Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes Benz C 200 D - W202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Polonia - Iulie 2012

    Salutare, cateva poze noi facute prin Polonia, numai bine!
    Attached Files

    Comment


    • #32
      Nu mi ai raspuns la intrebare - cat iti ia maxim in a 3 a ...desigur cu motorina de calitate?:-)

      Comment


      • #33
        Colegul nostru nu a mai postat ceva pe acest forum din 2013, asa ca nu cred ca iti va raspunde la intrebarea ta.

        Dar iti raspund eu ca si eu exact acelasi motorizare am, in a 3-a o trag pana la 90 dar turometru este pe la 5000!

        Cu motorul celalat de 2,2 in a doua merg lejer pana la 80 km/h.

        Confirm si eu faptul ca cu acest tip de motor, se poate ajunge la viteza de 180 km/h dar trebuie sa ai drum, gen autostrada sau ceva national drept si fara circulatie, altfel nici o sansa.

        Sunt curios cum se va comporta al meu cu motorina din Austria, ca inca nu am avut ocazia sa plec cu el peste granita,
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #34
          Multumesc pentru raspuns!Eu o turez maxim peste 5000rpm..undeva la 5200-5300 rpm...si se duce pana in 115km/h..initial pare ca se opreste la 110k/h..dar tot mai urca putin pana la 115km/h..cred ca daca ii pun maxim 15L de motorina in ea,roata de rezorva jos si alte nimicuri jos si curatat EGR cred ca se duce in 120km/h in a 3-a, azi am incercat cu a 4-a si s-a dus in 150km/h...cu a 5-a am reusit sa iau aproape 170km/h dar se plafonase turometrul la aproximativ 4300 rpm...nu stiu colegul nostru ce turatie avea motorul la peste 180km/h...sunt curios....si cu a mea e posibil +180km/h dar trebuie...mult drum drept si liber....Stima!

          Comment


          • #35
            La mine dupa o studiere mai detaliata la cablul de acceleratie, nu era reglata corect.
            Am mai tensionat cablul, si acuma se tureaza si mai mult motorul, ajung la 5500 lejer.
            Inca nu am testat sa vad pana la ce viteza ajunge in treapta a 3-a.
            Asa da cu masina goala, si o singura persoana cred si eu ca ajunge la viteza de 180, dar cu bagaje si 3 perosane la bord, cam greu, sau imposibil asa ceva pe durumurile noastre.
            Eu cel mult am prins cu ea pe nationala, 140.
            Cu cealalta masina care are motorul 2,2 merg mai mereu cu 130-150 pe nationala, ala fuge de ii sar capacele, este un pic puturos pana ce prinde viteza dar de la 120 in sus trage ca nebunu.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #36
              E problema mare cu tija metalica de acceleratie....e o tija din doua bucati metalice ce se prind la jumate cu doua bolturi ..prima tija dinspre admisie are doua gauri si cea de a doua dinspre filtrul de aer are doua bolturi...eee cand o accelerezi la maxim tija nu deschide la maxim clapeta din teava de admisie....si astfel e limitata cantitate de aer ce intra in motor...ca sa deschizi la maxim clapeta aia tre' sa blochezi bolturile in gaurile alea doua cu ceva...si astfel prima tija dinspre admisie o sa traga mai mult a doua tija dinspre filtru si la randul ei asta a doua o sa deschida la maxim clapeta...rezultatul = mai mult aer si mai multa putere....eu am incercat sa blochez bolturile cu doua negrese si o bucatica mica de lemn...dar nu a tinut deloc....o sa ii dau o gaura si bag un surub cu piulita...atunci o sa tina....Oricum mai trebuie curatat si EGR si toata admisia...la mine la aproape 350.000km cat are motorul ..cred ca admisia e plina de funingine...ideal ar fi sa anulam EGR ul...atunci o sa intre numai aer curat in motor..creste si un pic consumul ..dat cresc putin si performantele...

              Comment


              • #37
                Stai ca e invers - prima tija dinspre admisie are doua bolturi si cea de a doua dinspre filtrul de aer are doua gauri asa mai lungi - in care intra bolturile.. :-) .Cum ai procedat ;a tensionarea cablului?

                Comment


                • #38
                  Eu am stat si m am gandit cum sa pot obtine maximul de performanta de la un w202 c200 diesel..si am ajuns la urmatoarea solutie :
                  1.stock weight - 1380kg - dar cu maxim 15L de motorina in rezervor,fara roata de rezerva,cric si alte acareturi in portbagaj..doar soferul in masina..fara lichid in vas pentru parbriz....drum drept...lansare in tr I la 3000-3300rpm brutal..si schimbat perfect....se poate obtine in jur de 15.2-15.3 sec - 0-100km/h..deja sub 15.2 inseamna abilitati de pilot

                  2.baterie usoara - asta inseamna - 10-12kg,anulat EGR si motorina cu cifra octanica mai mare...deja poti sa te duci in 14 sec - 0-100km/h

                  3.filtru de aer carbon( + 10 cai),evcuare cap coada si usoara (+ 15cai) - minus 15kg si avans la pompa de injectie pentru 5-8 cai in plus (deci total undeva pana in 110 cai) ....asta e maxim ce se poate face in opinia mea...astfel incat sa poti obtine : undeva la 11.5 sec 0-100k/h....sub 11.5 sau sub 10...deja esti pilot... :-)

                  Comment


                  • #39
                    Cele mai bune masuratori ale mele sunt :

                    0-100km/h - 15.73 sec

                    60-100km/h tr a IV a - sub 13 sec

                    Doar eu in masina - aprox 62kg..rezorvorul putin peste jumatate..fara greutate suplimentara in masina si cu benzina cacacioasa de la Lukoil :-)

                    Desigur toate aceste masuratori s au facut pe autostrada..unde sunt permise viteze de peste 100km/h :-)

                    Comment


                    • #40
                      Din nou pe autostrada azi am facut niste masuratori la un VW Bora 1.4 16V 75 cai - 1169 kg..deci mai usoara cu 211 kg decat C-urile noastre...masina stock -benzina normala...doar eu in masina si vreo 10-12kg greutate suplimentara...si am obtinut asa :

                      0-100km/h - 15.32 sec

                      60-100km/h tr a - IV a - 13.02 sec

                      Iar ca impresie subiectiva...AHW 1.4 16V nu se compara ca forta cu OM601....mult mai fortos OM601....

                      Comment


                      • #41
                        Cablul de acceleratie se regleaza din acel filet, unde vine prins pe galeria de admisie.
                        La mine era infiletat aproape la maxim, si avea un joc cam maricel, asa ca am ivartit de acel filet pana ce am ajuns la capat de linie, mai mult nu permite.
                        Acuma cum ating pedala de acceleratie, deja se si tureaza motorul, inainte apasam cam 1 centimetru si abia atunci incepea sa se tureze.

                        In ceea ce priveste EGR-ul si galeria de admisie, la mine sunt curate ca lacrima, le curat trimestrial la ambele masini.
                        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                        Comment


                        • #42
                          Ma gandesc si eu sa schimb C200 diesel cu C220 diesel ca al tau sau C220 cdi sau cel mai tare C250 TD.....dar dac as gasi C220 diesel cu aer,piele si o combinatie frumoasa - culoare exterioara/interior..l as lua fara probleme....referitor la performanta se simte mare diferenta intre C200 si C220 ale tale...trage mult mai bine 220....ma refer si in mers si de pe loc...are mai forta OM604..e mai elastic?Eu cred ca il poti duce in 10 sec 0-100km/h cu launch bun si schimbat perfect....e unu pe youtube...ce are doar filtru de aer sport..ala face 0-100km.h in sub 9 sec.. :

                          Comment


                          • #43
                            Acum ma duc sa ma uit si eu la filet..sa vedem cum e!Merci!

                            Comment


                            • #44
                              Buna dimineata! Ma scuzați ca nu am mai intrat, dar între timp am vandut w202 si am mai avut un T4 si un Sprinter, iar de curând m-am întors la w211, iar de servici am Actros. Cand prind Wi-Fi il postez aici, desi puteți ca sa-l vedeți si pe fb la Alex Alexyall. C klasse w202 l-a cumpãrat o doamna tot din Sv, l-am mai vazut, dar e jegos acuma si plus ca are câteva puncte de rugina... Va salut, pe curând! Servici ușor la toți!

                              Comment


                              • #45
                                Salutare!Eu pe al meu nu o sa-l vand niciodata....e o masina foarte buna....merita tinuta..mai ales ca nu e chiar asa uzuala..au fost fabricate 39.207 bucati..pe cand c180 au fost fabricate 583.514....Pe curand!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF