Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Benzina vs. motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    prefer motorina

    dc: eu fac cam 4000km pe luna, si motorina mereu am luat-0 sub pretul pietei,de exemplu acum o gasesc cu 25 mi si este euro4,plus ca pana acum vreo 3 ani nu prea dadeam deloc bani pe motorina(ce vremuri frumoase) si ar fi fost culmea sa am masina pe benzina
    Last edited by doktor4carz; 01-07-2008, 23:24 PM.
    Mercedes w211 E220CDI
    Bmw e46 320 d 150 cp, 330Nm
    Mercedes w124 2.5 d 90 cp

    Comment


    • #17
      prefer motorina imi place 'ticanitul motoarelor diesel
      https://www.facebook.com/W123MercedesBenz

      Comment


      • #18
        daca faci un rulaj mai mare de 50.000km pe an se renteaza diesel sau daca cumperi masina de noua....avand garantie ......

        daca ar fi asa cum spun unii inseamna ca producatorii de autoturisme sa renunte total la variantele pe benzina......dar nu e asa .....si nu o sa dispara niciodata aceasta motorizare


        toata lumea face calculul carburantului...dar nimeni nu ia in calcul pretul intretinerii motorului diesel sau eventualitatea defectarii unor piese mai importante...turbina,pompa de injectie,injectoare si atunci unde mai e economia realizata pe carburant.?te bucuri ca economisesti la un rulaj cateva sute de euro si apoi te duci sa dai 1500e pe o turbina de exemplu.unde e afacerea?

        cand achizitionezi un autovehicul diesel nu o sa ai niciodata certitudinea rulajului real...NICIODATA....asa usor se pot achizitiona carti de service in germania....sausa dai km inapoi in romania cu 50e si te bucuri ca ai un autovehicul cu 120.000km cand in realitate are peste 250.000km.
        am vazut masini rulate in germania cu 300.000km care aratau aproape ca noi....pt ca dieselul oricand o sa aibe un rulaj mai mare decat o benzinara...

        eu prefer la orice ora un benzinar in 6 cilindri.....

        Comment


        • #19
          Nu sunt hotarat ce prefer benzina sau diesel. Fiecare are avantaje si dezavantaje.
          Dieselul e mai economic, mai placut de condus in oras, la turatii mici si mult mai solicitat pe piata secound. Dezavantaje sunt: costuri de intretinere, zgomot etc.
          La benzina este mai silentios motorul, mai ieftin si la achizitie si la intretinere iar mai nou benzina e mai ieftina ca motorina.
          http://goo.gl/YDT4L

          Comment


          • #20
            DIESEL clar, daca vrei sa faci economie de carburant, GPL nu e o solutie, la modul ca nu e cea mai fericita situatie cand improvizezi un mercedes....cand o sa fie gepeleuri din fabrica mai discutam....
            W110-2.0 D 1966
            W115-2.0 D 1971
            W123-2.4 D 1982

            Comment


            • #21
              declinul diesel MB in RO a inceput cu 300 diesel w123 si w124,le evita totzi....vor urma 240-w123,250 w124,etc....cu urmarea fireasca a dezvoltarii distributziei
              inst de gpl...inca se gaseste ieftin w123,motor capac negru,ce va inlocui 240 si 200 diesel...

              Comment


              • #22
                Nu cred ca se lecuieste romanul asa usor de Diesel, folclor din abundenta, si daca mai este si pina in 2.999cmc poate sa duca la impozitul actual, da sa vezi cand l-or schimba (pe impozit) cu unul de ala stil UE, valeeleeuuu.
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #23
                  Se va lecui. Mai ales ca motorina e deja mai scumpa la pompa. Si nu totzi baga de la locomotive.

                  Comment


                  • #24
                    Scuzati-ma daca sunt prea naiv, eu am bagat numai de la pompa... Am auzit ca lumea mai baga si de la locomotive, combine, diverse utilaje, dar nu afecteaza motorul?
                    Baga asa in masina chiar tot ce le pica in mana ?!?!?!?!?!?
                    DON'T DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY !!!

                    Comment


                    • #25
                      Aia cu ele mai CDI sigur nu baga..., la CDI-uri nu-ti vine sa bagi nici de la orice pompa. Procentual asa se-ntampla, c-or mai fi si care baga, treaba lor, pe banii lor numa ei se distreaza .
                      .. ________ ..
                      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                      (Oo\==/oO)
                      ..U...............U.
                      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                      Comment


                      • #26
                        Pai aia din surse dubioasa de unde credeti ca-i luata ? nu tot de la pompa ?

                        Comment


                        • #27
                          Dacă privim problema prin prisma randamentului (aproape 0,4 la diesel şi sub 0,28 la otto) motorul diesel este suveran. Progresele făcute de el în ultimul deceniu l-au readus în prim plan. Dieselul lent, bruiant şi poluant este o amintire. El astăzi concurează cu succes, cu motoarele otto aspirate de aceeaşi cilindree.
                          Am două maşini turbo diesel cu capacitati cilindrice de 1,9 şi 2,5 ambele cu puteri inferioare Mercedesului meu cu motor otto de 2,8 şi cu toate acestea, ambele accelerează mai prompt şi mai viguros decât motorul pe benzină. Motorul diesel a câştigat mult în rafinament şi faptul că a ajuns să echipeze modele din clasa premium nu este întâmplător. Are atu-ul cuplului fenomenal obţinut la turaţii mult mai joase, are atu-ul consumului, a devenit mai silenţios şi începe să aibă un cuvânt de spus şi la capitolul poluare. Din patru atu-uri, trei sunt legate strâns de randament.
                          Optez deci, pentru motorină!
                          Toate celelalte aserţiuni legate de costuri de exploatare sunt pur conjuncturale. În parcul auto românesc dieselul este din ce în ce mai bine reprezentat, deci din vânzarea benzinei nu se mai câştigă mare lucru, în condiţiile în care mulţi au virat-o spre GPL. Era inutil să mai scumpească benzina. Nevoia fixează preţul şi el este -din păcate- unul de speculă!

                          Comment


                          • #28
                            gasit azi dim la un concesionar E250 TURBODIESEL W124,94 AN,330000KM REALI,ARGINTIU,CLIMA AUTOMATICA,CURAT,UNIPROPRIETAR.M-am jucat 10 min cu vinzatorul de la 4500,pina la 4000 vinzarea inclusa adica de fapt 3500 vrea curati...dar nu se merita,pe gaz e mai ieftin sa mergi..am mai si verificat pe loc in parcare online la circa de finante daca are impozitul platit si era ok...

                            Comment


                            • #29
                              La impozitare diferentiata diesel/benzina si in functie de norma de poluare euro, lucrurile se vor schimba dramatic si la noi.
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment


                              • #30
                                Foarte bine zis Nelu!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF