Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Benzina vs. motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by asfalttango View Post
    Indiferent de statie de carburant nu am vazut pe un angajat de statie peco sa o duca rau sau sa isi cumpere combustibil pentru masina lui.Cu ce se completeaza lipsa la gestiune?Cu CLU?
    E o mica smecherie care se cheama cardul de combustibil al camionarilor, plus altii care fura direct din tancurile tractate de capu' tractor sau cu tupeu direct din rezervor.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #47
      Stiu de faza facuta cu complicitatea soferilor si de faptul ca baga intr-un rezervor cu cel putin 10 litri mai mult decit ar putea primi rezervorul.

      Poate asta e si cauza pentru care la GPL nu prea au cum sa il boteze.

      Oricum platim de calitatea intii si primim in cel mai bun caz calitatea a-2-a.

      Comment


      • #48
        am avut un var care a lucrat pe o cisterna de combustibil si mi-a spus ca lua motorina de la rafinarie iar pe drum se incalzea si se dilata (asta mai ales vara, dar si primavara sau toamna cand era mai cald). Si se dilata asa de mult incat daca nu avea inchise f bine capacele, dadea pe afara, iar de asta profita el si o vindea pe traseu... iar la statie ajungea cu cisterna ochi, fiindu-i socotuta la volum, nu la greutate. de aceea o ducea f bine...
        DON'T DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY !!!

        Comment


        • #49
          Pot sa va spun ca toti ingineri de la RAR Timis au masini pe benzina, nu stiu daca inseamna ceva.
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment


          • #50
            Originally posted by asfalttango View Post
            Daca as locui in vest as lua un diesel CDTI dar pentru Romania doar benzina ma scuteste de neplaceri foarte mari.
            Ok. dar multi se gandesc si la revanzarea masinii si din cauza goanei dupa diesel-uri un mb de 20-25.000 euro pe benzina il vinzi greu...
            DON'T DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY !!!

            Comment


            • #51
              Camionarii de pe cisternele de combustibil o duc nu bine, ci foarte bine, va spun in cunostiinta de cauza. La mine in zona cand vorbesc cu cate unul ii zic ca miroase a bani, bani multi. Spagile sunt mari ca sa intri, iar de post se tine cu dintii. Am vazut si eu de multe ori cum le curge zeama din masini, chestia cu dilatarea e reala, dar cred ca se mai intampla la masinile vechi.
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #52
                CDTI = Common rail Diesel Turbo direct Injection (Abreviere Omologata OPEL)
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #53
                  La masinile noi nu mai curge, insa presiunea in cisterna creste f. mult, iar ei mai trag (sustrag) cate ceva, ca la volum nu se cunoaste. Iar la unele statii o mai si boteaza, lucru pe care il fac si soferii de pe cisterne atunci cand e frig... vand motorina si o inlocuiesc cu apa, ca e greu sa stai cateva luni reci fara banii aia multi cu care te-ai obisnuit.
                  DON'T DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY !!!

                  Comment


                  • #54
                    Mai este un loc in care "ruminul" nu isi face calculul corect.

                    Face 5 km dus si 5 intors pina la servici si isi ia diesel.
                    Nici nu se ridica apa si il opreste.

                    Un diesel trebuie sa faca km nu gluma pentru a fi rentabil si a nu avea uzura .La tot ce inseamna utilaje,camioane ,utilitare este impetuos necesar un diesel dar la autoturismele personale (nu 4x4) ramine discutabila motorizarea.

                    Oameni de cele mai multe ori aleg subiectiv in functie de influente si mai actioneaza si instinctul de turma uneori.
                    Oamenii nu stau sa analizeze ce li se potriveste LOR in mod special ci se uita la vecini,cunostinte etc.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by asfalttango View Post
                      Mai este un loc in care "ruminul" nu isi face calculul corect.

                      Face 5 km dus si 5 intors pina la servici si isi ia diesel.
                      Nici nu se ridica apa si il opreste.

                      Un diesel trebuie sa faca km nu gluma pentru a fi rentabil si a nu avea uzura .La tot ce inseamna utilaje,camioane ,utilitare este impetuos necesar un diesel dar la autoturismele personale (nu 4x4) ramine discutabila motorizarea.

                      Oameni de cele mai multe ori aleg subiectiv in functie de influente si mai actioneaza si instinctul de turma uneori.
                      Oamenii nu stau sa analizeze ce li se potriveste LOR in mod special ci se uita la vecini,cunostinte etc.
                      aici ai pus punctul pe i, sunt 100% de acord cu asfalttango

                      Comment


                      • #56
                        as avea mult de spus despre motorina care o cumparam de la pompe......dar monetan ma abtin....

                        un sfat....cumparati numai de la omv motorina...in restul statiilor si mai ales cele particulare nu se respecta aditivii si mai ales adaugarea de ulei de ungere in combustibil

                        Comment


                        • #57
                          Am mai auzit lucruri bune desprte OMV! Dar despre efix-ul de la rompetrol ce parere aveti?
                          DON'T DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY !!!

                          Comment


                          • #58
                            Profit de discutia deschisa de voi si va intreb....De unde alimentati? Ce statii peco recomandati pentru un motor Diesel euro 3.

                            Comment


                            • #59
                              vad ca multa lume zice "benzina si GPL", dar cati dintre voi ati vazut un motor pe benzina generatia 124 (200 sau 230) dupa 70-80 mii km pe GPL... eu am schimbat numai in octombrie si noiembrie 4 pt niste amici. motorul facut sa mearga cu benzina trebuie sa mearga cu benzina...parerea mea.

                              Comment


                              • #60
                                Parerile pro si contra GPL sunt pe un thread special unde mai multi membri au dus o discutie argumentata despre utilizarea GPL-ului.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF