Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W221 S320 Cubanite Silver

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Se pare ca geamul de la sofer nu mai vrea sa colaboreze, din ce am citit ar fi acel modul care trebuie updatat. Dar odata cu problema geamului am castigat si ceva si anume ceasul din bord care arata ora corecta acum. Functiona si pana acum insa nu puteam sa il reglez, am citit ca si asta e o chestie des intalnita la W221.

    In rest ce sa zic, altceva nu i-am facut, doar m-am bucurat de ea, inclusiv weekendul acesta pana la Curtea de Arges.

    Din pacate s-a anulat calatoria la Atena, ar fi trebuit sa fim acolo acum. Asta e, iti mai da si peste nas viata.

    Urmeaza o revizie curand si anvelope de iarna.

    Comment


    • #47
      Salutare,

      Am facut si revizia, s-a cam lasat asteptata.

      Aveam cumparate de cateva luni bucsele de la puntea spate, la sugestia unui faimos mecanic de pe aici. Am zis ca daca tot ajung sa dau puntea jos, sa iau si bieletele antiruliu (si daca le iau pe spate hai sa le iau si pe fata). Bineinteles ca nu am dat nicio punte jos, "zgomotul" pe care il urmaresc de ceva timp nu pare sa aiba vreo leg cu puntea spate si oricum masina a tacut complet cand am mers cu mecanicul in ea (clasic).
      Oricum nu cumparasem ceea ce trebuie, bucsele mari erau ok insa cele mici erau de altceva, m-am pacalit si eu si s-au/m-au pacalit si aia de la piese. In fine, asta e.
      Am zis macar sa schimb bieletele daca tot le-am luat insa nu le-am schimbat nici pe alea, nu aveau probleme cele de pe masina. Arata cam bine pe dedesubt pt varsta ei inaintata.

      Aerul conditionat facea probleme. Am fost acum ceva timp la un "test" si cei de acolo mi-au zis ca sigur e fisurat ceva etc ca nu tine presiune bla bla. Unde am facut revizia aveau si aparatura pt AC si ce sa vezi, soc si groaza...mi-au bagat freon si functioneaza ok, lor nu le apare problema raportata de cei de dinainte... Problema la ei a fost ca s-a terminat butelia si nu au umplut toata instalatia dar e bine si asa momentan. O sa monitorizez oricum si vedem pe viitor.
      Ce sa zic, cred ca trebuie sa imi selectez mecanicii mai cu atentie...

      Nu stiu ce sa zic cu anvelopele de iarna. La cat costa un set nou pe dimensiunile astea...nu stiu daca are rost sa ingrop banii aia pt ca am masina de munca de care ma pot folosi. Ma refer la un brand mediu si nu la ceva premium.

      In rest masinuta merge bine, place. Vedem ce s-o mai intampla mai departe.

      Comment


      • #48
        Nu inteleg de ce ai vrea sa schimbi ce e la puntea spate.
        eu am facut o ca erau pe jumatate rupte si cand trageam cu ranga se cascau crapaturi in ele.
        se vedea clar. Cu astea noi nu pot trage cu ranga deloc asa sunt de rigide.
        Inafara de asta de la volan nu e nici o diferență.
        Nu bateau si nici nu trageau inainte.
        ma refer la cele dinspre fata. Ca spre spate sunt f usor de schimbat dar nici nu se strica.
        Ma refer aici la cele care tin tot cadrul cu diferențial si bratele.
        Puntea spate o lași așa până cand se rupt bucsele de tot si atarna in șaibă.
        iar daca tot dai jos puntea mai poti schimba bucsele de la bara antiruliu, in caz ca sunt mancate rau de tot.
        Altfel n are rost, oricum bara spate la masinile astea e aproape fara efect.

        Iar legat de bielete antiruliu, alea le deconectezi si mergi fara ele. Daca nu mai bat inseamna ca alea erau de vina si le schimbi.
        Repet, antiruliu, restul nu le poti deconecta din motive evidente.

        Iar la oscilantele din bascula de jos nu umbli decat daca ai treaba cu planetara, rulment sau senzor abs.
        alea se vad pe elevator cand au joc dar nu sunt vreun pericol.

        ​​​​​​In general bataile se aud pe drum pietruit nebatucit.

        Stiu ca ai 221 si nu 211 dar sistemele sunt identice.

        Bafta cu masina, confort ca in 221 putine masini au. E fain sa o tii chiar si pe buget redus, e masina...

        Comment


        • #49
          Am vrut sa le schimb pt ca asa mi-a sugerat un mecanic si eu aproape ca am facut ce a zis el, fara sa trec si prin alt filtru. Daca ma gandeam putin era usor sa imi dau seama ca nu are nicio legatura acel zgomot cu puntea spate. Plus ca acum l-am identificat ca venind dinspre fata... Cred ca e ceva desprins pe undeva, o tabla ceva...nu e zgomot de suspensie, nu bate absolut nimic pe masina, e liniste totala in masina. Plus ca nu s-a amplificat de cand o am. In fine, nu vreau sa mai imi bat capul cu toate chestiile astea, nu are rost.


          Legat de buget redus...nu stiu ce sa zic. Trebuie sa recunosc ca bugetul meu personal nu mai este acelasi care era acum 3-4 ani adica s-a diminuat dar in acelasi timp nu mi se pare ca masina a cerut prea multe pana acum. Exceptand faza cu DPF-ul, am bagat ceva in ea dar cred ca este minor cu ce am bagat in w203 in primul an. M-am dus la revizie blindat de piese si ma asteptam sa las o mica avere dar am ajuns inapoi cu ele acasa (acum sper sa nu se fi pacalit mecanicii).

          Mi-a trecut prin cap sa incerc si o vanzare, avand in vedere ca am masina de munca si astfel w221 a ajuns masina de weekend sau cand am chef de masina si nu de plastice. Dar cand o conduc...imi cam dispar gandurile astea...

          Comment


          • #50
            Asa e. Cand nu bagi bani esti mai fericit.
            iar la schimbat piese nu e ca la schimbat de ulei.
            Adica nu se strica masina daca amani.
            Cel mult uzezi inegal cauciucuri daca e chiar asa nasol.

            Eu ce sa zic. Cu bugetul e fix invers. Dar tot imi pare rau dupa bani. S class e altceva totuși. Greu de egalat.

            Comment


            • #51
              Salut,

              Masina a facut anul de cand e la mine, a trecut repede timpul.

              Daca putem face abstractie de situatia cu DPF, masina nu a cerut prea multe iar ce a cerut a primit, am detaliat si pe aici prin jurnal. Adevarul este ca am avut si masina de munca tot anul 2022, poate era lista de reparatii mai lunga daca nu aveam (sau nu).

              Incerc sa o feresc de aglomeratia din oras, in afara este un deliciu. Imi place mult cum este antifonata, e liniste inauntru. E prima masina pe care o am care ma imbie sa o conduc noaptea, imi place mai mult ambianta din ea cand este intuneric afara.

              Nu prea am mai facut nimic pe la ea in ultimele 2 luni cu exceptia unui "tratament" de piele la scaunul soferului care din pacate nu e ce trebuie, mai studiem.

              Cum ziceam si acum un an, daca nu cunosteam masina nu as fi cumparat din alta parte un w221. Per total nu regret alegerea facuta.

              Revin cand mai am idei.

              Seara frumoasa!

              Comment


              • #52
                Cat timp nu ia foc si merge bine, da i sa sune.
                e diferenta mare intre 211 si 221, dapoi intre 203 si eeesssss.

                Ai facut o alegere buna, mai ales in banii aia.
                Vedem de mai pica. Cati mai putin bani, solutii simple, scopul nu e sa o faci noua, doar sa o tii in viata. Oricum e peste orice non s sau non amg.

                ​​​​​​

                Comment


                • #53
                  Eh, nu e cazul sa o transformam in caruta, nu am niciun gand sa ajung acolo. Mai bine fara decat cu un cazan. Nicio masina pe care am avut-o nu a ajuns in stadiul ala (poate doar dupa ce a plecat de la mine).

                  Mie imi place sa cred ca am avut grija de masina pana acum. Am fost extrem de aproape sa demarez operatiunea de remediere DPF dar dupa ce am cumpanit bine am decis ca nu o voi face. Da, stiu, sunt un om rau ca merg fara DPF dar asta e, mi-o asum. Daca a fost decizia buna sau nu, timpul va spune. La ce investitii proaste am facut in viata ta, daca va crapa masina ca am mers fara DPF, o sa fie probabil ultima mea grija.

                  Comment


                  • #54
                    Pai nu o transformi tu, se transforma ea.
                    de aia lasa fanteziile cu restaurari dpf si schimbat piese de moft. Cred ca peste jumatate din mașinile diesel sunt fara dpf de fabrica.
                    ca apoi ajungi sa bagi mii de euro si cand sa vinzi tot 5 6mii iei pe ea.
                    ​​​​​​

                    Apropo de căruțe, ieri am vazut un e55amg.
                    Luat la 9mii euro. O sa spuna specialistii ca e caruta, ca e epava, dauna totala, etc.
                    Sa il tii in viata nu cred ca depaseste 4 5mii si sa fim seriosi, e mai masina ca multe altele.
                    probleme pe star doar minore, aparent pernele tin aerul...
                    Restul de modificari de tip downpipe, se pot ignora.
                    Last edited by Sharky; 01-27-2023, 17:25 PM.

                    Comment


                    • #55
                      Nu inteleg, ti-ai luat tu un e55? Pai si nu ni-l prezinti si noua?

                      Comment


                      • #56
                        Scuze. Am scris cam alambicat.
                        Sa dau 8700lei pe an impozit, când stiu unde se duc, mai bine vizitez inca o tara exotica de banii aia. pe mine asta ma oprește altfel as da fara probleme 9mii pe asa masina de proiect/weekend. Vise...

                        Am vazut un e55 luat de cineva.
                        ​​​​​​. 9mii euro nu rau pt asa masina indiferent ca mai bagi 5 6mii dupa. Omul sigur o sa bage.

                        dar unde vreau sa ajung e ca si daca il faci cu sarma si patent, cat timp pastrezi functionalitatile de baza ai o experiență cu adevarat unica. Ceea ce n o sa o ai cu un 2.2 slab echipat chiar si nou, scos din fabrică. De aia si tu cu S, cat timp merge, te bucuri de el, daca te apuci sa torni bani fara rost nu te mai bucuri.

                        cu dpf nu e prea tarziu niciodată.
                        Cauti cu răbdare si garantat gasesti la un moment dat la un pret bun. Asteptarea oricum va fi in favoarea ta.








                        Comment


                        • #57
                          Salut,

                          Totul in regula. Ne-a delectat cu un drum pe Transfagarasan in weekendul care tocmai s-a incheiat. Vreme superba si contrar asteptarilor, lume putina. Erau zone unde eram singuri, zone care in alte ocazii erau mai mereu full. As mai fi condus-o multe ore, m-a bucurat mult drumul.

                          Consum mediu la intors 7,1 la mers in limite legale (decent in localitati...si 139km/h pe autrostrada la intoarcere). La dus nu am fost atent, posibil sa fi fost mai mult din cauza pantei ascendente dar oricum e decent.

                          Azi am facut si ITP, totul in grafic.

                          Cateva poze daca e cineva interesat.

                          Sa ne auzim cu bine!
                          Attached Files

                          Comment


                          • #58
                            Salut, din seria chestii pe care nu pot sa mi le explic - dupa mai bine de un an de cand am masina, am "descoperit" roata de rezerva in portbagaj (si cu trusa de scule originala). Mi se parea ciudat ca nu are (chiar am scris aici pe la primele postari). Dupa ce facusem pana imi cumparasem trusa de scule originala, tubulare, dinamometrice, janta de dimensiune normala etc si urma sa imi cumpar si o rezerva ingusta, chiar ma uitam pe Olx dupa una. Probabil nu mai aveam mult si urma sa umblu cu doua rezerve inguste in portbagaj...Asta e, am fost tantalau.

                            Era mult mucegai pe acolo. Prietenul meu de la care am luat masina a lasat odata in Franta portbagajul ridicat cateva ore si a plouat mult in el, de asta o fi facut mucegai asa. Am curatat bine de data asta. Mai spalasem cu Karcher partea superioara a politei din portbagaj, fara sa stiu ca de pe dedesubt e jale...in fine.

                            AC a cedat pana la urma, sapt viit sper sa ajung sa-i bag iar freon ca sa vedem pe unde pierde si ce trebuie facut. In rest nu prea s-a mai intamplat mare lucru pe la masina, totul in grafic cred ca as putea spune. Mai o plimbare pe la munte (am dus-o din nou pe Transfagarasan), mai una alta. Incepe acum si sezonul estival si o voi duce si pe ea sa vada marea, luna viit.

                            Numai de bine la toata lumea!
                            Attached Files

                            Comment


                            • #59
                              Salut,

                              1250 lei mai tarziu am si AC in limuzina. Chiar decent pot spune (am un service cu care ma cunosc bine de mult timp). Radiator nou, manopera si freon (o data sapt trecuta cu substanta de contrast).

                              Ca sa fie treaba buna, maine ma duc iar la service ca sa schimb doua bucse la bratele fata, am luat pe Lemforder. Un pivot arata usoare semne de duca dar nu voi schimba bratul acum. In rest, ca noua.

                              A da, am fost iar la munte cu mertanul. Lasat copil la bunici si bagat un Valea lui Stan si apoi cazare intr-un loc de vis, daca e cineva interesat las locatia ( nu am nicio legatura cu cabana respectiva).
                              Attached Files

                              Comment


                              • #60
                                Aia e fix pix.
                                da i mai departe, masini ca 221, sunt putine.

                                Semne de duca la bratul simplu e cand cu masina pe elevator tragi de brat puternic sus jos si auzi cum face click click. Iar de acolo mai merge o vreme până cand efectiv misca vizibil.

                                Pe cealalt brat trebuie sa impingi de roata in sus, dar cu ambele roti in aer si aici.

                                Iar pivotul de sus face joc cand trangi de el.

                                Oricum toate astea pe drum pietruit bat mult inainte sa faca joc vizibil. Deci un lucru e clar, graba strica treaba. Daca pierzi vremea ca mine ca sa repari orice tampenie inutila nu te mai bucuri de mașină.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF