Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

AMG vs M vs RS

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ce ma distreaza cel mai mult e ca aici isi dau cu parerea persoane ce nu prea au nici o legatura cu masinile si nici macar nu au urcat vreodata intr-un RS, M sau AMG, dar'mite sa mai si conduca.

    Pe circuit, diferentele nu sunt de sutimi, ci de secunde bune. Aici se vede conceptia mai buna a masinilor si mai ales, cum stie fiecare constructor sa puna puterea pe asfalt si apoi sa fie si controlabila. Practic, fiecare M fiind superior unui AMG in privinta performantelor. Chiar si noul X5 M fiind mult mai superior lui ML63. Facand o intoarcere in trecut, hai sa vedem evolutia modelelor si cat de bine au evoluat in putere, pt ca la marea majoritate de aici asta conteaza cel mai mult:

    vechiul M5...400cp...actualul m5 ...507cp....viitorul m5 se preconizeaza a avea aprox 575-600cp
    vechiul rs6...450cp...actualul rs6 579cp...
    vechiul e63amg....514cp...noul e63 525cp....

    Progres mare pt. Audi si Bmw...si ca tehnologie ....si performante....dar la Mercedes ? Au pus aceasi cutie 7G-tronic cu mici modificari, cutie de care m-am convins cat buna e dupa o mica ''forja'' pe Transfagarasan, in care am fortat-o un pic si gata...a crapat. Si masina nu avea 100.000km, pe cand 530D-ul a rezistat 240.000km si inca functioneaza perfect la noul propietar.Si a avut si el parte de acelasi ''tratament'', dar pe o perioada mult mai lunga . Bine ca am scapat de CLS-ul ala, ca numai design-ul era de el.

    Motorul a ramas acelasi, fara a aduce imbunatatiri majore, pe cand ceilanti concep cate un motor nou PT FIECARE NOU MODEL LANSANT. Si tipic american, capacitate cilindrica cat mai mare, pistoane cat galeata, fara a avea rafinament-ul unui M sau RS. Si tipic ca si pana acum, viitorul M5 va matura cu el pe jos. Cum a facut si cu toate modelele anterioare. Actualul M5, fiind mult mai rafinat, o putere litrica ce nu prea a fost atinsa de cei de la AMG chiar si cu compresor, iar motorul V10 functionand fara vibratii si cu o putere avida de a se tura.

    Originally posted by ionut_90 View Post
    Eu am o nelamurire...sper sa fie cineva care sa ma lamureasca si pe mine.
    Daca M este mai bun decat AMG, atunci de ce la Formula 1, Safety Car-urile sunt AMG-uri si nu M ?
    Iar cu unele date, nu are rost sa vina Mircea cu ele, pt ca oricine care mai are habar de automobile ar trebuii sa le stie, altfel sa stea in banca lui sa nu se faca de rahat cu unele aberatii.

    Hai sa aruncam si noi un ochi aici, ca tot vorbeai de viteze maxime......

    http://www.youtube.com/watch?v=GBszk...eature=related uite aici M5

    http://www.youtube.com/watch?v=1QCOXaW8Xyo&NR=1 si uite aici pt RS6.


    Iar la intrebarea ta, daca ai avea unele cunostinte minimale despre masini, ti-ai fi dat singur raspunsul.
    Last edited by 300zxtt; 08-10-2010, 12:27 PM.

    Comment


    • #32
      Originally posted by mircea600sel View Post
      Tie si daca ti-as veni cu date tot nu ai intelege...e varsta si nici nu ai condus vreo masina de care vorbim noi aici.
      Si ontopic:Bmw530D vs E320cdi = 3 sec/tura
      BMW M5 vs E55AMG =1-6 sec/tura
      BMW M3 vs C 63 AMG= in 10 piste din 12 o incaseaza rau AMG-ul.{cu tot cu caii aia enormi}


      ...si o putem tine la nesfarsit...
      Asa este, nu am condus nici o masina despre care vorbim aici dar asta nu inseamna ca nu inteleg. Daca intram in domeniul auto (cu tot ce tine de o masina) s-ar putea sa fi surprins.
      Daca aveai cat de cat habar despre domeniul auto, stiai si tu ca MB se axeaza pe confort iar BMW pe sportivitate, e normal ca MB sa fie sub BMW la capitolul sportivitate.
      Cand ti-am spus sa vi cu date, nu m-am referit doar la timpi, sau la tine o masina buna se rezuma doar la asta ? Confort, siguranta, fiabilitate (si altele) nu conteaza ?
      In fine, fiecare isi cumpara ce vrea si ce isi permite.

      Originally posted by 300zxtt View Post
      Hai sa aruncam si noi un ochi aici, ca tot vorbeai de viteze maxime......

      http://www.youtube.com/watch?v=GBszk...eature=related uite aici M5

      http://www.youtube.com/watch?v=1QCOXaW8Xyo&NR=1 si uite aici pt RS6.


      Iar la intrebarea ta, daca ai avea unele cunostinte minimale despre masini, ti-ai fi dat singur raspunsul.
      1.Cred ca am mai spus intr-un topic ca videoclipurile filmate de amatori si postate pe youtube nu valoreaza nimic.
      2. Eu nu vad bordul M5-ului unde sa arate clar ca masina aia merge cu 337 km/h...dar poate m-a lasat pe mine vederea...
      3. RS6 este modificat de Evotech (are 720 CP).
      Pune fimlulete si cu MB modificate de Brabus sau alt tuner MB si pe urma mai vedem cum sta treaba.


      Este pentru ultima oara cand iti unesc posturile.Foloseste functia ''edit'' ca sa nu mai fie posturi duble.
      Last edited by mircea600sel; 08-10-2010, 13:38 PM.

      Comment


      • #33
        Originally posted by ionut_90 View Post
        Asa este, nu am condus nici o masina despre care vorbim aici dar asta nu inseamna ca nu inteleg. Daca intram in domeniul auto (cu tot ce tine de o masina) s-ar putea sa fi surprins.
        Daca aveai cat de cat habar despre domeniul auto, stiai si tu ca MB se axeaza pe confort iar BMW pe sportivitate, e normal ca MB sa fie sub BMW la capitolul sportivitate.
        Cand ti-am spus sa vi cu date, nu m-am referit doar la timpi, sau la tine o masina buna se rezuma doar la asta ? Confort, siguranta, fiabilitate (si altele) nu conteaza ?
        In fine, fiecare isi cumpara ce vrea si ce isi permite.
        Habar despre domeniul auto, cat de cat am...si nu pun intrebari cu raspunsuri simple.

        Stii ce e haios? Pana acum se vb cat de performant e MB-ul, iar cand aduci dovezi ca un Bmw cam matura cu el ,trecem la alte capitole. Ma bucur ca ai recunoscut , MB este sub BMW. Dar aici vorbim de divizia M, AMG sau RS. Si asta inseamna performanta. Si timpii aici fac diferenta intre o masina si alta.

        Pt ca nu facem aici comparatii cu ce masina consuma mai putin sau are portbagajul mai mare, ci strict la performante. Pt asta au fost concepute, altfel nu mai vedeai sigla AMG sau M pe portbagajul lor. Ci scris mare CDI sau TDI.

        Normal ca, si restul celor mentionate de tine conteaza, dar nu pe topicul asta il putem discuta.

        Comment


        • #34
          Uitati aici de ce sunt in stare inginerii de la AMG:
          Maybach Exelero:
          Motor: V12, twin turbo, 5908 cmc, 700 CP, 1020 Nm.
          Viteza maxima: 351,45 km/h.
          "motorizarea V12 de 5.9 litri a prototipului este de provenienta Mercedes si are o serie de imbunatatiri majore efectuate de diviza AMG a constructorului german.".
          Sursa:http://www.automarket.ro/stiri/mayba...uro-13188.html

          Comment


          • #35
            Originally posted by ionut_90 View Post
            stiai si tu ca MB se axeaza pe confort iar BMW pe sportivitate, e normal ca MB sa fie sub BMW

            Topicul se numeste Amg vs M vs Rs,nu Mb vs BMW.Te rog frumos ontopic.

            sigpic

            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

            Comment


            • #36
              Originally posted by ionut_90 View Post
              Uitati aici de ce sunt in stare inginerii de la AMG:
              Maybach Exelero:
              Motor: V12, twin turbo, 5908 cmc, 700 CP, 1020 Nm.
              Viteza maxima: 351,45 km/h.
              "motorizarea V12 de 5.9 litri a prototipului este de provenienta Mercedes si are o serie de imbunatatiri majore efectuate de diviza AMG a constructorului german.".
              Sursa:http://www.automarket.ro/stiri/mayba...uro-13188.html
              Chiar se merita sa dai 5 milioane de euro....( 5.000.000) pe o chestie mult mai slaba, cu viteza maxima cu mult mai mica, demaraje foarte lente si costand enorm de mult pt ce ofera cand pot cumpara cateva modele Veyron de banii aia, sau SSC Aero cu 435km/h.


              http://www.youtube.com/watch?v=KHwGA...eature=related uite si ce pot inginerii de la BMW.
              Last edited by 300zxtt; 08-10-2010, 14:02 PM.

              Comment


              • #37
                Originally posted by mircea600sel View Post
                Topicul se numeste Amg vs M vs Rs,nu Mb vs BMW.Te rog frumos ontopic.
                Ba Mircea voi doi defapt unde vreti sa ajungeti ca nu va inteleg(tu si cu prietenul tau)vreti sa distrugeti forumul sau ce?oricum n-o sa reusiti ca sunt prea multi fani Mercedesului,deocamdata prietenul tau a venit doar cu date,eu de fiecare data i-am pus linkuri si multi altii nu doar eu care i-au demonstrat ca nu e asa,pe mine ma intereseaza ce poate masina nu ce zic datele alea teoretice si sunt multe linkuri in care AMG-ul bate M-ul,voi inca nu ati priceput ca nu intereseaza pe nimeni ce poate un M sau un RS pe forumul asta,ne facem de tot cacatu,sunt multi care citesc forumul asta si sigur si-or facut o ditamai parerea proasta despre acest forum,deocamdata aici se fac ''LINIUTE'' nu dezbateri despre marca.Topicul asta nu-si mai are rostul.
                UN FAN MERCEDES NU O SA SE INTELEAGA NICIODATA CU UNUL DE LA BMW.

                Originally posted by 300zxtt View Post
                Chiar se merita sa dai 5 milioane de euro....( 5.000.000) pe o chestie mult mai slaba, cu viteza maxima cu mult mai mica, demaraje foarte lente si costand enorm de mult pt ce ofera cand pot cumpara cateva modele Veyron de banii aia, sau SSC Aero cu 435km/h.


                http://www.youtube.com/watch?v=KHwGA...eature=related uite si ce pot inginerii de la BMW.
                Chiar se merita,uita-te si tu la ele si ai sa vezi diferente mari,Bugatti inafara de aia 1001 cai nu are nimic atractiv la ea,si unul careia ii place masina si isi permite o s-o ia cat ai clipi,deoarece e Maybach nu VW.La tine doar viteza conteaza,cum spunea si Ionut.
                Si eu sincer ma mulumesc si cu un AMG de 525 de cai ca eu sunt mai modest decat o adunatura de plastic de la BMw care cum am mai spus nu e conceputa decat pentru viteze,adica pentru cei cu chiuloasele honuite.
                Auzi frate ca 700 de cai sunt putini si 351 /h e o viteza mica,pai ce sa fac cu un Bugatii ca nici nu am cu ce sa concurez cu el si nici nu-l pot urca pe o bordura,in schimb cu un AMG altcumva simti distractia,daca intelegi unde bat daca nu las-o asa.
                Last edited by mircea600sel; 08-10-2010, 14:22 PM.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by paul1983 View Post
                  Ba Mircea voi doi defapt unde vreti sa ajungeti ca nu va inteleg(tu si cu prietenul tau)vreti sa distrugeti forumul sau ce?oricum n-o sa reusiti ca sunt prea multi fani Mercedesului,deocamdata prietenul tau a venit doar cu date,eu de fiecare data i-am pus linkuri si multi altii nu doar eu care i-au demonstrat ca nu e asa,pe mine ma intereseaza ce poate masina nu ce zic datele alea teoretice si sunt multe linkuri in care AMG-ul bate M-ul,voi inca nu ati priceput ca nu intereseaza pe nimeni ce poate un M sau un RS pe forumul asta,ne facem de tot cacatu,sunt multi care citesc forumul asta si sigur si-or facut o ditamai parerea proasta despre acest forum,deocamdata aici se fac ''LINIUTE'' nu dezbateri despre marca.Topicul asta nu-si mai are rostul.
                  UN FAN MERCEDES NU O SA SE INTELEAGA NICIODATA CU UNUL DE LA BMW.
                  In primul rand este o discutie in aria ''offtopic''.Prietenul meu a venit cu date care nu sunt facute de niste amatori,sunt facute de oameni care se ocupa numai cu asa ceva.
                  Daca nu te intereseaza pe tine ce poate un M sau un RS asta nu inseamna ca nu intereseaza pe nimeni.
                  Concurenta intotdeauna este benefica...ce ar trebui sa facem sa ne facem icoane cu sigla Mercedes si sa ne rugam la ele?Sunt capitole in care e mai bun Mercedes-ul dar sunt foarte multe in care exceleaza Bmw-ul.
                  Trebuie sa intelegeti odata ca nu mai este Mercedes-ul ce a fost...s-a terminat era ''cobra,bot de cal''...GATA.Suntem in 2010,cei de la Bmw,Audi nu au dormit in tot timpul asta,au evoluat si inca foarte mult.


                  P.S. Circul aproape zilnic cu un 730D{2005} si iti spun sincer:cum stai in scaunele alea ventilate,cu masaj,cu gulerul ala ce il mulezi pe ceafa..nu stai in scaunul de S{w220}.Are S-ul prestanta dar la comfort nu mai este The King.
                  Last edited by mircea600sel; 08-10-2010, 14:27 PM.

                  sigpic

                  "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by mircea600sel View Post
                    In primul rand este o discutie in aria ''offtopic''.Prietenul meu a venit cu date care nu sunt facute de niste amatori,sunt facute de oameni care se ocupa numai cu asa ceva.
                    Daca nu te intereseaza pe tine ce poate un M sau un RS asta nu insoteamna ca nu intereseaza pe nimeni.
                    Concurenta intotdeauna este benefica...ce ar trebui sa facem sa ne facem icoane cu sigla Mercedes si sa ne rugam la ele?Sunt capitole in care e mai bun Mercedes-ul dar sunt foarte multe in care exceleaza Bmw-ul.
                    Trebuie sa intelegeti odata ca nu mai este Mercedes-ul ce a fost...s-a terminat era ''cobra,bot de cal''...GATA.Suntem in 2010,cei de la Bmw,Audi nu au dormit in tot timpul asta,au evoluat si inca foarte mult.


                    P.S. Circul aproape zilnic cu un 730D{2005} si iti spun sincer:cum stai in scaunele alea ventilate,cu masaj,cu gulerul ala ce il mulezi pe ceafa..nu stai in scaunul de S{w220}.Are S-ul prestanta dar la comfort nu mai este The King.
                    Apropo vezi ca prietenul tau are niste prescurtari ''gen mirc''nu-l atentionezi(vb,pt)?Ca am observat ca atrageai atentia unui forumist fidel intr-o zi,sau doar pentru unii exista regulament,in fine,sa revenim la subiect,au evoluat intr-adevar amandoua,dar Mercedesul nu a stat pe loc in timpul asta,deci the king is the king,si ti-am spus,in scaunele alea am stat si eu si nu m-au dat pe spate asa cum le lauzi tu,oricum nu dau S-ul pe Bmw clar.Si iti spun sigur si daca vrei iti aduc si dovezi ca la confort chiar a cazut in fata Mercedesului,deci Jaguar XJ,Bmw 7,Range Rover si bineinteles S class,daca citesti revista WHAT A CAR? ai sa vezi care e pe primul loc din cele 4,of course the S class,si bineniteles ca seria 7 asta al vostru idol este pe locul 4.Cauta revista si ai sa vezi.
                    Last edited by paul1983; 08-10-2010, 14:31 PM.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by 300zxtt View Post
                      Chiar se merita sa dai 5 milioane de euro....( 5.000.000) pe o chestie mult mai slaba, cu viteza maxima cu mult mai mica, demaraje foarte lente si costand enorm de mult pt ce ofera cand pot cumpara cateva modele Veyron de banii aia, sau SSC Aero cu 435km/h.


                      http://www.youtube.com/watch?v=KHwGA...eature=related uite si ce pot inginerii de la BMW.
                      BMW-ul M6 din videoclip este modificat de G-Power, deci nu este doar meritul inginerilor de la BMW. Fara modificarile inginerilor de la G-Power, BMW-ul M6 nu sare de 335 km/h (maxim, in cazuri foarte rare).
                      Maybach-ul Exelero este o masina de colectie, unicat, este normal sa coste mai mult decat alea fabricate "la duzina".
                      Pacat ca unii dintre noi nu apreciaza si alte lucruri in afara de perfomanta la o masina. Eu as da orice macar sa vad pe viu Maybach-ul Exelero, nu mai vorbesc de condus sau sa il am in proprietate. Design-ul Maybach-ului Exelero il vad ca fiind varful design-ului in lume.
                      In fine sunt multe lucruri de povestit dar nu are rost sa umpu topicul, si asa sunt cateva mesaje off topic.
                      @mircea600sel nu am folosit functia "Edit" pentru ca nu am mai avut timp sa modific postul. Si daca topicul se numeste "AMG vs M vs RS" atunci de cauta videoclipurile astea in topic ?
                      Originally posted by mircea600sel View Post
                      Ceva frumos...



                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by ionut_90 View Post
                        BMW-ul M6 din videoclip este modificat de G-Power, deci nu este doar meritul inginerilor de la BMW. Fara modificarile inginerilor de la G-Power, BMW-ul M6 nu sare de 335 km/h (maxim, in cazuri foarte rare).
                        Maybach-ul Exelero este o masina de colectie, unicat, este normal sa coste mai mult decat alea fabricate "la duzina".
                        Pacat ca unii dintre noi nu apreciaza si alte lucruri in afara de perfomanta la o masina. Eu as da orice macar sa vad pe viu Maybach-ul Exelero, nu mai vorbesc de condus sau sa il am in proprietate. Design-ul Maybach-ului Exelero il vad ca fiind varful design-ului in lume.
                        In fine sunt multe lucruri de povestit dar nu are rost sa umpu topicul, si asa sunt cateva mesaje off topic.
                        @mircea600sel nu am folosit functia "Edit" pentru ca nu am mai avut timp sa modific postul. Si daca topicul se numeste "AMG vs M vs RS" atunci de cauta videoclipurile astea in topic ?
                        Ionut daca era un Bmw Exelero poate era mai interesant,dar asa ca e vorba de Mercedes nu se poate,nu te-ai prins.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by mircea600sel View Post
                          Tie si daca ti-as veni cu date tot nu ai intelege...e varsta si nici nu ai condus vreo masina de care vorbim noi aici.
                          Si ontopic:Bmw530D vs E320cdi = 3 sec/tura
                          BMW M5 vs E55AMG =1-6 sec/tura
                          BMW M3 vs C 63 AMG= in 10 piste din 12 o incaseaza rau AMG-ul.{cu tot cu caii aia enormi}


                          ...si o putem tine la nesfarsit...
                          Ce zici de timpii astia Mircea?Si din cate vad Mercedesul nu e ultima varianta asa cum e cel de la Audi sau de la Bmw,unde-s alea 3 secunde ca vad ca Mercedesul sta cel mai bine,asta ca sa nu mai comparam W212-le cu ele.

                          Ma gandesc ca nu sunt amatori cei care au facut timpii la testul asta nu?

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by paul1983 View Post
                            Ce zici de timpii astia Mircea?Si din cate vad Mercedesul nu e ultima varianta asa cum e cel de la Audi sau de la Bmw,unde-s alea 3 secunde ca vad ca Mercedesul sta cel mai bine,asta ca sa nu mai comparam W212-le cu ele.
                            Track : Autozeitung test track

                            530D {E60-2008} 1:49.7
                            E 320 CDI{w211-2008} 1:52.3

                            Uite cele 3 secunde.

                            P.S. Si daca insisti uite si intre 530D{F10-2009-prezent} vs E350cdi{w212-2009-prezent}

                            530D -6,3 sec 100km/h
                            350cdi -6,9sec 100km/h



                            Si ca sa intelegeti odata pentru totdeauna:

                            530D{E60-2007-2009} 6,8 sec 100km/h
                            350cdi{W212-2009-prezent.} 6,9sec 100km/h

                            Last edited by mircea600sel; 08-11-2010, 20:49 PM.

                            sigpic

                            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                            Comment


                            • #44
                              Ce ma ati ajuns la o zecime ? Pai masina aia are mii de piese si istorie si caracter si alte sute de chestii de preferat sau ales, decat sa o reduci la o zecime.

                              Asa-i la modelele intermediare BMW are niste zecimi cateodata, la unele Mercedes, dar cad e vorba de lucruri serioase, ii bai. AMG da clasa.
                              BENZ G, altceva ce ?

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by STEFAN V8 View Post
                                Ce ma ati ajuns la o zecime ? Pai masina aia are mii de piese si istorie si caracter si alte sute de chestii de preferat sau ales, decat sa o reduci la o zecime.

                                Asa-i la modelele intermediare BMW are niste zecimi cateodata, la unele Mercedes, dar cad e vorba de lucruri serioase, ii bai. AMG da clasa.
                                Incearca fara ''ma'' ca nu ne-am ciocnit valizele in gara.

                                Da-mi 3 exemple de modele in care Mercedes-ul e mai ''tare''.{0-100km/h,pista}


                                M3 bate C63 Amg{intre 1-4 sec pe tur}
                                M5 bate E63 Amg {intre 1-2 sec pe tur}
                                BMW M6 bate SL63 AMG{intre 1-7 sec pe tur}
                                BMW M6 bate CL 63 AMG{2-3 sec pe tur}

                                Care model de Amg bate M-Power-ul?
                                Last edited by mircea600sel; 08-12-2010, 01:06 AM.

                                sigpic

                                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF