Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W221 S320 Cubanite Silver

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    550 lei mai tarziu si cateva ciocane date am si bucse noi la bratele fata/fata. Pivotii sunt ok. Voi vedea cat de inspirata a fost decizia sa schimb doar bucsele si nu bratele cu totul.
    A fost chinul de pe lume sa scoata bratul, m-a cam durut sufletul cand si-a luat ciocane masinuta dar asta e.
    Mecanicii au spus ca bratele sunt cele originale.

    Comment


    • #62
      Erau rupte sau ce?
      a mele erau crapate la suprafață, dar de fapt erau bune. Doar ca eu le am scos prin distrugere.

      Comment


      • #63
        Erau crapate destul de rau, aveau joc. Nu se simtea cine stie ce la mers dar cand am vazut ca au joc, a fost suficient ca sa le schimb.

        Comment


        • #64
          Salutare,

          Nu am mai scris de ceva timp. Prea multe nu s-au mai intamplat la masina, vara asta am folosit-o preponderent la drumuri lungi si in weekend sau cand nu aveam masina de munca disponibila.

          Urmeaza sapt viit o revizie de ulei si filtre si posibil sa dau si baia de ulei jos ca sa o etansez, am vazut pe acolo niste ulei dar urmeaza sa evaluez mai bine situatia, dupa ce ajung la mecanic.
          AC functioneaza perfect acum, s-a rezolvat problema. Cred ca e si singura masina de pana acum la care imi place sa folosesc functia Auto non-stop.

          Nu mai stiu daca am mai scris pe aici dar geamul de la sofer inca nu l-am rezolvat, urmeaza si ala cat de curand. Sper sa fie vorba doar de resoftarea modulului de usa.

          In rest masina e ok, se simte per total ca este vorba de o masina veche - de ex mai scartaie cateodata vreun plastic care a fost expus mai mult la uzura sau vreun reglaj de la scaune etc (avand multe reglaje evident). Oricum, parca tot S-ul asta vechi imi place mai mult sa il conduc decat Superbul nou.

          Cand m-am decis si eu sa comand kitul de la Leatherique...nu mai este pe stoc. Mai asteptam.

          M-am interesat sa fac si o alta cheie, cost 650 lei vs 1500 la reprezentanta.

          Azi, in timp ce speram sa gasesc rovinieta valabila in acte (se pare ca era expirata din mai si tocmai mi-a venit amenda...), am gasit si brosura asta cu preturile S-urilor din 2007, mi s-a parut interesanta. A mea avea pret de lista in jur de 84k euro.

          Urmeaza in septembrie o Grecia, sper sa ajungem de data asta, anul trecut nu a fost sa fie.

          Numai de bine la toata lumea.
          Attached Files

          Comment


          • #65
            Post dublu, cer scuze.
            Last edited by haro; 09-14-2023, 17:15 PM.

            Comment


            • #66
              IMG_8689.jpg IMG_8783.jpg Limuzina a ajuns in sfarsit pe pamant grecesc.

              Comment


              • #67
                Salut. Prea multe nu s-au mai intamplat.

                Nu tineam neaparat dar am gasit un set de roti de iarna pe 17inch la 800 lei (jante + anvelope Bridgestone Blizzak + prezoane) si am zis ca nu e de refuzat. Anvelopele au uzura cam 30-40% si dot 2019 parca. La cumparare nu am vazut mare lucru pt ca erau foarte murdare dar la montaj am fost placut surprins sa vad ca jantele sunt drepte, nu am indreptat niciuna. Sunt probabil intr-o stare "tehnica" mai buna decat cele pe 18 de vara si de asemenea si estetic arata mai bine, doar cateva zgarieturi mici care oricum nu ma intereseaza. Nu am iesit cu masina din oras de cand le-am montat, abia astept sa ies ca sa le testez si la viteze mai mari.
                Acum am o dilema - parca imi plac mai mult astea pe 17, sunt pe 55 fata de 45 la cele de 18 etc etc. Ma bate un gand sa vand setul de vara pe 18 si sa imi iau la vara doar anvelope noi, pe 17... Am timp sa ma decid.

                Doua roti abia au iesit, uitasem ca am avut probleme cu prezoanele. Bine ca am avut eu adaptor de prezoane de Mercedes ca cei de la vulcanizare (desi vulcanizare moderna etc) o ratacisera pe a lor. Daca le pun pe alea de 18 inapoi la vara, atunci voi avea nevoie de prezoane noi. Sper sa existe prezoane normale pt Mercedes, habar nu am sincer sa fiu.

                In rest ce sa zic, mai caraie mai paraie dar merge bine. Mai ales in afara, in oras e cam incomoda.

                Cam atat momentan.

                Comment


                • #68
                  Salut. Prea multe nu s-au mai intamplat.

                  Nu tineam neaparat dar am gasit un set de roti de iarna pe 17inch la 800 lei (jante + anvelope Bridgestone Blizzak + prezoane) si am zis ca nu e de refuzat. Anvelopele au uzura cam 30-40% si dot 2019 parca. La cumparare nu am vazut mare lucru pt ca erau foarte murdare dar la montaj am fost placut surprins sa vad ca jantele sunt drepte, nu am indreptat niciuna. Sunt probabil intr-o stare "tehnica" mai buna decat cele pe 18 de vara si de asemenea si estetic arata mai bine, doar cateva zgarieturi mici care oricum nu ma intereseaza. Nu am iesit cu masina din oras de cand le-am montat, abia astept sa ies ca sa le testez si la viteze mai mari.
                  Acum am o dilema - parca imi plac mai mult astea pe 17, sunt pe 55 fata de 45 la cele de 18 etc etc. Ma bate un gand sa vand setul de vara pe 18 si sa imi iau la vara doar anvelope noi, pe 17... Am timp sa ma decid.

                  Doua roti abia au iesit, uitasem ca am avut probleme cu prezoanele. Bine ca am avut eu adaptor de prezoane de Mercedes ca cei de la vulcanizare (desi vulcanizare moderna etc) o ratacisera pe a lor. Daca le pun pe alea de 18 inapoi la vara, atunci voi avea nevoie de prezoane noi. Sper sa existe prezoane normale pt Mercedes, habar nu am sincer sa fiu.

                  In rest ce sa zic, mai caraie mai paraie dar merge bine. Mai ales in afara, in oras e cam incomoda.

                  Cam atat momentan.

                  Comment


                  • #69
                    Salut,

                    Voiam sa scriu câteva rânduri despre cum a fost viața cu w221 în ultimii 2 ani dar mai aman puțin. Azi am făcut asigurare și ITP și am observat ca iar scăpa ulei pe la baia de ulei (inferioara) și m-au luat toți nervii din lume. Am desfăcut-o și etanșat-o de 2 ori în vara trecută dar cred ca mi-am luat teapa cu mecanicul, iar. Sau poate pur și simplu nu mai poate sa fie etanșă baia din cauza "uzurii", deși mă îndoiesc...
                    Acum problema este ca m-am uitat pe net și nu prea se găsește baie de ulei aftermarket, decât pe "original" și la auto***** mi-au cerut 1850 lei. Îmi scăpa mie ceva, da cineva vreo idee de alte bai de la alte modele compatibile cu asta? Parca aș vrea sa iau noua și nu la dezmembrări.
                    Promit ca revin și cu impresii bune și rele după 2 ani+ de utilizare.

                    Seara frumoasă.

                    Comment


                    • #70
                      Singura uzura care o poti vedea e daca cumva e strâmbă. Evident dupa ce o dai jos.
                      PE masina nu stiu de iti poti da seama.

                      La motorul m112 m113 se etanseaza cu silicon original Mercedes care conform manualului de service este loctitte 5970.
                      Parerea mea e ca atata vreme cat nu e sparta, stramba, nu baia e de vinna.

                      totodată etansarea cu silicon se face dupa in anumit traseu si se pune o anumita cantitate.

                      Mai schimba si mecanicul.

                      Comment


                      • #71
                        Salut, da, la asta ma refeream si anume sa nu fi facut el vreo nefacuta cand a demontat-o. Era doar putin umed pe acolo inainte sa ma decid sa o desfac, m-am gandit ca nu e o lucrare asa complicata si ca merita efortul. Cred ca nu a avut el suficienta experienta.
                        Nu am folosit Loctite, am folosit alte 2 firme, Victor Reinz parca si inca ceva. O sa iau Loctite 5970. Ajunge un tub, trebuie mai mult? As mai incerca sa o fac o data si apoi daca nu e ce trebuie sa iau o baie noua. La Autokarma e 1850 iar la Autoklass e 1650.
                        De la ce alte modele se mai potriveste baia de ulei, ai idee?
                        Legat de procedura in sine, imi poti recomanda o sursa de incredere unde ma pot documenta si eu?

                        Comment


                        • #72
                          Salut,

                          Am mai schimbat una alta pe la masina si mai urmeaza ceva si sapt asta.
                          Am schimbat 2 brate pe fata (Lemforder), garnitura aia portocalie (sau roz) de pe la admisie, un simering de la epuratorul de gaze si intinzatorul de lant.
                          Are un zornait la pornire, speram sa se rezolve cu intinzatorul dar tot se aude, probabil ma pregatesc de distributie in curand.
                          Celelalte le-am schimbat pt ca pierdea ulei.
                          Scumpe ca draq bratele.
                          Am cumparat deja kitul de accesorii (curea Conti made in Romanica, role Inna cred ca tot Romanica, intinzator SKF (care de fapt e alta firma parca Litens sau ceva de genul tot in Romanica) si fulia alternator Valeo. Mai vreau sa schimb un furtun care e copt dar o sa las mecanicul sa il identifice pt ca nu am reusit in oferta magazinelor.
                          Cred ca o sa fac si revizia la cutie pt ca am vazut ca a curs ulei pe la baie, sper sa nu fie complicatii.
                          De asemenea, o sa mai etansez inca o data si baia de ulei mica de care vorbeam mai sus. Daca nici acum nu iese bine, o sa ma gandesc sa iau o baie noua care e doar vreo 13 mil…
                          Am ramas pana la urma la roti pe 17, i-am pus de vara niste Falken Ziex. Am prins un set dot 2023 rulat f putin si nu puteam sa il ratez. Dimensiunile evident ca le-am respectat insa am mers pe un indice de viteza mai mic (maxim 200km/h) pt ca suspectez ca ar fi putin mai moi si ma intereseaza acest aspect in mod deosebit, pt confort.

                          Tocmai m-am intors de la un drum mai lung, masina merge bine. Problemut de masina veche dar nu as schimba-o pe ceva mai nou, poate doar un E sau S mai nou dar nu e buget acum.

                          Drumuri bune la toata lumea!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF