Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 Mercedes 250D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    are sens sa refaci 210? E o chestiune de timp pana se strica iar.
    DAca nu e ceva model mega special pt ce deranjul? Ca la interior intre 124 si 210 nu e asa diferenta de design ca la 210 si 211.

    Comment


    • #32
      Sharky, este masina pe care o aveam in 2014/2015 cand s-a nascut fetita mea (am avut si altele poate mai frumoase si mai noi, dar asta a fost .... ceva deosebit)
      Masina copilariei mele, un prim vis indeplinit, punctul de plecare a "dementei" mele cu Clasa E.
      Poate nu ma crezi, dar inca mai am revistele de cand eram in anii terminali de liceu cand a aparut modelul (se numeau AutoMondial, AutoMotor si Sport si inca una de nu mai retin cum o cheama....). Deasemenea am brosura originala, brosura de accesorii,etc.
      Cand mi-am luat 211 (si cel mai fain 211 care-l gaseai in tara la acel moment), cam 2-3 luni m-a tinut luna de miere (211 este o masina care si astazi n-am ce sa-i reprosez, perfecta). Cand vedeam un 210 pe strada, ma pidideau toate amintirile si copilaria.
      Si acum, pe uikend o las sa rasufle, mergand cu celelalte masini. Pe Duminica seara, deja de abia astept ziua de LUNI cand o iau pe "Babuta" la incins.
      Recunosc faptul ca, scuzati cacofonia, Kompressorul da dependenta (dar si gaura in buzunare :-)

      Matematic si valoric nu are sens.
      Asa cum nici cand am platit taxa de poluare de 6500 lei acum 5-6 ANI, de isi dadeau coate cei din RAR cu omologarea ( - uite un dement care nu stie ce sa faca cu banii); formula de calcul a taxei era de tipul - ultima generatie de Euro 3, platea niste taxe aberante. Eu am fost acel om aberant, in acel moment.
      1963 Simson SR2E
      1990 Mercedes W124 250d
      2001 Mercedes W210 200K
      2005 Mercedes W211 220cdi
      2018 Suzuki Baleno

      Comment


      • #33
        Asa da, eu ma uit la a mea, taxa platita (4800, deci tot pe acolo), noroc ca am recuperat-o, in rest de trag linie pana la ultimu surub si ultimul ulei bagat ajung la 13mii imediat (pret achizitie cam 5500). )

        Tu esti incantat de ea, eu nu renunt pt ca daca tot am lucrat atata si mi-am batut capul din ambitie, n-are rost sa o dau ca oricum nu iau cine stie ce pe ea.
        Sa fi stiut unde ajungeam de la inceput o lasam cum era, in loc de michelin la fel de rotund era si tigar...cred ca o tineam functionala si cu un buget total de 7mii. De dinafara oricum nu ti-ai fi dat seama de diferenta.

        "Noroc" cu vremurile astea ca altfel cine stie ce idei imi mai veneau. )
        Astea oricum is masini pe viata, in sensul ca nu mai scapi de ele...

        Ce o sa fiu curios e daca dupa multi ani o sa merite, comparativ cu una "ca noua".
        Acu nu is expert, dar am vazut destule "ca noi" care de fapt erau destul de obosite, dar la prima vedere estetic aratau ca noi.
        De pret n-are rost sa mai comentez. Visau vanzatorii 10mii pe un 124 fara clima cu motor de tractor aspirat in care omu nu bagase mare lucru.

        Dar asta e deja alta poveste, sa speram ca aici totul iese bine.
        Last edited by Sharky; 07-31-2020, 23:42 PM.

        Comment


        • #34
          Originally posted by Sharky View Post
          Asa da, eu ma uit la a mea, taxa platita (4800, deci tot pe acolo), noroc ca am recuperat-o, in rest de trag linie pana la ultimu surub si ultimul ulei bagat ajung la 13mii imediat (pret achizitie cam 5500). )

          Tu esti incantat de ea, eu nu renunt pt ca daca tot am lucrat atata si mi-am batut capul din ambitie, n-are rost sa o dau ca oricum nu iau cine stie ce pe ea.
          Sa fi stiut unde ajungeam de la inceput o lasam cum era, in loc de michelin la fel de rotund era si tigar...cred ca o tineam functionala si cu un buget total de 7mii. De dinafara oricum nu ti-ai fi dat seama de diferenta.

          "Noroc" cu vremurile astea ca altfel cine stie ce idei imi mai veneau. )
          Astea oricum is masini pe viata, in sensul ca nu mai scapi de ele...

          Ce o sa fiu curios e daca dupa multi ani o sa merite, comparativ cu una "ca noua".
          Acu nu is expert, dar am vazut destule "ca noi" care de fapt erau destul de obosite, dar la prima vedere estetic aratau ca noi.
          De pret n-are rost sa mai comentez. Visau vanzatorii 10mii pe un 124 fara clima cu motor de tractor aspirat in care omu nu bagase mare lucru.

          Dar asta e deja alta poveste, sa speram ca aici totul iese bine.
          Probabil ca nu o sa merite :-) ca raspuns la "Ce o sa fiu curios e daca dupa multi ani o sa merite, comparativ cu una "ca noua".
          Dar dupa cum vezi, sunt un om "absurd" :-)
          1963 Simson SR2E
          1990 Mercedes W124 250d
          2001 Mercedes W210 200K
          2005 Mercedes W211 220cdi
          2018 Suzuki Baleno

          Comment


          • #35
            Cateva fotografii de astazi, diferenta este vopsea si apoi prima mana de lac. La ora asta, deja s-a dat a 2-a mana de lac.
            Ca prima impresie: daca masina asta ar fi comestibila, as gusta putin din ea :-)

            Ca si costuri, intrucat JOI am si numere rosii, a tb. sa fac RCA.
            Am trecut de multa vreme de varsta critica de "pana in 30 de ani", sunt la B7 la bonusare (deci sofer disciplinat putem considera ...) si totusi 850 - 1400 lei/an cotatiile. Probabil motorul mare ...
            Allianz imi cere de exemplu ca PJ, la 211 cu motor deasemenea peste 2000 cmc, cam 900 lei/an. Allianz, ca si PF imi cere maxim la 124, adica 1200 lei/an plus.
            Tot ca B7 am si cotatia la 210, care ... dispune de 163 cp. AIci cotatia este de 550 lei/an
            Probabil asiguratorii au o daunalitate mai mare la masinile vechi (dar ne-istorice)

            Ma rog am facut pe 6 luni, in ideea ca am timp suficient s-o trec prin RAR la ITP si sa-i asigur mentiunea in CIV.
            Ma astept ca mentiunea "vehicul istoric" sa-i scada binisor tariful RCA, ma astept la 150 - 200 lei/an maxim.
            Attached Files
            1963 Simson SR2E
            1990 Mercedes W124 250d
            2001 Mercedes W210 200K
            2005 Mercedes W211 220cdi
            2018 Suzuki Baleno

            Comment


            • #36
              Am uitat sa va comunic - lacul chiar la prima mana, mi s-a parut excelent. Am ales un lac premium, (din pacate nu am retinut marca); pentru 20% in plus fata de un lac conventional (am zis ca merita, intrucat nu o vopsesc in fiecare zi...), am fost asigurat ca efectul va fi "oau" ; am vazut inainte niste mostre vopsite si intr-adevar era ce trebuie.
              1963 Simson SR2E
              1990 Mercedes W124 250d
              2001 Mercedes W210 200K
              2005 Mercedes W211 220cdi
              2018 Suzuki Baleno

              Comment


              • #37
                Arata bine.
                Nu am idee cum e la tine, dar la mine 35 ani, B8 am 700 (cea mai ieftina oferta) pe w211 2.6L benzina 130kW.
                Si cam tot atat a fost de cand o am. Parca un an am prins cu 550.

                De ce zici ca nu o sa merite?
                Crezi ca una ca noua o sa aiba zero rugina si lacul asa cum o faci tu acum?
                Sau o sa aiba de toate schimbate cum le vei schimba tu cu piese de calitate si mai ales noi?

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Sharky View Post
                  Arata bine.
                  Nu am idee cum e la tine, dar la mine 35 ani, B8 am 700 (cea mai ieftina oferta) pe w211 2.6L benzina 130kW.
                  Si cam tot atat a fost de cand o am. Parca un an am prins cu 550.

                  De ce zici ca nu o sa merite?
                  Crezi ca una ca noua o sa aiba zero rugina si lacul asa cum o faci tu acum?
                  Sau o sa aiba de toate schimbate cum le vei schimba tu cu piese de calitate si mai ales noi?
                  Ma gandesc ca poate nu mai am rabdare .... Din acest punct de vedere.
                  Masina asta e din Ian / Feb in service. 7 luni .... Sau poate ar tb. sa ma invat sa fiu mai rabdator, ca lucrurile bune se fac in timp ...
                  Financiar cred ca sunt pe la jumatea valorii de catalog. N-am stat sa buchisesc facturile si sa fac excel-uri. Dar din avion, ar tb. sa fiu pe la jumatatea valorii (achizitie + reconditionare).

                  Cred ca la urmatorul proiect, iau ceva mai putin complex; adica mai pe romaneste spus, "mai la gata".

                  Azi au remontat geamurile si chederele. Eu personal, am luat scaun cu scaun si am scos husele imbatranite.
                  Are un miros specific la interior, inclusiv la scaune; asa a persoana in varsta .... (adevarat este faptul ca fosta proprietara avea o varsta veritabila)
                  Cand o aduc la Iasi, apelez la un fin sa ma ajute cu spalatul tapiseriei.
                  Plus ca as baga si niste ozon in ea, poate scap de mirosul de batranete.
                  1963 Simson SR2E
                  1990 Mercedes W124 250d
                  2001 Mercedes W210 200K
                  2005 Mercedes W211 220cdi
                  2018 Suzuki Baleno

                  Comment


                  • #39
                    Cand sa-mi puna fetele de usi inapoi, mi-au pus si niste folie peste fire si fier. Cica intra mai putin praf in masina dupa aplicarea ei ....
                    Habar n-aveam ca este nevoie de asa ceva ...
                    1963 Simson SR2E
                    1990 Mercedes W124 250d
                    2001 Mercedes W210 200K
                    2005 Mercedes W211 220cdi
                    2018 Suzuki Baleno

                    Comment


                    • #40
                      Ciudat ca nu avea folie. Si eu am pus la opel dupa o operatiune similara.

                      Eu as fi antifonat suplimentar daca totul era jos.

                      Pana la urma ce te grabeste?
                      Masina ai. Care e problema ta daca nu e gata inca?
                      Progres este, il stii, si stii ca una ca noua, nu e la fel ca a ta chiar de costa o caruta de bani, daca te iei dupa altii.

                      Ai si tu rabdare ca oricum ai 2 masini mai faine ca asta.
                      ​​​​​
                      Cauta om si da o tura cu 1 9 te de i daca tanjesti dupa feelingul de tractor.

                      nu e mai mare satisfactia ca ai masina bine facuta si esti sigur de asta? Fata de una care cine stie ce ascunde pe sub fusta, nici cu aia nu esti impacat ca te roade curiozitatea sa te uiti.
                      masina are o varsta si daca e laudata ca una noua.

                      Comment


                      • #41
                        OFFTOPIC:
                        "Cauta om si da o tura cu 1 9 te de i daca tanjesti dupa feelingul de tractor".
                        Daca e topicul meu, cu acceptul moderatorilor, deviem putin OFFTOPIC: ABARTH 500 1.4 TURBO 180 cp la doar 800 kg.
                        Dumnezeule ce senzatii si ce sound. Abarth echipeaza masinile cu evacuare Akrapovic. Sound demential, bomba pe roti. N-are niciun sens sa-ti iei sistem audio pe asemenea masina.
                        Daca nu se concretizeaza proiectul cu w116 USA EXPORT (am eu retinerile mele pe partea de acte), cred ca acesta va fi un viitor proiect.

                        Revenind la subiect
                        Stii cum e ?
                        Cand se vede finish-ul, apare nerabdarea; care trebuie temperata.
                        Catinel, catinel s-a purces remontarea intregului interior. Mi-a placut ca s-a lucrat cu atentie, nimic nu s-a rupt, nimic nu s-a stricat.
                        La o privire mai atenta, un proces din asta complex, este efectiv un perpetuum mobile:
                        - mereu e ceva de schimbat; in cazul meu: unul dintre trimurile de la spoiler fata este gaurit (fosta proprietara avusese un mic incident si l-a prins de spoiler prin suruburi), toate cele 4 trim-uri de la praguri (cele din aluminiu) arata crancen, o mica ruptura material textil la scaunul soferului.

                        Partea buna este ca linia masinii a iesit foarte bine (aveam ceva emotii la aripile fata care au fost comandate after-market); ma felicit pentru alegerea lacului.
                        Am dus 4 jante din tabla (le cumparasem anterior pentru fostul A-Klasse al socrului), pe care le-am asortat cu cele 4 capace originale; cum au fost depozitate nu foarte ok, si aveam ceva timp liber intr-o dupa-amiaza, le-am curatat cu niste solutii mostra de la un furnizor; am folosit degresanti diversi pentru depunerile "grave" sau solutii speciale pentru stema de inox din centru.

                        Intentionez sa o aduc acasa saptamana viitoare, dar la jante chiar este de treaba. Rugina, vopsea exfoliata, "polizate" de la curbe luate strans, etc.
                        Pun asadar jantele din tabla, iar jantele originale raman in Bacau pentru reconditionat. Punand alte jante, nu pun presiune pe firma care se va ocupa de aceasta etapa, iar eu ma pot bucura de masina.

                        M-am gandit ce-o sa fac cu ea, cand va fi gata .... In niciun caz nu va fi "the garage-queen"; am de gand sa circul cu ea, zilnic, sau cat mai des.
                        Attached Files
                        1963 Simson SR2E
                        1990 Mercedes W124 250d
                        2001 Mercedes W210 200K
                        2005 Mercedes W211 220cdi
                        2018 Suzuki Baleno

                        Comment


                        • #42
                          Am fost la Bacau si mi-am vazut masina.
                          Imi pare rau ca inca nu am foto, dar .... a iesit extrem de bine. O bucurie pentru orice privitor.

                          Am venit cu pneurile noi de la Iasi, echipate pe jantele din tabla, urmand ca cele din aliaj sa ramana la reconditionat.

                          Dupa testele de frana, toate lichidele schimbate si la nivel, test de lumini si reglaj, am decis sa ma "infig" in rush-hour de la pranz, din Bacau, In mintea mea, testul suprem.
                          A trecut testul si da si nu.
                          Am stat cam 45 minute - 1h in cel mai nesuferit ambuteiaj. Apa a inceput sa urce spre 100 de grade, dar n-a mers mai sus.
                          Intors in service, am cerut mecanicilor sa mearga la un drum intins, dar sa n-o ierte si s-o menajeze.
                          Undeva la 140 - 160km/h a inceput sa mearga si mai sus de 100 de grade, chiar spre 110.

                          Reintoarsa masina in hala, am facut un prim plan de bataie; iata care sunt "suspectii de serviciu":
                          - l-am luat la chestionat in primul rand pe domnul termostat; am incalzit niste apa si ... functioneaza.
                          - pe ceilalti 3 "suspecti" ii suspicionez atat de tare incat am decis schimbarea lor, fara nicio jena, prevenitv
                          a) pompa de apa (originala)
                          b) radiator (original); pare in regula, nu plange pe nicaieri, dar este foarte posibil ca in toata perioada de stationare (5-6 ani) sa fi adunat rugina.
                          c) busonul de la lichidul de racire: atat de ruginit pe interior, incat iti vine sa-l iei la pilit.
                          Foarte important: nu da apa afara si nici nu da gaze in vasul de expansiune; ceea ce-i bine pentru chiulasa si garnitura.

                          Nu am luat-o asadar acasa, desi asteptam ca un copil mic, sa fac asta.
                          Turometrul nu functioneaza (cand am luat-o, la inceputul anului, functiona intermitent...); deasemenea am si aici un prim-suspect: un modul.

                          Cateva impresii, daca tot am scos-o la drum:
                          1) cu cateva zile inainte sa merg si s-o scot la drum, am mers putin cu masina sotiei; de la android-auto, esp si toate acareturile moderne, touch-screen si alte alea, te dai jos si urci in ceva analogic, mecanic; nici nu zici ca intre cele 2 masini sunt doar 30 de ani de evolutie
                          2) infipt in ambuteiaj am sesizat cu toti isi dau ghionturi si ma arata cu degetul; nu cred ca este vreo valoare (ca sa citez un coleg si sa fiu sarcastic - "preturile au crescut doar in capul nostru"), dar este cu siguranta o pata de culoare in peisaj. Poate ca si culoarea si interiorul contribuie la acest aspect :-)
                          3) 2500 cmc, 90 cp, fara turbo sunt ceva fantastic: pleaca greu de pe loc, prima treapta foate lunga, dar odata pornita in din loc, o ia bine de tot pe drum; face viteza in trepte 2-3 relativ repede, rezerva de cuplu se simte bine; imi place sound-ul, rotund, suna in toate mintile si facultatile lui.
                          A 5-a treapta deasemenea lunga,

                          Un coleg forumist m-a intrebat de centuri. Mi-am adus aminte si am inceput sa investighez pe subiect. Am observat ca pe toate apare inscriptia RS. Un mecanic observa acest lucru si-mi zice: "SIGUR NU SUNT ORIGINALE, sunt luate de pe vre`un Ford...."; n-am zis nimic, dar in gand deja ma pregateam de : "aia e, nu toata masina e originala ...."
                          Ajuns acasa, nu-mi dadea pace acest gand si am inceput sa sap pe subiect: centurile sunt 100% originale, RS nu vine de la Ford ci de la "Restraint System"; era o chestiune de siguranta la acea vreme ca la impact, sa te traga inapoi; dotarea era prezenta si pe W126, fratele mai mare la acea vreme.

                          Plec linistit asadar in concediu, masina e originala :-)
                          Revin cu fotografii.
                          1963 Simson SR2E
                          1990 Mercedes W124 250d
                          2001 Mercedes W210 200K
                          2005 Mercedes W211 220cdi
                          2018 Suzuki Baleno

                          Comment


                          • #43
                            Eh, fix in centuri statea masina aia.

                            Termostatul presupun ca il pui nou.
                            Cand se invechesc se deschid, dar mai lent, si nu se mai inchid. 4 termostate am fiert la 4 masini, toate au facut asa.
                            Practic se largeste fereastra de histerezis.

                            Eu ma refeream la cate un 124 din categoaria fara dotari, fara ac, cu putina rugina care probabil a fost luat cu 2mii euro acum 8 ani, nebagat mai nimic si acum se cer 10mii asa la misto.
                            Ce faci tu evident ca ii mai creste valoarea din moment ce ai pompat bani in el. Dar cati fac asta?
                            Cate din alea sunt puse pe bani grei arata ca al tau si sunt verificate si inlocuite cum ai facut o tu?
                            la asta ma refer. E o diferenta mare, zic eu.

                            ​​​​​​

                            Comment


                            • #44
                              Hello,

                              Scurt update: Luni - saptamana curenta, toti cei 3 suspecti au fost judecati, condamnati si executati :-)

                              Ii iau pe rand:
                              - bosonul lichidului de racire: ruginit pe interior, nici n-am stat sa-l caut prea mult de sanatate
                              - pompa de apa: paletii ruginiti, tociti, iar daca incercai sa-i invarti erau si "recalcitranti" / "scandalagii" ; sa-i fie tarana usoara, a slujit patria timp de 30 de ani si 477,000 km.
                              - din radiator, supus unui stress-test cu turbojetul, au iesit asa: moluste, caracatite, rugina, alge si combinatii de toate cele enumerate :-)

                              Masina acum merge brici, a trecut testele de "rush-hour" si a vitezelor stelare de pe E85
                              Turometrul si trapa: electricianul va reface maine niste lipituri la un modul si spera ca de acolo va rezolva problema turometrului si a mersului intermitent al trapei.

                              Ce sa mai zic ?
                              De abia astept sa revin din concediu :-)
                              1963 Simson SR2E
                              1990 Mercedes W124 250d
                              2001 Mercedes W210 200K
                              2005 Mercedes W211 220cdi
                              2018 Suzuki Baleno

                              Comment


                              • #45
                                O adevarata aventura. Presupun ca esti entuziasmat ca un copil de Creciun mai ales acum, cand incepi sa pui la punct ultimele detalii. Foarte tare! Felicitari!

                                Eu intrebasem de centuri si nu am facut-o la modul “Da’ centurile sunt originale bo$$?”. Pur si simplu eram curios ce inscriptii au si da, faptul ca sunt originale sunt un indicativ bun al istoricului masinii. Restraint system...bunicul SRS-ului. Iar centurile sunt echipate cu pretensionatori care...presupun ca nu mai e necesar sa zic ce rol au si in ce situatii.

                                Una peste alta, felicitari pentru proiect, sa te bucuri de ea cat mai mult, sau atat cat iti doresti!

                                Ne esti dator cu poze. Cel putin personal am fost foarte curios sa vad rezultatul final.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF