Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Guten Morgen, meine Ducesa.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by haro View Post
    Hai ca o dati in vrajeala(unii din voi) si ne suparam…
    Eu zic, mai ușor cu pianul pe scări când ești la om în curte!!
    Nu îți convine...fiecare la scara lui și comentează cât vrei!
    Asa ca, pastreaza-ti părerile personale, atunci când nu ești întrebat și mai ales nu fac referire la subiectul în discuție! Aici, e vb despre un topic, cu o masina in deplinătatea facultăților ei, cu istoric și întreținere la o reprezentanta Mercedes!!!
    Când o sa deții sau o sa ai intenția sa deții asa ceva, mai discutam! Unora li se scoala sapca în cap pe centura, altora în reprezentanta! Fiecare cu alegerea lui!!
    Atâta timp cât un Dpf și o întreținere la o masina, tie ți se par bani aruncați pe geam...vorbim discuții!
    Spor la stins becul din mers!

    Ps: pe viitor evita mesajele private de zmeu! E mai elegant sa o dăm parte-n parte ,cu ideile, pe bordura! Cu sau făra dpf, galerii , păreri sau impresii!
    PS 1: nu e nevoie, te rog, de răspuns sau de alte polemici ori polologhii în acest topic, ca sincer, nu cred ca interesează pe nimeni cum vedem noi, o anumita problema! Mulțumesc.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #47
      Originally posted by Sharky View Post
      De esti om cu cap bagi in masina frane, directie, faruri si ulei.
      altfel ajungi ca mine. Bagi si faci si tot se strica.
      Sa iei alta e mai ieftin si mai simplu.

      Eu de dpf si de galerii nici nu m as atinge din principiu. Realitatea a demonstrat ca nu merita.
      nici un control nu poate prinde ca n ai dpf cat timp masjna nu fumega si vizual dpf e la locul lui si carcasa nu are urme.
      Nu știu câte mașini ai avut cu dpf off dar eu îți spun că se prinde și copilul de grădiniță!!!!
      La dpf off, oricât de bine și curat ar merge motorul pe țeavă se depune un strat negru de funingine, subțire, dar se depune!
      La dpf activ, țeavă e absolut identica ca cea de benzina!
      Apoi ,în tarile cu apa calda, verificarea si Itp-ul se fac cu tester pe masina!! Cel puțin în Germania și Austria îți garantez ca descoperă asta în 3 secunde!!

      Bun, am înțeles ideile...mai vb și noi de masina fiecăruia, nu de ideii generale?
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #48
        )))) Doamneeeee mare ti-e gradina…

        Cu mesajele de mare zmeu cu mai multi “i” decat e cazul erai tu, ai incurcat borcanele se pare…

        Te las in pace, ca-i dau dreptate lui Churchill momentan…

        Comment


        • #49
          Ok...ramai la tine în gradina și toată lumea e mulțumită! Între timp, poate afli și cu ce bani își cumpără fiecare masina, ca asta pare sa fie singura ta problema pe aici prin zona!
          Te pup, pa, pa!!
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #50
            Originally posted by haro View Post
            Tocmai pt ca sunt un om corect, am fost dezamagit cand am aflat de DPF, daca eram altfel nu cred ca ma atingea asa tare si probabil nici nu mai stateam sa dau detalii pe aici.
            Acum ca socul a trecut, gandesc ca Sharky, momentan nu ma voi atinge de DPF desi aproape ca facusem o programare pt asta. Cand va fi buget de aruncat pe geam, o sa merg sa desfac insa pana atunci imi voi asuma riscurile, oricare ar fi alea.

            Pana cand ma voi lumina asupra intretinerii unei masini, o sa continui ca pana acum, adica ce costa la fel la MercedES poate o sa fac la MercedES iar ce nu, voi vedea, imi voi gasi un service de incredere. Momentan masina ruleaza excelenta si aproape ca mi se scoa - - cand se sug usile alea (si portbagajul).

            O sa ma termin spunand ca nu e frumos sa bagam batul prin gard. Uite ca mie imi place cazanul meu de “Es” fara galerii de suporteri si cu DPF vandut la fier vechi, cred ca si asa e mai masina ca multe altele.
            Poluam aiurea, zic eu, topicul omului.
            Dar iti zic si eu ceea ce cred eu.

            Nu trebuie sa-ti para rau de nimic. Mai ales ca nu a tinut de tine acea "modificare".
            Stii cum e ? e ca in viata - parerile de rau tb. sa fie mult mai putine decat parerile de bine.

            Masina asta are atatea puncte faine, incat cele negative, crede-ma ca sunt fix-pix. Iti spun, caci si eu am fost ispitit de un S din 2009 la inceputul anului curent.
            Oricat mi-ar placea E (modelul care se pare ca imi da MASTERATUL), trebuie sa recunosc ca S este o masina mult superioara. Un S ramane un S si dupa f.multi ani. E suficient sa te uiti in urma la suratele ei mai vechi, cam pe la ce preturi se tranzactioneaza. E o valoare certa in viitor, chiar daca sunt mici chestii aiurea, dar ne-deranjante pana la un anumit punct.

            Recunosc ca in ultimul timp, am inceput sa refuz intalnirile RETROMOBIL. Pe de o parte lipsa de timp, pe de o parte, am inceput sa iubesc discretia si sa ma focusez pe mini-colectia mea.
            In RETROMOBIL ai sansa sa vezi masini f.scumpe, vechi. Dar crede-ma, pe verificate, TOATE SUNT IMPERFECTE: mici puncte de rugina care dau sa apara, mici scurgeri (daca mergi la Tiriac Gallery ai sa vezi ca toate au dedesubt covorase speciale ptr absorbtie fluide), unele de abia iti urca un deal fara motorul nefiert, cand da frigul 50% din cele crede-ma ca nu mai pornesc, etc.

            Ai o masina faina, enjoy it ! si mai gandeste-te la o chestie - cati din anturajul tau au si isi permit un S ? esti un mare norocos.
            Lumea e mai faina dintr-un S, iar daca plangi sau esti trist, zicea unul pe aici, e mai bine sa fii trist intr-un S, decat pe o banca in parc sau bicicleta :-)
            1963 Simson SR2E
            1990 Mercedes W124 250d
            2001 Mercedes W210 200K
            2005 Mercedes W211 220cdi
            2018 Suzuki Baleno

            Comment


            • #51
              S ul tine peste multe decenii.
              140 inca e decent, 126 e cam demodat si ramas in urma tehnic și estetic.

              Perfecte sunt doar masinile noi. Altfel sa aduci o vechitura la perfectie costa mai mult decat modelul nou in stare buna.
              ce spui de retro mobil e valabil si pt masinile "perfecte" dar rulate. Le iei la bani marunti si vezi ca intra niște mii doar la prima strigare.
              si nu in maruntisuri.

              Undeva trebuie sa tragi linie si sa mai lasi mașina sa se duca in jos.

              Comment


              • #52
                Cerem scuze dlui. Haro ptr intreurperi repetate, ca mai divagam pe aici.

                Sharky, daca ar fi dupa tine, n-ar mai exista service-uri si clinici de infrumusetare pentru doamne.
                Intuiesc ca multi dintre noi sunt intre 2 varste pe aici; doamnele noastre, colegele de camera si de viata arata acum brici. Dar peste 20 - 30 de ani, ce ne facem ?
                N-avem cum sa le lasam sa cada si sa tragem linia. Dam divort (ramanem eventual si fara 50% din active) si luam alta mai tinerica. Nu e ok ...
                Le ducem la salita, mai bagam un botox, un silicon care-si permite, in niciun caz nu trebuie sa le lasam sa cada ...

                Asa si la maisni:

                140 - n-are cum sa fie decent, cand e ditamai masina si daca e facuta pana in `95 te asteapta lucrari electrice de multe mii de lei (idem daca nu-ti mere A/C); dar e o masina super-faina, pentru tot ce reprezinta ea si poate fi o masina confortabila. Eu inca tatonez piata ptr un 140 care e in mare nevoie de dragoste si atentie.
                126 - e in urma cu de toate, dar e o masina atat de faina si de fiabila, o referinta pentru 140 daca tot discutam.
                La inceputul lui 2021, un coleg din Retroclub avea la vanzare un 280SE - W126. Aproape ca ma convinse, pretul era f.corect, dar .... sotia a auzit si mi-a taiat-o repede (payback is a bitch sometimes - mi-a refuzat masina aia atunci, dar azi am inca vreo 4 in plus :-))))
                Am mers cu ea in vreo 2-3 randuri si m-am declarat indragostit. N-ai cum sa mergi cu asa ceva in fiecare zi.

                Cu alte cuvinte nu`s masini de zi-cu-zi, sunt masini de valoare, pentru plimbari si parade.
                Dar si ele au fost masini noi la un moment dat si pastrate bine, pot reprezenta o investitie dupa ce trec anii.
                Totul e sa ai rabdare, sa nu le lasi sa cada si sa te bucuri de ele.

                Pana la urma asta inseamna sa te bucuri de o masina faina ! vrei tavaleala si faci drumuri precum un taximetrist - iti cumperi masina X. Vrei sa te bucuri de ceva fain, cumperi Y.

                Daca te plangi intr-una de masina, in curand nu o sa-ti mai placa automobilismul, revenind la oile noastre.
                Nu cred ca masina noua este o solutie, sau poate fi solutie partial (electronica azi omoara masinile, literalmente vorbind, la orice marca de masini)
                Eu personal nu cred ca BMW-ul e un replacement bun la 211. Tot respectu pentru competitie, dar steaua este altceva. Altfel facut, altfel gandit, etc.
                In plus, daca tu ai avut sa zicem ghinion cu a ta, nu inseamna ca toate 211.le sunt rele.
                Idem masina dlui Haro - da, 221 poate fi o masina complicata. Dar e o masina cu atatea lucruri pozitive si faine.
                1963 Simson SR2E
                1990 Mercedes W124 250d
                2001 Mercedes W210 200K
                2005 Mercedes W211 220cdi
                2018 Suzuki Baleno

                Comment


                • #53
                  Eu am prezentat aspecte obiective si comparatia cu bmw. Gen antifonare zgomot de rulare.
                  roate 211 lasa de dorit. De ochios nu mai zic.
                  e39 are mai multa atentie acordata din fabrica.
                  In rest normal ca 211 e mai frumos inclusiv ca e60ul.

                  in rest toate au probleme o data oricat sunt de bune.
                  si dupa cum am scris si la alea bune de le iei la purecat vezi ca le mai poti face multe.

                  Aici nu ma refer la a mea. Am vazut multe 211 laudate si tot aveau hibe daca te stii uita dupa ele. Si mai bagi cateva mii. Apoi vine scadenta la alta lucrare. Si tot asa bagi si bagi.
                  apoi cand constați ca una noua e mai linistita, sta mai bine pe drum si per total era mai ieftina sa o tii pt 2 3 ani fara batai de cap.

                  Acu n am nimic împotriva sa tii harem de masini, si mie mi ar placea. Dar sa tin un 124 pana face 50ani .i se pare degeaba ca in Iua de azi as prefera pana si in logan nou in locul lui. Si il poti folosi zilnic. 124 asa de duminica nici atunci nu stii ca poate te lasa.
                  Un 140 in schimb da, dar sunt constient ca 213ul ii sufla in ceafa. Sau un 212 facelift frumos. In 5 ani 213 se duce in jos ca pret de achzitie balena in sus.
                  deci poate e mai bine sa alegi pe cea noua. Tehnic invers, 212 213 de bine de rau nu cere. Deci ramane doar nostalgia si excentricitatea. Obiectiv clar ca cea noua e mai faina si mai bine gandita.

                  Cat despre a meu ca rulare dupa ce l am tot bibilit pot trage rau de tot pe curbe de el, nu ma fac de rusine, am si liniste. De e sa compar cu altele ingrijite la aceste aspecte clar a meu e peste, dar cati apreciaza? Cei care spun ca 2 7 le lor e silentios si la 200? Sau ca elegance pe curbe si fara camber fata si gume 16 e lipit de drum....mdeah.


                  N are rost sa compari o femeie cu o masina. Filozofii de pahar. Nu stai tu cu cineva doar pt silicoane si de inlocuit...sa fim seriosi nu e asa usor. Masini in schimb...

                  Orice ar fi. Masinile cer si cer. Si nu cred ca vreunul a reparat ieftin vreo masina dinasta de sa poata spune ca e fix ca una noua.

                  Comment


                  • #54
                    Aloooooo!!!! Ne oprim, va rog?? Aici e cu W212 ,4 matic și altele!!! Mulțumesc!

                    În alta ordine de idei sa punctez: mergeți și faceți termenele la Marele Es la el în curte, va rog!!! Eu, nu dau doi bani pe acest gen...
                    Părerea mea, e ca e doar unul din multele cazuri de tigai, ajunsese pe mana unuia care vrea " sa învârtă volanul de Renault pe Dacie Nova",vorba cântecului! Dpf canci,galerii ioc, vopsita cu bidineaua, nu difera cu nimic de căruță lui Bulibasa Stănescu, dar e mașini cu personalitate în care s-a investit...multa prosteala, probabil!!
                    Sa ma dau intr-o masina, doar de dragul emblemei, dar ea sa fie cusuta cu sârmă și junghi mai bine îmi iau o Octavie, cu 1,9 dizel, 4,5% și ala sunt!!
                    Ce ma mira, e ca vb un om cu câteva mașini în care baga mici averi ca sa la tina pe linia de plutire, (toată stima ptr asta) ptr ca asa e și normal dar totuși susține ca e ok sa te dai cu o tigaie pe care o dorești dar nu prea ai cu ce....doar asa ca moare lumea sa te vadă ca te dai cu Es-ul! Ne hotărâm și noi cu ce partid ținem?

                    Repet rugamintea: mergeți, va rog, la el în curte și aplaudati-l cât doriți!!
                    Mulțumesc!
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #55
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/di...inerea-corecta

                      Facut subiect tabu.

                      Si ca si fiu la subiect avand in vedere ca m am dat si cu 221 di cu 212. 221 e mai fain. Punct. De aia se da cu tigaia omu. Ca sa oftice tot dujmanu'...
                      Last edited by Sharky; 07-28-2022, 09:15 AM.

                      Comment


                      • #56
                        Uau, deci chiar uau. Ma gandeam ca poate este vorba de ceva frustrari mai vechi dar Cristi e chiar… Sa tragi asa concluzii, sa jignesti un om in acest fel… Dupa atata timp inca nu inteleg cum unii pot sa fie atat de rai.

                        Intoleranta, aroganta - doua dintre marile defecte de caracter de care ne lovim zilnic, din pacate.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by haro View Post
                          Uau, deci chiar uau. Ma gandeam ca poate este vorba de ceva frustrari mai vechi dar Cristi e chiar… Sa tragi asa concluzii, sa jignesti un om in acest fel… Dupa atata timp inca nu inteleg cum unii pot sa fie atat de rai.

                          Intoleranta, aroganta - doua dintre marile defecte de caracter de care ne lovim zilnic, din pacate.
                          Sau poate adevărul spus în fata, simplu și clar?? Și asta doar pe baza celor exprimate și prezentate de tine?? Nu vad nimic intolerant și arogant sa-i arăți cuiva, ca de fapt împăratul e în cursul gol, vorba povestii!! Dacă băteam la usa ta , sa iti spun astea, îmi asumam riscul!! Dar aici, suntem pe un forum public, unde ne putem exprima liber indiferent ca sunt sau nu pe plac opiniile noastre!
                          Sincer, apreciam mult mai mult epoca W203, ptr ca era simpla,eleganta, bazata pe sinceritate și dorința de a avea o masina după posibilități! Felicitări. Nu e nimic personal cu tine, ca și persoana, om și coleg de forum! Totul este legat de ideea de a încerca sa epatam, intr-o lume pe care doar ne-o dorim și putini ne-o permitem! Prefer un Logan cinstit în locul unui Es, ...uit!!
                          Mulțumesc colegului Sarky ptr noul topic deschis...ma duc sa ma antrenez și ne vedem acolo!
                          Sa revenim la mașini...
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #58
                            Nu se epateaza nimeni. Pur si simplu se bucura de ea cand merge. Lasa aberatiile ca n o luat o sa iti demonstreze tie ceva.
                            cand urci la volan de eeesssss numa bine te umfla rasu de aia care comenteaza de pe margine.
                            Pe langa asta masina merge.

                            Comment


                            • #59
                              Mie, nu are ce sa îmi demonstreze! Nu am cerut nimic!
                              Exact de grija cotetului lui nu puteam eu dormi!!
                              Voi sa fiți fericiți!!! Pace vouă!!
                              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                              Comment


                              • #60
                                Hai bre, mai sus ai scris ca a luat o sa se epateze si acu l dai la intora. Bai una dinaia e 9mii si mai bagi inca 9 10 in ea si te duce inca 5 6 ani.
                                si e mai faina ca ducessa si orice alt e. Nu e un efort spectaculos pana la urma sunt bani de golf.
                                de ce nu ti ai luat tu un 213 nou daca tot ii arati pr altii cu degetu?

                                Raspunsu e clar. Masina sa fie ieftina ca oricum pierzi bani la final cand tragi linia.
                                a lui arata bine si aia vinde. De tehnic nube absolut nimeni curios la noi.
                                Last edited by Sharky; 07-29-2022, 21:19 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF