Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes Benz W126 280SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inca cateva poze din Targu Mures:
    Attached Files
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • Hm, frumos oras , frumoase masini !. Sper ca ai baut o palinkuta cu Levi !.

      Comment


      • Originally posted by nstoe View Post
        Hm, frumos oras , frumoase masini !. Sper ca ai baut o palinkuta cu Levi !.
        Da...foarte frumos oras si masinile (mai ales ale lui Levi) sunt frumoase. Nu...nu am baut pentru ca eu nu prea beau alcool...
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
        W126 500SE Nautical Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • am, daca doresti, doua faruri bosch pentru W126 de vanzare. sunt in perfecta stare.

          Comment


          • Originally posted by citroends21 View Post
            am, daca doresti, doua faruri bosch pentru W126 de vanzare. sunt in perfecta stare.
            Numa` ce am montat niste faruri "noi" si chiar acum am mai cumparat un far de pe Bursa. Totusi, cat ai vrea pe ele?








            Am mai facut de asemenea o intretinere a stopurilor spate:

            BEFORE:



            AFTER:



            Plus un schimb al blocului/selectorului de lumini. Cel vechi facea figuri, se aprindeau luminile noaptea in parcare sau nu mai reuseam sa le sting defel. Plus ca nici nu ma avertiza sonor ca am lasat farurile aprinse. Acum totul e cum trebuie sa fie:


            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
            W126 500SE Nautical Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • Originally posted by nstoe View Post
              Hm, frumos oras , frumoase masini !. Sper ca ai baut o palinkuta cu Levi !.
              Originally posted by dan500se View Post
              Da...foarte frumos oras si masinile (mai ales ale lui Levi) sunt frumoase. Nu...nu am baut pentru ca eu nu prea beau alcool...
              Da', ce ? Eu nu beau deloc !, aşa că, s-au întâlnit doi abstineţi în toată regula. Să auzim de bine !
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • Uite asa se duce tara asta de rapa ! .
                Si eu care va asteptam pe la Buc. cu o tuica olteneasca .
                Na, ca facui 'iconomie" .
                Scuze de off topic !.

                Comment


                • Originally posted by Orvo View Post
                  Daca tot vrei sa ai "chestia" aia peste volan...
                  Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                  Corectă observaţia lui Răzvan...
                  Pana la urma m-am scapat si de acest aspect deranjant: am mutat termometrul sub contact. Acum nu mai este asa batator la ochi si este si mai practic: fiind in umbra nu ma deruteaza cu temperaturi extreme (gen...65 grade) datorate actiunii directe a razelor solare...
                  Attached Files
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                  W126 500SE Nautical Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • Desi sunt in concediu de vreo doua saptamani nu prea m-am odihnit. Am lucrat destul de mult la masina, mai precis la sistemul de injectie K-Jetronic.

                    Am avut unele "ezitari", "balbaieli" si am suspectat capul de injectie. L-am inlocuit cu unul primit imprumut de la domnul Zoli (multumesc si pe aceasta cale) dar s-a dovedit ca nu era raspunzator.

                    L-am remontat pe al meu (dupa o curatire temeinica/vezi poze) si am continuat investigatia...Injectoare, vacuumuri, etc...

                    Cu ajutorul lui Feri am constata cu stupoare ca pe masina mea , la sistemul de injectie exista o piesa lipsa: acumulatorul de presiune de la capul de injectie. Astfel se explica de ce maasina nu porneste la prima cheie (de fapt pornea dar se oprea instantaneu) cand motorul e cald dar a fost oprit deja de cel putin 5 minute (am si expus aceasta problema inclusiv pe acest forum...dar doar acum am gasit vinovatul... ).

                    Am montat totul ca la carte (dupa indicatiile telefonice si poze primite de la Feri) si acum mai ramane sa fac reglajele aferente plus un test de drum.

                    Inca nu e totul perfect dar sper ca am sa reusesc cu reglajele (cine cunoaste K-Jetronic-ul stie ca e belea cu reglajele si ca nu prea /mai/ gasesti persoane pricepute in acest domeniu), mai ales ca la ora actuala am refacut sistemul apropiat cu starea in care era la iesirea din fabrica fara interventiile specifice mioritice.
                    Ah, intre timp am tras si o curatenie generala a masinii (vezi poze) si astept ca ceasul kilometrajului sa treca valoarea de 300.000 km (acum are 299.750) cu ocazia unei noi excursii...


                    Cateva poze cu lucrarea la sistemul de injectie:
                    Attached Files
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • Inca cateva poze din timpul curateniei generale:
                      Attached Files
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                      W126 500SE Nautical Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • Frumos ca in totdeauna...sper sa se rezolve si probleme la motor.

                        Bafta in continuare.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • Ma straduiesc!
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • Salut "dan500se" ! .
                            Asi dori , daca se poate , sa revenim putin la injectia K jetronic .



                            In documentatia tehnica exista un acumulator de combustibil , nr. 3 , si doua regulatoarede de amestec , nr 5 si 10 din desen .
                            In cuprinsul documentatiei este pomenit un regulator de presiune , care controleaza debitul pe retur , catre rezervor , pentru a obtine o presiune diferentiala constanta intre amontele si avalul injectorului , dar lipseste din index-ul desenului . Inclin sa cred ca este vorba de piesa cu nr. 5.3 . Aceasta iti lipsea de pe masina ? .
                            Multumesc !.
                            Last edited by nstoe; 08-13-2011, 15:48 PM.

                            Comment


                            • Parca...DA. Dar acest "regulator" duce la WUR (WARM UP REGULATOR). Mai multe detalii despre principiul lui de functionare ne poate da Feri (el m-a indrumat si pe mine).

                              Sunt curios, totusi, daca acesta este Nr.3 si cel de la pompa de benzina e Nr.1 unde este Nr.2 ?
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                              W126 500SE Nautical Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment




                              • Se pare ca ala este . In schema injectiei electronice L jetronic apare mai bine notificat ; vezi "pressure regulator" retur rezervor .
                                Cum functiona motorul , banuiesc ca este vorba de W126 , inainte sa descoperi lipsa piesei respective ? .

                                PS : il asteptam , cu drag , pe Levy sa ne lumineze !.
                                Last edited by nstoe; 08-13-2011, 16:48 PM.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF