Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Guten Morgen, meine Ducesa.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ai la polo puntea spate fixa facuta din tabla ambutisata care se indoaie in regim de utilizare normala.

    La un moment dat fiecare se gandeste sa faca o economie si uite ca nu iese.
    cadru de fier era si la ochios si nu se rupe asa usor.
    ce stiuceu ce au facut aici.

    Comment


    • #32
      Ford Focus 2005...punte spate ruginita dar absolut toate șuruburile erau înflorite de rugina și nu se puteau desface decât la autogen...Am pocnit un arc și singura soluție de înlocuire era sa schimbi tot, ptr ca nu se puteau desface suruburile!
      Renault Scenic, 2002 , punte spate ruginita, șuruburile la fel!
      Opel Meriva 2005 ,arc rupt, șuruburi brate ruginite, demontat cu fluxul!
      Nissan Tida 2008, arc rupt, brat tăiat cu flexul!
      Primele doua ale mele, celelalte ale unui vecin de oraș!
      În concluzie, cred ca vinovatul principal este sarea de pe șosele!
      Bine, la W212 e și materialul de la punte prost, motiv ptr care problema e recunoscuta și asumata de Mercedes fără costuri!! Ca altfel, nu cred ca ar fi schimbat ei ceva gratis!
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #33
        Passat b5 99 arcuri originale sau cel mult aceleasi din 2003 puntea intreaga. A ruginit doar conducta. Am schimbat bucsile si telescoape fara probleme.
        Daca vrei se poate.
        stiu si producatorii ca se da cu sare pe drum. Unii tin cont de asta.

        Comment


        • #34
          Nu cred ca țin cont!! Aia e ultima lor problema....doar ca în Germania, e exagerat de multa....și e doar sare! Nu e acea mixtura de sare cu nisip!! Am văzut multe mașini aici, care efectiv spui ca au stat cu burta la saramură!!
          Am adus între 2005 si 2012 din Germania ptr vânzare....doar cele luate din nord aveau problema cu rugina...în rest, absolut insesizabila!!
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #35
            Am scos mercu la plimbare cu treaba doar ca nu merge bmw. Pe drum admiram claritatea sunetului de gume care si dupa antifonare tot se aude.
            Si ma gandeam ca la bmw 3 tipuri de gume dintre care doua jaf au trecut si nu face nici pas. Mercu e mai bine construit si de nu alegi ce trebuie iti face capul calendar.

            tot la asta ma gandeam cum ai dat tu 800 pe sensori si 1000e pe niste conducte. Ai dat prea putin pe masina. De aici e tot caimacu. Trebuia sa dai triplu. Sunt sigur ca ai fi avut aceleasi probleme dar amanate.

            Astea s masini de garaj. Le tii cat poti in garaj ca altfel se strica si nu mai esti multumit de ele.

            Abia astept sa fac bmw ul de 1500 de euro sa mearga. Am luat o pompa cu 100, ca originala la 700 am zis ca nu . in a amea cum stau cum ma enervez cand vad pe ce am dat diferenta de pret.

            Si cand mai vad un 211 ma si umfla rasu cand aud cum le lauda...cand stiu si eu cat e ceasu.

            Trwaba e simpla. Masinile sunt destinate oamenilor care le lasa la reprezentanta pt conducte de frana pe langa mia de euro mai lasa inca doua, una sa faca si discurile daca tot a facut un drum si revizia si ceva bacsis.
            adica Herzoig e tinuta de Herzog...
            pentru restu exista alte masini pe care nu arunci atati bani inutil daca le vrei noi.

            adica vad vecinu cu megane de cativa ani si imi dau seama ca diferenta intre el si mercu meu e doar finisaju interior...

            Aveam o teorie ca mercu e doar de la e in sus.
            acu e doar de la e nou in sus sau s daca e mai vechi.

            Comment


            • #36
              Încerc sa țin pasul...dar nu înțeleg ce te supăra!!
              Ca unii considera ca un anume tip de masina o cumperi atunci când ai bani sa o întreții? Ca unii considera ca sunt operațiuni cu care te poți juca și altele pe care e mai bine sa le lași pe mana celor autorizați? Ca nu îs dus cu capul sa frec cu peria o conducta de frana ruginita în care am 140 de atmosfere atunci când funcționează?
              Acum pe bune, încheiem odată subiectul asta, pe care ne contram din totdeauna cu privire la cum e mai bine sa întreții o masina? Gata, am obosit....
              Ce mai e nou prin Cluj...?
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #37
                Trebuie sa si merite nu doar sa ai bani.
                stiu si eu pe unu entuziasmat, tac so a luat 211 de nou pe vremea lui. Atat mi l lauda ca deh nostalgie.
                obiectiv cand ma uit la el ce vad. Husa de volan, inceput de uzura pe cotiere, se simte uzura telescoape, eu fiind invatat cu ele noi.
                Dupa el in masina e liniste nu aude nimic nici la 230 la ora. Dupa mine si cat am mers cu 60 prin oras auzeam motorul de 2.7 cum trancane si rotile cum huruie la aafalt dur. Zgomot de vant gen rulare venit dinvpodea spate unde nu e tratata bine.
                omul a pompat bani in ea sume serioase. Majoritatea revopsiri, ornamente. Multi bani evident, buget clar de s class.
                De la un punct nu mai merita mai bine treci la urmatoarea ca ajungi sa ai o masina mai buna cu mai putini bani.
                bmw ul luat la 1500 nu are aceste probleme asa pronuntate. Evident are altele dar e si asta un semn.

                Prin Cluj? E fauna de la festivaluri.
                duc cazanu la mare imediat.
                Last edited by Sharky; 07-22-2022, 06:58 AM.

                Comment


                • #38
                  Stiu pe unii mulțumiți de w211...rămân sa fii de acord cu ei...
                  După mine....e masina!!! As vrea și eu una în viitor....cu toate bubele pe care le are, asa cum le prezinți tu!!
                  A....și cu cateva mii de euro băgați în ea atunci când e nevoie .asa încât sa arate a masina...nu a cazan!
                  Alta întrebare?
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #39
                    Multe mii nu cateva. Si vezi ca una e sa arate alta e sa si mearga. In rest da. Am auzit am vazut peste 20 211 diverse echipari.
                    da am vazut intretinute cand iei la bani marunti ca de ce e barca? Pai mercedesu e pt confort, atat doar ca de pui telescoape noi au o revelatie.

                    Eu sunt la 15mii cu ea cu totu. Deci sa nu ne grabim sa judecam. Plus multa munca. Si vezi si tu rezultatele. Si tot nu te poti baza pe ea.

                    Nu de bani e vb ca nu mi am luat de la gura dar treaba e clara nu iesi la liman, cat le dai atat manca.

                    cand il iei primul lucru conducte frana spate chiar in spatele aparatorii.

                    Plus si multumitii astia...e multa poveste si la ei.
                    unii sunt muktumiti de 124.

                    Nu zic nu, unele arata bine pt cat sunt de vechi.
                    Si au proprietari ambitiosi.
                    Am si un vecin restaureaza 2 din ele. Un 300d e aproape gata. Arata f bine optic pt un 124. L a scos f frumos, tot respectu pt munca depusa.
                    il duci la orice

                    Dar masina in sine e o vechitura ce trancane, antifonare slaba, pozitie de ti se pare ca zbori peste bord, design de anii 90 materialele nu s cine stie ce faruri slabe ca atat se putea pe atunci.
                    Adica ce mi loganu nou ce mi 124.

                    La asta ma refer. 211 de bine de rau la design e excelent. Dar il ajunge timpul din urma. Se duce pe copca.


                    Dar ia sa ne uitam la o balena adica 140 la un cl, la un 221 sau chiar 220. Cand te urci in ele ai cu totu alt feeling.... acolo stii pe ce muncesti stii ca ai alternativa.
                    Last edited by Sharky; 07-23-2022, 07:26 AM.

                    Comment


                    • #40
                      Nu mai pot edita.
                      La sf am vrut sa scriu ca la s class nu ai alternativa. Niciodata nu o sa spui ca decat s class cumperi superb sau altceva pt ca tot ce ajunge la s class e doar un a8 un seria 7 si asa mai departe.
                      niciodata nu vei spune ca o masina moderna ieftina ajunge sa intreaca un s class.


                      Dar un 124 vs logan nou, nu stiu zau. Doar de e 124 macar de 3l la istoric sau v8ul. Dar la ce pret are mai bine pui bani si iei megane rs. Confortu e tot ala de restu n are rost sa comparam. Vb din experienta nu din povesti. Iar megane e o masina ieftina fara pretentii. Ia sa vezi peste inca 10 ani unde ajung masinile din gama low cost.

                      Dar ca s class n o sa gasesti niciodata ceva la fel decat tot din gama aia.

                      Dar na. Fiecare cu fixurile si miturile in care crede.
                      adica stiu si eu om care a dat 212fl ca sa ramana cu un ochios in care a bagat o tona de bani numai intretinere corecta in opinia ta, bani aruncati jn opinia mea.

                      Doar reprezentanta. Masina arata de iti lasa gura apa, pt un 210. Dar este ca rugina bate la usa? Este. Este ca are zgomot f mare de rulare? Este.

                      Este ca nu sta bine pe drum cu toata echiparea sport? Este. Jos palaria pt felul in care au imbinat confortu cu sportu, farq sa renunte la primul dar nu poti compara cu o masina spre sport, deci maj bine nu te agiti, dar nici sa iei de bune povestile altora.

                      Ca omului ii place asa incat sa dea o mie euro pe an impozit pt 3.2 v6 benzina, damblaua lui.

                      Eu am vazut o atent si nu. Nu e pont dpdv obiectiv....mai ales in perspectiva descrisa.
                      de ce o fi renuntat la 212 fl cred ca doar ca sa nu se devalorizeze stand degeaba si probabil avea oferta buna.

                      De bine de rau cazraul meu n a stat degeaba...
                      Last edited by Sharky; 07-23-2022, 07:42 AM.

                      Comment


                      • #41
                        Sa lămurim un lucru!!!! Tu ai plecat din start cu un cazan, ajuns în ultima faza, pe care tu ai încercat sa îl aduci pe linia de plutire!!!!
                        Eu vorbesc de o masina, întreținută din prima zi asa cum trebuie și cu ce trebuie!! Cu piese originale, cu întreținere pe cat posibil de specialitate !
                        Între cele 2 proiecte, diferența e de la cer la pământ!!!
                        Din aceasta cauză, tu ai ieșit nemulțumit de marca dar mulțumit ca merge și asa, eu rămân mulțumit de marca și produs, cu înjurăturile aferente atunci când e nevoie!!! Dar , înțelegând ca asa ceva se tine și se intretine cu bani!!! Nu gratis și nu la preț de Logan ca doar trebuie sa mergem toți cu Mertzanul...
                        Nu ma înțelege greșit...nu ma dau banii afara din casa și nu ma bucur prea mult când plătesc piesele și reparațiile la masina...doar ca înțeleg, ideea ca...obrazul subțire, cu cheltuiala se tine!!
                        În rest, fiecare cu cotețul lui, indiferent ca e E sau Es, cu dpf sau fără, cu galerii sau nu da cu pretenția ca ne permitem mai mult decât putem...
                        Persoanele de fata se exclud!
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #42
                          Eu ma refeream la chestii obiective gen antifonare.
                          aia e la fel cata vreme n au chedere rupte orice 211 e la fel ca altu. Entuziasmații ai vazut cum exagereaza dar de e sa urci in eeeessss ai o revelatie.

                          mega cazan nu era dar dupa mine si pretentiile mele multe din masinile prea laudate mai au nevoie de atenție. .
                          oricum ca tren de rulare cred ca e peste multe masini din categoria ingrijite.

                          Si acu mai intra in vizor concurenta inclusiv masini moderne. Adica pana sa urce piata la 15k luai un f30 in stare corecta si istoric corect. Plus uite ce tehnologie baga in masinile noi ca pana si o oeftinaciune de renault zau de e rea...
                          daca am antifonat 211 ce mi un renault?


                          Dupa cum am zis am vazut peste 20 211 adica sa ma urc in ele, sa ma duca omu o tura sa compar direct unu cu altu. Uneke le am si condus.
                          nu i rau dar papa bani, cere atentie.
                          pt mine reglajul de directie nu e pentru uzura gume. Eu vreau sa simt masina ca merge cum imi place.
                          la fel si telescoape.
                          si tot asa. Cu pretenții dinastea nimic nu mi se pare bun.
                          sus am scris doar niste comparații ce imi stau pe creier dar sunt mai multe ca nimic nu e perfect.

                          Cred ca de aici e tot caimacu. Mai bine o masina care merge din prima, ca pana o faci te manca sfinții.
                          plus ca pana o faci pe placu tau mai intervin si defectiunile...plus ti se mai schimba gusturile.


                          Esu fara galerii e masina de care esti multumit. Asa sunt eu de e39. Mai cazan ca 211 le dat bagati bani strict unde trebe. Bagat si eu niste banuti in punctele esentiale si tinut pe saracie maxima. Dar e drept nu ies cu el din tara! Dar in rest maxim de multumit ca stiu ca in banii aia n am ce lua mai bun.

                          Ca sa concluzionez...
                          timp, bani, rabdare si munca de detectiv.
                          ca daca ai știi ca dai bandaii iese treaba ...ar fi cum ar fi.

                          Cumpar o masina cat de noua sa stiu ca o am. Ca momentan am 3 cazane si nu mai am răbdare sa pierd vremea. Ca mi am facut damblaua.

                          Comment


                          • #43
                            Hai ca o dati in vrajeala(unii din voi) si ne suparam…

                            Comment


                            • #44
                              De esti om cu cap bagi in masina frane, directie, faruri si ulei.
                              altfel ajungi ca mine. Bagi si faci si tot se strica.
                              Sa iei alta e mai ieftin si mai simplu.

                              Eu de dpf si de galerii nici nu m as atinge din principiu. Realitatea a demonstrat ca nu merita.
                              nici un control nu poate prinde ca n ai dpf cat timp masjna nu fumega si vizual dpf e la locul lui si carcasa nu are urme.
                              Last edited by Sharky; 07-25-2022, 06:58 AM.

                              Comment


                              • #45
                                Tocmai pt ca sunt un om corect, am fost dezamagit cand am aflat de DPF, daca eram altfel nu cred ca ma atingea asa tare si probabil nici nu mai stateam sa dau detalii pe aici.
                                Acum ca socul a trecut, gandesc ca Sharky, momentan nu ma voi atinge de DPF desi aproape ca facusem o programare pt asta. Cand va fi buget de aruncat pe geam, o sa merg sa desfac insa pana atunci imi voi asuma riscurile, oricare ar fi alea.

                                Pana cand ma voi lumina asupra intretinerii unei masini, o sa continui ca pana acum, adica ce costa la fel la MercedES poate o sa fac la MercedES iar ce nu, voi vedea, imi voi gasi un service de incredere. Momentan masina ruleaza excelenta si aproape ca mi se scoa - - cand se sug usile alea (si portbagajul).

                                O sa ma termin spunand ca nu e frumos sa bagam batul prin gard. Uite ca mie imi place cazanul meu de “Es” fara galerii de suporteri si cu DPF vandut la fier vechi, cred ca si asa e mai masina ca multe altele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF