Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Benzina vs. motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    prefer motorina

    dc: eu fac cam 4000km pe luna, si motorina mereu am luat-0 sub pretul pietei,de exemplu acum o gasesc cu 25 mi si este euro4,plus ca pana acum vreo 3 ani nu prea dadeam deloc bani pe motorina(ce vremuri frumoase) si ar fi fost culmea sa am masina pe benzina
    Last edited by doktor4carz; 01-07-2008, 23:24 PM.
    Mercedes w211 E220CDI
    Bmw e46 320 d 150 cp, 330Nm
    Mercedes w124 2.5 d 90 cp

    Comment


    • #17
      prefer motorina imi place 'ticanitul motoarelor diesel
      https://www.facebook.com/W123MercedesBenz

      Comment


      • #18
        daca faci un rulaj mai mare de 50.000km pe an se renteaza diesel sau daca cumperi masina de noua....avand garantie ......

        daca ar fi asa cum spun unii inseamna ca producatorii de autoturisme sa renunte total la variantele pe benzina......dar nu e asa .....si nu o sa dispara niciodata aceasta motorizare


        toata lumea face calculul carburantului...dar nimeni nu ia in calcul pretul intretinerii motorului diesel sau eventualitatea defectarii unor piese mai importante...turbina,pompa de injectie,injectoare si atunci unde mai e economia realizata pe carburant.?te bucuri ca economisesti la un rulaj cateva sute de euro si apoi te duci sa dai 1500e pe o turbina de exemplu.unde e afacerea?

        cand achizitionezi un autovehicul diesel nu o sa ai niciodata certitudinea rulajului real...NICIODATA....asa usor se pot achizitiona carti de service in germania....sausa dai km inapoi in romania cu 50e si te bucuri ca ai un autovehicul cu 120.000km cand in realitate are peste 250.000km.
        am vazut masini rulate in germania cu 300.000km care aratau aproape ca noi....pt ca dieselul oricand o sa aibe un rulaj mai mare decat o benzinara...

        eu prefer la orice ora un benzinar in 6 cilindri.....

        Comment


        • #19
          Nu sunt hotarat ce prefer benzina sau diesel. Fiecare are avantaje si dezavantaje.
          Dieselul e mai economic, mai placut de condus in oras, la turatii mici si mult mai solicitat pe piata secound. Dezavantaje sunt: costuri de intretinere, zgomot etc.
          La benzina este mai silentios motorul, mai ieftin si la achizitie si la intretinere iar mai nou benzina e mai ieftina ca motorina.
          http://goo.gl/YDT4L

          Comment


          • #20
            DIESEL clar, daca vrei sa faci economie de carburant, GPL nu e o solutie, la modul ca nu e cea mai fericita situatie cand improvizezi un mercedes....cand o sa fie gepeleuri din fabrica mai discutam....
            W110-2.0 D 1966
            W115-2.0 D 1971
            W123-2.4 D 1982

            Comment


            • #21
              declinul diesel MB in RO a inceput cu 300 diesel w123 si w124,le evita totzi....vor urma 240-w123,250 w124,etc....cu urmarea fireasca a dezvoltarii distributziei
              inst de gpl...inca se gaseste ieftin w123,motor capac negru,ce va inlocui 240 si 200 diesel...

              Comment


              • #22
                Nu cred ca se lecuieste romanul asa usor de Diesel, folclor din abundenta, si daca mai este si pina in 2.999cmc poate sa duca la impozitul actual, da sa vezi cand l-or schimba (pe impozit) cu unul de ala stil UE, valeeleeuuu.
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #23
                  Se va lecui. Mai ales ca motorina e deja mai scumpa la pompa. Si nu totzi baga de la locomotive.

                  Comment


                  • #24
                    Scuzati-ma daca sunt prea naiv, eu am bagat numai de la pompa... Am auzit ca lumea mai baga si de la locomotive, combine, diverse utilaje, dar nu afecteaza motorul?
                    Baga asa in masina chiar tot ce le pica in mana ?!?!?!?!?!?
                    DON'T DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY !!!

                    Comment


                    • #25
                      Aia cu ele mai CDI sigur nu baga..., la CDI-uri nu-ti vine sa bagi nici de la orice pompa. Procentual asa se-ntampla, c-or mai fi si care baga, treaba lor, pe banii lor numa ei se distreaza .
                      .. ________ ..
                      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                      (Oo\==/oO)
                      ..U...............U.
                      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                      Comment


                      • #26
                        Pai aia din surse dubioasa de unde credeti ca-i luata ? nu tot de la pompa ?

                        Comment


                        • #27
                          Dacă privim problema prin prisma randamentului (aproape 0,4 la diesel şi sub 0,28 la otto) motorul diesel este suveran. Progresele făcute de el în ultimul deceniu l-au readus în prim plan. Dieselul lent, bruiant şi poluant este o amintire. El astăzi concurează cu succes, cu motoarele otto aspirate de aceeaşi cilindree.
                          Am două maşini turbo diesel cu capacitati cilindrice de 1,9 şi 2,5 ambele cu puteri inferioare Mercedesului meu cu motor otto de 2,8 şi cu toate acestea, ambele accelerează mai prompt şi mai viguros decât motorul pe benzină. Motorul diesel a câştigat mult în rafinament şi faptul că a ajuns să echipeze modele din clasa premium nu este întâmplător. Are atu-ul cuplului fenomenal obţinut la turaţii mult mai joase, are atu-ul consumului, a devenit mai silenţios şi începe să aibă un cuvânt de spus şi la capitolul poluare. Din patru atu-uri, trei sunt legate strâns de randament.
                          Optez deci, pentru motorină!
                          Toate celelalte aserţiuni legate de costuri de exploatare sunt pur conjuncturale. În parcul auto românesc dieselul este din ce în ce mai bine reprezentat, deci din vânzarea benzinei nu se mai câştigă mare lucru, în condiţiile în care mulţi au virat-o spre GPL. Era inutil să mai scumpească benzina. Nevoia fixează preţul şi el este -din păcate- unul de speculă!

                          Comment


                          • #28
                            gasit azi dim la un concesionar E250 TURBODIESEL W124,94 AN,330000KM REALI,ARGINTIU,CLIMA AUTOMATICA,CURAT,UNIPROPRIETAR.M-am jucat 10 min cu vinzatorul de la 4500,pina la 4000 vinzarea inclusa adica de fapt 3500 vrea curati...dar nu se merita,pe gaz e mai ieftin sa mergi..am mai si verificat pe loc in parcare online la circa de finante daca are impozitul platit si era ok...

                            Comment


                            • #29
                              La impozitare diferentiata diesel/benzina si in functie de norma de poluare euro, lucrurile se vor schimba dramatic si la noi.
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment


                              • #30
                                Foarte bine zis Nelu!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF