.
S-a discutat si rediscutat despre reclama asta aici pe topic.Mai atent un pic.
Audi ce vrea sa demonstreze cu reclama cu 4 cercuri? Ca nu stie face nimic si o imprumutat totul. Cele 4 cercuri semnifica 4 marci care s-au unit Horch, DKW, Wanderer, Audi. Ar trebui intradevar sa arate trasaturi din trecut, cand Horch rivaliza cu Maybach dar nu mai e cazul. Asa ceva
Apoi aia cu Audi 100 cica german luxury car, pai aia e tractie fata. Nu mai trebuie adaugat nimic.
Problema mea cu Audi, exceptie R8, pe langa faptul ca arata la fel, e ca pun motorul ala in fata axei fata. Adica intre rotile fata si bara, intre faruri cumva, si asta are efecte nefaste asupra manevrabilitatii. Masini care se dau sport si tineresti subvireaza rau chiar si daca sunt 4x4. Si in ultimul top gear zice ceva de genul hopless understeer.
Ce-i asa de decisiva chestiunea gadgeturilor, asa se vorbeste de noile tehnologii de parca ar fi nustiu ce revolutie, poate la ochiul unora tre sa fie pliiiiin de butoane ca sa fie masina tare. Sau uitam ca masina e o chestie pe roti in care mergi si trebui sa faca asta bine, cu un confort bun dar care e relativ. In offroad in G taiat mai deschis ca orice cabrio sau roadster nu mi-a fost frig sau cald in schimb in Range Rover nu am stat prea bine si din moft era un pic frig uneori.
Fiecare masina are un caracter, dat de istorie de proportii de handling de putere si asa mai departe iar io stiu ca n-asi putea zambi intreg sa nu fie Benz. Mii de oameni lucreaza la proiectarea lor si nu de ieri, au invatat ceva facand asta si nu-s asa simplu niste fraieri.
Japonezii de zeci de ani tot incearca sa ia ochii dar nu le iese inca. Ei nu au o privire de ansamblu ci analizeaza si proiecteaza elementele pe rand si ca atare masinile asa si arata. N-au o linie clara (cand nu e aproape identica cu a lui 928, S, C, ML, E) si interioarele la fel, dezordonat pentru noi.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment