Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W205 C350e Hibrid

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    O sa sun maine la mercedes dar nu cred ca o sa am probleme. La RAR, din ce am vazut pe site, am nevoie doar de briefuri, actul de identitate si cerere.

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk

    Comment


    • #17
      Originally posted by Stefan_D View Post
      Cei de la vulcanizare mi-au spus ca sunt putin mai late dar pot pune pe ele anvelope 225/50/17 fara nici un fel de probleme. Sper sa aiba dreptate.

      Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
      Acum ai roțile neconforme....gasesti in manualul de instrucțiuni de pe Mercedes Ro, in cel din Radio, pe capacul de la rezervor....

      Pune la loc gumele corecte,
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #18
        Originally posted by cl600 View Post

        Acum ai roțile neconforme....gasesti in manualul de instrucțiuni de pe Mercedes Ro, in cel din Radio, pe capacul de la rezervor....

        Pune la loc gumele corecte,
        Pe brief am ca si dimensiuni doar 225/50/17 fata-spate. Pebcapacul de la rezervor nu am specificate dimensiunile doar presiunea pentru roti.

        Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk

        Comment


        • #19
          Acum am verificat pe Command si intr-adevar am ca si dimensiuni 225 50 17 cu 245 45 17.

          Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk

          Comment


          • #20


            Asta este un certificat de conformitate de la un C300h. Ar trebui sa fie la fel și la tine.

            Într-adevăr, nu văd 245/45/17, doar sa nu zică ceva ca jantele pe spate îs mai late in comparație cu anvelopele de le ele.

            Comment


            • #21
              La 350e s-ar putea sa fie alte dimensiuni ca la 300h.

              Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk

              Attached Files

              Comment


              • #22
                Pune-le inapoi. Le arati asta daca au dubii.
                Last edited by vladmarcu; 03-13-2019, 08:19 AM.

                Comment


                • #23
                  Ei verifica in coc. Sa ii rogi sa treaca toate dimensiunile de acolo in civ. Sa nu le fie lene! Te scuteste de un drum ulterior pe tine sau pe urmatorul proprietar.

                  Comment


                  • #24
                    M-am uitat de curiozitate. Nu se pupa ce am in command cu ce am in COC.
                    In command apare 245/45/17, in COC nu.

                    Comment


                    • #25
                      In opinia mea insista sa iti treaca tot.
                      Poate vrea sa puna si ce e in command.
                      Esti oarecum la cheremul lor. Daca e sa faca totul dupa acte, doar ce e in COC e valabil.

                      Pe de alta parte cand mi-am inmatriculat-o pe a mea, i-am aratat ce am pe capac (245 45 17) si a trecut fara sa verifice ceva.
                      Desi eu in COC am doar de 16.
                      Cand am mers a doua oara sa omologhez 245 40 18 m-a luat cu povesti ca nici pe 17 nu ar fi trebuit sa imi puna, ca doar ce e in COC e ok.
                      Vorba aia, pot sa imi pun ce arcuri/amortizoare vreau pe masina, pot sa am geometrie dereglata, gume chinezesti, ET mai mic si ei nu comenteaza nimic.
                      Dar daca pun un alt tip de guma, aceeasi latime, accelasi diametru al rotii, acelasi ET, dom'ne pun in pericol viata celorlalti, stric dinamica masinii, bla bla bla.

                      Birocratie de 2 lei, ideea e sa treci de ea.
                      Unii ingineri sunt deschisi la minte si iti rezolva problema.
                      Altii te trimit sa faci teste dinamice de mii de lei.

                      Comment


                      • #26
                        Mi-am schimbat inapoi anvelopele pe spate. Maine dimineata am programarea RAR. O sa vorbesc cu ei sa-mi treaca toate tipurile de anvelope.

                        Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk

                        Comment


                        • #27
                          De ce vrei să treacă toate tipurile de anvelope?
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #28
                            Nu inteleg. De ce sa nu le treaca pe toate? E treaba lor sa o duca pana la capat. De ce unui inginer de rar ii e lene sa treaca in carte tot ce e in coc? Ca apoi omul de rand sa isi faca o modificare civ pe timpul si pe banii lui ca sa isi recastige un drept care il are de cand a cumparat masina?

                            daca e in coc normal e sa apara in carte. Producatorul auto plateste bani pt omologarile alea ca nu cred ca sunt trecute in coc fara vreo testare, certificare.

                            poate candva cineva va vrea sa isi puna alte gume. Treaba lui de ce. Dar daca tot faci o treaba o faci calumea din prima.
                            Last edited by Sharky; 03-14-2019, 07:54 AM.

                            Comment


                            • #29
                              Am rezolvat eliberarea cartii de identitate dar tocmai marimile la anvelopele puse pe masina si care apar in Comand nu sunt trecute. Dupa 3 ore de asteptare nu mai aveam dispozitia necesara sa vorbeac cu ei sa le adauge. Dupa RAR am fost si am facut revizia la cutie (filtru+ulei).

                              Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk

                              Comment


                              • #30
                                Bine ca ai rezolvat. Nu cred ca o sa ai probleme la ITP. Dacă ai voie sa pui 245/40/18, e clar ca poți sa pui și 245/45/17.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF