Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W221 S320 Cubanite Silver

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salut, nici nu stiu ce sa mai zic cu baia asta de ulei, trebuie sa ajung sa o urc sus si sa dau scuturile jos sa vad cum se prezinta. Oricum, daca fac distributia am inteles ca iar trebuie demontata baia. Iti scriu daca am nevoie, merci mult.

    In alta ordine de idei, la 12 azi am programare sa schimb bratele acelea pe fata, nu mai am stareeeee! Nici de Craciun cand eram copil nu ma bucuram mai tare. Sper sa se rezolve. Revin cu feedback.
    Zi linistita.

    Comment


    • #77
      Am trecut si eu prin faza aia. Eu ignor in general problemele.

      Chiar azi am mers pe un drum pietruit. Cloncanea bratu de mama focului.

      Imi ziceam in sine, ma...bine ca nu l am schimbat.
      Nu de alta dar joc in roata nu am, bate deja de aproape 70k pe drumuri pietruite, pe asfalt nu il aud.
      Deci ceva valoare tot am scos din piesa de proasta calitate.

      Intr o luna iar o scot din circulație, ce sa ma tot agit.
      Asa am zis si data trecuta cand am bagat masina la hibernare un an ca voi schimba bratul dupa ce o scot iar pe strazi.

      Dar vezi tu cum e, ba inelu abs, ba antigel, ba ulei, ba terminat cu antifonare, ba maneta semnalizare, ba directie spate, ba capace care iar curg, ba un injector de gaz, ba stop suplimentar, etc

      Mașinile astea vechi iti mănâncă portia de rabdare destul de repede. Asa ca nu te grabi niciodata sa rezolvi vreo problema relativ minora la care nu esti sigur de cauza.
      Stai pana cauza devine evidentă si vezi ca intre timp mai apar alte defecțiuni mai importante care cer atentie imediata.

      Asa te bucuri de mașină, totusi e un S, e altceva.
      Daca zilnic iti bati capul cu ce sa ii mai faci nu mai ai timp sa te simti bine.
      Last edited by Sharky; 09-14-2024, 09:42 AM.

      Comment


      • #78
        Salut, inteleg ce zici dar sunt unele chestii peste care nu pot trece. Pt mine degeaba e un S daca imi face zgomote la drum, nu ma pot bucura de drum si nici de masina. In ultimii 3 ani am avut masina de munca asa ca in weekenduri, vacante si pe unde mai plec cu Mercedesul am nevoie de liniste si pace. Nu zic ca viziunea ta e gresita insa nu o pot aplica in totalitate la mine.

        Am schimbat bratele, e diferenta destul de mare acum dar zgomotul nu a disparut. La drum drept e totul perfect dar la limitari de viteza si alte diferente de nivel se aude (parca totusi nu atat de des ca inainte sa schimb bratele). Bratele vechi erau (din pacate) intr-o stare mai buna decat ma asteptam dar totusi bucsele pe care le-am schimbat vara trecuta incepusera sa crape usor. Asa repede?
        In fine. Maine dau o fuga la mare si apoo luni ma duc la Airmatic aici in Buc sa faca o verificare la perne si amortizoare, cred ca de acolo e zgomotul. Apoi iau o decizie in functie de costuri. Nu ma arunc sa reconditionez perne etc pt ca imi fac planuri de schimb distributie si aia e proababil 10k ron sau pe acolo.

        In alta ordine de idei, i-am cumparat un set de stergatoare Bosch OEM. Cost bun cumparate de unde trebuie.

        Revin cu feedback.

        Weekend linistit la toata lumea.

        Comment


        • #79
          Te inteleg perfect. Asa eram si eu.
          Leacul pt mine a costat multe mii de euro si ore pierdute pe langa masina.
          Ma bucur ca am depășit faza aia, cu greu.

          Dezleaga antiruliul si da o tura, asta nu costa.

          In rest nu are cum bucsa sa fie deja stricata. Poate doar da a a fost stransa cu rotile in aer.

          Crapaturi la suprafata fac toate, cat timp nu sint adânci nu e problema ca se încrețește stratul superficial.
          Daca pivotii sunt ok la brațe eu zic sa nu le arunci.

          Pernele nu cred ca au cum sa bata, mai degraba amortizoarele sau flansa acestora.

          Bat pe drum pietruit sau la gropi mari?
          In general pivotii, antiruliul bat pe drum pietruit sau cu dale la mers incet. Nu e nevoie de denivelari mari doar de suprafata neregulata.

          Amortizoarele bat cand ai denivelari mai mari, gropi care le iei cu viteza.
          Nu stiu daca la perne poti verifica vizual in ce stare e flansa de amortizor.

          Dupa mine daca masina tot a fost pe elevator se puteau desface șuruburile celorlaltor brate si sa se simta la mana pivotii individual, cu bratul liber.
          Imposibil sa nu te prinzi care joaca.

          Bafta oricum. Ii dai tu de cap. Important e ca masina merge si nu e vreun pericol de accident.
          In rest s u e tot s si daca mai bocane.

          Comment


          • #80
            Nu pot edita.
            Bucsile fata se incovoaie destul de tare cand virezi maxim. Deci evita sa lasi masina parcata cu rotile virate tare.

            ​​​​​​​

            Comment


            • #81
              Din pacate nu am capacitatea necesara sa desfac singur bara stabilizatoare iar la mecanici...nici nu mai stiu ce sa mai zic...ba n-au timp, ba n-au chef, ba nu stiu ce. M-am cam saturat de fitele lor, efectiv sunt cu nervii intinsi la maxim aici.
              In fine, trecem si peste asta.

              Am fost azi la Airmatic...mai aveam putin sa ma rog sa-mi ia si mie niste bani sa-mi verifice ceva pe la masina daca tot m-am dus. Am venit acasa, m-am oprit la Lidl pe drum, daca tot am iesit din casa macar sa nu ma intorc cu mana goala...

              Stand apoi si reflectand la ce s-a intamplat in ultima vreme, m-am dus si am luat un spray cu vaselina de aia alba cu litiu si am zis sa ma joc de-a mecanicul... m-am bagat putin sub masina si am dat pe bucsele de la bara stabilizatoare, doar pe partea dinspre roti ca acolo am avut acces. Am iesit apoi in "teste" si surpriza, zgomotul se auzea mai tare, fapt care ma duce cu gandul ca bara stabilizatoare pe care am montat-o cand am luat masina acum 2ani+ are inceput de sfarsit, altfel mi se pare cam mare coincidenta... Am cerut oferta la Autoklass si e 1000 RON bara, o sa ma decid maine daca o comand sau nu. Daca o comand si nu se rezolva problema, cred ca intru in depresie.
              Sa incerc totusi sa ma duc undeva sa-mi desfaca bieletele si sa ies in teste cu ea asa? Sau e clara treaba?

              Comment


              • #82
                Salutare,

                DA!!! Se pare ca problema cu zgomotul la trecerea peste bumpere sau peste ondulari ale drumului s-a rezolvat. Am facut 100km dupa interventie si nu s-a mai auzit deloc, sper ca asa sa ramana.

                Cand am luat masina am primit si o bara stabilizatoare fata noua, avea un zgomot teribil (clasic) la trecerea peste bumpere sau schimbari de nivel etc. Montat bara la serviceul pe care il frecventam atunci si totul a fost ok pana acum un an si ceva cand am inceput sa aud zgomote iar. Toti mecanicii ziceau ca nu are nimic masina si nu se gandeau probabil sa arunce un ochi si la bara stabilizatoare pt ca stiau ca am schimbat-o nu cu mult timp in urma...
                Se pare ca problema este ca nu au lipit bucsele pe suportii metalici de prindere. Bucsele sunt lipite de bara din fabrica dar cnf unui buletin de service, la modelul asta trebuiesc lipite si bucsele de suporti. De aia a fost ok o perioada, pana a inceput sa faca joc putin. Probabil mecanicii de dinainte nu au stiut de acel buletin sau pur si simplu au ignorat.

                Mecanicul la care merg acum a montat ca la carte, cnf buletinului de la Mercedes, inclusiv cu scoatere aer din perne etc.

                Pentru asta am schimbat pe fata, din iunie si pana acum, bieletele antiruliu, bratele dinspre fata (cred ca asa le zice), bratele pe care se prinde amortizorul si acum bara antiruliu. Putin mai mult de 5000 lei. Nu-mi pare rau, e diferenta mare acum.

                Imi pare bine pt ca mi-am urmat instinctul si nu m-am bagat la reconditionat amortizoare, perne etc. Bine, sincer sa fiu nici nu mai ramasese mult de schimbat pe fata dar tot mai gaseam un cap de bara, poate un brat de sus etc.

                Urmeaza sa vad ce fac cu distributia, daca o fac sau imi asum rontaitul acela de la rece. O sa pun oricum un 5w40 si schimb si firma, nu mai pun de la "Mercedes".

                O sa mai fac si o geometrie dupa ce pun anvelopele de iarna, sta volanul cam stramb.

                In rest totul ok, imi caut de drum acum ca sa ma bucur de "noua" masina.

                Comment


                • #83
                  Ai idee cu ce au lipit bucsele?

                  Ai rotile uzate inegal?
                  O Sa faci o geometrie la fiecare schimb de roti?
                  Apoi te plangi de nervi?

                  Geometria o faci ok dupa rotile cu care circuli cel mai mult. Daca nu ai uzura inegala nu ar trebui sa se invarta volanul dupa un schimb.
                  MAi poti drege prin schimb stanga- dreapta rotilor. Sau mai bine da i pace.

                  Taie mecanicii anteriori de pe lista ca te aduc la sapa de lemn.
                  Last edited by Sharky; 11-03-2024, 16:41 PM.

                  Comment


                  • #84
                    La Multi Ani!

                    Disparuse topicul o perioada, de asta nu am mai raspuns. Ma bucur mult pt ca s-a putut recupera.

                    Nu mai stiu cu ce a lipit bucsele, mi-a aratat dar nu mai tin minte. Oricum, cu ala lipeste de mult timp si nu au fost probleme. Mi-a disparut zgomotul acela, e liniste acum.
                    La Mercedes costa vreo 250 lei tubul "recomandat" de ei pe buletin, am intrebat la Autoklass.

                    Volanul incepuse sa stea spre stanga dupa ce am schimbat bratele. Nu fac geometria des daca nu este cazul dar nu-mi place sa merg cu volanul stramb, ma seaca rau.
                    In 3 ani de cand am masina, "cred" ca o anvelopa pe spate a uzat-o mai mult decat celelalte, intr-o vara. Nu am investigat prea mult dar nu am sesizat sa se mai fi intamplat de atunci.
                    Oricum, de cand am masina nu am facut nicio calibrare la perne. Cred (sau mai bine zis sper) ca daca as fi mers la Mercedes pt geometrie, poate se uitau la mai multe chestii dar la Autoklass o geometrie la a mea pleaca de la 1000 lei asa ca am mers pe Fundeni la o "recomandare" dar cred ca am nimerit gresit... Dupa ce am plecat de acolo statea volanul spre dreapta si a mai fost necesar sa revin de 2 ori ca sa stea aproape perfect...Aia e. Am platit doar pret pt reglaj fata, sper totusi ca a masurat si pe spate si ca nu a fost cazul sa ma taxeze ) La Autosoft sper sa nu mai fiu nevoit sa merg vreodata.
                    Oricum, mie mi se pare ca de cand am luat-o, pe spate, ori e lasata intr-o parte ori e ridicata in cealalta...Parca nu e perfect la nivel. Mecanicii imi spun ca sunt nebun si sa o las asa. Draq mai stie.

                    Am schimbat si uleiul, am pus Fuchs 5w40. Urmeaza sa il schimb iar in curand ca am mai bagat km (nu mai am masina de munca).
                    Baia mica de ulei nu vrea sa etanseze dupa toate incercarile. Cand voi apasa pe tragaci pt distributie (daca voi apasa), voi schimba si baia mica cu una noua si aia e. Oricum, am mai completat extrem de putin ulei dupa interventiile de mai sus. As vrea totusi sa vad curat luna pe acolo dar poate vreau eu prea mult de la o masina de 18-19 ani...
                    Exceptand zornaitul de la pornirea la rece, alte probleme nu par sa mai fie, nu notabile cel putin. A, era sa uit, de cateva zile air nu se mai deschide geamul de la sofer, asa din senin. Celelalte comenzi de pe usa merg asa ca ma face sa cred ca iar a cedat motorasul (il schimbasem in 2023). L-am comandat de la dez, urmeaza sa ajunga. Sa vad pe unde il montez ca mi-e groaza sa dau iar fata de usa jos, probabil o voi face singur, am "sculele" necesare.

                    Altfel, masina merge ok, fuge de rupe daca e nevoie dar de regula nu e nevoie pt ca merg mai mult si cu familia in masina. Portbagaj incapator, intra tot acolo.
                    Ma mai uit aproape in fiecare zi dupa masini, mi-ar placea ceva mai "sportiv" dar apoi cand stau sa analizez, imi revin repede.
                    De cand nu mai am masina de munca, nu ma simt foarte bine sa o folosesc pe asta pe distante mici pana la gradinita gen 5-6 km dus intors, ajung cu ea rece inapoi. Dar asta e, 3 ani a stat cuminte dimineata.

                    Planuri pt 2025... sa schimb motorasul si sper sa se rezolve si apoi probabil voi trece la niste all seasonuri mai premium, Michelin, Conti ceva. Nu vad de ce sa mai stau cu 2 seturi de anv.

                    Aah, da, tre sa schimb si becurile si studiam varianta de led de la Leditup de aici din Buc.

                    Cam atat. Eram nevorbit.

                    Numai bine.

                    Comment


                    • #85
                      Un volan ti l poate îndrepta orice mecanic, păstrând reglajele existente.

                      Spatele e dificil de reglat si dificil de diagnosticat in caz ca ai jocuri.
                      Fata se face usor ca la orice masina dar spatele trebuie pus la punct.

                      Dar daca n ai uzuri deranjante...nu umbla.

                      Asta e trist. Nu masina in sine e scumpa ci lipsa personalului calificat.

                      Baia mica, cureti bine, cat poti tu si apoi pe unde suspectezi ca iese trage o tona de silicon, pe exterior.

                      Eu asa am lungit o cu capacele epuratoare la motorul meu.
                      In rest nu conteaza vechimea. E39 le era uscat, idem si e90 ul. Tot batrane si astea.

                      Hai ca o scoti la capat.
                      Masina e faina si cu defecte...
                      Last edited by Sharky; 01-03-2025, 01:12 AM.

                      Comment


                      • #86
                        Salutare (daca mai mișcă careva),

                        Am schimbat xenomanele (Osram) și e diferența enormă, erau obosite cele vechi.

                        Nu am rezolvat geamul de la șofer, o sa vreau sa îl fac singur, daca rămân zgomote prin ușa cel puțin rămân de la mine. Am piesa în portbagaj, aștept să-mi fac curaj.

                        Începuse iar sa aibă scurgeri de ulei destul de semnificative (pt standardele mele). Am studiat puțin și am luat cele 2 garnituri de la corpul filtrului de ulei, nu știu daca doar de acolo curgea insa cu siguranță curgea pe acolo. Montat, spălat și urmează sa vad daca mai da ceva. Ar fi prea frumos sa se fi rezolvat doar cu atât, vom vedea. Cu siguranță mai sunt și alte garnituri imbratranite (suspectez clapeta).

                        Pe 19 a expirat asigurarea și am tras-o pe dreapta, am mai luat intre timp o mașina pe care sa o folosesc în oraș etc și am nevoie sa mă ocup sa o înmatriculez. Mercedesul sta frumos undeva ferit de ochii curiosilor și va lua foarte în serios rolul de mașina de weekend/concedii de acum înainte. Merge foarte frumos după câte am revizuit la suspensie (și nu numai) și nu mă îndur sa o dau, mi-e greu sa cred ca în gama asta de preț aș găsi ceva care sa mă facă sa zâmbesc cum o face asta. Merge mai frumos decât atunci când am cumpărat-o.

                        Va mai țin la curent cu ce mai meșteresc pe la ea.

                        Comment


                        • #87
                          Asa, încet incet intri pe făgașul normal al unui posesor de Mercedes.
                          Toate aceste stari si situatii prin care trece un posesor sunt cam aceleași.
                          Chiar daca treaba s a terminat acum, ce e al tau e pus deoparte. Asta cu tehnica.

                          Cu vândutul pretul se va duce doar in jos. Cat costa un 220 azi asa va ajunge sa coste 221 maine.

                          Pana la urma ai luat o masina pt bogatani la pret de nimic. Asta e un plus, dar e si un minus.
                          Bogatanii nu vor veni sa o cumpere, doar tot felul de pârliți vai de mama lor dar care au o atitudine de rege desi au 3 4mii in buzunar si aia adunati cu chiu cu vai.
                          Si zici ca o vinzi unu "cunoscător", nu unui nespalat. Pai prin definiție un "cunoscător" gaseste mai ieftin si mai bun in Germania si ofera la fel de putin.
                          Cum sa dea el 3mii euro pe un s class reparat cu piese neoriginale?

                          Dar asa e in gama asta de preț greu sa gasesti o limuzină mai buna. Si cam greu sa o lasi la 6mii cand la 6mii tot ce poti cumpără bun e un megane 2016.
                          Cam greu sa faci asa schimb...ca si încredere ambele sunt la fel ca doar si un megane la 6mii tot o masina rulata e.
                          Iar de înlocuiești megane cu o gama superioara, ii mai pui niste km si niste ani in acelasi pret.

                          darmite cand verifici masini noi, moderne domne, vazut mazda 3, vazut civic, corolla, tot gama ieftina sunt, iar ls ce preturi ai, cam mult pt downgrade.

                          Singura care m a impresionat a fost tesla model 3, din anumite puncte de vedere


                          Cel mai bine te bucuri de ea si gata.
                          Cand mai ai vreme invarti un surub, ignori cat de mult orice problema si o faci doar cand te plictisești si simti nevoia sa meșterești ceva.

                          Avântul muncitoresc nu da roade decat daca ai timpul că resursă nelimitata. Asta pt ca orice operatie se ramifica in alte 3.

                          Ramane de vazut ce taxe ne pregatesc politicienii. In stilul lor ma tem ca vor amana taxa pe sfârșit de noiembrie cu efect imediat din ianuarie.
                          Asa incat sa nu apuce lumea sa vanda masina sau sa găsească usor solutii.

                          Last edited by Sharky; 04-24-2025, 09:07 AM.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF