Mereu am considerat, tinand cont probabil de varsta pe care o am, ca "tripleta de aur" la Clasa E este reprezentata de: W124, W210 si W211.
Chiar daca, pe final de an, intentionez sa iau si un W212 benzina, tot cele 3 modele enumerate anterior vor ramane mereu in inima mea.
Pe W124 mi-l aduc aminte perfect, la fel W210, iar la W211 (tanar student fiind) am fost chiar la lansarea din Iasi.
Soarta a fost buna cu mine, chiar am fost un norocos din acest punct de vedere (am deja W210 si W211);
Ca o chestie mai "ciudata" - toate cele 3 masini au fost "COMPANY EMPLOYEE" :-)
Am gasit masina in Vicovu de Sus (jud. Suceava). Am intalnit niste oameni de o calitate morala deosebita, aveam 95% din informatii ca sa pot lua o decizie inca inainte de a pleca de acasa; (20-30 de fotografii cu masina, lista cu neconformitati, film cu motorul nepornit de peste 1 an de zile, situatia actelor, pasii spre reinmatriculare, etc)
Automobilul este radiat la acest moment la cerere, trebuie sa urmez o procedura pentru inmatriculare.
Un mare multumesc celor de la Retromobil care au fost prompti, au oferit sfaturi si m-au asistat in proces.
Mercedes W124 - 250D, fabricatie `90.
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
466 CENTRAL LOCKING MECHANISM
537 MECHANICALLY OPERATED ANTENNA AND FRONT LOUDSPEAKERS - WITHOUT RADIO SET
591 HEAT-INSULATING GLASS, ALL-AROUND, HEATED REAR WINDOW PANE (SINGLE-SHEET SAFETY GLASS)
640 15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
812 REAR-MOUNTED LOUDSPEAKERS
Dotarile nu sunt foarte multe, dar nici eu nu sunt pretentios; probabil lipsa A/C-ului imi creeaza oarece jena mentala, dar pentru cateva saptamani pe an, chiar nu am de ce sa ma plang. Deasemenea trapa va mai salva din situatie.
Vehiculul, din punctul meu de vedere, este unul foarte onest. Nu este nici foarte mult de munca, dar nici putin; Ma astept sa nu depasesc 6-7 luni, muncit lejer, intr-un service specializat, fara a pune presiune pe oameni si aprovizionarea cu piese.
Masina nu mai fusese pornit de cca. 1 an de zile; chiar si asa, bateria a primit ceva curent, am avut ocazia sa ma plimb pret de 15 minute cu ea pe un drum privat, intre niste case: suprinzator nu are becuri aprinse in bord (nici car ar fi prea multe ....), nu bate nimic la trenul de rulare;
Exista deja o ordine de remediere si restaurare:
- furtune
- baterie
- schimb integral de fluide
- 4 amortizoare noi
- tinichigerie; praguri noi, aripi noi, fata polizat portiere
- revizie si gresat trapa
- igienizat interior
- pneuri noi in toate cele 4 colturi
- reconditionat jantele din aluminiu.
Pasul urmator este ITP-ul la RAR. Apoi procedura de atestare a vehicului istoric.
Cumva fortat sa ajung in acest pas, estimez ca vor exista si in Iasi restrictii precum in Bucuresti (eu chiar cred ca W210 va mai merge maxim 2-3 ani pe strazi, dupa care o sa fiu nevoit sa-l trag pe dreapta; daca mi se va da voie sa circul cu un EURO3 pe centru, contra unor taxe, voi achita negresit, indiferent)
La 124 n-am niciun fel de emotii, mentiunea RAR in CIV - automobil istoric te scuteste de multe ....
Ma uitam pe cotatiile Quelle Classic Data;
Un W124 - 250D din `90 in stadiul de junk/scrap/parts este 700 EUR. Fair condition (tinand cont de vechime) este 2800 EUR, iar showroom - 5900 EUR. Deci oarece potential de investie.
Al meu w124 este intre junk si fair
Masina este in service la aceasta data, s-a dat comanda de piese.
O sa mai postez pe masura ce proiectul inainteaza.
Chiar daca, pe final de an, intentionez sa iau si un W212 benzina, tot cele 3 modele enumerate anterior vor ramane mereu in inima mea.
Pe W124 mi-l aduc aminte perfect, la fel W210, iar la W211 (tanar student fiind) am fost chiar la lansarea din Iasi.
Soarta a fost buna cu mine, chiar am fost un norocos din acest punct de vedere (am deja W210 si W211);
Ca o chestie mai "ciudata" - toate cele 3 masini au fost "COMPANY EMPLOYEE" :-)
Am gasit masina in Vicovu de Sus (jud. Suceava). Am intalnit niste oameni de o calitate morala deosebita, aveam 95% din informatii ca sa pot lua o decizie inca inainte de a pleca de acasa; (20-30 de fotografii cu masina, lista cu neconformitati, film cu motorul nepornit de peste 1 an de zile, situatia actelor, pasii spre reinmatriculare, etc)
Automobilul este radiat la acest moment la cerere, trebuie sa urmez o procedura pentru inmatriculare.
Un mare multumesc celor de la Retromobil care au fost prompti, au oferit sfaturi si m-au asistat in proces.
Mercedes W124 - 250D, fabricatie `90.
Model | 250 D |
Engine | 602912 10 167048 |
Transmission | 717413 01 635228 |
Order Number | 0 9 297 47919 |
Order Location | COMPANY EMPLOYEE |
Interior | 373 |
Paint 1 | IMPALA BROWN METALLIC (441U) |
Approx. Build Date | 1990-07 |
412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
466 CENTRAL LOCKING MECHANISM
537 MECHANICALLY OPERATED ANTENNA AND FRONT LOUDSPEAKERS - WITHOUT RADIO SET
591 HEAT-INSULATING GLASS, ALL-AROUND, HEATED REAR WINDOW PANE (SINGLE-SHEET SAFETY GLASS)
640 15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
812 REAR-MOUNTED LOUDSPEAKERS
Dotarile nu sunt foarte multe, dar nici eu nu sunt pretentios; probabil lipsa A/C-ului imi creeaza oarece jena mentala, dar pentru cateva saptamani pe an, chiar nu am de ce sa ma plang. Deasemenea trapa va mai salva din situatie.
Vehiculul, din punctul meu de vedere, este unul foarte onest. Nu este nici foarte mult de munca, dar nici putin; Ma astept sa nu depasesc 6-7 luni, muncit lejer, intr-un service specializat, fara a pune presiune pe oameni si aprovizionarea cu piese.
Masina nu mai fusese pornit de cca. 1 an de zile; chiar si asa, bateria a primit ceva curent, am avut ocazia sa ma plimb pret de 15 minute cu ea pe un drum privat, intre niste case: suprinzator nu are becuri aprinse in bord (nici car ar fi prea multe ....), nu bate nimic la trenul de rulare;
Exista deja o ordine de remediere si restaurare:
- furtune
- baterie
- schimb integral de fluide
- 4 amortizoare noi
- tinichigerie; praguri noi, aripi noi, fata polizat portiere
- revizie si gresat trapa
- igienizat interior
- pneuri noi in toate cele 4 colturi
- reconditionat jantele din aluminiu.
Pasul urmator este ITP-ul la RAR. Apoi procedura de atestare a vehicului istoric.
Cumva fortat sa ajung in acest pas, estimez ca vor exista si in Iasi restrictii precum in Bucuresti (eu chiar cred ca W210 va mai merge maxim 2-3 ani pe strazi, dupa care o sa fiu nevoit sa-l trag pe dreapta; daca mi se va da voie sa circul cu un EURO3 pe centru, contra unor taxe, voi achita negresit, indiferent)
La 124 n-am niciun fel de emotii, mentiunea RAR in CIV - automobil istoric te scuteste de multe ....
Ma uitam pe cotatiile Quelle Classic Data;
Un W124 - 250D din `90 in stadiul de junk/scrap/parts este 700 EUR. Fair condition (tinand cont de vechime) este 2800 EUR, iar showroom - 5900 EUR. Deci oarece potential de investie.
Al meu w124 este intre junk si fair
Masina este in service la aceasta data, s-a dat comanda de piese.
O sa mai postez pe masura ce proiectul inainteaza.
Comment