Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W116 best car ever made

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mai bine ai investi in niste suduri si o etansare la motor,decat in roti late cu cauciucuri la mana doua ,care strica performantele masinii

    Comment


    • #17
      Da mai lasati-ma cu cobrele si sudurile , consumu si mama lor. un motor de 6.9 atat imi trebe. are careva ? ca io stiu unul cu cutie dar e 4000
      BENZ G, altceva ce ?

      Comment


      • #18
        Tare amabil mai esti... la atata diplomatie sunt convins ca o sa primesti tot ajutorul din lume

        Comment


        • #19
          Domnu STEFAN V8, esti chiar mandru de ce i-ai facut la masinuta aia, nu? Eu zic sa nu te lasi sa-i cauti anvelope 315 sau 325 ce dracu te opresti la 275? Decat sa dai banii pe anvelope aiurea mai bine ii faci o tinichigerie si o vopsitorie si iti garantez ca altfel se uita lumea la o masina are arata bine!

          Comment


          • #20
            Foarte clar ca omu' foloseste masina pentru distractie...nitzel off road si in final e alegerea lui. Sunt aproape convins ca motorul de 6.9 nu va fi trecut veci in acte. La fel si rotile. Fiecare face ce vrea cu masina lui. E pacat ca arata bine masina si e intr-adevar deosebit modelul asta dar, dupa cum zice si titlul sectiunii de forum "his car" .

            De "ton" nu zic nimik...
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #21
              Filozofie

              Danke dok pt corectiile cu cobrele lor.

              claudio: sobolanii vezi ca ies din p… lasa tu pragurile ca nu alea trag la roti, si o masina buna tre sa dea la roti in gura nu gluma. Peste 4-600 de cai ma voi uita si la praguri, niste rabdare va rog.

              Tavi114= cum adica rotile late strica performantele ? Cand si cum ai testat tu asta ? Io am testat si le imbunatateste fantastic. Vb de manevrabilitate si capacitate de franare. La accelerare normal ca orice crestere a rotilor dauneaza, dar si asta numai dupa ce termini cu patinatul.

              AUZI ionutc io nu ma opresc la 275. Am 295 latimea la roti si e un singur mm pana la ceva fier de pe-acolo, oricum nu stii tu care, sau in ce directie. Ma apuc candva de mici modificari sa pot pune macar un 400 frumos, numar par, aderenta, una alta acolo, da numai cine are nevoi si-s foarte putini astia. Da ce crezi? Acuma ma ocup de masina de OFFROAD ca nu stiu oamenii sa mearga deloc si tre sa-mi fac io ceva junghi sa le arat ce si cum. Unul singur stie sa mearga si daca nu stiti cine e n-ati prea fost la Offroad. Mai tre o punte motoare viratoare cat de mare si lata. PT TINE POZA SEL MVC-167X.JPG MOTORUL ALA BUN CU SLICK-URI ENORME.

              Adidc- ai perfecta dreptate pana spre 1000 de cai pe limo si vo 2000 pe offroader nu prea ai ce cauta sa pierzi vremea dupa acte sau alte prostii de genul. Tonul stiu ,agresiv, dar cum sa fie cand atat de putini oameni au masini bune si fac ceva bun cu ele. Deci masini bune au sa zicem 1% din proprietari si lucru bun fac tot mult sub 1% din ei. Sa zicem ca-s 1000 in toata tara. Pai mergi la un raliu si vin 4-5 bine, apoi restul asa la defilare. Mai sant piloti buni si la tractia fata dar categoria aia n-are nici un rost pe lumea asta, unde legile fizicii sunt supreme(poate tocmai pt ca nu-s scrise. Oricum si cele scrise numai de cateva sute de ani le stim noi prostimea. Ca asa e si acum regi si prostime).



              Pe Cluj am vaz cativa care merg bine: Nelu, Marius; Rally: Horatiu Ionescu Cristea GT3 si Ford Escort mkII, Pitigoi cu Focus WRC, deci numai 3 in CJ …pana acuma.

              CONCEPTIE DE MASINA BUNA

              G55STEYR: CAND VEZI CEVA MASINA DIN FIER CU MOTOR BUN SAU DOAR MARCA BUNA ZICI SI MIE S-O VAD CA DE-AIA E.

              ACUMA SA TRECEM LA DEFINITII

              G55STEYR: MASINA DIN FIER= MASINA IN GEN PRE 1990, FACUTA IN GEN DIN FIER NU PLASTIC SI ALTE PROSTII. CORVETE E EXCEPTIE PT CA ARE MOTOR SI ASTA ABSOLVA ORICE. EX: MERCEDEZ-BENZ W196R, NISSAN PATROL 160, MERCEDES W116, MERCEDES C107... GELANDEWAGEN DE BENZ CA ALTCEVA CE ? tot exceptie e si Defender sau orice gunoi de Land Rover ca la alea fierul e mai slab decat cacatul de caine si se rup in veac si oricum is niste gunoaie. De ce—pt ca scrie negru pe alb ba mai e si rosu citez ”Avoid wide throttle openinigs when in low range 1st and 2nd” adica „NU CARE CUMVA SA DAI UN GAZ, O BLANA CU VREO TREAPTA SCURTA CA S-A RUMPE CEVA ((DIFF CENTRAL, AXE PRIN REDUCTOR, CARDANE, GRUPURI CONICE, DIFF, PLANETARE, HOMOCINETICE, CAPETE DE PLANETARE…CAM TOT CE TINE DE TRANSMISIE)) DOAR N-AI CREZUT CA DACA E 4X4 SI E MASINA DE TEREN CHIAR MERGE PE BUNE PE TEREN. NICI VORBA” SI E VALABIL PT ORICE LAND ROVER, SI IN GEN MARCILE DIN ANGLIA.

              MASINA BUNA = MASINA cu rost ONORABIL: exclusiv SPATE SAU INTEGRALA, PUTERE MARE, proportii bune. ADICA Sa aiba CEVA BUN.

              MARCA BUNA = MERCEDES BENZ – CEA MAI BUNA, MOTIVUL ? MASINA DE RECORD DIN 1938 A PRINS 434KM/H CARE SI-N ZIUA DE AZI E RECORD MONDIAL PE STRAZI (((ASTA CU UN V12 BENZ DE 756CP 5,6L 2X COMPRESOARE MECANICE IN SERIE))) SI IN ANUL URMATOR AU CREAT UN MONSTER DE 3000 DE CAI SI 750KM/H. BUNA EVOLUTIE PT UN AN AI ? MOTIVE MAI SUNT DAR ASTA E FOARTE FAIN HAHAHA!!!


              O PAUZA MAAAARE, SI…

              … RESTUL FERRARI, LAMBORGHINI, BMW, LOTUS, WANDERER, HORCH, MAYBACH, TYLOR, HANNISAD, ABEILLE, RAMBLER, SERGANT, MYTHOLM, COVENTRY CLIMAX, BRM, BUGATTI, TATRA, ROCHESTER, CHRYSLER, ABARTH, ASTON MARTIN, CADILLAC, PONTIAC, AMC, HILLMAN, ALVIS, JAGUAR, STERLING, NASH WILLIS, COSWORTH, FORD USA, GM, VILLIERS, MG, WOOLER, CHEVROLET, PORSCHE, ALPINA, SUBARU, DE TOMASO, PACKARD, MASERATI, ROLLS-ROYCE, DONKERVOORT, KLEEMAN, CARLSSON, BRABUS, LORINSER, CONTINENTAL, LEXUS, JEEP, DODGE, VANWALL, ANTAS, ARIEL, EVERETT MORRISON, ASCARI, BINZ, BIZZARINI, BRISTOL, CATERHAM, DECO RIDES, DON FOSTER, DE LA CHAPELLE, FINCH, FREESTREAM 0-100 in 2,5sec, GINETTA, GUMPERT,INVICTA, KOENIGGSEGG, LYNX, PAGANI, PANOZ, PROTEUS replica SLR BENZ, ROARING, MOSLER, NOBLE, RUF, RUSH , SALEEN, SHELBY SPYKER, TVR, URO, TREMONTANA V12 BENZ 720CP, VENTURI, WIESMANN, MEGA TRACK, AC, CALLAWAY, FINCH & HOCKING, GT DEV., HEULIEZ, HUMER, INNOTECH Cehia 550CP, HIMENEZ, ISDERA motoare de BENZ da nu era sa puna altceva ?, McLAREN, M&L AUTOSPECS V10 6,8FORD BITURBO 550CP, RINSPEED, SPECTRE , ZIL Russia 7,7L V8, poate mai sunt da io nu bag mana-n foc. Toate aceste firme sunt producatoare de masini bune, ca mai sant si altii care fac numai rele de ex citroen, nici nu merita litera mare, cum ne-o futut pe toti sa merem cu tractia fata de mninune la lume.
              G55STEYR: PANA AICI AM POSTAT PE 4X4 http://forum.club4x4.ro/viewtopic.php?f=19&t=7934

              AM SI NISTE POZE ASA SA FIE BINE. TUNNINGUL SE PARE CA NU STRICA INTOTDEAUNA, CEL PUTIN LA W116 SI W463 G-WAGEN. MOTORUL ALA BITURBO CU SLICKURI E CA SA VADA OAMENII DE CE-MI TRE MIE ROTI DE 400 MINIM. SI 1000 DE CAI MINIM. MASINA DIN POZA ARE 1600CP/TONA STIE CAREVA CE E ?


              BENZ PEOPLE, ONLY BENZ... FOREVER
              Attached Files
              BENZ G, altceva ce ?

              Comment


              • #22
                N-AU INTRAT TOATE POZELE. CUM SE PUN POZE MARI ?
                CALINUSH TE STII LA CAMIOANE. OARE CE PUTERE AU REUSIT BAIETII DE LA A:LEVEL SA SCOATA DIN V12 DE 6.0 CU SOLUTIA AIA BITURBO? LOTEC SCOATE 1200CP LA 1,2BAR PARCA. DE-AIA TE-NTREB PE TINE CA FOL 2 TURBINE DE ACTROS KKK. DECI SA NE-NTELEGEM: PE ACTROS DE 12.000cmc E O SINGURA TURB, IAR PE LOTEC SIRIUS SANT 2 BUC. SI IACA SI MOTOARE DE PESTE 1000 DE CAI PE JOAGAR MIC SA NU CUMVA SA CREADA CAREVA SA IO-S NEBUN DUPA PUTERE. CA NU-S DA 1000 DE CAI PE LIMO MI SE PARE O CHESTIE DE BUN SIMT . ASA UN MINIM NECESAR.
                Attached Files
                BENZ G, altceva ce ?

                Comment


                • #23
                  Poza aia cu W 126 "panzr" o am si eu pe desktop.
                  E adevarat ca e nu multi au "masini" dar trebuie sa faci si tu diferenta intre masina personala si aia de "joaca". Oricum ar fi masina asta ce o ai tu in batatura arata bine si s-ar putea restaura frumos. Sincer si eu consider ca masina e aia care are la vreo 400 (sau peste) CP pe puntea spate, fara o mie de sisteme electronice. Chiar in weekend m-am dat cu un nissan terrano. Nu e nu stiu ce, dar te poti juca prin noroaie cu el. Senzatia este!
                  In final fiecare masina are atuurile ei...partea ei frumoasa. La unele aceasta partea e doar estetica la altele e vorba de senzatie si altele sunt frumoase in ochii proprietarilor.
                  In final cel mai mare dusman impotriva motoarelor mari este buzunarul nostru sau statul Roman.
                  Numai bine azi.
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #24
                    Care e top speed'ul in fiecare treapta cu 116-ele (te intreb in cazul in care inca mai are cutia cu 3 viteze) , deoarece vreau sa fac o comparatie

                    Comment


                    • #25
                      Colegu STEFAN V8 SAU G55STEYR...intra te rog pe 4x4.ro si lumineaza-ne si pe noi ce a fost cu postarea respectiva ca nu prea am inteles ce legatura avea cu filozofia.Am incercat sa fac eu putina lumina pe acolo dar sincer nici eu nu am inteles ...initial am crezut ca a fost o greseala,o incurcatura de butoane la un spritz...lumineaza-ne!...asta numai daca merita!

                      Comment


                      • #26
                        Top speed w116
                        sile1 ca orice masina onorabila w116 face suta cu prima treapta.
                        I -110
                        ii -175
                        iii -210 km/h

                        rapoarte: 2,31 1,41 1. Grup 3,46 acum 3,92 de w115
                        BENZ G, altceva ce ?

                        Comment


                        • #27
                          Multumesc mult

                          Comment


                          • #28
                            Am primit 2 benzi de cutie, mai trebuie una si my benz will live again !!!
                            BENZ G, altceva ce ?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by STEFAN V8 View Post
                              Danke dok pt corectiile cu cobrele lor.

                              claudio: sobolanii vezi ca ies din p… lasa tu pragurile ca nu alea trag la roti, si o masina buna tre sa dea la roti in gura nu gluma. Peste 4-600 de cai ma voi uita si la praguri, niste rabdare va rog.

                              Tavi114= cum adica rotile late strica performantele ? Cand si cum ai testat tu asta ? Io am testat si le imbunatateste fantastic. Vb de manevrabilitate si capacitate de franare. La accelerare normal ca orice crestere a rotilor dauneaza, dar si asta numai dupa ce termini cu patinatul.

                              AUZI ionutc io nu ma opresc la 275. Am 295 latimea la roti si e un singur mm pana la ceva fier de pe-acolo, oricum nu stii tu care, sau in ce directie. Ma apuc candva de mici modificari sa pot pune macar un 400 frumos, numar par, aderenta, una alta acolo, da numai cine are nevoi si-s foarte putini astia. Da ce crezi? Acuma ma ocup de masina de OFFROAD ca nu stiu oamenii sa mearga deloc si tre sa-mi fac io ceva junghi sa le arat ce si cum. Unul singur stie sa mearga si daca nu stiti cine e n-ati prea fost la Offroad. Mai tre o punte motoare viratoare cat de mare si lata. PT TINE POZA SEL MVC-167X.JPG MOTORUL ALA BUN CU SLICK-URI ENORME.

                              Adidc- ai perfecta dreptate pana spre 1000 de cai pe limo si vo 2000 pe offroader nu prea ai ce cauta sa pierzi vremea dupa acte sau alte prostii de genul. Tonul stiu ,agresiv, dar cum sa fie cand atat de putini oameni au masini bune si fac ceva bun cu ele. Deci masini bune au sa zicem 1% din proprietari si lucru bun fac tot mult sub 1% din ei. Sa zicem ca-s 1000 in toata tara. Pai mergi la un raliu si vin 4-5 bine, apoi restul asa la defilare. Mai sant piloti buni si la tractia fata dar categoria aia n-are nici un rost pe lumea asta, unde legile fizicii sunt supreme(poate tocmai pt ca nu-s scrise. Oricum si cele scrise numai de cateva sute de ani le stim noi prostimea. Ca asa e si acum regi si prostime).



                              Pe Cluj am vaz cativa care merg bine: Nelu, Marius; Rally: Horatiu Ionescu Cristea GT3 si Ford Escort mkII, Pitigoi cu Focus WRC, deci numai 3 in CJ …pana acuma.

                              CONCEPTIE DE MASINA BUNA

                              G55STEYR: CAND VEZI CEVA MASINA DIN FIER CU MOTOR BUN SAU DOAR MARCA BUNA ZICI SI MIE S-O VAD CA DE-AIA E.

                              ACUMA SA TRECEM LA DEFINITII

                              G55STEYR: MASINA DIN FIER= MASINA IN GEN PRE 1990, FACUTA IN GEN DIN FIER NU PLASTIC SI ALTE PROSTII. CORVETE E EXCEPTIE PT CA ARE MOTOR SI ASTA ABSOLVA ORICE. EX: MERCEDEZ-BENZ W196R, NISSAN PATROL 160, MERCEDES W116, MERCEDES C107... GELANDEWAGEN DE BENZ CA ALTCEVA CE ? tot exceptie e si Defender sau orice gunoi de Land Rover ca la alea fierul e mai slab decat cacatul de caine si se rup in veac si oricum is niste gunoaie. De ce—pt ca scrie negru pe alb ba mai e si rosu citez ”Avoid wide throttle openinigs when in low range 1st and 2nd” adica „NU CARE CUMVA SA DAI UN GAZ, O BLANA CU VREO TREAPTA SCURTA CA S-A RUMPE CEVA ((DIFF CENTRAL, AXE PRIN REDUCTOR, CARDANE, GRUPURI CONICE, DIFF, PLANETARE, HOMOCINETICE, CAPETE DE PLANETARE…CAM TOT CE TINE DE TRANSMISIE)) DOAR N-AI CREZUT CA DACA E 4X4 SI E MASINA DE TEREN CHIAR MERGE PE BUNE PE TEREN. NICI VORBA” SI E VALABIL PT ORICE LAND ROVER, SI IN GEN MARCILE DIN ANGLIA.

                              MASINA BUNA = MASINA cu rost ONORABIL: exclusiv SPATE SAU INTEGRALA, PUTERE MARE, proportii bune. ADICA Sa aiba CEVA BUN.

                              MARCA BUNA = MERCEDES BENZ – CEA MAI BUNA, MOTIVUL ? MASINA DE RECORD DIN 1938 A PRINS 434KM/H CARE SI-N ZIUA DE AZI E RECORD MONDIAL PE STRAZI (((ASTA CU UN V12 BENZ DE 756CP 5,6L 2X COMPRESOARE MECANICE IN SERIE))) SI IN ANUL URMATOR AU CREAT UN MONSTER DE 3000 DE CAI SI 750KM/H. BUNA EVOLUTIE PT UN AN AI ? MOTIVE MAI SUNT DAR ASTA E FOARTE FAIN HAHAHA!!!


                              O PAUZA MAAAARE, SI…

                              … RESTUL FERRARI, LAMBORGHINI, BMW, LOTUS, WANDERER, HORCH, MAYBACH, TYLOR, HANNISAD, ABEILLE, RAMBLER, SERGANT, MYTHOLM, COVENTRY CLIMAX, BRM, BUGATTI, TATRA, ROCHESTER, CHRYSLER, ABARTH, ASTON MARTIN, CADILLAC, PONTIAC, AMC, HILLMAN, ALVIS, JAGUAR, STERLING, NASH WILLIS, COSWORTH, FORD USA, GM, VILLIERS, MG, WOOLER, CHEVROLET, PORSCHE, ALPINA, SUBARU, DE TOMASO, PACKARD, MASERATI, ROLLS-ROYCE, DONKERVOORT, KLEEMAN, CARLSSON, BRABUS, LORINSER, CONTINENTAL, LEXUS, JEEP, DODGE, VANWALL, ANTAS, ARIEL, EVERETT MORRISON, ASCARI, BINZ, BIZZARINI, BRISTOL, CATERHAM, DECO RIDES, DON FOSTER, DE LA CHAPELLE, FINCH, FREESTREAM 0-100 in 2,5sec, GINETTA, GUMPERT,INVICTA, KOENIGGSEGG, LYNX, PAGANI, PANOZ, PROTEUS replica SLR BENZ, ROARING, MOSLER, NOBLE, RUF, RUSH , SALEEN, SHELBY SPYKER, TVR, URO, TREMONTANA V12 BENZ 720CP, VENTURI, WIESMANN, MEGA TRACK, AC, CALLAWAY, FINCH & HOCKING, GT DEV., HEULIEZ, HUMER, INNOTECH Cehia 550CP, HIMENEZ, ISDERA motoare de BENZ da nu era sa puna altceva ?, McLAREN, M&L AUTOSPECS V10 6,8FORD BITURBO 550CP, RINSPEED, SPECTRE , ZIL Russia 7,7L V8, poate mai sunt da io nu bag mana-n foc. Toate aceste firme sunt producatoare de masini bune, ca mai sant si altii care fac numai rele de ex citroen, nici nu merita litera mare, cum ne-o futut pe toti sa merem cu tractia fata de mninune la lume.
                              G55STEYR: PANA AICI AM POSTAT PE 4X4 http://forum.club4x4.ro/viewtopic.php?f=19&t=7934

                              AM SI NISTE POZE ASA SA FIE BINE. TUNNINGUL SE PARE CA NU STRICA INTOTDEAUNA, CEL PUTIN LA W116 SI W463 G-WAGEN. MOTORUL ALA BITURBO CU SLICKURI E CA SA VADA OAMENII DE CE-MI TRE MIE ROTI DE 400 MINIM. SI 1000 DE CAI MINIM. MASINA DIN POZA ARE 1600CP/TONA STIE CAREVA CE E ?


                              BENZ PEOPLE, ONLY BENZ... FOREVER
                              Stefane! jur , ca , cele scrise de tine aici ma amuza de cate ori le citesc! Ai dreptate cu ce spui insa felul in care o spui.. ) e oarecum amuzant.. Cand vin la cj poate ma dai o tura si cu w116`le ! Numa bine!
                              Mercedes w123 200 http://www.clubmercedes.ro/my-merced...0.html?t=24300

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF