Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 Mercedes 250D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W124 Mercedes 250D

    Mereu am considerat, tinand cont probabil de varsta pe care o am, ca "tripleta de aur" la Clasa E este reprezentata de: W124, W210 si W211.
    Chiar daca, pe final de an, intentionez sa iau si un W212 benzina, tot cele 3 modele enumerate anterior vor ramane mereu in inima mea.
    Pe W124 mi-l aduc aminte perfect, la fel W210, iar la W211 (tanar student fiind) am fost chiar la lansarea din Iasi.
    Soarta a fost buna cu mine, chiar am fost un norocos din acest punct de vedere (am deja W210 si W211);
    Ca o chestie mai "ciudata" - toate cele 3 masini au fost "COMPANY EMPLOYEE" :-)

    Am gasit masina in Vicovu de Sus (jud. Suceava). Am intalnit niste oameni de o calitate morala deosebita, aveam 95% din informatii ca sa pot lua o decizie inca inainte de a pleca de acasa; (20-30 de fotografii cu masina, lista cu neconformitati, film cu motorul nepornit de peste 1 an de zile, situatia actelor, pasii spre reinmatriculare, etc)
    Automobilul este radiat la acest moment la cerere, trebuie sa urmez o procedura pentru inmatriculare.
    Un mare multumesc celor de la Retromobil care au fost prompti, au oferit sfaturi si m-au asistat in proces.

    Mercedes W124 - 250D, fabricatie `90.
    Model 250 D
    Engine 602912 10 167048
    Transmission 717413 01 635228
    Order Number 0 9 297 47919
    Order Location COMPANY EMPLOYEE
    Interior 373
    Paint 1 IMPALA BROWN METALLIC (441U)
    Approx. Build Date 1990-07
    260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
    412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
    430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
    466 CENTRAL LOCKING MECHANISM
    537 MECHANICALLY OPERATED ANTENNA AND FRONT LOUDSPEAKERS - WITHOUT RADIO SET
    591 HEAT-INSULATING GLASS, ALL-AROUND, HEATED REAR WINDOW PANE (SINGLE-SHEET SAFETY GLASS)
    640 15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
    812 REAR-MOUNTED LOUDSPEAKERS

    Dotarile nu sunt foarte multe, dar nici eu nu sunt pretentios; probabil lipsa A/C-ului imi creeaza oarece jena mentala, dar pentru cateva saptamani pe an, chiar nu am de ce sa ma plang. Deasemenea trapa va mai salva din situatie.

    Vehiculul, din punctul meu de vedere, este unul foarte onest. Nu este nici foarte mult de munca, dar nici putin; Ma astept sa nu depasesc 6-7 luni, muncit lejer, intr-un service specializat, fara a pune presiune pe oameni si aprovizionarea cu piese.
    Masina nu mai fusese pornit de cca. 1 an de zile; chiar si asa, bateria a primit ceva curent, am avut ocazia sa ma plimb pret de 15 minute cu ea pe un drum privat, intre niste case: suprinzator nu are becuri aprinse in bord (nici car ar fi prea multe ....), nu bate nimic la trenul de rulare;

    Exista deja o ordine de remediere si restaurare:
    - furtune
    - baterie
    - schimb integral de fluide
    - 4 amortizoare noi
    - tinichigerie; praguri noi, aripi noi, fata polizat portiere
    - revizie si gresat trapa
    - igienizat interior
    - pneuri noi in toate cele 4 colturi
    - reconditionat jantele din aluminiu.

    Pasul urmator este ITP-ul la RAR. Apoi procedura de atestare a vehicului istoric.
    Cumva fortat sa ajung in acest pas, estimez ca vor exista si in Iasi restrictii precum in Bucuresti (eu chiar cred ca W210 va mai merge maxim 2-3 ani pe strazi, dupa care o sa fiu nevoit sa-l trag pe dreapta; daca mi se va da voie sa circul cu un EURO3 pe centru, contra unor taxe, voi achita negresit, indiferent)
    La 124 n-am niciun fel de emotii, mentiunea RAR in CIV - automobil istoric te scuteste de multe ....

    Ma uitam pe cotatiile Quelle Classic Data;
    Un W124 - 250D din `90 in stadiul de junk/scrap/parts este 700 EUR. Fair condition (tinand cont de vechime) este 2800 EUR, iar showroom - 5900 EUR. Deci oarece potential de investie.
    Al meu w124 este intre junk si fair

    Masina este in service la aceasta data, s-a dat comanda de piese.

    O sa mai postez pe masura ce proiectul inainteaza.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.
    1963 Simson SR2E
    1990 Mercedes W124 250d
    2001 Mercedes W210 200K
    2005 Mercedes W211 220cdi
    2018 Suzuki Baleno

  • #2
    Sa o stapanesti sanatos si sa o pui cat mai repede pe "picioare", pentru ca baza nu este rea.
    Procedura de atestare este relativ simpla, avand in vedere ca totul se face online.
    Eu am realizat-o anul trecut .

    Comment


    • #3
      Multumesc de urari !

      Ne auzim si poate ne vedem prin Iasi !
      1963 Simson SR2E
      1990 Mercedes W124 250d
      2001 Mercedes W210 200K
      2005 Mercedes W211 220cdi
      2018 Suzuki Baleno

      Comment


      • #4
        Cam asa arata dezbracata.
        Nu e nici foarte rau, dar nici bine. Exact cum anticipam .... dificultate medie pentru orice tehnician service.

        Pe lista de TO DO s-au mai adaugat:
        - 2 injectoare blocate asta implica si curatat temeinic rezervor
        - revizionat pompa servo
        - verificat starter

        Dam inainte si suntem optimisti.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.
        1963 Simson SR2E
        1990 Mercedes W124 250d
        2001 Mercedes W210 200K
        2005 Mercedes W211 220cdi
        2018 Suzuki Baleno

        Comment


        • #5
          Am dat "subscribe" la topic și mult succes în continuare !
          Stefan

          Comment


          • #6
            Multumesc ! Promit sa fiu sarguincios si sa postez periodic :-)
            1963 Simson SR2E
            1990 Mercedes W124 250d
            2001 Mercedes W210 200K
            2005 Mercedes W211 220cdi
            2018 Suzuki Baleno

            Comment


            • #7
              Saptamana trecuta am fost prin Bacau cu ceva treburi, prilej cu care am dorit sa vad un update la proiectul W124.
              Nu e niciun secret, masina este la o reprezentanta auto din oras, unde am mai reparat masini.

              Baietii mi-au facut o surpriza si mi-au pornit-o, cat sa fac o mica tura de cladire cu ea, improvizandu-mi un circuit de alimentare, cat sa nu traga "molustile" din rezevorul ei, inca necuratat.
              Am facut si un filmulet, dar se pare ce nu pot incarca filmulete. Asa ca pun doar o fotografie, cumparasem de pe Ebay o sigla de capota.

              Un sentiment frumos m-a incercat .... simt cum progresez, dar adevarat sunt mici pasii in restaurarea ei.

              Cateva chestiuni de natura economica:
              - daca mergi pe original la elemente de caroserie, depasesti lejer cateva mii de lei.
              Nu am luat chinezarii, am luat produse care se potrivesc ok, fara lufturi, am iesit undeva la 50% fata de OEM.

              - daca mergi pe original la conducte (frana, alimentare), deasemenea discutam de minim 2000 lei.
              Slava domnului ca mai sunt meseriasi "old-school", o parte din conducte s-au reconstruit, o parte am luat aftermaket.

              - astept inca cateva mici schimbari la trenul de rulare (bucse);

              E prima masina la care ma angajez intr-un proiect complex. Dar am retinut multe sfaturi utile; cel mai important: poti depasi valoarea de evaluare usor.
              Sunt un om cerebral, nu-mi place sa arunc cu banii. Din acest motiv am luat deciziile zic eu pertinent: aftermarket de buna calitate, reconstructie unde s-a putut.

              S-a lucrat mult dpdv tinichigerie: s-a polizat, s-a decupat, grunduit, schimbat multe elemente de-a intregul. O asteapta o terosonare serioasa pe toata burta, vreau sa-mi iau de o grija pe viitor.

              Sunt oarecum uimit; fostul proprietar (avea masina de foarte mult timp) ii pusese huse (bancheta, scaune, cotiera spate); husele aratau execrabil: infecte, murdare, rupte;
              Le-am dat jos impreuna cu mecanicii: Dumnezeule ce interior frumos s-a aratat ! Incredibil cat de bine s-au conservat !

              Va tin la curent !

              Attached Files
              1963 Simson SR2E
              1990 Mercedes W124 250d
              2001 Mercedes W210 200K
              2005 Mercedes W211 220cdi
              2018 Suzuki Baleno

              Comment


              • #8
                Ai luat o fara sa o dezbraci inainte?
                ma bucur ca interiorul e ok. Poate pui si poze cu ce ai gasit sub haine.

                Valoarea de evaluare e nasoala rau, si ar conta doar in cazul unei despagubiri pe rca. In rest pt tine faci treaba asa ca nu banii sunt importanti ci sa iasa cum vrei.

                Conducte de cupru maleabil? Sau ce ai optat pt frane?

                Sunt sigur ca iese ce vrei.
                Cand estimezi ca e gata ?

                Comment


                • #9
                  Hello,

                  Referitor la evaluare: repet, nu vreau sa sar calul. As dori sa ma incadrez in niste limite decente cat de cat.
                  Pe original, daca o imbraci cap-coada, iesi in cotatie de 500E :-)
                  Asta doar din piese, fara manopera ....

                  Da, am luat-o fara sa o dezbrac, doar am pipait-o si am constatat ca multe din piese sunt "ferme" si :"nelasate" :-)
                  Dupa ce obtin si calificativul de "istorica" as dori sa nu o expun prea mult pe strazi.

                  Cupru maleabil este raspunsul in cazul meu; S-au dat jos cele vechi, s-au reconstruit dupa forma celor vechi.

                  Finish-line-ul cred va fi prin vara-toamana.

                  Am discutat cu persoana care ma va ajuta la inmatriculare:
                  - practic, mai intai trebuie sa o programez la RAR pentru ITP (asta e procedura pentru masini radiate la cerere)
                  - ulterior ar trebui sa incep procedura cu Retromobil.
                  Analizez daca pot sa fac 2 in 1; adica dintr-o vizita la RAR sa obtin si ITP si mentiunea in CIV ("vehicul istoric");
                  Este foarte posibil sa pot scoate numere rosii inainte, dar inca astept raspunsuri.


                  Multumesc de gandurile bune ! ~
                  1963 Simson SR2E
                  1990 Mercedes W124 250d
                  2001 Mercedes W210 200K
                  2005 Mercedes W211 220cdi
                  2018 Suzuki Baleno

                  Comment


                  • #10
                    Am fost ieri prin Bacau.


                    Offtopic: Nu umblu "bleambura" prin orase, asa de plictiseala in plina pandemie, am fost sa-mi platesc angajatii.
                    traim niste vremuri destul de grele ... cei care au afaceri pierd foarte mult sange in aceasta perioada.Cu tot cu livrarile on-line sau mai stiu eu ce ....
                    Chiar vorbeam cu un alt prieten - Asta "barosaneala" - sa tii angajatii, sa le achiti darile la stat, sa platesti furnizori, sa achiti chirii, asta in conditii de venituri zero.
                    Nu sa faci live-uri pe facebook injurand Politia si fortele de ordine :-)


                    M-am oprit sa vad stadiul lucrarilor, daca tot eram prin zona. Nu am fost insistent pe viteza, mai ales ca toti lucreaza cu program redus.

                    - S-a cam chiuretat tot ce era de mers la bisturiu; pot afirma ca in meciul RUGINA: 0 (zero) vs. Mercedes: 1 (unu)
                    - S-a verificat sistemul electric
                    - S-a mai lucrat la articulatii
                    - Se lucreaza acum si la frane.

                    Trag totusi sperante ca poate pe la o Vara (August poate....) voi reusi sa o aduc acasa.

                    PS - inca ma declar uimit de felul cum arata scaunele si bancheta.
                    Sa-i dea Dumenzeu sanatate aluia care a montat husele (vechi, antice, rupte, miros a mucegai), caci aceste huse i-au salvat interiorul. Avea huse chiar si la tetierele din spate :-)
                    Masina de 500,000 km cu interior de una cu 100,000 km.
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 8 photos.
                    1963 Simson SR2E
                    1990 Mercedes W124 250d
                    2001 Mercedes W210 200K
                    2005 Mercedes W211 220cdi
                    2018 Suzuki Baleno

                    Comment


                    • #11
                      Revin cu un update.

                      Masina e pe maini bune, estimez ca sunt la cel mult 2 luni - 2.5 luni de la a o pune pe strada.

                      In atasament, cateva zone cu probleme, unde - pe de o parte mai e putin de munca, pe de alta parte s-au rezolvat.
                      Ideea este ca pana nu dai jos toate elementele, nu ai cum sa ajungi la radacina ruginii. Oricum, sper ca la tot efortul de pana acum, sa mai tina inca 20-30 de ani.

                      Cred ca in maxim o saptamana va urma o curatare la toata burta masinii, insotita ulterior de si de o terosonare.
                      Apoi, intra la cabina de vopsit.
                      Excitat cumva, ca tot ii rog sa mi-o pornesasca cand ajung in reprezentanta, m-am jucat cu trapa electrica si .... a ramas blocata intr-o pozitie de semi-deschis :-(
                      Oricum trebuia abordat si subiectul, asa ca ... dam inainte....

                      Vesti bune si de la persoana care se ocupa cu inmatriculatul. A reusit sa mi-o declare la Primarie, iar dpdv logistic o sa pot sa-i scot numere rosii (pentru ITP, pentru probe mai lungi de drum). Readuc aminte ca masina a fost radiata la cerere acum cativa ani.
                      La Retromobil, faptul ca a fost deja inmatriculata in Romania, taxa de "dosar" este doar 450 lei, fata de 900 lei (daca era importata din UE); la aceste sume se adauga cotizatia anuala, estimativ 150 - 200 lei (nu mai retin exact suma ...)

                      N-am putut rezista si i-am luat si un mini-fratior.
                      Mi-am achizitionat un moped SIMSON SR2E din 1963, si acesta in plin proces de reconditionare la aceeasi reprezentanta.
                      Prin Videocall am vazut-o pornita, am primit actele in original, iar prin curier am adus-o de la Oradea (nu am vrut sa ma expun pe drumuri)
                      Si Simson-ul intentionez sa o fac istorica (am documente, am tot ce trebuie)

                      Attached Files
                      1963 Simson SR2E
                      1990 Mercedes W124 250d
                      2001 Mercedes W210 200K
                      2005 Mercedes W211 220cdi
                      2018 Suzuki Baleno

                      Comment


                      • #12
                        De unde sunt eu acum, deja se intrevede finish-ul ... :-)
                        Masina, cu putin noroc, intra la vopsit (integral) cel tarziu saptamana viitoare.

                        Imi da o mare satisfactie sa o vad facuta, sa vad finish-ul, stiind cum am adus-o si de unde am inceput acest proiect.
                        Nu cred ca o s-o pot vinde vreodata.

                        Dupa ce iese din vopsitorie, totul va fi montat inapoi.
                        Ma ocup ulterior de jante: reconditionare integrala + gume noi.
                        Attached Files
                        1963 Simson SR2E
                        1990 Mercedes W124 250d
                        2001 Mercedes W210 200K
                        2005 Mercedes W211 220cdi
                        2018 Suzuki Baleno

                        Comment


                        • #13
                          Am uitat o chesitune

                          - am avut nevoie in proiectul meu de cateva nimicuri: un spoiler, trim-uri, clama de deschis capota, etc.

                          Am intalnit un om extraordinar, l-am gasit pe OLX, din Reghin.
                          Nu-i fac reclama, dar este un om foarte deschis, prietenos, foarte parolist, iar tarifele dansului sunt de ultra-bun-simt.

                          Eram in vacanta la Sovata, m-am abatut 40 km pana in Reghin, doar ca sa vad ce mai face si mai iau una-alta.
                          Intru in curtea dansului, multe W124:
                          - benzina / motorina
                          - limuzina / break
                          - 4matic / propulsie
                          - bine dotate / slab dotate (basic)
                          - automate / manuale
                          Ce vrei si ce nu vrei ptr W124.

                          Daca mai sunt colegi care restaureaza W124, cu drag impartasesc datele dansului de contact printr-un mesaj privat.
                          1963 Simson SR2E
                          1990 Mercedes W124 250d
                          2001 Mercedes W210 200K
                          2005 Mercedes W211 220cdi
                          2018 Suzuki Baleno

                          Comment


                          • #14
                            Am subscribe pe topicul tau. Il urmaresc cu mult interes. Abia astept sa vad rezultatul final si mai mult ca sigur nu sunt singurul.
                            O intrebare doar, momentan. Urmarind canalul de youtube al unor olteni ce se ocupa de detailing, am observat ca baiatul este foarte obsedat cu centurile de siguranta. Poti impartasi cu noi ce serii au, presupun ca acestea sunt vitale pentru atestarea masinii ca vehicul istoric.
                            Ce serii au, elemente distinctive pentru a determina daca sunt cele originale ale masinii sau au fost inlocuite ulterior. Facand parte din sistemul SRS, presupun ca sunt un bun indicativ daca masina a avut incidente. Bineinteles nedumerirea se aplica si pentru alte modele de sasiu iar oricine are informatii, poate este amabil sa le impartaseasca.

                            Comment


                            • #15
                              Olteanul ala care spunea la un moment dat ca a fost cioban?

                              AS fi curios si eu de treaba cu centurile, dar sincer ma indoiesc ca e vorba de asa ceva.
                              LA o intalnire cu baietii anul trecut, unu venise cu un 944 care avea alt volan decat trebuie si cu softtopul cu mici probleme si modificari, dar nu au fost probleme de a o face istorica.
                              Ce-i drept 944 e rar, 124 nu prea.

                              Totusi cum iti verifica aia centurile? Fata de ce? Totodata sunt accepotate orice inlocuiri si reparatii cata vreme se pastreaza caracterul original al modelului.
                              Adica de ii pui volan de 211 se supara, dar de pui unul tot de 124 nu e tragedie ca tu ai vrut musai lemn desi masina de fabrica a venit cu echiparea cheala...

                              Ma rog, astea sunt datele de care stiu eu, dar un mail catre retromobil nu strica.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF