Model Esprit
Anul Fabricatiei 08.1995
Motor 1997 cmc - diesel, 55 kw/75 Cp, Euro 2 - am platit taxa de incadrare in normele de poluare in jur de 13 mil. desi avea catalizator Euro 2 + toate actele ce-l certifica + taxa de inmatriculare + rar... etc.
Masina a fost cumparata in octombrie 2008 de la AMF Auto-Müller GmbH Mercedes-Benz Friedrichshafen si adusa personal din Germania la 85.703 km. Unic proprietar in Germania - fostul proprietar si-a luat Mercedes B classe in sistem buy-back.
La cumparare am primit cartea service si garantie 1 an de zile la cutie si motor fara limita de km.
KM sunt reali, am fost la reprezentanta Restaco - Sv la o diagnoza si mi-au scos la imprimanta istoricul masinii - in 1997 - 36.000 km, in 2001 - 48.000 km... in 2007 - 85.700 km, 2 ani a stat la parc pana mi-a facut mie cu ochiul si am platit cam mult pe ea... dar sunt foarte multumit.
ultimul service la 85.700 km, schimbat telescoape, arcuri, toba, baterie, ulei, filtre, placute de frana, s.a. in valoare de 1.390 Euro - cu facturile si garantia ce le aveam pt. ce au facut.
Dotari : 2 x airbag, ABS, ASR, trapa electrica in 3 pozitii, full servo, oglinzi electrice incalzite, faruri relglabile electric, Mp3 Pioneer cu USB, linie audio originala + aftermarket 700 W cu 10 boxe, 2 subwoofere integrate 600 W, scaune fata reglabile in inaltime + steluta, cotiera fata frigorifica + cotiera spate spate, 3 chei originale tip briceag, inchidere centralizata cu telecomanda, bare transversale originale pentru portbagaj suplimentar + adaptor suport skiuri, etc. INTERIORUL ARATA CA NOU.
Jante originale MB de pe W211 Elegance 16 inch - 205/55 fata, 225/55 spate
+ Jante Al 15 inch originale MB - iarna.
Consum : 4,4 - extraurban, 6,2 - urban, 4,9 % - MIXT - REAL - ofer test consum in stilul meu de condus.
Momentan am de montat carligul, ce l-am gasit la dezmembrari pe un W202 - 100 Euro a costat cu toata instalatia de semnalizare si climatronicul digital - luat de pe un C 250 TD - Elegance din 1996 ce a costat 500 euro + ca mai trebuie schimbata cureaua la alternator si umpluta instalatia cu freon... de ar fi doar asta...
)
ce sa mai zic... se comporta exemplar, momentan am 124.000 km, am schimbat filtrul de motorina, uleiul de vreo 2 ori... si bara spate ca a intrat un fraier in mine cu un audi A4 din 2003 ce s-a facut praf (motorul i-a ramas pe loc, o roata din fata i-a sarit pana la urma a dat-o la dezmembrari si i-a dat asigurarea mea banii
) nu eram vinovat dar mi-a pus baiatu bara de Elegance... de asta tre sa imi montez carligul... pt iarna asta.
Viteza maxima probata cu jantele de 15 - 187 km/h - cu jantele de 16 - 176 km/h... Pe Gps inregistrata - pe autostrada doar. Motorul este foarte elastic la turatii, desi nu are turbo.
Trage ca un Logan diesel, intru in curbe de 90* cu 80-90 km/h pe cand Loganu ar intra in cimitir cu tot cu alte masini de marca (de contrabanda)... si cel mai enervant e cand iti pune frana dupa ce a intrat in curba.
*sa nu probati curbele daca nu aveti suspensie tare, cauciucuri late cu talon mic, 90 km/h in curba de 90* cam e limita.
singura masina cu care as inlocui-o ar fi un MB E 211 - 220 sau 270 Cdi automat.
[SIZE="4"]
Astept pareri... raspund cu placere, cine ghiceste cat m-a ajuns masina il las la un test drive
Anul Fabricatiei 08.1995
Motor 1997 cmc - diesel, 55 kw/75 Cp, Euro 2 - am platit taxa de incadrare in normele de poluare in jur de 13 mil. desi avea catalizator Euro 2 + toate actele ce-l certifica + taxa de inmatriculare + rar... etc.
Masina a fost cumparata in octombrie 2008 de la AMF Auto-Müller GmbH Mercedes-Benz Friedrichshafen si adusa personal din Germania la 85.703 km. Unic proprietar in Germania - fostul proprietar si-a luat Mercedes B classe in sistem buy-back.
La cumparare am primit cartea service si garantie 1 an de zile la cutie si motor fara limita de km.
KM sunt reali, am fost la reprezentanta Restaco - Sv la o diagnoza si mi-au scos la imprimanta istoricul masinii - in 1997 - 36.000 km, in 2001 - 48.000 km... in 2007 - 85.700 km, 2 ani a stat la parc pana mi-a facut mie cu ochiul si am platit cam mult pe ea... dar sunt foarte multumit.
ultimul service la 85.700 km, schimbat telescoape, arcuri, toba, baterie, ulei, filtre, placute de frana, s.a. in valoare de 1.390 Euro - cu facturile si garantia ce le aveam pt. ce au facut.
Dotari : 2 x airbag, ABS, ASR, trapa electrica in 3 pozitii, full servo, oglinzi electrice incalzite, faruri relglabile electric, Mp3 Pioneer cu USB, linie audio originala + aftermarket 700 W cu 10 boxe, 2 subwoofere integrate 600 W, scaune fata reglabile in inaltime + steluta, cotiera fata frigorifica + cotiera spate spate, 3 chei originale tip briceag, inchidere centralizata cu telecomanda, bare transversale originale pentru portbagaj suplimentar + adaptor suport skiuri, etc. INTERIORUL ARATA CA NOU.
Jante originale MB de pe W211 Elegance 16 inch - 205/55 fata, 225/55 spate
+ Jante Al 15 inch originale MB - iarna.
Consum : 4,4 - extraurban, 6,2 - urban, 4,9 % - MIXT - REAL - ofer test consum in stilul meu de condus.
Momentan am de montat carligul, ce l-am gasit la dezmembrari pe un W202 - 100 Euro a costat cu toata instalatia de semnalizare si climatronicul digital - luat de pe un C 250 TD - Elegance din 1996 ce a costat 500 euro + ca mai trebuie schimbata cureaua la alternator si umpluta instalatia cu freon... de ar fi doar asta...

ce sa mai zic... se comporta exemplar, momentan am 124.000 km, am schimbat filtrul de motorina, uleiul de vreo 2 ori... si bara spate ca a intrat un fraier in mine cu un audi A4 din 2003 ce s-a facut praf (motorul i-a ramas pe loc, o roata din fata i-a sarit pana la urma a dat-o la dezmembrari si i-a dat asigurarea mea banii

Viteza maxima probata cu jantele de 15 - 187 km/h - cu jantele de 16 - 176 km/h... Pe Gps inregistrata - pe autostrada doar. Motorul este foarte elastic la turatii, desi nu are turbo.
Trage ca un Logan diesel, intru in curbe de 90* cu 80-90 km/h pe cand Loganu ar intra in cimitir cu tot cu alte masini de marca (de contrabanda)... si cel mai enervant e cand iti pune frana dupa ce a intrat in curba.
*sa nu probati curbele daca nu aveti suspensie tare, cauciucuri late cu talon mic, 90 km/h in curba de 90* cam e limita.
singura masina cu care as inlocui-o ar fi un MB E 211 - 220 sau 270 Cdi automat.
[SIZE="4"]
Astept pareri... raspund cu placere, cine ghiceste cat m-a ajuns masina il las la un test drive

Comment