Ce ma distreaza cel mai mult e ca aici isi dau cu parerea persoane ce nu prea au nici o legatura cu masinile si nici macar nu au urcat vreodata intr-un RS, M sau AMG, dar'mite sa mai si conduca.
Pe circuit, diferentele nu sunt de sutimi, ci de secunde bune. Aici se vede conceptia mai buna a masinilor si mai ales, cum stie fiecare constructor sa puna puterea pe asfalt si apoi sa fie si controlabila. Practic, fiecare M fiind superior unui AMG in privinta performantelor. Chiar si noul X5 M fiind mult mai superior lui ML63. Facand o intoarcere in trecut, hai sa vedem evolutia modelelor si cat de bine au evoluat in putere, pt ca la marea majoritate de aici asta conteaza cel mai mult:
vechiul M5...400cp...actualul m5 ...507cp....viitorul m5 se preconizeaza a avea aprox 575-600cp
vechiul rs6...450cp...actualul rs6 579cp...
vechiul e63amg....514cp...noul e63 525cp....
Progres mare pt. Audi si Bmw...si ca tehnologie ....si performante....dar la Mercedes ? Au pus aceasi cutie 7G-tronic cu mici modificari, cutie de care m-am convins cat buna e dupa o mica ''forja'' pe Transfagarasan, in care am fortat-o un pic si gata...a crapat. Si masina nu avea 100.000km, pe cand 530D-ul a rezistat 240.000km si inca functioneaza perfect la noul propietar.Si a avut si el parte de acelasi ''tratament'', dar pe o perioada mult mai lunga . Bine ca am scapat de CLS-ul ala, ca numai design-ul era de el.
Motorul a ramas acelasi, fara a aduce imbunatatiri majore, pe cand ceilanti concep cate un motor nou PT FIECARE NOU MODEL LANSANT. Si tipic american, capacitate cilindrica cat mai mare, pistoane cat galeata, fara a avea rafinament-ul unui M sau RS. Si tipic ca si pana acum, viitorul M5 va matura cu el pe jos. Cum a facut si cu toate modelele anterioare. Actualul M5, fiind mult mai rafinat, o putere litrica ce nu prea a fost atinsa de cei de la AMG chiar si cu compresor, iar motorul V10 functionand fara vibratii si cu o putere avida de a se tura.
Iar cu unele date, nu are rost sa vina Mircea cu ele, pt ca oricine care mai are habar de automobile ar trebuii sa le stie, altfel sa stea in banca lui sa nu se faca de rahat cu unele aberatii.
Hai sa aruncam si noi un ochi aici, ca tot vorbeai de viteze maxime......
http://www.youtube.com/watch?v=GBszk...eature=related uite aici M5
http://www.youtube.com/watch?v=1QCOXaW8Xyo&NR=1 si uite aici pt RS6.
Iar la intrebarea ta, daca ai avea unele cunostinte minimale despre masini, ti-ai fi dat singur raspunsul.
Pe circuit, diferentele nu sunt de sutimi, ci de secunde bune. Aici se vede conceptia mai buna a masinilor si mai ales, cum stie fiecare constructor sa puna puterea pe asfalt si apoi sa fie si controlabila. Practic, fiecare M fiind superior unui AMG in privinta performantelor. Chiar si noul X5 M fiind mult mai superior lui ML63. Facand o intoarcere in trecut, hai sa vedem evolutia modelelor si cat de bine au evoluat in putere, pt ca la marea majoritate de aici asta conteaza cel mai mult:
vechiul M5...400cp...actualul m5 ...507cp....viitorul m5 se preconizeaza a avea aprox 575-600cp
vechiul rs6...450cp...actualul rs6 579cp...
vechiul e63amg....514cp...noul e63 525cp....
Progres mare pt. Audi si Bmw...si ca tehnologie ....si performante....dar la Mercedes ? Au pus aceasi cutie 7G-tronic cu mici modificari, cutie de care m-am convins cat buna e dupa o mica ''forja'' pe Transfagarasan, in care am fortat-o un pic si gata...a crapat. Si masina nu avea 100.000km, pe cand 530D-ul a rezistat 240.000km si inca functioneaza perfect la noul propietar.Si a avut si el parte de acelasi ''tratament'', dar pe o perioada mult mai lunga . Bine ca am scapat de CLS-ul ala, ca numai design-ul era de el.
Motorul a ramas acelasi, fara a aduce imbunatatiri majore, pe cand ceilanti concep cate un motor nou PT FIECARE NOU MODEL LANSANT. Si tipic american, capacitate cilindrica cat mai mare, pistoane cat galeata, fara a avea rafinament-ul unui M sau RS. Si tipic ca si pana acum, viitorul M5 va matura cu el pe jos. Cum a facut si cu toate modelele anterioare. Actualul M5, fiind mult mai rafinat, o putere litrica ce nu prea a fost atinsa de cei de la AMG chiar si cu compresor, iar motorul V10 functionand fara vibratii si cu o putere avida de a se tura.
Originally posted by ionut_90
View Post
Hai sa aruncam si noi un ochi aici, ca tot vorbeai de viteze maxime......
http://www.youtube.com/watch?v=GBszk...eature=related uite aici M5
http://www.youtube.com/watch?v=1QCOXaW8Xyo&NR=1 si uite aici pt RS6.
Iar la intrebarea ta, daca ai avea unele cunostinte minimale despre masini, ti-ai fi dat singur raspunsul.
Comment