Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W116 best car ever made

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W116 best car ever made

    BEST QUALITY AND DURABILITY.
    Nimic mai jos de dimesiunea buna 295 r15 nu ofera aderenta necesara stilului meu de-a lua curbe si de-a frana. Nu gasesc inca 2 jenti de magneziu pe 15 late sa pot pune 295 pe toate 4 rotile. Cand le pun pe fata am frana si directie incredibila dar derapeaza spatele ca titirezul. Cand le pun pe spate e invers derapez mai greu dar la viteza mai mare (mai frumos) ia pe fata cu 205/60 r15 frana e un fel de basm. Cam asa se poarta cu niste roti mici daca apuca a II-a si a III-a pe loc. DA trei trepte. CE ATATEA TREPTE ? MOTOR TREBE. Mie I-a -mi merge 110 deci e foarte lunga, teoretic e dezavantaj, dar eu cred ca o masina onorabila tre sa faca suta cu prima treapta
    Attached Files
    BENZ G, altceva ce ?

  • #2
    Interesanta modalitatea de exprimare.Nu incepe si nici nu se termina.

    Comment


    • #3
      Originally posted by STEFAN V8 View Post
      CE ATATEA TREPTE ? MOTOR TREBE.
      Ai uitat sa mentionezi ce motor este...

      Comment


      • #4
        La 295 latimea pe spate, tre sa aiba ceva putere motoru ala ca sa mai simti placere la condus. Iar pe fata, iti recomand sa cauti ceva pe 255. Mai mult de atat afecteaza directia. De fapt si 255 e mult pentru fatza, dar pe langa 295...

        Comment


        • #5
          Mie imi place bordul Si nu tare ti-as recomanda roti foarte late,creste si consumul,dar vorba lui Mertzanu,iti afecteaza si bucsaraia pe fata.Eu am avut pe botic,4 jenti pe 15,late de 205/75,tot cu gume Bf Goodrich cum am vazut in poze,dar a trebuit sa le vand deoarece timp de un an mi-a distrus bucsile pe fata,arata foarte fain,da am decis sa-i pastrez aspectul original
          BIG POWER*BIG ENGINE*BIG MACHINE

          Comment


          • #6
            3.5 VAU ACHT Ce bucsi domnu ? is de 4 ori mai babane ca la botic, e un S totusi. Deci nu va puteti imagina ce diferenta este intre 205 si 295. Cu alea mari ai capacitate de franare si cotire cu alea mici nu. E atat de simplu. Testati si voi HAHAHa nu va incap sub masinute ai ?
            BENZ G, altceva ce ?

            Comment


            • #7
              Ma omoara curiozitatea cum da cu 295 pe spatele unei cobre si 235 pe fata pe dimensiunea 16:-?.

              Comment


              • #8
                Originally posted by STEFAN V8 View Post
                3.5 VAU ACHT Ce bucsi domnu ? is de 4 ori mai babane ca la botic, e un S totusi. Deci nu va puteti imagina ce diferenta este intre 205 si 295. Cu alea mari ai capacitate de franare si cotire cu alea mici nu. E atat de simplu. Testati si voi HAHAHa nu va incap sub masinute ai ?
                Da, V8-ul de 3500 e potrivit pentru anvelope asa late.
                Daca ai observat, mai toate masinile care au cauciucurile pe spate mai late de 255, le au pe cele de pe fatza mai inguste:

                Exemplu:

                S 65 AMG - w221 - latime anvelope: 245 fatza, 275 spate.

                Eu nu am zis ca ti se strica bucsele sau suspensia (lui calinush i s-au uzat mai repede de la talon prea mic, nu de la latime prea mare), dar idea e ca nu mai e asa precisa directia cu 295 latime pe fatza.
                Last edited by Mertzanu; 03-18-2009, 21:48 PM.

                Comment


                • #9
                  Frumoasa `Cobra`...
                  BOMBING FOR PEACE IS LIKE FUCKING FOR VIRGINITY

                  Comment


                  • #10
                    Asta e adevarata Cobra Imperhiala!Cand rage odata mothorul ala de 3,5 parca ar fi o kobhra care isi ataca prada!
                    Fa-i o poza din fata,de jos in sus,ceva in genul avatarului meu,sa o vedem cat de fioroasa pare cand e gata sa ne calce pe cap.
                    MÃREAȚA COBRA

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ionutz_ng View Post
                      Asta e adevarata Cobra Imperhiala!
                      Te-ai gindit vreodata sa faci o diagnoza si sa itzi shtergi erorile de pe creier ? Da' e vruna care nu-i Cobra imperiala in mortzii mamii ei, ca m-ai spart deja ... hai, cit a fost caterinca, a fost caterinca, dar deja s-a resuflat, a devenit plictisitor. E caroserie W116 si gata, daca mai aud odata ed cobre imperiale de cacat mi-e ca fac pojar si incep sa tai si sa spinzur. Mai da-o-n kilu' meu, ca mi s-a luat...

                      Se muta la My car, nu are ce cauta aici.

                      Comment


                      • #12
                        Iti spun fara nici un misto!Sunt si eu constient ca s-a rasuflat demult si nu as mai fi adus vorba,fii sigur de asta.Dar prima si prima data cand am auzit de cobra imperiala,a fost de la un tip de prin jud Mures,care avea un w116 de vanzare si el a numit-o asa.Apoi am mai auzit la cativa de aceasta denumire si tot la w116 se refereau.Chiar mi se pare ciudat ca nu ai auzit niciodata pe nimeni care sa ii zica w116-lui astfel!
                        MÃREAȚA COBRA

                        Comment


                        • #13
                          ce cotet...........ies sobolanii din praguri

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by doktor4carz View Post
                            Te-ai gindit vreodata sa faci o diagnoza si sa itzi shtergi erorile de pe creier ? Da' e vruna care nu-i Cobra imperiala in mortzii mamii ei, ca m-ai spart deja ... hai, cit a fost caterinca, a fost caterinca, dar deja s-a resuflat, a devenit plictisitor. E caroserie W116 si gata, daca mai aud odata ed cobre imperiale de cacat mi-e ca fac pojar si incep sa tai si sa spinzur. Mai da-o-n kilu' meu, ca mi s-a luat...

                            Se muta la My car, nu are ce cauta aici.
                            Originally posted by ionutz_ng View Post
                            Iti spun fara nici un misto!Sunt si eu constient ca s-a rasuflat demult si nu as mai fi adus vorba,fii sigur de asta.Dar prima si prima data cand am auzit de cobra imperiala,a fost de la un tip de prin jud Mures,care avea un w116 de vanzare si el a numit-o asa.Apoi am mai auzit la cativa de aceasta denumire si tot la w116 se refereau.Chiar mi se pare ciudat ca nu ai auzit niciodata pe nimeni care sa ii zica w116-lui astfel!

                            Ca ionutz_ng spune cobra la orice masina se stie, dar nu ai ales cel mai bun moment sa te iei de el. Si eu am auzit lume denumind w116-le "cobra cu mustatzi" sau "cobra arabeasca".

                            Comment


                            • #15
                              Momentul e perfect. Pentru ca fix azi mi s-a taiat de Cobre imperiale. Daca mai aud o data asemenea timpenie, fac ca balamucul. Sa revenim la topic...e mai bine...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF